Miten isketään yli 40v mies?

kiikarissauros

Millainen nainen saa syttymään? Itsellä kohteena komea yli 40v uros, miten tehdä takuuvarma vaikutus?

16

480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitse

nahkaa ja imuta heti.... avaudu naitavaksi.... ota kaikki rintojen väliin. kaveri on myyty.

• yli40v

Ole aito oma itsesi.. siihen ikään mennessä kaikki teennäinen on nähty..
      Aito nainen herättää mielenkiinnon aikuisessa miehessä.

• Yli40

Leikkimielinen ihminen saa ainakin minut syttymään. Joku voi ymmärtää tämän lapsenmielisyytenä, mutta se ei ole sitä, vaan tervettä elämän- katsomusta.

• Äijä_40_ja_risat

Olemalla oma itsensä. Niinkuin ylempänä mainittiin niin tähän ikään on jo teennäiset höpötykset nähty useaan kertaan. Mies joko kiinnostuu sinusta tai sitten ei.

• NainenVaimo

Miehen iskemiseen ikään katsomatta ei tarvita muuta kuin naisen katse, joka kertoo, että haluan juuri sinut. Mieluiten hieman ujoutta katseessa silti. Mies ikään katsomatta on myyty tällaisesta. Mies haluaa nähdä naisen silmistä, että juuri häntä halutaan. Sen jälkeen ei ole mitään esteitä, ei moraalisia tai muitakaan.

• Selkeyttä

Miten se katse mukamas kertoo tuon kaiken? Ei minulle ainakaan. Kannattaisi esittää asiansa suullisesti.

• rrrrrrsssssaaaaa

Hyi hitsi yli 40 vuotias homeperse. Unohda papat ja etsi parikymppinen. Tommonen kaljamaha joutuu jo vetään sinisiä pillereitä. Unohda.

• RahaaKyllä

Eihän se raha naisia kiinnosta, jos rahaa on mutta ei ole komea.
        Noinhan se menee....

• epätykkäysnappi

Paskamahaisen teiniröllin puhetta.. Nää nykyajan -25 ikäiset pojut on pelkkää luuta ja nahkaa, tai sit läskipossuja. Onhan siellä muutama poikkeuski, mut ne onki jotain urheilijoita. Eli suhdeluku on kuitenki joku 95/5.. Haluisivat kovasti pillua, mut kulli on yhtä löysä kuin mahanahka.. ja laukeevat nopeemmin kuin Lucky Luken revolverit.. Kyllä sä sen huomaat sit kun oot itse sen 40vee, että seisokki sen kun kovenee ja ruutiki on vähän kosteempaa.. Ja naiset tykkää, kun mies osaa ja tietää mitä tekee, eikä oo osaavinaan ja tietävinään.

• hniinkuinhunaja

Itse kolmevitosena naisena olen iskenyt silmäni väh. yli viisikymppiseen mieheen, ja olen päättänyt, että hänet minä otan :) Nopeasti, ettei kissaakaan ehdi sanoa :D Minulla on "piiritys" käynnissä, hän on jo tästä huomiosta selvästi hämillään. Härnään hienostuneesti niin kauan ettei hän pysty enää pitämään näppejään erossa.. Siksi olen niin äärettömän kiinnostunut hänestä, koska näen juurikin sen eletyn elämän ja vanhemman miehen fiksuuden, ei haittaa jos hiuksissa harmaata en halua mitään nuoruuden höhlää. Haluan tarrautua tähän kokeneeseen mieheen kaksin käsin ja sulostuttaa vielä hänen elämänsä.

• jokuvaari

Tsemppii mimmi!
        Ota omasi!

• justtonikainen

Kun nainen on edes kohtuullisen näköinen, niin se riittäää.... Ja tuolla ylempänä.... niin se silmiin katsominen on aika kova. Se todistaa, että toinen välittää toisesta. Ja kun on se kohtuullisen näköinen kroppa ja osaa sillä esittää oikeat asiat, niin lopussa ei tarvita kuin sit pari sanaa tai kirjoitettu viesti, niin asiat kehittyy itsekseen.

• isketään

Silmiin katsominen ja suora puhe riittää. Takuuvarmuus tulee siitä, että mies uskoo sinun olevan tosissasi. Jos suoruus ei tehoa niin etsi toinen iskettävä.

• japevaan

Kaunis nainen on sellainen, jonka minä huomaan. Hurmaava nainen on sellainen, joka huomaa minut. Näin sanoi Maurice Chevalier, aikansa kenties tunnetuin hurmuri. Tähän ei ole miehenä mitään lisättävää ja mikä mukavinta: tämä ei ole ikään sidottu juttu!

• sytytustapa

Minuun tehdään takuuvarma ja pysyvä vaikutus vain olemalla hyvä pano,sekä rehellinen, aito ja teeskentelemätön. Tosimies ei kruusailuja kaipaa.

• se_nuorempi_nainen

En kerro miten sen tein

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4200
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2363
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      33
      2317
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      96
      2094
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1897
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1860
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1567
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1531
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1350
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1204
    Aihe