Kuinka nainen voi ehdottaa "jatkoja" miehen luona

liian-pitkään-sinkkuna

Olen käynyt treffeillä mukavan ja hyvän näköisen miehen kanssa. Olisin kiinnostunut myös sänkypuuhista hänen kanssaan mutta en voi pyytää häntä kotiini jatkoille. Mitenkä ilmaisen että olisin kiinnostunut jatkamaan hänen luonaan (ilman että mitään jatkuvaa/vakavaa täytyy luvata) jos hän vain pyytäisi? Elekieli kertoo että hänkin olisi kiinnostunut mutta epäilen että ei pyydä koska on ns. kunnollinen mies.
Minua ei siis kiinnostua pelkkä seksi van viihdyn hänen seurassaan. Mutta haluaisin seksiä kuitenkin melkolailla nyt :)

49

1427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koitaees

      Kysyt vaan että saatko tulla yöksi,ja annat vaikka pusun..

      • Komppaan edellistä: tämä ei ole mitään ydinfysiikkaa, ja miesten ajattelu on suhteellisen suoraviivaista. On aika epätodennäköistä, että kyseessä on minunlaiseni ihminen, jolla on huonoja kokemuksia seksistä hyvin pian treffailun aloittamisen jälkeen. Eli, on hyvin epätodennäköistä, että saat kieltävää vastausta.


      • kkoivisto

        Lupaat antaa kunnolla p illua!


      • kovakankinen

        Minä panen aina paljaalla.


    • ei-kun-naimaan

      Mitähän jos hyppäät autoosi ja tulet, niin pääset toteuttamaan itseäsi ja nautiskelemaan kunnollisesta. Kyl se mulle käy, olen ajatellut samoin sinusta jo monesti.

      • Dick.Leather

        Ottaa vaan kalun käteen ja vetelee hellästi esinahkaa edestakaisin, siinä on sitten hyvä hetki kysyä siitä yöpymisestä.


    • mies_minäkin

      Älä tee asiaa turhan monimutkaiseksi. Me miehet olemme huonoja tajuamaan vihjauksia yms.
      Sanot vaan että sinusta olisi kiva nähdä hänen asuntonsa. Tämä ei vielä sdo sinua seksiin/yöksi jäämiseen, mutta antaa siihen mahdollisuuden....

      • miesmyös

        Itse asiassa aika usein tajuamme vihjaukset, mutta harva osaa tarttua niihin.


      • vanhanpuumanneuvo

        Viesti uskomattoman yksinkertaiselle aloittajalle (ehkä provo):
        Miehiä ei yleensä tarvitse houkutella, mikäli mies on sinkku, hän olisi jo kutsunut sinut luokseen. Luultavasti varattu, mutta ei uskalla tunnustaa sitä.
        Aloituksesta on jo aikaa? Mikäli tätä samaa miestä vieläkin jahtaat, vaihda jo metsästysmaita. Maailma on täynnä vapaita miehiä!!!


    • ölkjlkkjllkjkl

      Ehdota leffailtaa miehen luona, siitä on helppo sitten edetä seksiin tai jättää asia vain siihen leffaan ja sohvalla halailuun jos siltä tuntuu.

      • AlfMelmac

        Suora toiminta ja käsi haaraväliin niin johan ymmärtää. Heh leffat, huonot tajuamaan. Siis molemmat ovat varatut eli hotelliin..


    • olentylsä

      Eikös tuohon elekieleen ole aika helppo vastata samalla tavalla, ihan vähän enemmän ja...

      Mulla on ongelma, kun haluaisin tapaamaani miestä, mutta en havaitse hänen olevan kiinnostunut minusta seksuaalisesti, vaikka flirttailenkin hänelle kevyesti. Parit treffit takana. En uskalla pyytää treffeille, kun ei vaikuta kiinnostuneelta. Pitää katsella, pyytäkö hän enää kolmansille treffeille.

      • jshsb

        Kuule R.V. et sinä tylsä ole..;)


    • pää.hajoaa

      Tyypillisiä naisia tässä ketjussa, mistään ei voida puhua suoraan ja oikeilla nimityksillä.
      Jos haluaa seksiä niin sitten sanoo sen suoraan.

      • Juurikin

        Täsmälleen näin. Miksi pitää tunkee rivien väliin tekstiä, kun miehet ei sieltä osaa sitä lukea.


      • ehkä.näin
        Juurikin kirjoitti:

        Täsmälleen näin. Miksi pitää tunkee rivien väliin tekstiä, kun miehet ei sieltä osaa sitä lukea.

        Tulee ensimmäisenä mieleen että nainen haluaa aina pakoreitin olevan avoinna eli jos ei puhu suoraan niin voi aina paeta tilanteesta kieltämällä olevansa tosissaan "olin vain ystävällinen"


      • olentylsä
        ehkä.näin kirjoitti:

        Tulee ensimmäisenä mieleen että nainen haluaa aina pakoreitin olevan avoinna eli jos ei puhu suoraan niin voi aina paeta tilanteesta kieltämällä olevansa tosissaan "olin vain ystävällinen"

        "Mennäänkö paneen?"

        Noin vai? 70 % miehistä ei lähde, vaikka kysyjä on kaunis nuori nainen. Tekin todennäköisesti uhoatte vain täällä olevanne helppoja, mutta pupu menisi pöksyyn jos tuollainen suorasuu tulisi vastaan. Eihän tuo nyt ihan tervejärkiseltä suoruudelta kuulosta.


      • fdffsf
        olentylsä kirjoitti:

        "Mennäänkö paneen?"

        Noin vai? 70 % miehistä ei lähde, vaikka kysyjä on kaunis nuori nainen. Tekin todennäköisesti uhoatte vain täällä olevanne helppoja, mutta pupu menisi pöksyyn jos tuollainen suorasuu tulisi vastaan. Eihän tuo nyt ihan tervejärkiseltä suoruudelta kuulosta.

        No kyllähän tuo vähän kummalta kuulostaa juuri sen takia, että naiset yleensä eivät sano mitään suoraan :) Minä ehdotan että kun olette kahden kesken niin ihan perinteinen käsillä sively vaatteiden päältä, pikkuhiljaa siirtää käsiä kohti kuumia paikkoja jos ei tule vastustusta. Kyllä se siitä lähtee luonnostaan, ilman että tarvitsee jotenkin kömpelösti puhumalla sopia asiasta.


      • Ullepulle
        olentylsä kirjoitti:

        "Mennäänkö paneen?"

        Noin vai? 70 % miehistä ei lähde, vaikka kysyjä on kaunis nuori nainen. Tekin todennäköisesti uhoatte vain täällä olevanne helppoja, mutta pupu menisi pöksyyn jos tuollainen suorasuu tulisi vastaan. Eihän tuo nyt ihan tervejärkiseltä suoruudelta kuulosta.

        En minä ainakaan lähtisi. Seksiin kun liittyy paljon muutakin kuin pelkkä "paneminen". Jotenkin teille naisille on muodostunut hauska harhakuva siitä miten miehet ovat valmiita juokseman teidän jalkovälinne perässä vaikka maailman ääriin. No minä en ole. Toki noitakin tapauksia löytyy ja voinpahan ainoastaan todeta, että pitäkää hyvänänne. :)


      • olentylsä
        Ullepulle kirjoitti:

        En minä ainakaan lähtisi. Seksiin kun liittyy paljon muutakin kuin pelkkä "paneminen". Jotenkin teille naisille on muodostunut hauska harhakuva siitä miten miehet ovat valmiita juokseman teidän jalkovälinne perässä vaikka maailman ääriin. No minä en ole. Toki noitakin tapauksia löytyy ja voinpahan ainoastaan todeta, että pitäkää hyvänänne. :)

        Noin minäkin ajattelen, siksi tuo suora toiminta ei mielestäni ole lainkaan hyvä idea. Omapahan on murheeni, edelleenkin olen ilman ja varmaan aika pitkään, jollei osu kohdalle jotakuta joka olisi kiinnostunut kanssani muustakin kuin kirjoittelusta.


    • JOKAISELLE

      miksi seksiä heti ?

    • kyssäreitä

      Kuinka niin et voi pyytää häntä kotiisi? Eikö se olisi sulle turvallisin paikka harrastaa seksiä? Oletko aivan varma, että hän himoitsee sua seksuaalisesti?

    • Töksistä

      Peukuta sen persvakoa housun läpi, kyllä se siitä tajuaa. Varsinkii jos on myös homppeli. Töky töky töky..

    • eoeooeoeeeeee

      Luulisin, että jos rupeat innokkaasti pussailemaan ja halailemaan sitä miestä, niin mies melko nopeasti innostuu ja osoittaa halua muuhunkin. Jos niin ei käy, niin ehkä miestä ei sitten kiinnosta koko juttu.

    • Luulispää

      Lupaa sille pildee. Jos ei sittenkään innostu niin siirry heteromiesten puoleen.

    • LiianUtelias

      Alkup. viesti on kirjoitettu 3kk sitten, miten kävi?

    • puamanettaa

      Helppo homma. Sanot vaan että "haluutko pillua, mua panettaa?".

    • ootpissis

      Sano sille että muut maksaa satasen mutta nyt sais puoleen hintaan

    • eräsvain

      siulla on suu. sieltä voi kuulua ääniä.
      esim: vie minut kotiisi jatkoille. hähä

    • urts

      Lupaa antaa "piaria"....samalla selviää onko kyseessä heteromies vai sisustusmies....

      • kjhasdå

        Luoja varjele mitä märehtimistä milloin joku on jättänt joku taas pettänyt ja milloin eivät tiedä kenet valitsisivat No meneehän ja kuluu se elämä varmaan noinkin Vatvoa vuosikausia milloin rakastumisistaan ja milloin eroistaan ja samaa jatkuu vuodesta toiseen miehet vaan vaihtuu "on se varmaan mukava iäkkäänä muistella noin mielenkiintoista elämäänsä "


    • Persu-heikki

      Kokeile miehen huumorintajua esim seuraavaan tapaan. Kuiskaat ihan yllättäen tämän korvaan esim: "täten ehdottaisin peräsuoliyhdyntää, missä...?" tai muuta vastaavaa pikku kujeilua. Jos miehestä ei ole mihinkään sinun tarkoituksiisi tämä lähtee kuin hauki rannasta yksin kotiinsa piiloon. Jos on mies eikä marjanpoimija tämä ottaa rotevan otteen, päästää roimat naurut ja ehkä rämäkän pierun ja suorastaan kutsuu sinut kotiinsa sanoen: "Kuule lyyli, pidän sun tyylistäs, mentäskös meille...?" Vähän tällaista juonta peliin, niin kyllä se siitä lähtee... ;-)

    • ..;;))) Miksi Sinä et voi pyytää miestä Sinun luoksesi..;;)))
      Jos Sinua todella kiinnostaa ja haluttaa olla hänen kanssansa myös seksiä harrastaen, ehdota hänelle flirtillä olevasi kiinnostunut tulemaan hänen luokseen katsomaan millaisessa kodissa hän asuu..;;)))
      Siitä se lähtee elämä eteenpäin ja mahdollisesti siihen tulee mukaan ihana estoton seksikin.

    • anon111

      Mitäpä jos puhut asiat ihan suoraan ja teet ihan suoran ehdotuksen etkä ala kiertelemään ja kaartelemaan. Suoraviivainen toiminta on se mikä varmasti tehoaa, hyvin harvat naiset uskaltavat tehdä aloitetta ja olla suoraviivaisia. Itse olen kyllästynyt sellaiseen piirileikkien leikkiseen naisten kanssa, moni on kiinnostunut mutta eivät uskalla kunnolla tehdä aloitetta kierretään ja kaarretaan ja leikitään vaikeasti tavoitettavaa mikä vittu siinä on niin vaikeaa naisilla tehdä itse aloite jos ovat kiinnostuneet.

      • jaaaaa

        Aloin laitella yhdelle tutulle kaverille ihan tavallisia viestejä kun aijemmin olimme pikksen jutelleet kohtalosta jen... Johon tämä kaveri totes "että eihän sitä tiedä miten meillä synkkais" Mutta keskustelu jäin kesken...

        Laitoin viestejä ja yhdessä viestissä kysyin suoraan että jos tämä viestittely häiritee niin jne...Johon kaveri vastas "edetään hitaaseti ja katsotaan mitä kevät tuo tullessaan".. Mulla meni pupu pöksyyn laitoin vaan että Ok.. Ja viestittelyni jäi siihe... Muutaman kerran törmätty sen jälknee .. Tervehdin iloisesti niinkun ennekin...

        No tässä eilen tämä kaveri laittoi viikonloppu terveiset.. Hmm mitähän pitäs ajatella..


      • miesmyös
        jaaaaa kirjoitti:

        Aloin laitella yhdelle tutulle kaverille ihan tavallisia viestejä kun aijemmin olimme pikksen jutelleet kohtalosta jen... Johon tämä kaveri totes "että eihän sitä tiedä miten meillä synkkais" Mutta keskustelu jäin kesken...

        Laitoin viestejä ja yhdessä viestissä kysyin suoraan että jos tämä viestittely häiritee niin jne...Johon kaveri vastas "edetään hitaaseti ja katsotaan mitä kevät tuo tullessaan".. Mulla meni pupu pöksyyn laitoin vaan että Ok.. Ja viestittelyni jäi siihe... Muutaman kerran törmätty sen jälknee .. Tervehdin iloisesti niinkun ennekin...

        No tässä eilen tämä kaveri laittoi viikonloppu terveiset.. Hmm mitähän pitäs ajatella..

        Kaveri on kiinnostunut ja/tai innostunut siitä että kuvittelee sinun olevan kiinnostunut.


    • namli

      Kyllä se tuntuu joillekin naisille olevan niin kauhean vaikeaa esittää asiansa suoraan ilman kertelyä ja kaartelua.

    • nyt_kytä

      Tee vasemman käden etusormesta ja peukalosta ympyrä ja nytkytä oikean käden etusormea edestakaisin siinä ympyrässä ja läähätä samalla. Kyllä se mies tajuu eikä tartte sanoo mitään.

    • Ninnuska1

      Miksi pitäisi heti harrastaa seksiä? Minusta erittäin fiksu mies ja osoittaaa kyllä tietynlaista kunnioitusta naista kohtaan kun ei ole heti viemässä sänkyyn. Itse kammoksun miehiä jotka haluavat heti ensinäkemisen jälkeen siirtyä seksiin, olen ns.kaunis nainen joka ilmeisesti herättää miehen kiinnostuksen myös fyysisesti mutta itse jatkan ainoastaan tapailua tämän nykyisen kumppanin kanssa joka ei ollut heti viemässä sänkyyn vaan tutustutaan rauhassa, minusta se kertoo naisen kunnioituksesta. Toki voithan itse pyytää häntä luoksesi vaikka katsomaan elokuvaa jos siltä tuntuu ja katsoa eteneekö homma.

      • miesmyös

        Ei se pakko ole, mutta tässä tapauksessa aloittaja haluaisi. Aloittaja ei myöskään kertonut kuinka monta kertaa on treffeillä käyty, joten tuo "heti" on sinun päässäsi syntynyt (no joo, kyllä mäkin uskon että ei takana ole hirveän monia treffejä).


    • Isomulukku

      sanot vaan näin: Ei pillu mitää ois? jos ei tosta ymmärrä, niin mä tuun sua paneen..

    • Susuki

      Naiset on pilannu maailman. Ei nussimaan pääse jos sitä ei ehdota suoraan. Eilenkin moottoripyöräillessä joku nainen katsoi muhun päin. Luultavasti se halus mua, muttei tajunnu pysäyttää ja ehdottaa suoraan. Moottoripyörät on nimittäin varma keino päästä nuolemaan pyllyreikää.

    • homo_petteri

      revit sen housut pois ja ehdotat panemista kyllä se lämpenee

    • 100kierrosta

      Vihjailet antavasi pimppaa ei se sen kummempaa ole.

    • seksizeppo

      No jo on alottajallakin murheet .. voi jestas tätä elämää

      • ongenmallinen

        Miksei tuollaista saisi netissä kysellä? Onko täällä sallitut puheenaiheet vaan maailmanrauha tai vastaavat? Itseäsi on varmasti koko elämäsi ajan mietityttänyt vain ylevät asiat, mutta monia meistä muista askarruttavat myös ihmisten ongelmat. Miksi edes pyörit täällä Suomi24-palstalla jos et jaksa kuunnella niitä ei-niin-tärkeitä-juttuja?


    • orvasto

      Oikein hyvä kikka on jättää alapää pesemättä ja olla käyttämättä pikkuhousuja. Kyllä aromit herättävät järkimiehen varmasti tajuamaan mistä on kysymys...

    • kervasto

      entä jos mieskään ei voi pyytää naista kotiinsa jatkoille? ja hotelliin meno voi tuntua naisesta liian halvalta tai antaa vääränlaisen kuvan.

    • kyrvästö

      juu, jättää sen pillun pesemättä ja pöksyt pois niin kyllä se vieno kiimaisen pimpslooran tuoksu kyllä kertoo mikä se homman nimi on. sitten vain kujertaa ja katselee silmiin siihen malliin että "käy kimppuun".

      helppoa kuin lapsen lyöminen.

      ja sitähän meillä harrastetaan paljon, sekä_että_.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11273
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3143
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2994
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2187
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1948
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1795
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1774
    8. 86
      1759
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1758
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe