kumppareita tarvitaan

virkamiestyttö

65

4120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virkamiestyttö
      • kummaritjapipo

      • pettynytisojalkainen

        Isojalkaiselle ei ole mitään pirteitä kumisaappaita. Monilla valmistajilla 41-42 on rajana ja siitä isompia on vaan mustana.
        Valmistjat hei, ei kaikilla ole pientä jalkaa.


    • Korolliset

      Ihan nätit sinun kupparisi on , Itse olen myös ostoaikeissa, pitäisi olla pitkävartiset 5-6 sentin korolla, mutta en ole ainakaan vielä sellaisia löytänyt, kaikki minun mielestäni rumia korottomia työsaappaita.

    • Punakontio

      Omistan aidot kontiot ja tyytyväinen olen ollut.

      • Anonyymi

        Kontiot täälläkin, mustat 43 kokoiset ja uuden kiiltävät. Tänä talvena on Kontioille ollut käyttöä lähes päivittäin. Ovat todella mukavat jalassa ja monikäyttöiset pihahommiin, kauppareissulle, lenkille ym. Ovat lisäksi hyvän näköiset, kaupan tytötkin kehuivat.


    • TreTorn

      Tretornin lyhytvartiset tummansiniset karvavuorisaappaat. Ei ehkä kovin kauniit, mutta niin mukavat.

    • mies_vaan_ei_virkamies

      Siis katsoin ensimmäistä kuvaa ja ajattelien että se on joku kuva-arvoitus. Mutta tuohon kysymykseen. Kaupungilla minulla on punaiset Hai-saappaat ja maastossa punaiset kontiot.

      • virkamiestyttö

        No mitenkäs on, kehtaatko kulkea kaupungissa punaisilla Hai saappailla?
        Poikaystävälleni ehdottelin niitä mukavan pirteinä, mutta meni kovasti miettiväiseksi, että kehtaako niitä sitten pitää. Kerro kokemuksia!


      • mies_vaan_ei_virkamies
        virkamiestyttö kirjoitti:

        No mitenkäs on, kehtaatko kulkea kaupungissa punaisilla Hai saappailla?
        Poikaystävälleni ehdottelin niitä mukavan pirteinä, mutta meni kovasti miettiväiseksi, että kehtaako niitä sitten pitää. Kerro kokemuksia!

        Kehtaaminen on omasta itsetunnosta kiinni, kuten minkä tahansa vaatekappaleen kanssa. Aina on joku joka tuijottaa, mutta siitä ei kannata välittää. Hienointa on se fiilis, kun jaloissa on ihanan pirteät kumpparit, kun muuten on mustaa ja pimeää.


      • Piristystäharmauteen

        Yleensä ne tuijottelut on ihan positiivisia eli haluavat nähdä jotain kivaa.


      • Kumpparimies

        Punaiset kontiot ovat melkoiset hottikset. Punaiset ja pirteät. Rakastan noita saappaitani.


      • Tasaarvoeitoteudu
        virkamiestyttö kirjoitti:

        No mitenkäs on, kehtaatko kulkea kaupungissa punaisilla Hai saappailla?
        Poikaystävälleni ehdottelin niitä mukavan pirteinä, mutta meni kovasti miettiväiseksi, että kehtaako niitä sitten pitää. Kerro kokemuksia!

        OLen huomannut että naiset ovat omineet Hai-saappaat ja punaiset kontiot itselleen ja sitten katsotaan nenänvartta pitkin, kun mies kävelee em. kumpparit jalassa.


    • Ansss1

      Oikeen näyttävät on! :)

    • kontio999

      Mustat Nokian kontiot. ( pitkävartiset)

    • mää en käytä kumppareita ku mökillä, tavalliset mustat hai-saappaat on siellä.
      paksupohjaiset (2-3cm) talvikengät on mulle ihan riittävät loskakeleihinkin, saa olla jo melkoinen ankkalampi et niissä sukat kastuu (ja kun ne pahimmat lammikot ja loskapaskatkin voi yleensä kiertää, ei niissä mikään pakko ole kahlata..)

    • Minnuska23

      Minulla on oranssit Hai saappaat. Ne sopivat sekä legginsien että hameen kanssa.

    • naistenkumpparit

      On ollut niin kosteat kelit, että kumppareita on tullut käytettyä melkein joka päivä. Käytän vain naisten korollisia siroja kumisaappaita väriltään joko punaiset, tai valkoiset. Usein olen saanut merkittäviä katseita kumppareihini. Jotkut ovat tulleet jopa kysymään, että kuinka kehtaan pitää naisten kumisaappaita miehisissä jaloissani. Hyvin olen kehdannut ja suositellut muillekkin miehille niitä. Piristävät päivää mukavasti.

