GOOGIN SOTA ALKAA 25.5.2015!

VARMAPROFETIA

ÄÄRIMMÄISEN LUOTETTAVAN TUTUISET PROFEETAT on tienneet taas hämmästyttäviä asioita, eli SUURI ja MAHTAVA Googin sota olkaa ihan just heti kohta!
Hyvä sentään kun ajaksi on määrätty toukokuun loppu niin alokkaiden ei tarvitse lumia kolailla etenevien joukkojen tieltä.
Tämä on varmuudella TAAS KERRAN ilmoitusluonteisena asiana tiedotettu taivaalliselta taholta ja profeettain palstoilta Ilmattaren sivuille säilötty.


Päivitys 29.1.2015: VIIIMEISEN VUOSIVIIKON AIKATAULU ON LOPULLISESTI LUKKOON LYÖTY!!! GOOGIN SOTA: VENÄJÄ-EUROOPPA-USA ALKAA 25.5.2015!!! 3. maailmansodassa YDINSOTA alkaa puolestaan 11.8.2019!!!! Nyt on vihdoinkin lopulliset, varmistetut päivämäärät. Mitenkään ei millään voi yhtään mikään enää ikinä tarkentua! Sehän tarkoittaisi, että profeetan profetiat eivät toteutuneeet ja niin ei VOI käydä!!!


http://www.ilmatar.net/~np/misc/vuoden2015eskatologia.jpg

33

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VarmuusVarmistuu

      Ai niin..mistäkö löytyy noin äärettömän varma tieto.
      No, löytyy varmaankin Pelästyssanomien palstalta kun kuvassa näyttää löytyvän sana "omer".

      -Kukaan täysijärkinen, henkisesti terve ja edes normaalin älykkyystason omaava yksilö EI VOI OLLA USKOMATTA mitä Pelästysanomat kirjoittaa. Niin erinomaisen luotettavaksi tiietolähteeksi se on aina ennenkin osoittautunut ettei sen kirjoittajat voi olla sairaan kieroja huijareita.
      (vaikkakin itse sitä ymmärtämättä)

      • jokuennustajako

        Tiedoksesi vaan että mistä lie ennustajalta olet kuullut "muka varmaksi" kun Raamatussakin käsketään koettelemaan profetiat ovatko ne totta.


    • KTSEiKirj

      Ilmatar tietää mis mennään! :O

      Suomelle tulevan tuomion ja rangaistuksen kolminkertaisesti varmistettu päättämispäivämäärä!
      (11.3.2015 23:59:59)

      GORBA TULEEE!!! JA VIIMEINEN VUOSIVIIKKO 100% VARMUUDELLA ALKAAAAAA!!!! JA PUTIN PUTOAA MUSTAN AURINGON AIKAAAAN!!!!
      (20.3.2015 23:59:59)

      MAHDOLLISESTI EHKÄ PIMENNYSPÄIVÄSKENAARIO! JA SUUURI HERÄTYS ALKAAAAAAAAA!!!
      (4.4.2015 23:59:59)

      Suomen Laillisuuspuolue on voittanut eduskuntavaalit ja on noussut Suomen ylivoimaisesti suurimmaksi Puolueeksi!
      (19.4.2015 23:59:59)

      OMERIN LASKENTA PÄÄÄTTYY!!!! JA RAUHA SOLMITAAAN!!! JA GOOGIN SOTA ALKAAAA!!!
      (25.5.2015 23:59:59)

      http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.html

      • väärä.profetia

        kuinka suomen laillisuuspuolue voisi voittaa eduskuntavaalit 4.4.15 kun jouko piho lakkautti koko puolueen


      • NiinEttä

        ..mitenkö voi voittaa eduskuntavaalit?
        No tietysti niin että Herra asettaa toisen herran eli Pihon määräajaksi suureen ja mahtavaan virkaansa koska on jo LUVANNUT, eli IHAN ULKOMAAN KIELELLÄ sanonut tekevänsä Pihosta "the leader of Finland". MUUTENHAN PIHO VALEHTELISI!
        Sellaista mahdollisuutta me emme luonnollisesti suostu uskomaan!


      • hurjaamenoo
        NiinEttä kirjoitti:

        ..mitenkö voi voittaa eduskuntavaalit?
        No tietysti niin että Herra asettaa toisen herran eli Pihon määräajaksi suureen ja mahtavaan virkaansa koska on jo LUVANNUT, eli IHAN ULKOMAAN KIELELLÄ sanonut tekevänsä Pihosta "the leader of Finland". MUUTENHAN PIHO VALEHTELISI!
        Sellaista mahdollisuutta me emme luonnollisesti suostu uskomaan!

        Eiköhän se nyt vaan ollut mielikuvituksen hurja lento joka saa vaalejakin voittamaan?


      • aom

        Tu on "mielipuolen päiväkirja".


