Mistä porukka on löytänyt hinta-laatu suhteeltaan parhaat herat? Aiemmin käytin fitnesstukun omaa starnutrition sarjaa mutta nyt pisti silmään facebookista tämä: http://www.hcgym.eu/piiratud-kogus-1kg-plokk-eesti-koige-karmimat-valgusegu.html?___store=gym_fi&___from_store=gym_fi
Eli heraa jossa protskupitoisuus 78 % ja siitä 97 % hera-isolaattia ja hintaa 14,90 € / kg. Itse meinasin ainakin tilata testiin ihan jo tuon hinnan takia kun en ole ainakaan ikinä ennen törmännyt noin halpaan hera-isolaattiin missään. Fitnesstukulta olen saanu konsentraattia samaan hintaan kun on erikoistarjoukset olleet voimassa, normaalisti konsentraattikin on starnutritionilla kalliimpaa ja isolaatilla on ollut hintaa yli 20 e / kg minimissään. Jos jollain on tosiaan kokemusta tosta hcgym.eu:n herasta niin laittakaa ihmeessä palautetta. Tuntuu vaan liian hyvältä tarjoukselta ollakseen totta mutta tilataan nyt kokeeksi.
Halvimmat ja laadukkaimmat herat?
hintatietoinen
3
427
Vastaukset
- sieltäsuapi
Hitlerin valinnasta eli lidlistä.. suomalaista heraproteiiniä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan kisa (asialliset kommentit)
Yksi, ikuinen umpityperien ketjujen aloittaja.. voidaanko tehdä joka kerta ilmoitus moderaattorille.. josko katoais bittiavaruuteen.. Mutta siis: uinn6295608STEFULLA OLI KOVA IKÄVÄ SOFIAA!
Lennätti naisen Hankoon koko juhannuksen ajan ! Tosi rakkautta ilmassa. Taisi tulla kihlat ja häitä vietetään !1113795Martina kisan kärjessä
Kisa on käynnissä. Käsipohjauinti vetää kisaajien kädet hapoille. Martinan ranne on jo kivulias.2351947Martinan kootut selitykset ketju virallinen
Join vettä - kusin samantien alleni. Otin energiaa -oksensin. Vatsakrampit söi mun kaikki voimat.2601494Voitko mies vähän valaista
mikä meidän tilanne on tällä hetkellä? Kannattaako enää ottaa yhteyttä vai menikö tilaisuus jo ohi?1441442- 1151403
- 571101
Mara kisoissa ensiapuun
Hoiperteli maaliin ja joutui suoraan ensiapuun. Siis mitä järkeä on rääkätä itseään tuolla tavalla? Mikä tuota naista vaivaa kun pitää päteä vielä tuo1301031Martina keskeytti heti, tämä on ilon päivä
😁 Suomi24 sen tiesi. Martina keskeytti kolmen kilometrin kohdalla. 😁33977