      • Anonyymi

        käytän kanssa naisten kumisaappaita,suomessa valmistettuja,lena,ulla,susanna,ratsu,henna,ym vanhempia malleja koko42 . Näitä ja monia muitakin malleja pitäisi alkaa valmistaa uudestaan


    • kurut_löytyy

      Jaa-a. enpä nyt muista milloin viimeksi olisin tarvinnut todella kumisaappaita mihinkään. Käytän hyvin hoidettuja maihareita, joten en tarvitse periaatteessa kumisaappaita. Toki löytyy, Kuru-merkin kumisaappaat.

    • Tyylikkäätkumpparit
      • jalatmärkänätalvella

        Oikein kivoilta näyttävät. Oletko mies, vai nainen? Nämä kyllä sopisivat mielestäni hyvin myös miehen jalkaan, vaikka naisten mallia ovatkin.
        Autoilevana miehenä olen kovasti kaivannut suht siroja lahkeen alle meneviä kumppareita, niin ei tarvitsisi aina talvella olla jalat märissä nahkakengissä.
        Joudun työni vuoksi nousemaan usein autosta lumeen ja taas takaisin lämpöiseen autoon ja lumi sulaa hetkessä vedeksi. Usein jo ensimmäisen tunnin jälkeen kengät ja sukat ovat märät ja samalla koko loppupäivän.
        Mitkään kontiot, tai hait eivät tähän sovellu, sillä puku ravatti ja lompsuvat kumpparit ei oikein sovi yhteen.
        Luulempa, että tälläisillä kumppareilla olisi kysyntää ainkin taksikuskien, linja-autokuskien, kuorma-autokuskien, edustajien ja monien muiden ammattikuntien naisilla ja miehillä.
        Toivottavasti joku, joka pystyy asiaan vaikuttamaan ottaa sen asiakseen. Voihan semmoiset toki olla jo olemassakin, mutta minä en ole löytänyt.
        Ken tietää, hän kertokoon!


      • kertokaavinkkejä

        Toi on ihan tosi ongelma! Olen edustaja, joka käy keskimäärin 9 asiakkaan luona päivittäin. Puku ravatti/siisti pukeutuminen on ehdoton edelletys, mutta todellakin jalat aina märkänä talvella kuukaudesta kuukauteen on erittäin epämielyttävää.

        Kertokaapa muut vastaavalla alalla työskentelevät, kuinka pidätte jalkanne kuivina!

        Naisille varmaan löytyykin ihan siroja ja tyylikkäitä kumppareita, mutta mitä nro:n 45 jalkaan!


    • kepsurte

      Näin sienestys ja mustikka- aikaan näkyy jonkin verran kumppareita, vaikka koko maassa helteet päällä. Perinteisiä kontioita näkynyt eniten, seuraavaksi eniten haita.

    • perintösaappaita

      Mulla olis ylimääräiset aidot Nokia City tuohenväriset nro 38 ja 40 naisten korkokumisaappaat, kuin uudet ja käyttämättömät.
      Missä ne kannattaisi myydä, kun en ihan ilmaiseksikkaan niistä haluaisi luopua?
      Mitähän noista kehtaisi pyytää, ettei nyt aivan kiskuriksi leimattas?

      • kolmekasit_kiinnostaa

        Nokia City kumisaappaat ja varsinkin tuohen värisenä ovat mielestäni kaikkienaikojen naisellisimmat ja jopa seksikkäimmät saappaat, mitä kaduilla on nähty.
        Onnellinen on se nainen, jolla semmoiset on, sillä niitä ei enään löydy edes kirppiksiltä.
        Viimeksi, kun niitä näkyi esim HuutoNetissä olivat hyväkuntoisten hinnat jopa 70-90 euroa.
        Siinä sulle hintatietoja, pistä äkkiä myyntiin ja kerro mihin pistit.


      • kkjkkhjkkjk
        kolmekasit_kiinnostaa kirjoitti:

        Nokia City kumisaappaat ja varsinkin tuohen värisenä ovat mielestäni kaikkienaikojen naisellisimmat ja jopa seksikkäimmät saappaat, mitä kaduilla on nähty.
        Onnellinen on se nainen, jolla semmoiset on, sillä niitä ei enään löydy edes kirppiksiltä.
        Viimeksi, kun niitä näkyi esim HuutoNetissä olivat hyväkuntoisten hinnat jopa 70-90 euroa.
        Siinä sulle hintatietoja, pistä äkkiä myyntiin ja kerro mihin pistit.