      • Ilmatar ei tiedä mistään mitään, se ei osaa edes lukee, saati tulkita viestintää. Otan esimerkin, jos vaikka Pekka Pouta ennustaa huomiseksi melkoisella todennäköisyydellä poutasäätä ja pari astetta pakkasta, niin Ilmatar tulkitsee että Pekka Pouta ilmoittaa millintarkasti, vuoren varmalla sadaprosentin peruuttamattomalla varmuudella jota mikään maailmassa ei koskaan tule muuttamaan ja lopullisesti että huomenna tulee poutaakin poudemmaista poutasäätä ja tarkimman mahdollisen varmuudella mikrometriun tarkasti kahden asteen paakasta, ei milliäkään yli, eikä alle.
        Ymmärrättekö nyt mitä tarkoitan?


      • TotuusOnKuitenkinEttä

        Kerrankin oikein!
        Ilmattareen on koottu tämän maan sairaimpien huru-ukkojen houreita ja olet itsekin päässyt sinne mukaan runsaalla aineistolla. Aivan oikein siis itse itseäsi syytät, kuin muitakin kaltaisiasi mistään mitään tietämättömäksi sillä teidän mielipuolisista tarinoista ja povauksistanne Ilmattaren sivut koostuu!
        Tosin Niilo Paasivirta antaa oman mausteensa soppaan viisastelemalla milloin mistäkin esillä olevasta aiheesta omalla tavallaan.


    • muista.se

      Päivämäärä profetiat eivät yleensä toteudu. Tämä vaan tiedoksi kaikille.

      • toteutuu

        ...ei niin yleensä ja sitten kun toteutuu, niin sitten toteutuu.


    • Vuosilukuvain

      Päivämäärän numerot ovat menneet vähän sekaisin tuossa profetiassa, ollaan ehkä oikeammassa suunnassa, kun järjestellään vähän numeroita uudelleen 01.5.2255, ehkäpä aloittaja tarkoitti tuommoista vuosilukua - se on paljon lähempänä todellisuutta, vaikka sekin voi olla vielä liian aikainen vuosiluku.

      • Oikaisua

        Tämän viestiketjun aloittaja ei ole tarkoittanut yhtään mitään vuosilukua, vaan kirjoittaa Pelästyssanomiin kirjoittavien idioottien houreista!


    • Jippii, onpa taas jänskää :) kun 20.3. alkaa ekaks raamatullinen vuodenvaihde ja 4.4. verikuupääsiäinen ja sitte Omer joka päättyy 25.5.

      • KTSEiKirj

        Yhtä jänskää on kuin viime vuonnakin ja sitä ennen ja sitä ennen ja sitä....


      • Hah-

        Näin on aina ollut ja aina tulee olemaan...päivästä, vuodesta ja vuosisadasta toiseen mieleltään sairaat uskovaiset tuottaa paskaa tuutin täydeltä uskotelleen niitä muille kaltaisilleen.


      • KTSEiKirj kirjoitti:

        Yhtä jänskää on kuin viime vuonnakin ja sitä ennen ja sitä ennen ja sitä....

        Juu-juu mut jänskää kummiski


    • LoppuaikaNyt

      Onko laskuri eli ajanotto käynnissä?
      Kyllä noin tärkeä asian lähestyminen olisi saatava sekunti sekunnilta jokaisen lukijan tietoon!

    • Jos Ilmatar haluaisi osakseen molemminpuolista kunnioitusta, kannattaisi jättää tuo asioiden karrikoiminen superlatiivein ja se ylimalkainen pilkksävytys pois noista ja alkaa kirjoittaa niinkuin ne on kirjoitettu. Perusjournalistin etiikka siis käyttöön vaan, ei sen kummempaa. Yrittää ilmoittaa lähteen tarkoittaman sanan, sitä liioittelematta mihinkään suuntaan.

      • KTSEiKirj

        Täytyyhän saarnamiesten tehokeinovalikoima käytös olla...:O


    • AtteAteisti

      Joo, ja se alkaa Suomenlahden Suursaarelta (ven. Gogland).

      • Jos jossain olisi se KUULUISA GOOG, niin voisi ehkä uskoakin. Mutta Googin sotaa ei voi tulla, koska sitä ei ole missään. Täysin naurettavaa ja typerää uhoilua.


      • torre12 kirjoitti:

        Jos jossain olisi se KUULUISA GOOG, niin voisi ehkä uskoakin. Mutta Googin sotaa ei voi tulla, koska sitä ei ole missään. Täysin naurettavaa ja typerää uhoilua.

        Tuolla se luuraa www.google.fi


      • JarmoEklund kirjoitti:

        Tuolla se luuraa www.google.fi

        En kyllä tiedä mitään googin kansaa. Onko tiedoissani puutteita?


    • NOVOIvoih

      HOHOIJJAAAA

    • T0siuskova

      Eikös googin ja magogin sodan pitänyt alkaa tuhatvuotisen valtakunnan jälkeen?

      • Joo, siis totta onkin... se on vähän kaks piippunen juttu. Siellä tuhatvuotiskauden päässä saa_tana joukkoineen villitsee nuo kansat, Googin ja Maagogin jne. mutta uudelleen.


      • T0siuskova
        JarmoEklund kirjoitti:

        Joo, siis totta onkin... se on vähän kaks piippunen juttu. Siellä tuhatvuotiskauden päässä saa_tana joukkoineen villitsee nuo kansat, Googin ja Maagogin jne. mutta uudelleen.

        Tuo tuhatvuotinen valtakunta, eikös Jeesuksen pitänyt hallita sitä ja sen piti olla keskivertoa parempaa aikaa? En nyt muista enkä jaksa tarkistaa.

        Mutta anyways, vähänkin historiaa tuntevan pitäisi tietää ettei viimeiset tuhat vuotta ole ollut mitään taivaallista auvoa, sotia on ollut jokaisessa mahdolisessa maan osassa, mukaan lukien pari maailmansotaa taudit ja nälänhätä ovat raiskanneet ihmiskuntaa.

        Eli onko tuo tuhatvuotinen valtakunta mennyt vai ei? ja jos ei ole mennyt, niin goog:in sotakaan ei voi alkaa.


      • JarmoEklund kirjoitti:

        Joo, siis totta onkin... se on vähän kaks piippunen juttu. Siellä tuhatvuotiskauden päässä saa_tana joukkoineen villitsee nuo kansat, Googin ja Maagogin jne. mutta uudelleen.

        Ja 1000 vuotta jossain tulevaisuudessa, eikä nytkään ole mitään tietoa Googista eikä Maagonista. Ne ovat kai vasta tulossa?


      • torre12 kirjoitti:

        Ja 1000 vuotta jossain tulevaisuudessa, eikä nytkään ole mitään tietoa Googista eikä Maagonista. Ne ovat kai vasta tulossa?

        Et oo paljo historiaa lukenu. No, se ei nyt sinua auta paljoa Googin etsinnässäs. Voin vaan vihjasta että ne on niitä tylsiä lukuja, Mooseksen kirjoissa, joissa ei oo ku nimiä.


      • jens_morjens

        Torre12: "En kyllä tiedä mitään googin kansaa. Onko tiedoissani puutteita?"

        Kansa tai ei, hyökkäys on varma.

        HESEKIEL 39

        1. "Ja sinä, ihmislapsi, ennusta Googia vastaan ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä tulen sinun tykösi, Goog, sinä Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinas.
        2. Minä kuljetan sinua, talutan sinua, nostatan sinut pohjan periltä ja annan sinun hyökätä Israelin vuorille.
        3. Mutta minä lyön pois jousesi sinun vasemmasta kädestäsi ja pudotan nuolesi sinun oikeasta kädestäsi.
        4. Israelin vuorille sinä olet kaatuva, samoin kaikki sinun sotalaumasi ja kansat, jotka sinun kanssasi ovat: minä annan sinut petolinnuille, kaikille siivekkäille ja metsän eläimille ruuaksi.
        5. Kentälle sinä kaadut. Sillä minä olen puhunut, sanoo Herra, Herra.
        6. Ja minä lähetän tulen Maagogiin ja rantamaalla turvassa asuvien keskeen. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra.
        7. Ja pyhän nimeni minä teen tunnetuksi kansani Israelin keskuudessa enkä enää salli häväistävän pyhää nimeäni. Ja pakanakansat tulevat tietämään, että minä olen Herra, Israelin Pyhä.
        8. Katso, se tulee, se tapahtuu, sanoo Herra, Herra: Tämä on se päivä, josta minä olen puhunut.
        9. Israelin kaupunkien asukkaat menevät ulos ja sytyttävät ja polttavat aseita, pieniä ja suuria kilpiä, jousia, nuolia, käsikarttuja ja keihäitä. He pitävät niitä polttoaineina seitsemän vuotta;
        10. eivät he kanna puita kedolta eivätkä hakkaa metsistä, vaan pitävät polttoaineina aseita. Näin he saalistavat saalistajiaan ja ryöstävät ryöstäjiään, sanoo Herra, Herra.
        11. Sinä päivänä minä annan Googille siellä, Israelissa, hautasijan, 'Kulkijain laakson', itää kohden merestä; se sulkee tien noilta kulkijoilta. Sinne haudataan Goog ja koko hänen meluisa joukkonsa, ja sille pannaan nimeksi: 'Googin meluisan joukon laakso'.

        http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Hes.39.html


    • LÄSKILILLI

      OOON nyt joutunu istuu vessapytyllä pitkään kun mut määrättiin syömää suolentyhjennyslääkettä neljä purkkii.Meen huomenna peräsuolen tähystykseen.Oon ihan hirvee läski,ja varmaan laihun monta kilooo kun en saa syödä kun vasta kokeiden jälkeen.HIRVEETÄ!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe