Jos joku on sitä mieltä, että minulla Suomalaisella kansalaisella on oikeus siihen, että kipuni tutkitaan ja että tutkimusten tuloksien mukaan jos mahdollista kipujani lievitetään niin, olkaa armollisia ja kirjoittakaa nimenne, tähän avunpyyntölistaani?
Kas kun nyt kun olen kipujen vuoksi valvonut 10 vuotta, sydämeni sai valvomisesta tarpeekseen ja siihen tuli vikaa. Ja kun nyt vuodenvaihteessa olin sairaalassa, missä sydänvikani todettiin, lääkärin kirjoittamassa loppulausunnossa ei sanallakaan ole sanallakaan mainittu sitä, että kipujen vuoksi olen valvonut 10 vuotta.
Olen vuonna 2007 pyytänyt Terveydenhoidon Oikeusturvakeskukselta apua siihen, että suostuttaisiin tutkimaan olisiko mahdollista lievittää kipujani jollakin muilla konsteilla, kun kipulääkkeillä niin, tuohon pyyntööni ei suostuttu. Terveydenhoidon Oikeusturvakeskus kehotti silloin minua tekemään valituksen ja tein heidän toivomusten mukaan sellasen, joka pitkällisen prosessin jälkeen kulkeutui lopulta eduskunnan oikeusasiamiehelle, joka valituspäätökseen kirjoitti jotakin tähän tapaan, tästä asiasta ei saa enää valittaa.
Minä kyllä jo silloin, tuon valituspäätöksen saatuani tiesin, että kiellosta huolimatta olisin ollut oikeutettu valittamaan kansainvälisiin ihmisoikeusjärjestöihin, mutta sairas kun olin, niin olin väsynyt ja tympääntynyt jatkamaan pitkäkestoista valituskierrettä, ja kun en millään ymmärtänyt sitä, miksi tässä maassa ei suostuttu tutkimaan sitä, voisiko olla mahdollista voida lievittää kipua jollakin muullatavoin, kun kipulääkkeiden avulla?
Että nyt kun kivun vuoksi 10 vuotta valvottuani sydämeni on saanut valvomisesta tarpeekseen, eikä vieläkään näytä sille, että minulla olisi mahdollisuutta saada selvyyttä terveydenhuollon kautta siihen, olisiko olemassa jokin muu keino lievittää kipujani, kun kipulääkkeet niin, kun en enää mitään muuta keinoa keksinyt saada kipuni syyt, ja niiden lievitysmahdollisuudet selvitetyksi kun pyytämällä näillä sivustoilla kaikilta mahdollisilta kansalaisilta tukea siihen, että Suomen terveydenhuollossa suostuttaisiin vihdoinkin tutkimaan, onko kipujeni lievitys ilman kipulääkkeitä mahdollista siksi, pyydän, olkaa armollisia ja allekirjoittakaa tämä avunpyyntöadressini?
Kipujeni syytä ei ole suostuttu tutkimaan AUTTAKAA
2
125
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki valtion verotulot menee mädätyksen ylläpitoon ja lisäämiseen . Ei kantasuomalaiset saa lääkärien tunaroimina mitään muuta kuin saatananmoisen inhon lekureita kohtaan ! Särkyineen .
- Anonyymi
Tänne ei saa laittaa yhteystietoja ja en todellakaan ala kertomaan nimeäni tänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433404Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172612Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762516Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!811740- 861395
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541070SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70975- 74945
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.26761Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4714