        Olen samaa mieltä. Niissä nainen on naisellinen isolla ännällä. Samaa kaliberia on Nokian Julia Lundsten valkoiset "susanna" tyyppiset kumisaappaat. Minusta kontiot eivät korosta naisellisuutta.


    • Sadekeli

      Lemon Jellyllä (esim. Zalando) on naisellisempia ja paremmin kaupunkiin sopivia kumisaappaita.

    • kljkjöjööjö

      Kun puhutaan naisellisista kumisaappaista, niin Nokian Julia Lundsten pitkävartiset kumisaappaat ovat todella naiselliset ja em. Lemon Jelly.
      Sitten nämä Hunters ja kontio perusmallit eivät todellakaan korosta naisellisuutta, mutta ovat hyviä yleissaapaita.

      • kljkjöjööjö

        Tuosta tuli vielä mieleen, kun näin yhdellä henkilöllä kaupassa todella rupasahtaneet punaiset kontiot, niin kyllä minusta kaupunki ja puutarha saappaat pitäisi olla erikseen(jos ei ole rahaa, niin se on eri juttu).


      • Ihasteleva
        kljkjöjööjö kirjoitti:

        Tuosta tuli vielä mieleen, kun näin yhdellä henkilöllä kaupassa todella rupasahtaneet punaiset kontiot, niin kyllä minusta kaupunki ja puutarha saappaat pitäisi olla erikseen(jos ei ole rahaa, niin se on eri juttu).

        Itse taasen pidän cooleina mahdollisimman vanhoja ja rähjäisiä kumppareita. Näyttävät kerrassaan upeilta. Varsinkin, jos on tulleet ikään kuin "vahingossa" jalkaan. Eräskin nuori nainen on aina kauniisti meikattu, todella huolitellusti ja kalliisti pukeutunut. Sadesäällä, kun jaloissa on vanhat kuluneet punapohjakontiot, näky on suorastaan häkellyttävän kaunis.


      • uudetpunaisetjalassa
        Ihasteleva kirjoitti:

        Itse taasen pidän cooleina mahdollisimman vanhoja ja rähjäisiä kumppareita. Näyttävät kerrassaan upeilta. Varsinkin, jos on tulleet ikään kuin "vahingossa" jalkaan. Eräskin nuori nainen on aina kauniisti meikattu, todella huolitellusti ja kalliisti pukeutunut. Sadesäällä, kun jaloissa on vanhat kuluneet punapohjakontiot, näky on suorastaan häkellyttävän kaunis.

        Eli makuasiat ratkaisevat.


      • Anonyymi
        Ihasteleva kirjoitti:

        Itse taasen pidän cooleina mahdollisimman vanhoja ja rähjäisiä kumppareita. Näyttävät kerrassaan upeilta. Varsinkin, jos on tulleet ikään kuin "vahingossa" jalkaan. Eräskin nuori nainen on aina kauniisti meikattu, todella huolitellusti ja kalliisti pukeutunut. Sadesäällä, kun jaloissa on vanhat kuluneet punapohjakontiot, näky on suorastaan häkellyttävän kaunis.

        Minulla Hait. Olen säilyttänyt saappaitani pitkiä aikoja ulkona auringossa. Tuosta syystä ne ovat pahoin haalistuneet, punainen värikin on ehkä juuri vielä tunnistettavissa. Saappaiden pinta näyttää tosi haurastuneelta. Varsinkin valkoiset varsien yläreunat, kun niitä vähän taivuttele pintaan tulee pieniä hiusmurtumia .Hauraasta ulkonäöstä huolimatta Hait on puhtaat, ja valkoiset osatkin vielä valkoiset. Kaikesta huolimatta ovat edelleen mun ainoat kumpparit, ja aina voi luottaa, että sukat pysyvät kuivina. Tänäkin talvena ovat olleet lähes päivittäin käytössä. On kuljettu loskassa ja lammikoissa, myös kaupungilla. Mun mielestä juuri tuollaiset haalistuneet kumpparit viestivät vaan siitä, että ovat olleet kestävät ja luotettavat, varsinkin jos vieläkin voi huoletta astua lätäkköön. Ja vanhat Hait näyttävät kyllä ihan hyviltä vaikkapa uusien farkkujen parina. Hauras ulkonäkö vähän hämää, valkoiset reunatkin kestävät edelleen sen, että niistä vetää saappaat jalkaan. Noilla nyt kuljettu pitkälti yli kuusi vuotta. Olisivat varmaan vielä ihan kiiltävät ja hyväkuntoisen näköiset, jos olisin säilyttänyt niitä niin kuin kuuluisi. Enkä edes suunnittele uusien ostamista, nämä kestää varmaan vieläkin muutamien halppiskumpparien iän.


