Mistä porukka on löytänyt hinta-laatu suhteeltaan parhaat herat? Aiemmin käytin fitnesstukun omaa starnutrition sarjaa mutta nyt pisti silmään facebookista tämä: http://www.hcgym.eu/piiratud-kogus-1kg-plokk-eesti-koige-karmimat-valgusegu.html?___store=gym_fi&___from_store=gym_fi
Eli heraa jossa protskupitoisuus 78 % ja siitä 97 % hera-isolaattia ja hintaa 14,90 € / kg. Itse meinasin ainakin tilata testiin ihan jo tuon hinnan takia kun en ole ainakaan ikinä ennen törmännyt noin halpaan hera-isolaattiin missään. Fitnesstukulta olen saanu konsentraattia samaan hintaan kun on erikoistarjoukset olleet voimassa, normaalisti konsentraattikin on starnutritionilla kalliimpaa ja isolaatilla on ollut hintaa yli 20 e / kg minimissään. Jos jollain on tosiaan kokemusta tosta hcgym.eu:n herasta niin laittakaa ihmeessä palautetta. Tuntuu vaan liian hyvältä tarjoukselta ollakseen totta mutta tilataan nyt kokeeksi.
Halvimmat ja laadukkaimmat herat?
hintatietoinen
3
409
Vastaukset
- sieltäsuapi
Hitlerin valinnasta eli lidlistä.. suomalaista heraproteiiniä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest986807Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4634904Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1292756Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1412413Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t72167Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m341176En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su721103Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531040- 1031003
Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä58922