Mistä porukka on löytänyt hinta-laatu suhteeltaan parhaat herat? Aiemmin käytin fitnesstukun omaa starnutrition sarjaa mutta nyt pisti silmään facebookista tämä: http://www.hcgym.eu/piiratud-kogus-1kg-plokk-eesti-koige-karmimat-valgusegu.html?___store=gym_fi&___from_store=gym_fi
Eli heraa jossa protskupitoisuus 78 % ja siitä 97 % hera-isolaattia ja hintaa 14,90 € / kg. Itse meinasin ainakin tilata testiin ihan jo tuon hinnan takia kun en ole ainakaan ikinä ennen törmännyt noin halpaan hera-isolaattiin missään. Fitnesstukulta olen saanu konsentraattia samaan hintaan kun on erikoistarjoukset olleet voimassa, normaalisti konsentraattikin on starnutritionilla kalliimpaa ja isolaatilla on ollut hintaa yli 20 e / kg minimissään. Jos jollain on tosiaan kokemusta tosta hcgym.eu:n herasta niin laittakaa ihmeessä palautetta. Tuntuu vaan liian hyvältä tarjoukselta ollakseen totta mutta tilataan nyt kokeeksi.
Halvimmat ja laadukkaimmat herat?
hintatietoinen
3
349
Vastaukset
- sieltäsuapi
Hitlerin valinnasta eli lidlistä.. suomalaista heraproteiiniä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867