      • Anonyymi
        kljkjöjööjö kirjoitti:

        Tuosta tuli vielä mieleen, kun näin yhdellä henkilöllä kaupassa todella rupasahtaneet punaiset kontiot, niin kyllä minusta kaupunki ja puutarha saappaat pitäisi olla erikseen(jos ei ole rahaa, niin se on eri juttu).

        Mun Hai-saappaat haalistuneet kuluneet. Ovat olleet 10- vuotta kovassa käytössä. Käytän niitä kaupungillakin. Ovat kyllä puhtaat, ei mitkään ruohonleikkuu saappaat. Se että aidot Hait tai kontiot näyttää kuluneilta ja paljon käytetyiltä, kertoo vain siitä, että ovat laadukas pitkäikäinen ja kovaa käyttöä kestävä tuote. Jotkut 15€ halpa-saappaat eivät edes ehdi muuttua käytetyn näköiseksi, ennen kun hajoavat. Yhdellä tutullakin oli tuollaiset halvat vielä uutuuttaan kiiltävät, joiden takasauma oli revennyt. Kyllä minä ainakin kuljen mieluummin ikivanhoissa ehjissä Hai-saappaissa, kun jossain 15€ ilmastointiteipillä korjatuossa ei minkään merkkisissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla Hait. Olen säilyttänyt saappaitani pitkiä aikoja ulkona auringossa. Tuosta syystä ne ovat pahoin haalistuneet, punainen värikin on ehkä juuri vielä tunnistettavissa. Saappaiden pinta näyttää tosi haurastuneelta. Varsinkin valkoiset varsien yläreunat, kun niitä vähän taivuttele pintaan tulee pieniä hiusmurtumia .Hauraasta ulkonäöstä huolimatta Hait on puhtaat, ja valkoiset osatkin vielä valkoiset. Kaikesta huolimatta ovat edelleen mun ainoat kumpparit, ja aina voi luottaa, että sukat pysyvät kuivina. Tänäkin talvena ovat olleet lähes päivittäin käytössä. On kuljettu loskassa ja lammikoissa, myös kaupungilla. Mun mielestä juuri tuollaiset haalistuneet kumpparit viestivät vaan siitä, että ovat olleet kestävät ja luotettavat, varsinkin jos vieläkin voi huoletta astua lätäkköön. Ja vanhat Hait näyttävät kyllä ihan hyviltä vaikkapa uusien farkkujen parina. Hauras ulkonäkö vähän hämää, valkoiset reunatkin kestävät edelleen sen, että niistä vetää saappaat jalkaan. Noilla nyt kuljettu pitkälti yli kuusi vuotta. Olisivat varmaan vielä ihan kiiltävät ja hyväkuntoisen näköiset, jos olisin säilyttänyt niitä niin kuin kuuluisi. Enkä edes suunnittele uusien ostamista, nämä kestää varmaan vieläkin muutamien halppiskumpparien iän.

        Kun tuollaiset vähän haurastuneen ja virttyneen näköiset Hai-saappaat jalassa kulkee kaupungilla loskassa. Pelkästään jo saappaiden kulunut ulkonäkö kertoo vastaantulijalle, että tässä on kunnolliset ja laadukkaat saappaat, jotka kestää vuodesta toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla Hait. Olen säilyttänyt saappaitani pitkiä aikoja ulkona auringossa. Tuosta syystä ne ovat pahoin haalistuneet, punainen värikin on ehkä juuri vielä tunnistettavissa. Saappaiden pinta näyttää tosi haurastuneelta. Varsinkin valkoiset varsien yläreunat, kun niitä vähän taivuttele pintaan tulee pieniä hiusmurtumia .Hauraasta ulkonäöstä huolimatta Hait on puhtaat, ja valkoiset osatkin vielä valkoiset. Kaikesta huolimatta ovat edelleen mun ainoat kumpparit, ja aina voi luottaa, että sukat pysyvät kuivina. Tänäkin talvena ovat olleet lähes päivittäin käytössä. On kuljettu loskassa ja lammikoissa, myös kaupungilla. Mun mielestä juuri tuollaiset haalistuneet kumpparit viestivät vaan siitä, että ovat olleet kestävät ja luotettavat, varsinkin jos vieläkin voi huoletta astua lätäkköön. Ja vanhat Hait näyttävät kyllä ihan hyviltä vaikkapa uusien farkkujen parina. Hauras ulkonäkö vähän hämää, valkoiset reunatkin kestävät edelleen sen, että niistä vetää saappaat jalkaan. Noilla nyt kuljettu pitkälti yli kuusi vuotta. Olisivat varmaan vielä ihan kiiltävät ja hyväkuntoisen näköiset, jos olisin säilyttänyt niitä niin kuin kuuluisi. Enkä edes suunnittele uusien ostamista, nämä kestää varmaan vieläkin muutamien halppiskumpparien iän.

        Se kulunut ja haalistunut ulkonäkö näissä kyllä hämää. Eilenkin olin ulkoilemassa, ja kuljin märän nurmialueen läpi. Vettä oli paikoin heijadtinnauhojen yli. Silti nuo haurastuneen näköiset Hait pitivät jalat kuivina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kulunut ja haalistunut ulkonäkö näissä kyllä hämää. Eilenkin olin ulkoilemassa, ja kuljin märän nurmialueen läpi. Vettä oli paikoin heijadtinnauhojen yli. Silti nuo haurastuneen näköiset Hait pitivät jalat kuivina.

        Heijastinnauhojen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla Hait. Olen säilyttänyt saappaitani pitkiä aikoja ulkona auringossa. Tuosta syystä ne ovat pahoin haalistuneet, punainen värikin on ehkä juuri vielä tunnistettavissa. Saappaiden pinta näyttää tosi haurastuneelta. Varsinkin valkoiset varsien yläreunat, kun niitä vähän taivuttele pintaan tulee pieniä hiusmurtumia .Hauraasta ulkonäöstä huolimatta Hait on puhtaat, ja valkoiset osatkin vielä valkoiset. Kaikesta huolimatta ovat edelleen mun ainoat kumpparit, ja aina voi luottaa, että sukat pysyvät kuivina. Tänäkin talvena ovat olleet lähes päivittäin käytössä. On kuljettu loskassa ja lammikoissa, myös kaupungilla. Mun mielestä juuri tuollaiset haalistuneet kumpparit viestivät vaan siitä, että ovat olleet kestävät ja luotettavat, varsinkin jos vieläkin voi huoletta astua lätäkköön. Ja vanhat Hait näyttävät kyllä ihan hyviltä vaikkapa uusien farkkujen parina. Hauras ulkonäkö vähän hämää, valkoiset reunatkin kestävät edelleen sen, että niistä vetää saappaat jalkaan. Noilla nyt kuljettu pitkälti yli kuusi vuotta. Olisivat varmaan vielä ihan kiiltävät ja hyväkuntoisen näköiset, jos olisin säilyttänyt niitä niin kuin kuuluisi. Enkä edes suunnittele uusien ostamista, nämä kestää varmaan vieläkin muutamien halppiskumpparien iän.

        Mulla on vähän sama tilanne. Minulla on yli kuusi vuotta vanhat todella paljon käytetyt Viking Seilas-kumisaappaat. Ovat todella haalistuneet ja pohjat kuluneet. Ovat kuitenkin täysin ehjät vielä, eli huoletta voi kulkea lammikoissa ja loskassa. Minulla ei ole muita saappaita, joten käytän näitä milloin missäkin, kun saappaita tarvitaan, myös kaupungilla. Nämä jaloissa voi kulkea pientä ylpeyttä tuntien kauppojen saapashyllyjen ohi. Ei ole tarvetta jäädä sovittamaan uusia, kun on ehjät saappaat jalassa. Haalistuneiden varsien etureunojen Viking-tekstit kertovat edelleen vastaantulijalle, että tässä on selvästi paljon käyttöä kestäneet katu-uskottavat laatujalkineet. Näissä ei haalistuneet ulkonäön ja kuluneiden pohjien lisäksi ole mitään vikaa, joten näillä mennään varmaan vielä pitkään. En osta uusia siksikään, kun joku aina kuitenkin muistaa kehua, miten Nokialaiset kestää.. Siinä on yleensä aina kiva mainita, että näillä Vikingeillä on kuljettu jo yli kuusi vuotta, ja ehjät ovat edelleen. Enkä edes suunnittele uusien ostamista.


    • kumpparitko

      Pitääkö joku myös pakkasella kumppareita?
      Voisitko edes ajatella vetäväsi Hai-saappaat jalkaasi, jos piipahdat vaikka pikapikaa lähikaupassa, tai viet roskapussin roskikseen?
      Vai valitsetko sinnekkin

      • haimies

        Kyllä minä vedän joskus Hai saappaat jalkaan pakkasella kun vien roskia. Ne ovat niin helpot vetää jalkaan kun seisosvat naulakon alla.


      • Saappaissa

        Tänään pakkasta 22 astetta ja lenkillä Nokian Taigat jalassa. Olivat todella hyvät ja lämpimät: paksua kumia huopavuorella kaksilla pohjallisilla vakiona, myös ulkopohja paksu ja vaelluskengän lestillä, nilkkapituinen varsi kiristettävissä nauhoilla istuvaksi.
        Ei olisi tehnyt mieli riisua ollenkaan, otan kyllä vakikäyttöön, voi mennä kävelylle, metsään, pilkille, kauppaan ... jopa hiitämään kun on hiihtoranti kantapäässä.
        Sopii miehelle ja naiselle.


      • Anonyymi

        Minulla on Hait käytössä ihan ympäri vuoden. Eteläsuomen talvien loskassa ja lumessa ovat parhaat mahdolliset talvikengät. Ja vielä lämpimätkin villasukkien kanssa. Lisäksi näyttävät tosi hyvältä farkkujen ja untuvatakin kavereina.


    • ppä

      Mulla on kuru kumisaappaat mustat. Ihan hyvät on

    • pissimikko123

      Kiinnostuksella olen seurannut,kun jotkut käyttävät kumppareita vaikka ei kelintakia tarviskaan.Tiedän mm.kukkakauppiaan ja siivoojan,joilla aina kumpparit.Siivooja ehkä,mutta kukkakauppias joka on sisätöissä ja tiukat pitkävartiset koko päivän.kiinnostaakiinnostaa!Erääsä keskustelussa totesin kukkakauppiaalle,että me kumpparifriikit,hän totesi,ettää nii/in .Olisin edennyt asiassa,mutta tiesin hänen olevan varattu.Itse käytän 37 no mustia kontioita ilman pohjallisia,silloin kun tarkenee,vaikka keskellä kesää . Olisi kiva saada naisten kommentteja ko.aiheesta ! Odotan varpaat lämpöisenä! PS. Ollessani työterveyslääkärillä kumpparit jalassa (ja ohuet valkoiset sukat) naislääkäri pyysi riisumaan kumpparit punnitusta varten ja niin tein vähän ujostellen.Sitten piti mennä viereiseen huoneeseen jossa tutkittiin selkä ym. ja ne mun hikiset, likaiset kumpparit jäi sinne ekaan koppiin.Lääkäriltä olikin yllättäen "unohtunut" jokin asiakirja sinne ekaankoppiin,jossa se viipyi ainakin viisi minuuttia.Mitä se siellä mahtoi tehdä ja näin hänen ekankopin nurkassa mustat Haisaappaat !!!!!!

      • Kiinnostaakiinnostaa

        Kerroit pitäväsi kumppareita aina, kun tarkenee, vaikka keskellä kesää. Eli etkö pidä juuri muita kenkiä huhtikuusta marraskuuhun? Onko tullut koskaan mitään hävettäviä tilanteita, jos esimerkiksi kesähelteellä uimarannalle kävelee kumppareissa, kun muut kävelevät sandaaleissa?


    • äpiii33

      Moi. Mulla on Viking mustat kumisaappaat pitkät. Mun mielestä hyvän näköiset kumisaappaat ovat. En vaihtais muuhun

    • kontiofani

      Mulla on mustat Nokian Kontiot 41 Kokoset. Ihanat ovat. Ja usein käytän sade ja loska kelillä.

    • Kontiopoika

      Olen käyttänyt kumisaappaita koko talven. Villasukkien kanssa ajavat hyvin talvisaappaiden ''virkaa''. Käytössä on perusmustat Nokian Kontiot kokoa 40. Erittäin tyytyväinen olen.

      En ymmärrä tätä ulinaa siitä, miten jotkut käyttävät kumisaappaita muulloinkin kuin sadesäällä ja loskakeleillä. (Muistakaa, keli on aina kengän alla eikä se ole synonyymi säälle!)

      • Liukaskumipohja

        Itsekin käyttäisin talvella ja varsinkin vesikeleillä paljon enemmän kontioita, mutta ovat niin liukkaat, että tulee käytettyä paljon talvikenkiä. Talvikengät taasen menevät vesikeleillä pilalle. Oletko keksinyt keinoa parantaa pohjien pitoa jäisellä alustalla? Itse olen miettinyt ligui solea ja hiekkaa pohjiin.


      • Anonyymi

        Minulla on ihan tavalliset punaiset" kesä"Hai-saappaat todella usein talvella. Ovat villasukan ja lämpöpohjallisten kanssa lämpimämmät, kuin monet talvikengät. Käytän niitä talven aikana enemmän kuin talvikenkiä.


    • kontiofani

      Mulla on Nokian mustat Kontiot kokoa 41 ja käytän niitä sateisilla ilmoilla.

      • Anonyymi

        Hei! Minulla uudet kiiltävät 43 numeron Kontiot ja käytän niitä todella paljon ympäri vuoden. Ovat todella ihanat ja hyvän näköiset, lähikaupan tytötkin kehuivat saappaitani eräänä sadepäivänä!


    • Nokiacityt41

      minä pidän punaisia Kontio kumisaappaita ja myös naisten mallia Nokia korkokumisaappaita kuten City 41 punaiset ja Lena 41 musta ja Lola punaiset 40 on myös Nokia Anette merkkiäkin.
      Nokia mallisia korkokumisaappaita on minulla yli 100 paria koot 35- 41
      Hyvin kulkee ja maine on vaan kasvanut ja kyllä jalkineet tulleet huomatuksi

      • nokiaLena

        Nokia naisten korkokumisaappaista City, Anette, Lena, Lola . Evita 35 - 41
        myös Louis Vuitton kokoa 40 joissa on korkoa 10 cm väri musta
        sähköposti : [email protected]


    • Sandja

      Tavalliset mustat kumisaappaat käytössä.

    • Anonyymi

      Tällä hetkellä on keltaiset Hai saappaat kaupassa käyntiin ja punaiset kontiot sieniretkille. Tykkään väreistä vaikka olen mies.

      • Anonyymi

        Minäkin tykkään väreistä, ja olen mies. Mullakin on keltaiset Hait ahkerassa käytössä. Sitten on vanhat kulahtaneet punaiset Tretornin Themsenit sottaisempaan menoon, esim. metsähommiin tai kasvimaalla möyriessä. Tällä hetkellä ei ole Kontioita (ennen oli limenkeltaiset, jotka kulutin loppuun), mutta varmaan vielä tänä kesänä hommaan sellaiset. En osaa vielä päättää ostaisinko punaiset vai nuo uudet keltaiset. Molemmat värit ovat hienoja.

        Muistaako joku, kun yhteen aikaan oli myynnissä myös oransseja Kontioita? Semmoisetkin olisi kivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin tykkään väreistä, ja olen mies. Mullakin on keltaiset Hait ahkerassa käytössä. Sitten on vanhat kulahtaneet punaiset Tretornin Themsenit sottaisempaan menoon, esim. metsähommiin tai kasvimaalla möyriessä. Tällä hetkellä ei ole Kontioita (ennen oli limenkeltaiset, jotka kulutin loppuun), mutta varmaan vielä tänä kesänä hommaan sellaiset. En osaa vielä päättää ostaisinko punaiset vai nuo uudet keltaiset. Molemmat värit ovat hienoja.

        Muistaako joku, kun yhteen aikaan oli myynnissä myös oransseja Kontioita? Semmoisetkin olisi kivat.

        Oransseja Kontioita on jälleen kaupoissa ja kokoja löytyy aikamiehillekin eli numeroon 45 asti.


    • Anonyymi

      Mulla on Nokian Taifun kumisaappaat. Samat saappaat, jotka sain 14-vuotiaana vuonna 1989! Näin hyvää laatua ei enää tehdä. Pohjissa lukee made in Finland. Edelleen pysyy jalat kuivana. Kestävät varmaan vielä pitkään.

    • Anonyymi

      Hai-saappaat ovat ainakin unisex jalkineet. Kaikkia värejä on miesten ja naisten kokoisina. Itse olen mies ja minulla on punaiset Hait. Ovat käytössä usein kaupungilla ja töihinkin olen ne jalassa usein mennyt. Eikä niihin kyllä mun mielestä juuri kukaan kiinnitä mitään ertyistä huomiota. Kaikki kommentit ovat aina oleet positiivisia. Lähinnä sen suuntaisia, että punaiset saappaat kertovat vaan hyvästä itseluottamuksesta. Eikä vaimo tai lapsetkaan ole koskaan mitään sanoneet, vaikka ovat usein kaupungillakin minulla käytössä. Ei ole mitään estettä, miksi miehet eivät voisi käyttää värikkäitä saappaita.

      • Anonyymi

        Olipa jännä lukea viesti, joka olisi voinut olla itseni kirjoittama. Mullakin on punaiset Hait käytössä aina kun keli vaatii, ja punaiset Kontiotkin löytyy niihin tilanteisiin kun tarvitaan pitempivartisia. Ja mies olen siis minäkin. Olen jo pitkään suosinut värikkäitä kumppareita, aiemmin minulla oli sekä Hait että Kontiot keltaisena. Ja kommentit joita olen kumppareistani saanut, esimerkiksi työkavereilta, ovat olleet pelkästään positiivisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa jännä lukea viesti, joka olisi voinut olla itseni kirjoittama. Mullakin on punaiset Hait käytössä aina kun keli vaatii, ja punaiset Kontiotkin löytyy niihin tilanteisiin kun tarvitaan pitempivartisia. Ja mies olen siis minäkin. Olen jo pitkään suosinut värikkäitä kumppareita, aiemmin minulla oli sekä Hait että Kontiot keltaisena. Ja kommentit joita olen kumppareistani saanut, esimerkiksi työkavereilta, ovat olleet pelkästään positiivisia.

        Muistan kun joskus monta vuotta sitten ajattelin, että minulla on tyylikkäät punaiset Hait, mutta niitä ei kuitenkaan kehtaa käyttää, kuin kotona. Kerran sitten vaan laitoin ne kaupungille ja työmatkalle. Oli yllättävää huomata, että muiden kommentit olivat pelkästään positiivisia. Tuo että miehellä ei voi olla värikkäitä saappaita käytössä, oli pelkästään vaan oma oletus.
        Kerran oltiin menossa töistä lounaalle. Sanoin yhdelle työkaverilleni, että vaihdan vielä kengät jalkaan. Työkaveri ( nainen) sanoi minulle miksi., "voihan sinne nyt tulla Hait jalassa. Onhan noissa lounaspaikoissa kaikkia urakoitsijoitakin ihan työvaatteissa". Eikä silloinkaan kukaan kyllä tuntunut kiinnittävän mitään huomiota punaisiin Hai-saappaisiini. Miksi niitä edes pitäisi hävetä, kun ovat hienommat, kuin monet muut kengät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan kun joskus monta vuotta sitten ajattelin, että minulla on tyylikkäät punaiset Hait, mutta niitä ei kuitenkaan kehtaa käyttää, kuin kotona. Kerran sitten vaan laitoin ne kaupungille ja työmatkalle. Oli yllättävää huomata, että muiden kommentit olivat pelkästään positiivisia. Tuo että miehellä ei voi olla värikkäitä saappaita käytössä, oli pelkästään vaan oma oletus.
        Kerran oltiin menossa töistä lounaalle. Sanoin yhdelle työkaverilleni, että vaihdan vielä kengät jalkaan. Työkaveri ( nainen) sanoi minulle miksi., "voihan sinne nyt tulla Hait jalassa. Onhan noissa lounaspaikoissa kaikkia urakoitsijoitakin ihan työvaatteissa". Eikä silloinkaan kukaan kyllä tuntunut kiinnittävän mitään huomiota punaisiin Hai-saappaisiini. Miksi niitä edes pitäisi hävetä, kun ovat hienommat, kuin monet muut kengät.

        Tässä muutama päivä sitten kävin rantapolulla kävelylenkillä punaiset Hait jalassa. Luultavasti ainoa vastaantulija, joka kiinnitti huomiota kumppareihini, oli koiran kanssa liikkeellä ollut naispuolinen työkaveri, joka ihastelikin saappaitani kovasti. Juteltiin sitten Hai-saappaista ja niiden väreistä enemmänkin. Rouvalla itsellään oli kotona vihreät Hait.
        Naapurissa asuvalla naisella on samanlaiset punaiset Hait. On tullut tavaksi, että jos osutaan Hait jalassa vaikka samaan ruokakauppaan, niin aina muistetaan kehaista puolin ja toisin toisen kumppareita.


    • Anonyymi

      Citymarkettiin oli tullut myyntiin pinkin värisiä Kontioita! Makea väri, semmoiset oli ihan pakko ostaa. Tosin just nyt ei ole kummoisetkaan kumpparikelit.

    • Anonyymi

      Just nyt ei kyllä tarvita kumppareita, mutta kunhan vetiset kelit koittavat, niin otan käyttöön joululahjaksi saamani keltaiset hait.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe