Palasimme juuri perheen lomamatkalta. Miehen puhelin oli jäänyt kerrankin epähuomiossa pöydälle avoimena ja jotenkin ajauduin sitä vilkaisemaan, kun viestin merkkivalo paloi. Koko kahden viikon matkan ajan oli mies selkäni takana whatsappissa viestitellyt toisen naisen kanssa, miten hän naista ikävöi, kaipaa, toivoi hänen olevan lomalla minun sijastani ja kaikkea, mitä en tähän viitsi edes kirjoittaa. Ja nainen tuntui pitkässä viestiketjussa olevan mustasukkainen perheen lomastamme.
On kyllä aika karmea olo. Miten mies voi olla noin kaksinaamainen, että esittää onnellista lomailijaa ja kun selän käännän, on mielessä vain joku toinen? En sanonut miehelleni mitään, että viestit huomasin. Menin jotenkin shokkiin. Ja tiedän myös ettei toisen puhelimia ole korrektia mennä lukemaan. Tosin en kadu yhtään että sen tein, kun nyt totuuden tiedän.
Hassu yhtälö kylläkin. Minä olen petetty ja se joku toinen mustasukkainen minun perheestäni. Kuka on tarinan voittaja ja on saanut kaiken? No tämä meidän ihana perheeniskä. Että pistää vihaksi ja on suorastaan nolo olo, kun mulle voi näin tapahtua :(
Puhelin paljasti
140
7309
Vastaukset
- Hassujayksityiskohtia
Meillä oli uskottomuuskriisi reilu vuosi sitten. Miehen Sivusuhde oli kestänyt useita kuukausia, ja kaikki klassiset kuviot siinä, valehtelua, hotellireissuja jne tuon vieraan naisen kanssa. Ja kuinka ollakaan, myös tämä myös tahollaan naimisissa oleva nainen oli ollut mustasukkainen miehestäni, minulle, vaimolle. Miehen olisi pitänyt olla uskollinen hänelle, kolmannelle pyörälle. Ajatus on mielestäni korni ja lapsellinen, varsinkin kun kyseessä oli varattu, aikuinen, vanheneva nainen.
- Uskomatonta
Kakkoset ovat aika yksinkertaisia, näköjään. Miten he kehtaavat tuollaista edes pyytää? Ja toinen juttu, miten voivat edes kuvitella, että mies olisi uskollinen heille, kun mies ei ole edes uskollinen vaimolleen. Tyhmät.
- alkuper
Tämä viestien mukaan mieheni "unelma" on samassa työpaikassa ja olen aiemminkin mieheltäni kysynyt, onko heillä jotain meneillään mutta on aina kieltänyt kaiken. Nainen myös tahollaan varattu.
Eniten tässä loukkaa mieheni ajatukset tuota naista kohtaan ja se, ettei hän näköjään hetkeäkään voinut keskittyä lomalla meihin, perheeseensä.
Jatkoitteko te vielä yhdessä? En tiedä miten nostaisin kissan pöydälle asian suhteen. Miksi näin pitääkin käydä? En haluaisi alkaa miettimään kodin myyntiä, muuttoa, lasten kohtaloa jne. mutta miten jatkaa, jos hän kerran niin toista rakastaa. Eikä voi edes itse asiaa tunnustaa. - Hassujayksityiskohtia
Pysyimme yhdessä, monen itkun ja keskustelun läpikäyneinnä. Kun se kissa siinä pöydällä oli, niin pakko miehenkin oli omat tunteensa läpikäydä. Ei se "suuri rakkaus" sitten sitä loppujen lopuksi kovin suurta ollutkaan, vaan ihailun saamista ja kukapa siitä ei pitäisi. Väärin hän teki, ja ymmärsi sen. Ei helppo tie ole meillä ollut, mutta vihaisena ei kannata ratkaisuja suuntaan tai toiseen tehdä. Jokainen elämä ja tarina ovat omanlaisiaan, sulle ei voi kukaan sanoa, mikä on oikein. Mitään et häviä, jos katsot kortit loppuun asti. Asia on jokatapauksessa sun nyt nostettava esiin, ja sitten pala kerrallaan eteenpäin.
- jokunimimerkki
Uskomatonta kirjoitti:
Kakkoset ovat aika yksinkertaisia, näköjään. Miten he kehtaavat tuollaista edes pyytää? Ja toinen juttu, miten voivat edes kuvitella, että mies olisi uskollinen heille, kun mies ei ole edes uskollinen vaimolleen. Tyhmät.
Miten joku kehtaa tuntea tunteitaan?! Siis mitä? Mitä hävettävää on omissa tunteissa?
Olin aikoinani rakastunut toiseen mieheen. Rakastajani esitti myös toivomuksen, etten harrastaisi seksiä mieheni kanssa, vaikka se hänenkin mielestään kuulosti hullulta. Hänen vain teki asemassaan ilkeää. Olin kyllä rakastajalle uskollinen, koska en pitänyt seksistä mieheni kanssa. - Pyllistys
Uskomatonta kirjoitti:
Ihan totta meilläkin..."Kakkoset ovat aika yksinkertaisia, näköjään. Miten he kehtaavat tuollaista edes pyytää? Ja toinen juttu, miten voivat edes kuvitella, että mies olisi uskollinen heille, kun mies ei ole edes uskollinen vaimolleen. Tyhmät." Mies puun ja kuoren välissä... niin makaa kuin jne ... lykkyä tykö ... Terv. Oulusta
- nelonenmiinusneljä
alkuper kirjoitti:
Tämä viestien mukaan mieheni "unelma" on samassa työpaikassa ja olen aiemminkin mieheltäni kysynyt, onko heillä jotain meneillään mutta on aina kieltänyt kaiken. Nainen myös tahollaan varattu.
Eniten tässä loukkaa mieheni ajatukset tuota naista kohtaan ja se, ettei hän näköjään hetkeäkään voinut keskittyä lomalla meihin, perheeseensä.
Jatkoitteko te vielä yhdessä? En tiedä miten nostaisin kissan pöydälle asian suhteen. Miksi näin pitääkin käydä? En haluaisi alkaa miettimään kodin myyntiä, muuttoa, lasten kohtaloa jne. mutta miten jatkaa, jos hän kerran niin toista rakastaa. Eikä voi edes itse asiaa tunnustaa.Kun tiedät kuka on kyseessä ja että hän on suhteessa, niin silloin olisi helppo ilmoittaa hänen puolisolle mitä peliä on menossa.
Kakkoselle vaisi heittää, "miettippä missä se miehen pili on ollut, kun seuraavan kerran otat sen suuhun..." nelonenmiinusneljä kirjoitti:
Kun tiedät kuka on kyseessä ja että hän on suhteessa, niin silloin olisi helppo ilmoittaa hänen puolisolle mitä peliä on menossa.
Kakkoselle vaisi heittää, "miettippä missä se miehen pili on ollut, kun seuraavan kerran otat sen suuhun..."Kun minulle selvisi miten vaimollani oli salasuhde naimisissa olevaan työkaveriin, niin otin yhteyttä tähän toiseen petettyyn osapuoleen. Se oli hyvä ratkaisu. Ei se ainakaan pahenna tilannetta että kaikki ovat samalla linjalla.
- Eisetoinenkaan
Uskomatonta kirjoitti:
Yksinkertaisia tässä tunnutte olevan te kotipiiat, jotka silti jäätte tilanteeseen haukkumaan sitä toista. Vähän itsekunnioitusta ja kypsyyttä kehiin kiitos :) Tiedän, vaikea lähteä kun on taloudellisesti riiippuvainen siitä miehestä. Jotenkin vaan todella onnetonta... Unelman kääntöpuoli.
- Enomistakissaa
Hassujayksityiskohtia kirjoitti:
Pysyimme yhdessä, monen itkun ja keskustelun läpikäyneinnä. Kun se kissa siinä pöydällä oli, niin pakko miehenkin oli omat tunteensa läpikäydä. Ei se "suuri rakkaus" sitten sitä loppujen lopuksi kovin suurta ollutkaan, vaan ihailun saamista ja kukapa siitä ei pitäisi. Väärin hän teki, ja ymmärsi sen. Ei helppo tie ole meillä ollut, mutta vihaisena ei kannata ratkaisuja suuntaan tai toiseen tehdä. Jokainen elämä ja tarina ovat omanlaisiaan, sulle ei voi kukaan sanoa, mikä on oikein. Mitään et häviä, jos katsot kortit loppuun asti. Asia on jokatapauksessa sun nyt nostettava esiin, ja sitten pala kerrallaan eteenpäin.
En ymmärrä, mitä tuo kissa liittyy teidän uskottomuuskriisiin? Mitä auttaa sen pöydälle nostaminen?
- ItkeväTyttö
Olen pahoillani, sama kävi itselle marraskuussa. Nyt olemme jo eronneet :/
- kaamoskaappi
Joo eroon tuo johtaa.Ei auta
- elämää
Ei välttämättä, ja kokemuksella tiedän.
- Tosipettynyt
Marraskuussa mullekin paljastu vaimon pelailut selän takana! Nyt ollaan jakamassa lusikat kun hän jatkoi sitä peliä vielä lomareissun jälkeen. Jäi kiini valehtelusta pariin kertaan ettei muka ollut yhteydessä enää siihen äijään. Nyt saavat lirkuttaa keskenään vaikka maailman tappiin, ei kiinnosta!
- kutsuaviovuoteeseen
Vaimo oli tyttären kanssa etelän matkalla kun minä sain kutsun aviovuoteeseen. On ne miehet sallasia velikultia...
- EiOoTottaaa
Otit vastaan kutsun aviovuoteeseen? Tuliko ylevä olo? Aika sivistymätöntä, sinultakin, ottaa kutsu vastaan. Häiritsit tyttären ja vaimon kotirauhaa - välillisesti. Ehkä joskus maksat takaisin, omassa sängyssäsi, kun olet itse naimisissa hässii vieras nainen. Olisko kiva?
- kutsuaviovuoteeseen
En ottanut. Vitsi koko heidän liitto!!!
- kutsuaviovuoteeseen
kutsuaviovuoteeseen kirjoitti:
En ottanut. Vitsi koko heidän liitto!!!
Niin ja kutsu on saatu myös perheen mökille, luonnollisesti kun vaimo ja tytär ovat etelän matkalla. Todellakin, vitsi koko liitto ja pelimies. Kutsu varmaan laitettiin aina seuraavalle kun sai kieltävän vastauksen.
- sivuseurailija
Tyhmin on vaimo joka jää pettäjän luokse ja kuvittelee miehen alkavan uskolliseksi. Eräs mies vei kakkosen kotiinsa jopa vaimon ollessa synnytyslaitoksella. Vaimo tiesi miehen muista naisista vaan ei omannut selkärankaa erota. Ei voi kuin tuntea myötähäpeää.
- Luuletvain
Höpönhöpön.
- mekkk
Fiksy nainen odottaa että oamisuutta on tarpeeksi ja se on velatonta ja sitten ero päälle niin saa miestään rahastettua ja kunnolla. Laittaa vielä miehen maksamaan elämisensä liiton aikana ja omat rahat säästöön ja niin ettei niitä erosskaan löydetä.
- jokunimimerkki
mekkk kirjoitti:
Fiksy nainen odottaa että oamisuutta on tarpeeksi ja se on velatonta ja sitten ero päälle niin saa miestään rahastettua ja kunnolla. Laittaa vielä miehen maksamaan elämisensä liiton aikana ja omat rahat säästöön ja niin ettei niitä erosskaan löydetä.
Meinasit varmaan, että kiero nainen rahastaa? Fiksulla naisella on itse ansaittua omaa omaisuutta, eikä hänen tarvitse rahastaa sitä muutenkaan lisää.
- Kaunotar1
mekkk kirjoitti:
Juuri näin minäkin toimin. Mieheni petti minua. Jäin suhteeseen yhteisen tyttömme vuoksi.
MUTTA pidän huolen että mies maksaa kaiken ja jemmaan omat rahani. Sitten kun päätän lähteä niin on ainakin rahaa "taskussa". Ja näin kauniina naisena kuljen silmät avoinna, kun sopiva herkku osuu kohdalle, levitän haarat minkin. - siinäse
mekkk kirjoitti:
30v laina, jo joutaa lähteä vaihdevuosinen akka. Pidän huolen että on maksanut puolet kaikesta.
- provosoiva
Mitä tiedät sinä toisen selkärangasta? Omasta kannonnokasta jokainen sitä asia tässä peilaa. Ei minua mieheni sivupanot haittaa, ei se minulta pois ole, ainakin tähän asti. Saan ihan tarpeeksi huomiota, huolenpitoa, seksia ym. Ylijäävään osuuden saa mun puolestani vapaasti muille jakaa. Hyvät miehet ovat harvassa, niitä pitää oppia ystävällisesti jakamaan keskenään!
- laihikselle
Olis kannattanu miettiä, ennenku antaa ittensä lihoa muodottomaks kasaks, tämähän se on suomen akkain tapa, ei oo ihme jos äijä käy painamassa vierasta, ei se laardisäkki kiihota sitten tippaakaan
- pitäkääitsestännehuolta
Tää on tosi!
- Huvittaa
Voi hyvät hyssykät! Aika köyhää on elämänsisältö, jos ulkonäön varaan rakentaa
- ihmetteliä
mikä siinä oli syynä kun alottajalle oli näin käynyt.mä en saa puolisolta hellyyttä,läheisyyttä pusuja enkä seksiä.pari kertaa pelkät panot kuussa.haaveissa olis uus
- Kaunotar1
Mitäs jos se kakospanokin on laardi ja vielä sellainen laardi, joka antaa kaikille.
Miehet viisaita? - INFJ-nainen
Trollilla lienee hyvä näkö kun osaa noin hyvin nähdä aloittajan ulkonäön viestin perusteella. Kyllä omakin suhteeni meni poikki, vaikka olen melkein alipainoinen. Olen kyllä kateellinen kyvystäsi, sillä itse tarvitsen meikkaamiseen peiliä enkä tietokoneen näyttöä. Tosin trollolloo taitaa nähdä tietokoneen näytöltä oman kuvastuksensa, mutta se ei ole lihavien naisten vika, että kuva ei ole mieluinen.
- Perusasia
Huvittaa kirjoitti:
Voi hyvät hyssykät! Aika köyhää on elämänsisältö, jos ulkonäön varaan rakentaa
Tietysti ulkonäkökin merkitsee, mutta enempi merkitsee kuitenkin sisältö.
Tunnustetaan että avioliitossa moni on yksin ja silloin helposti ystävystyy
toiseen henkilöön. Kuitenkin oma perhe on pohjimmiltaan kaikkein tärkein
jo lastenkin vuoksi. Käsitelkää yhteiset asianne rehellisesti.
- ikäväjuttu
miehet on ? ! :o miehiä kiihottaa toiset naiset.. biologisia juttuja nääs. Se, että miehesi on kirjoitellut toiselle naiselle ikävöivänsä ei tarkoita että hän ikävöisi. Suhdetta pitää pitää yllä, jos haluaa saada jatkossakin.
Itse tiedät paremmin kuinka miehesi käyttäytyi lomalla..oliko onnellinen? suukotteliko sinua? kun ei ollut puhelimen kimpussa oliko läsnä?
kun vastaa myöntävästi tiedät, ettei hän välitä toisesta naisesta..se on vain seksiä, ilonpitoa. Voi miettiä jatkotoimeenpiteitä siltä kannalta. Jos rakastat ja haluat jatkaa miehesi kanssa keskustele asiasta rauhassa ja miettikää yhdessä paras vaihtoehto. ei sinun tarvitse kertoa, että katsoit puhelinta, mutta sano että tiedät asianlaidan. älä anna vasta argumenteille tilaa.
Jos ihmien pystyy elämään kaksoiselämää, hän ei murehdi sanoja. Hän heittelee niitä sinne tänne ilman merkitystä. Sillä semmoinen ihminen on menettänyt sisältään palasen.. empatian ja uskollisuuden. Hän ei välitä. Tunteet, ne ovat tunnottomia.
Sellainen ihminen voi toki muuttua.. häntä pitää ravistella, kertoa ja näyttää tekojen seuraukset. Kuinka paljon ne vaikuttavat ja satuttavat. Katumuksen kautta, jos ihminen on viisas hän ymmärtää valita sen oikean tien ja unohtaa muut.
Itse olen selkärangaton patja, mutta en kaikkia miehiä hyväksy sänkyyni. Se on uskomatonta kuinka moni varattu, perheellinen mies on valmis pettämään.
kaikki me tosin et olla tyhmiä.. en elättele toiveita ykköspaikasta, en edes halua. syy miksi suostun on jokin ihan muu.
Pitää olla kuten mies, jotta ymmärtää miesten ajatustenjuoksua. Oma mielenlaatu näissä asioissa on enemmän miesmäinen. keräilen valloituksia.
Haluan vain toivotta sinulle kaikkea hyvää! Kaikesta selviää ennemin tai myöhemmin. Elämä on opettanut, että kun toista ihmistä rakastaa oikeasti on valmis antamaan kaikein anteeksi sukupuoleen katsomatta.
Nykyaika on valittettavan myönteinen uskottomuudelle.. se ei ole enään synti ja pahe vaan mahdollisuus todistaa kuinka hyvin pystyy toista osapuolta vedättämään.- sepiru
Kyllä se kuule on niin että ei tuollainen tapapettäjä koskaan muutu, on läpimätä sisältä, ei auta kiinni jääminen ei ravistelu ja vaikka näyttäisi tekojen seurauksen...on niin nähty tuo. Jonkun aikaa tämä pettäjä on kiltisti kunnes selkäsi käännät niin on pettämässä jopa huorissa käymässä, eikä osaa selittää tekemisiään. Tuollainen ihminen ei rakasta ketään muutakuin itseään ja sitä tyydytystä minkä hetkellisesti saa. Valehtelee silmät korvat täyteen että on tunteita ja kuinka hyvä on olla toisen lähellä...hoh hoijaa.... Pitää olla tosi tyhmä nainen olkoon sitten vaimo tai se kakkonen joka uskoo....tottahan toki tällainen henkilö on todella hyvä manipuloija.
Tuosta anteeksiantamisesta...jos toista ihan oikeasti rakastaa niin silloin ei hypitä vieraissa....eikä toisen silloin tarvitse antaa anteeksi. Anteeksi ei tarvitse antaa kun toinen polkee rakkautesi maahan ja vie itsetuntosi. Sanonta kuuluu don´t get mad get iven...ja voin sanoa että helpotti todella paljon aikanaa. - ikäväjuttu
hmmm mutta tässä onkin eroja ihmisissä. Itse olen tapapettäjä, myönnän. En osaisi olla uskollinen niin kamalalta kuin se kuulostaa. mietin aina, että sitten kun olen aviossa olen rehti, mutta epäilen, että niin käy.
En koe pettämistä maailmanloppuna, en sietäisi tulla petetyksi, mutta ymmärrän miksi petetään. Se on maalista.
Minusta on ihanaa, että on ihmisiä joka ovat uskollisia ja tiedän että he ottavat tämän raskaasti eivätkä edes harkitse anteeksiantoa.
Uskon silti, että kaikki pettää kun tähdet on oikeassa asennossa.
Ja kyllä tapapettäjänkin voi pitää kurissa, mutta se vaatii työtä. Loputon huomio ja muistuttaminen. toimii hetken ja loputtomiin. Vielä en ole tavannut tarpeeksi vahvaa miestä pitämään itseäni aisoissa.
ei, ettenkö haluaisi, mutta mieleni on erilainen.
Tosin, jos en saa anteeksi lennän seuraavaan saaliin. olen paha.
Rakkaudella ja pettämisellä ei ole keskenään mitään tekemistä.
on seksi ja on ystävyys. on intohimo ja kumppanuus. elämänkumppania rakastat rakastajaa panet.
Senhän vuoksi se on salaista, jottei loukkaisi toista. mitä muut ei tiedä sitä ei tapahdu. - saalittavaa
sääli kun seksi määrittää elämän arvot. sairas kirjoitus.
- kukkakarjalasta
Eikä osaa edes kirjoittaa suomea. Viimeinen lause.. senhän vuoksi se on salaista.. Kyllä on mies, joka pitäis ruunata. Ja näitähän riittää, miehiä, joilla ei ole minkäänlaista käsitystä
siitä mitä nainen tarvitsee, että oikeanlainen käytös naista kohtaan- on tie omaan onneen. - Särkyväkivi
Hei. en kuulu kumpiinkaan, petettyihin/pettäjiin, mutta mietityttää tuo ilmauksesi- ilonpitoa, seksiä.
Että käsitänkö omassa ihan okei toimivassa ihmissuhteessa väärin, kun seksi ja läheisyys on osa ihmissuhdetta, tärkeä sellaisenaan. Minä en voi nukkua ihmisen kanssa, tai sitä yhtä asiaa edelleen ihmisen kanssa, jos en ihmisestä välitä, tai jos en tahdo olla oikeasti ihmissuhteessa tyyliin, voitavani tehdä arjessa ja ihmissuhteen eteen, eikä muuta.
Toivottavasti puolisko ajattelee samoin. Muutoin voi olla että johonkin mustaan tunneliin tunne-elämääni viedään jossain vaiheessa, kun luotan omaan, jota en pidättele elämästä mutta en laskisi liikaa "viettämään" aikaansa.
Miten ihmeessä ne pitkät liitot syntyvät? Mikä on sitä liimaa mikä pitää ihmiset tyytyväisinä toisiinsa? Tarinoita onnistuneista liitoista lukisi mielummin, kuin näitä ongelmakultasormushäkkielämiä tutkiskelisi.
Soitan taas illemmalla rakkaalleni. Pitänee kertoa löytöni täältä internetin ihmemaasta, heittää kehiin uusia keskustelunaiheita. Oli puhetta viikonlopusta. On edelleen tänäkin iltana.
Mitä toivoisin ihmisille? Ajatusta, millainen se toinen on, miksi on kuin on... Onko unelmille aikaa. Aikaa ylipäätään.
- ohjesinulle
Mies ei välitä sinusta eikä rakasta sinua pitäessään sivusuhdetta. Kunnioituskin sinua kohtaan puuttuu täysin. Ota härkää sarvista kiinni ja keskustele miehesi kanssa. Tottakai hän tulee väittämään että harmitonta läppää heittää jonkun kanssa tai joku nainen roikkuu hänessä, mutta älä ole niin tyhmä että uskoisit. Jos et halua olla pettäjän kanssa, jätä hänet. Jos haluat rakkautta, jätä hänet ja etsi mies joka rakastaa sinua eikä jotain kakkostaan. Muista että sanat eivät merkitse mitään, ainoastaan teot.
- 171
Muista sekin että vaikka pistäisit miehen selkä seinää vasten ja valitsemaan väliltänne, hän tulee valitsemaan sinut koska kuten sinä itsekin, hän ei halua alkaa asunnon myyntiin, muuttamiseen, huoltajuuskysymyksiin, ehkei ole rahaakaan erota jne. Miehet ovat laiskoja. Älä kuvittele sitä kuitenkaan rakkaudeksi. Jos jatkat hänen kanssaan, hän vain jatkaa sivusuhdettaan ja rakastaa toista vaikka pistäisit katkaisemaan välit. En haluaisi sellaista elämää jossa olisin miehen mielessä kakkosena vaikka arkielämässä ykkösenä.
- ÄllötysHeikit
Eiköhän näillä miehillä ole elämässään yksi ainoa ykkönen, nimittäin oma napa ja oma kikuli. Kaikki muu naisia myöten pyörivät sen ympärillä, jotkut toki lähempänä (vaimo) ja toiset kauempana (jalkavaimot), mutta lopulta yksi ainoa on ja pysyy ja se on himot ja itsekkyys. Näihin tulee jokainen nainen vuorostaan kompastumaan kuten myös turhaakin turhempiin lupauksiin.
Kaikista paras olisi, jos yksikään nainen ei jatkaisi näiden helppoheikkien kanssa sukua, niin karsiutuisi tuollainen joukko ja sen aiheuttamat perintötekijät hiljokseen kansan perimästä. Ihan varmasti tuollaisen käytöksen taustalla on jokin geeni aivan kuten kännipäissään tehtyjen väkivallantekojen taustalla.
- reijateija
Onko Levillä/Ylläksellä jotain hyvää yksityisetsivää joka tarvittaessa saa selville miehen uskottomuuden? Jos tiedätte niin paljonko tuntihinta on suunnilleen?
- levin-etsivä
Asun levillä ja pystyn seuraamaan miestäsi, laita yhteystietosi.
- SoitaJaysy
Jos Leviltä/Kittilästä ei löydy etsivää, soita paikalliseen vartiointiyritykseen. Siellä tiedetään, monet näistä tarjoavat myös etsiväpalveluita tai tietävät ketkä tarjoaa.
- asodmnsapfd
Tuntihinta joku 179,98 muistaakseni.
- taxit
taksit tietää ja ovimiehet...
- TunneArvosi
Sinuna miettisin tarkkaan ja rauhassa mitä tekisin. Ja sitten kun olet miettinyt asiat loppuun asti niin sitten pysysin siinä päätöksessä mikä onkaan. Eli en "sahaisi" asioita edes takas.
- ssoneraman
MIEHET, PITÄKÄÄ HUOLTA LUUREISTANNE !!!!!!!!!!!!!!!
- blonditonhuoria
MIEHET, PITÄKÄÄ HUOLTA BLONDIHUORALUUREISTANNE !!!!!!!!!!!!!!!
- sittenjoskun
en jaksa koko ketjua lukea mutta miten ihmeessä pystyt olemaan sanomatta mitään miehellesi. itse käräytin mieheni juurikin lukemalla hänen viestit koska epäilyksiä oöi.onneksi niin tein.lukiessani menin myös aivan shokkiin....mutta myöskin sekosin täysin.
- PirstaleinaIhanKokonaan
Puhelin paljasti täälläkin.... Sain äskettäin mieheltäni hänen vanhan puhelimensa hänen ostettua uuden. Olin innoissani "uudesta" älypuhelimesta, sillä entinen puhelimeni oli vanhanaikainen näppäinpuhelin. Aikani opiskeltua ja näpläiltyäni uutta ihmetystä ja ladattuani ohjelmia siihen sieltä paljastui yllättäen kuvia, joita ei selvästikään oltu tarkoitettu silmilleni... suuteluselfieitä, jossa mieheni ja toinen nainen suutelevat ja halaavat... kuva lemmenlukosta, kuva sovitusta hotellitapaamisesta keskustelussa, kuvia miehestäni joita hän oli ilmeisesti lähettänyt tälle toiselle, kuvia heistä meidän autossamme.... pää tuntui poksahtavan, ja rintaa poltti, en meinannut saada henkeä kulkemaan... sydän hakkasi niin lujaa että luulin sen tulevan ulos... Millään saattanut uskoa mitä näin....mutta pakkohan se oli ja olo on aivan hirvittävä. Kuvien ottamisajankohdista päätellen suhde on kestänyt pidempään kuin puoli vuotta. Niitä ei oltu piiloteltu, ehkä suurin osa oli poistettu, mutta muutama oli jäänyt... Kaikki unelmani, toiveeni ja tulevaisuudensuunnitelmani romahtivat täysin. Ensi järkytykseltäni ja vihan puuskassa meinasin vasaroida koko puhelimen mäsäksi kun tajusin, että olen elänyt valheessa. Vaikka olen luonteeltani lempeä, koskaan en ole tuntenut itseäni niin aggressiiviseksi kuin sillä hetkellä. Varmaankin ensimmäinen kerta elämässäni!! Oli vain hyvä että satuin olemaan kotosalla yksin... Mietin missä olin ollut ja mitä olin tehnyt kuvien ottamishetkellä, tajusin, että mieheni oli kylmän viileästi mennyt toisen naisen luo ja palannut tapaamisestaan kuin mitään ei olisi tapahtunut... tuskinpa uhrannut vaimolleen ajatustakaan....kuinka kukaan voi olla niin jääkylmä ja tunteeton??
Karmivinta tässä on se että en tiedä voinko ottaa asiaa esille, sillä pelkään, että rikon viestisalaisuutta. Olisi edes ollut sen verran viisas, että olisi varmistanut ettei mitään jää puhelimeen.... On pakko yrittää hillitä tavalla tai toisella itsensä ja elää suht normaalisti.... kunnes tiedän oikean keinon. Luotin 100% ja annoin yksityisyyttä, omaa aikaa ja omat menot. En halunnut olla vaimo, joka jäkättää miehelleen menoista, ja kyttää joka liikettä, ajattelin aina, että kun osoittaa toiselle, että luottaa, toinenkin vastaa luottamuksella....omistaa en halunnut. Luulin että liittome oli hyvä ja kaikki kunnossa.... Jälkeenpäin kun nyt mietin asioita, huomaan, että on kysymyksessä klassikkotapaus; pitkät poissaolot "kavereiden kanssa", puhelimen pitäminen äänettömällä ja lukossa, vieressä kaiken aikaa, öiset valvomiset ilman minua, pienet "piipahdan ulkona kävelyllä" -tapaukset.... Ärtyneisyys, jatkuva arvostelu ja tunne siitä, kuin minua verrattaisiin johonkin.... pitkät vaaleat hiukset autossamme, viltti takakontissa, jota en ollut nähnyt aiemmin... Nyt koko autokin tuntuu saastaiselta. Mutta kun on sokea, rakastaa ja uskoo ja luottaa, ei halua kai nähdä totuutta vaikka se ilmiselvänä on edessä. Tuntuu niin tyhmältä, nöyryytetyltä ja hyväksikäytetyltä.... Täys tollo olen kyllä ollut!!
Laittaako yksityisetsivä perään vai mitä teen. En tiedä, jatkuuko suhde vielä vai liekö loppunut. Mies näyttää elävän niinkuin ennenkin, tietämättä että tiedän. Mutta minua tieto piinaa ja ahdistaa ja mietin koko ajan miten ottaa asia esille. En usko että tästä selviän mitenkään muuten paitsi eroamalla, niin on pahasti palanut poroksi koko avioliittomme ja usko toiseen ihmiseen.
-----
En voi ymmärtää miksi pitää jatkaa liittoa, jos tarve toisiin naisiin tai miehiin on niin suuri? Miksi pitää pettää ja valehdella toiselle? Eikö olisi helpompi elää yksin niin saisi vehdata ihan niin paljon kuin ikinä jaksaa ja kenen kanssa ikinä vaan haluaa? Ei tarvitsisi piilotella sitä luuria... eikä toista hyväkseen käyttää. Eikö se olisi reilumpaa toista kohtaan...? Luulisi että kaksoiselämän eläminen on raskasta, ainakin itsestäni tuntuisi hirvittävältä - katsoa toista silmiin ja suoraan valehdella että joo olin kavereiden kanssa? Mihin on kadonnut aito rakkaus, uskollisuus ja toisen kunnioitus..? Älypuhelinten ja omien itsekkäiden halujen mukana cybermaailman houkutuksiin, "minä teen mitä haluan, muista viis" - maailmaan...
Puistattava ja alhainen maailma on tuollainen.- EtRikkonut
Jos mies antoi puhelimen sinun käyttöösi, et ole rikkonut viestintäsalaisuutta. On myös huolellisuuden velvoite, omia viestejä ei saa huolimattomasti saattaa toisten saataville.
- astronautti500
Käy teettämässä puhelimen luvat ja jätä keittiön pöydälle lojumaan.
- joopajooj
astronautti500 kirjoitti:
Käy teettämässä puhelimen luvat ja jätä keittiön pöydälle lojumaan.
Just näin! :)
- petenentinen
Tsemppiä sulle! Mieti haluatko hoitaa homman hienostuneesti vai draaman kera:) Itse olen tässä miettinyt että posautan kohta exäni typerän pollan hajalle...siis kuvainnollisesti. Olen jo kuukauden tiennyt pettämisestä ja miettinyt miten hoidan homman niin että miehelle jää paska olo:). Vinkkejä otetaan vielä vastaan vaikka oon jo suunnitellut homman pitkälle.
- Kaunotar1
VOI HELVETIN VIESTISALAISUUS...........................MITÄ VÖLIÄ JOS RIKOT VIESTISALAISUUTTA, MIETI MITÄ MIEHSI ON TEHNYT VÄÄRIN?????
LATAA NYT TOTUUS TISKIIN ÄÄLIÖ, ÄLÄKÄ ENÄÄ MIETI...................
JUURI TUOLLAISIA IHMISIÄ ON HELPPO KUSETTAA.
HETKELLÄ JOLLOIN SAA TIETÄÄ, ETTÄ PUOLISO PETTÄÄ EI VIESTISALAISUUDELLA OLE VITUNKAAN VÄLIÄ!!!!!!!!!!!!!!! miehelläni on myös ollut noita juttuja, ja eka merkki on puhelin. sitä pidetään taskussa, koskaan se ei enää ole näkyvällä paikalla, ääni pois ja ym... ja suoja koodi kruunaa kaiken sillon jo hälytyskellot soi. mutta mitäs siinä kyllä niitä ukkomiehiä maailmas piisaa. nitä väärinymmärrettyjä luusereita. enää en välitä hittojakaan
- pallo123
Kaunotar1 kirjoitti:
VOI HELVETIN VIESTISALAISUUS...........................MITÄ VÖLIÄ JOS RIKOT VIESTISALAISUUTTA, MIETI MITÄ MIEHSI ON TEHNYT VÄÄRIN?????
LATAA NYT TOTUUS TISKIIN ÄÄLIÖ, ÄLÄKÄ ENÄÄ MIETI...................
JUURI TUOLLAISIA IHMISIÄ ON HELPPO KUSETTAA.
HETKELLÄ JOLLOIN SAA TIETÄÄ, ETTÄ PUOLISO PETTÄÄ EI VIESTISALAISUUDELLA OLE VITUNKAAN VÄLIÄ!!!!!!!!!!!!!!!joo viestisalaisuus. sitten kun otat yhteyttä ns. toiseen naiseen, jo uhataan lähestymiskiellolla ja ties millä vaaditaan ettei oma mies koskesormellakaan omaan muijaan. kyllä päässä on vika naisillakin. ihme touhuu. naiset on yhtä paskoja en puolustelis yhtään niitäkään..
- mulkkumies
pallo123 kirjoitti:
joo viestisalaisuus. sitten kun otat yhteyttä ns. toiseen naiseen, jo uhataan lähestymiskiellolla ja ties millä vaaditaan ettei oma mies koskesormellakaan omaan muijaan. kyllä päässä on vika naisillakin. ihme touhuu. naiset on yhtä paskoja en puolustelis yhtään niitäkään..
ain kantsii vähän tsiikata mitä mulkut puuhaa....juu naisetkin on uskomattomii. omistushalu saa heti vallan kun saa vähän varattua maistaa
- Kaunotar1
pallo123 kirjoitti:
joo viestisalaisuus. sitten kun otat yhteyttä ns. toiseen naiseen, jo uhataan lähestymiskiellolla ja ties millä vaaditaan ettei oma mies koskesormellakaan omaan muijaan. kyllä päässä on vika naisillakin. ihme touhuu. naiset on yhtä paskoja en puolustelis yhtään niitäkään..
Minuakin on uhkailtu, kun paljastin petturin...........uhkailtu tehdä rikosilmoituksia ym.ym.
Olen sanonut, että siitä vaan, pääsen minäkin poliisille kertomaan oman näkökulmani asiasta. Siihen on jäänyt, ei riitä kantti kakkosnaisella...........uhkailut on uhkailuja, ei kannata pelätä, jos ei itse ole tehnyt mitään väärää. Ei poliiseja tarvitse pelätä! Kaunotar1 kirjoitti:
Minuakin on uhkailtu, kun paljastin petturin...........uhkailtu tehdä rikosilmoituksia ym.ym.
Olen sanonut, että siitä vaan, pääsen minäkin poliisille kertomaan oman näkökulmani asiasta. Siihen on jäänyt, ei riitä kantti kakkosnaisella...........uhkailut on uhkailuja, ei kannata pelätä, jos ei itse ole tehnyt mitään väärää. Ei poliiseja tarvitse pelätä!juu mulle poliisi sanoi ettei heillä ole aikaa tälläsiin turhanpäiväsiin juttuihin kun oikeitakin rikoksia tapahtuu... onhan se naurettavaa mennä poliisille soittamaan kun panee jonkun muun miestä. siis toinen nainen tarvitsi poliisin apua kun yritin selvittää missä mennään.kuin ees kehtaa. ja vielä terv.h. ja seksiterapeutti. ne ne on pahimpia miehen pummaajia....
- Kuudesvaisto
Minullakin oli vastaavanlainen tapaus, paitsi että pettäjä oli vaimo. En heti kertonut hänelle että jäit kiinni. Silmieni auettua aloin kaivella hissukseen vaimo tekemisiä viime vuosilta mm tietokoneen historiat, puhelin jne. Ja siivotessani vanhoja kaappeja löysin vihkosen lehtikasan alta missä oli viestiluonnos salarakkaalle. Kaiken sen jälkeen mitä löysin/sain selville totesin etten tunne tuota ihmistä ollenkaan. Aloin hänen tietämättään järjestellä asioitani esim asunto jne. Koko aikana en kertonut että narahdit ja seurasin kuinka uskomaton pokka voi ihmisellä olla.Kuin mitään ei olisi. Muuton koittaessa löin todisteet pöytään ja vaikka oli mustaa valkoisella kiisti edelleen kunnes puhui itsensä pussiin. Eron jälkeen en ole ollut missään tekemisissä hänen kanssaan ja lasten asiat kaikesta huolimatta hyvin.
- wertyx
ONkos yhteiset lomamatkat vaarallinen juttu? Vaimo sellaista hinkuaa, meneekö päin h...
- hohhoijakkkaa
Kunpa vain JOKAINEN nainen, joka tuollaisten äijien kanssa on suhteessa, tajuaisivat (mielellään samaan aikaan) jättää tuollaisen miehen. Tuollainen "mies" ei osaa olla yksin. Petaa jo seuraavaa ennen kuin vanha suhde päättyy, jotta sujuvasti pääsee seuraavaan suhteeseen siirtymään ilman yksinjäämistä.
Vaimo, oma on valintasi mutta jos tuon annat anteeksi, on se miehelle merkki, että sama tahti saa jatkua. Tuollainen kirjoittelu kertoo, ettei kyse ole ohimenevästä hairahduksesta. Kuinka kauan lieneekään jatkunut? Mutta oma on elämäsi. Sulje silmäsi ja hyväksy tilanne, jos talo, matkat ja yhdessäolo nilkin kanssa on sitä, mitä haluat.- EiKäyKatteeks
Komppaan siuta, siinä mieles et vaimo haluu matkoja, elää pettävän äijän kans, vaik tää äijä vierailee vieraalla kulholla ku on omilla retkillään kavereiden kaa. Vaimot vaa menee sekasi kulissista ja pettävästä ukosta, ku hän on päässy naimisiin, pääsee lomille ulkomaille, on koti ja rahaa. Mie ku nauran näille tyhmille vaimoille jotka on sokeita ja kahtoo sitä pettävää ukkoo, kaikkine herpes ja muine tauteinee. Onhanse se hienoo haluta pettävää ja likaista munaa.
- nomore123
Jätin juuri vastikään vastaavanlaisen, tyhjiä lupaavan miehen. En häiritse enää. Vaimo saa jatkossa puolisonsa täyden huomion, myös lähestyvällä perheen kesken (siskon perhe ja äiti/anoppi mukana) tehtävällä Thaimaan lomalla. Onnea vaan Satu ja mukavaa lomaa!
- luota
Niin se on että: Etsivä löytää...Ja varmasti löydätkin, kun tarpeeksi toisen tavaroita tongit.
- Kokenutmies61v
Hohhoi, lopeta tuo suhde vaikka oikeusavustajan tms kanssa !! Härski äijä kun jätti kuvatja muutoinkin petti eri tavoin... Annoitko tarpeeksi seksiä kun lähti vieraisiin vaionkose jo harrastus.... Kunhan käväisee...suhteella ei tulevaisuutta, muutoin kärsit ja palat loppuun! Lusikat jakoon ja uusi elämä!
- JokuVaan92
Noniin. Mistähän tässäkin aloittaisi. Ei ole kovin onnistuneita suhteita takana. 2014 keväällä sain juurikin Facebook viesteistä selville miehen uskottomuuden. Nainen OLI silloinen hyvä ystävä. Eli pahin mahdollinen loukkaus mitä kukaan voi kokea. Väitän aina että jos kyseessä olisi ollut joku sattumanvarainen bubiruusu niin ei olisi näin pahasti mieltä myrkyttänyt. Viestit kertoivat kaiken mitä olin epäillyt. Totaalinen shokki, paniikki ja sekoaminen. En kyennyt menemään töihin. Paniikkikohtaus iski ja viilsin itseäni. Mies myönsi teon ja sanoi että hyvä että puutuin asiaan. Annoin anteeksi. Tänä päivänäkin mietin että teinkö oikein. Näin pahoja painajaisia pitkään ja olin masentunut ja työkyvytön usean kuukauden. Asiasta tulee 3kk:n päästä vuosi. Ja möröt ovat heränneet henkiin. On aivan mieletön pelko että vuoden takaiset asiat uusiutuu. Eli vielä en ole asiasta yli päässyt. Yksin jääminen pelottaa ja uuden alku. Mutta myös pelkään että pettäminen jatkuu. Tieto se on että jos suhteesta puuttuu luottamus niin vaikeaa on. Tilanne on kärjistynyt siihen että mulla on halut kuollut. Ajatuskin seksistä. Yök. Olemme asiasta keskustelleet ja toinen lupasi olla painostamatta. Pelkään vaan että jos en anna sitä mitä haluaa niin pettää.
- Nykypäivää
Voisihan juttu olla toisinkin päin.
Osaa ne vaimotkin pettää.
Kokemusta on. - röhröhröh
Tarinan opetus, puhelin aina taskussa. Amatööri jäi kiinni.
- Shuru
Samoin on käynyt minullekin. Kyllä vain mies voi näin tehdä ja miksei me naisetkin.
- jokunimimerkki
Tuollaista ei vaan tapahdu epähuomiossa. Uskottomuuden sääntö nro 1 on, ettei soitella, ei viestitellä. Tai jos joskus on pakko, niin ei ainakaan lässytetä jotain rakkauskultihani hommia. Nimittäin ellei halua jäädä kiinni.
- hiekkaarattaissa
Näin se menee, mutta eihän hattarapäät tajua. Hienosti jäi kiinni, kun illalla soitti halipulassaan sellaiseen aikaan, että aviovuoteeseen olimme menossa. Muistan aina sen vastauksen: " mitä sä tänne soitat?" Jos olisi ollut näköpuhelin, niin toiselle naiselle olisi heti selvinnyt, miksi hänelle niin vastattiin. Diplomaattisesti annoin vähän tilaa, että sai vaikerrettua puhelun loppuun asti. Onhan se niin, että hyvistä on kova puute, että sai nyt lainata pahimpaan hätäänsä, vaikkei tästä myöhemmin kiitosta herunut.
- valheidenjäljet
Nostaisin niinsanotusti kissan pöydälle ja kertoisin kaiken. Mies todennäköisesti alkaisi syyttää sinua siitä, että olet salaa lukenut hänen tekstiviestejään. Tässä saattaa kyllä muhia jnkl riidansiemen ja miehen loukatun (??) ylpeyden aiheuttama vaikkapa tutkintapyyntökin mahdollinen..Mutta voithan asian kiertää siten, että olet saanut jotain muuta kautta tietää, että miehesi tekstailee toiselle naiselle jne. jne. ettet paljasta koko totuutta. Miehesi tietysti kaiken kieltää ja rakastaa vain sinua, kuinka ällöttävää. Pysy totuudessa, äläkä anna periksi. Kaikkensa se tekee, että uskoisit häntä. Miksi tuollaista miestä edes kaipaisit enää, heitä ovesta ulos!
- Noniin_tuttua
Jätä se sika!
- pirre
Sellasia ne miehet on ku ei yks nainen ja oma perhe riitä...JÄTÄ SE SIKA!!!
- voivaimotvaimot
Pettävät miehet pitävät yhteyttä jopa häämatkaltaan, miksei myös perhelomaltaan?
MINUSTA TUNTUU ETTÄ SINÄ ET NYT PYSTY PÄÄTTÄMÄÄN,JATKATKO KYSEISEN MULKUN KANSSA VAI OTATKO PESÄERON KYLMÄSTI?MINÄ EROSIN ENKÄ KADU.LAPSET ON AINA LÄHELLÄ,NE TULEE ÄIDIN LUO!!!!
MUN
MIELESTÄ SIIS JOS MIES TEKSTAILEE ESIM.HÄÄMATKALLA JONKUN TOISEN NAISEN KANSSA,MÄ EROAN SIITÄ TYYPISTÄ.ON SITTEN LAPSIA,KOIRIA, VELKAA.MINÄ EROAISIN VÄLITTÖMÄSTI.OTAN ESIMERKIN.PIENI EERIKA.ISÄ JA ÄITIPUOLI TAPPOI TYTÖN SITOMALLA TUKEHDUTTAMALLA.OLEN ÄITI.SINÄ JOKA MIETIT.MIETI OTATKO SEN JÄTKÄN TAKAISIN MÄ OON KOVA JA MÄ VARMAAN TAPPAISIN SEN JÄTKÄN- lennu61
KUN MINÄ JA MIEHENI ,LAPSET MUKANA AJELTIIN KESÄLOMALLA ETELÄ-SUOMEA YMPÄRI.KAIKKI OLI OK.KUN PALATTIIN KOTIIN,MIES LÄHTI RYYPPÄÄN.EI KESTÄ PERHETTÄ.PALASI TAKASIN.KESTIN 7 VUOTTA.MÄ SANOIN PAINU VITTUUN JÄTKÄ.TÄNNE EI OLE TULOA!!!
- sunnuntai5050
Kerro puolisollesi, että olet saanut sukupuolitaudin häneltä. Katsoppa kuinka ilme muuttuu ja tulee kiire soittamaan yksi puhelu. Luultavasti syyttää sinua pettämisestä, mutta saahan vähän hikoilla. HIV = hemmetin inhottava vaiva
- taxit
tää on hyvä!
- Erkkikaakosta
Mutta miksi ihmeessä te naiset lihotatte itsenne marsipaaniporsaiksi heti avioon päästyänne?
Siihen vielä koppava ja kylmäkiskoinen käytös päälle, niin voitte olla varmoja ettei onnellinen tulevaisuus koske teitä.
Siis miksi? Ei millään pahalla, mutta itseänne saatte monesti näistä syyttää: Jos kotona aina odottaa kiukkuinen norsu mille ei kelpaa mikään, varsinkaan naiminen, en voi hyvällä tahdollakaan miestä syyttää toisen naisen puoleen kääntymisestä?
Että minun pitäisi elää loppuelämä naisen kanssa joka oli tavattaessa ihana, kiltti, kaunis ja miestään rakastava, joka on muuttunut vihaiseksi, katkeraksi ja 30kg ylipainoiseksi? Miksi minun pitäisi uhrata tähän loppuelämä joka on kuitenkin minun?
Nainen joka pitää itsensä ja kodin kunnossa, saa myös miehen pysymään kotona ja uskollisena. Näin se on ollut aina ja tulee jatkossakin olemaan. Ei mulla muuta.- Eerikka
Voi Erkki! Jos vaimostas on tullu vihainen, katkera ja 30 kg ylipainoinen, niin kyllä on aviomiehessäkin "vikaa", et oo edesauttanut vaimosi säilymistä ihanana ja kauniina. Miksihän vaimostasi on tullut katkera ja kylmäkiskoinen, varmasti hän on ainakin kuvitellut saavansa onnellisen tulevaisuuden kanssasi. Ja kyllä: vaimosi on uhrannut liitollenne loppuelämänsä ja kaupanpäälle menettänyt ulkonäkönsä, kiltin luonteensa ja lakannut miestäänkin rakastamasta -niin kyllä Erkki sinunkin vaan pitäisi niellä kohtalosi ja uhrata siihen loppuelämäsi, vaikka se tuntuisikin olevan pelkästään sinun elämäsi niin vaimollasi on myös elämä. Jos yhteinen loppuelämä näyttää pelkältä kurjuudelta muuttakaa sitä.
- vihreämpipuoli
No minua taas on varattu nainen pyytänyt yhteiselle lomareissulle minulle selvisi vasta parin kuukauden päästä että hänellä on oma mies se juttu kyllä loppui siihen kun asia selvisi.
- anna_tilaa
Se on vain naisen osa. Se toinen on varmaan nuorempi ja siksi kiinnostavampi. Miehelle pitää antaa tilaa elää ja koetella useampia reikiä.
- MehutSisällä
Jos minun vaimoani panisi vieras mies, saisi kunnon kyydit, ja itse pääsisin liukkaille. Mikäs sen parempaa. Jos pipari kelpaamuillekin, ei se huonoole.
- Nykypäivää
Tälläkö pitäisi itseään lohduttaa ??!!
Niin hyvää piparia...maistuis varmaan sullekin..... - aikammehapatusonpipari
Tämä on sitä nykypäivää, kun tekniikkaan tottumattomat saa uudet hipaisulaitteet ja taustalla on viidenkympin villitys, niin pipari tai pili muuttuu elämän pääsisällöksi. Kuunnelkaapa joskus, piparinsekoittaman mielen tunnistaa helposti puheissa vilahtelevista alapääalan termistön sanoista, joita maistellaan suussa kolmevuotiaan tavoin kuten uusien sanojen oppimisvaiheessa tapahtuu. Piparista on kova kilpailu eronneiden ja karanneiden markkinoilla siinä oikein karvatkin pöllyää niin pahoin, että ne lähtee tarvittaessa kokonaan.
- jh9er90djvwj
oot kyllä naurettava pelle...katot toisen puhelinta ilman lupaa. saisit hävetä ja mies jättää sut ton takia
- 30v.ajanpettiusein
...pettäjä ei muutu, pettää taas kun tilanne rauhottuu ja nimittelee mielevikaiseksi jos sitä epäilee. Eli pettäjällä voi olla persoonallisuushäiriö,joka ei parane....
- näin
Suosittelen keskustelemaan miehesi kanssa, että miksi hän on tyytymätön suhteeseenne ja mennyt tuohon pisteeseen että viestittelee tuolla tavalla tämän naisen kanssa. Olisi teidän hyvä keskustella siitä mitä miehesi haluaa suhteeltanne ja voiko tilannettane mitenkään pelastaa. Voit myös kysyä, että oletko tehnyt jotain väärää kun miehesi haluaa toista naista ja miten voisit parantaa tilannetta että miehesi olisi onnellisempi kanssasi. Itse ottaisin myös asiallisesti ilman vihamielisyyttä tähän naiseen yhteyttä ja kysyisin mistä tässä on oikein kyse.
- Ristomatias
Naiset aika naiveja ,mullakin on tossa liiton kylessä vuosikymmenien aika ollut naisia.
Eräski rouva 13vuotta ja kuumaa seksiä ei muuta ..Oma ei ota suihin tämä ottaa ja haluu ottaa kun tietää etten kotona sitä saa.
Muutama viesti silloin tällöin se riittää. Ei me miehet näitä niin tunteella ajatella.
Perheen kanssa lomat ja vaimolle kukat plus muut huomiot.
Aika usein vieraat naiset tietää et tää on tätä mutta hyvä seksi maistuu.
Jos ero tulee niin en ottais salarakkaista yhtään vaan etsisin uuden
Nykyjää nuoremmat naiset muuten etsivät isän lapsilleen erikseen ja käyttävät hyviä rakastajia. Eräskin nuorin naisistani kertoi tästä sen ukko aina metsällä lintuja bongaa jne..
Kyllä hoitamattomalle puutarhalle hoitaja löytyy..- kietotähti
Olet unohtanut mitä alttarilla lupasit.Pakoilet vastuuta.Petät vaimoasi surutta joka luultavasti sinua rakastaa vaikka et todellakaan sitä ansaitse.Lapsesi varmaan tietävät että petät.Ukot yleensä luulevat ettei kukaan tiedä mutta se on erehdys.Millaisen isäkuvan jätät lapsillesi.Sinulla on vastuu muustakin kuin sukupuolielämästäsi.Siinä ei kukat ja lomat paljon paina.Teeskentelyä ja valhetta kaikki.Vaimosi romahtaa kun pääsee touhuistasi perille ja lapsesi halveksivat sinua loppuelämäsi.Lopeta nyt ja mieti mikä typerys olet.
Shit happens! elämä jatkuu...
- kovakilpailu
Miehet myös naiveja, kun uskovat kakkosia ja hajottavat oman perheen seksin takia, kakkonen haluaa vaan itselleen miehen, varsinkin jos varakas tai julkkis.
- naisennäkökulma
Itsekin löysin puhelimestaan parinetsintäyrityksiä. Olin luottanut täysin vaik jälkikäteen kun asia tuli niin selväksi, ihmettelin: miten en osannut ajatella, merkeistä ja käytöksestä. Kun näin nämä, näytin heti hällekin. Yritti jotain puolustautua "viestisalaisuudella", mutta itse en kuuntele sellaista selittelyä. Kahdesta pahasta hyvin paljon pienempi. Ja jos mies ei anna katsoa puhelintaan ja tietää itsestään ja menoistaan niin silloinkin tietää ettei puhtaat jauhot pussissa. Jos ei ole kunnioitusta, ei ole mitään järkeä antaa sellaisen ihmisen hukata aikaa elämästään.
Meille oli kai helpompaa selvittää kun mitään ei oltu "tehty". Pomppaa edelleen muutaman vuoden jlk keskusteluihin ja nyt vasta musta tuntuu että hänkin on alkanu oivaltaa miten tää minua muutti. Enää en luota automaattisesti enkä aseta häntä etusijalle. Mutta olen tyytyväinen siihen, että olen varsinkin suuria päätöksiä tehdessä oppinut ajattelemaan ensisijaisesti itseäni, elämä on parantunut enkä ehkä riipu hänessä henkisesti kuin aiemmin. Ja hän on oppinut että mun sietokyky ei ole rajaton, jos pelleilee niin voin elää ilmankin. Ehkä hän on muutenkin oppinut tuntemaan mun persoonaa enemmän kuin aiemmin ja näkee vaivaa että tämä juttu toimisi, aiemmin juttu oli vähän kuin itsestäänselvyys.
Alun perin hän siis kategorisesti kieltäytyi puhumasta asiasta mitään, "olen pahoillani" olisi muka pitänyt riittää. On päästy eteenpäin. Aina se muisto pysyy varmasti ja petetty saattaisi päästä helpommalla jos pistäisi poikki, vaikka on tässä tosiaan itsekin viisastunut. - näkömutka
Rakkaat ihmiset. Älkää olko niin omistushaluisia. Mitä pahaa siinä on, jos toinen käy vieraissa? pl. jos saa jonkun taudin ja tartuttaa teihin.
- naisennäkökulma
Miksi sitä ei sitten voi itse sanoa ääneen?
- masamaiskuttaja
Vai läski laardivaimo ei sytytä:) Hah haa kyllä poikkeuksetta laardivaimolla on laardimies. Et sitä samaa on kumpainenkin ja usein petetään irvikuvan ruman salapanon kanssa. Riittää kunhan on saatavilla huvittaissa. Paras on suihin ottava, kun ei tavi tehdä mitään ja rumallamuija hoidattaa hommat. Silmät, kun sulkee niin saa tuntea vaan kosketuksen ja ei tarvitse nähdä toisen laardeja. Nää laardimuijat on helppo hurmata ja miehenkipeinä palvelevat hyvin. Ihania salapanoja saa useita kun laadinaisia hurmaa. Taivaallista suuseksiä pikkupanoksella.
- Kaarlo11
Jätä se!
- humppahulda
Helppo ratkaisu, jos perhekuvio kerran toimii. Molemmat käy vieraissa. Sovitaan kummallekin menoilta, toinen hoitaa lapsia.
Näin se kiiltokuva perheestä omakotitalossa pellolla pysyy vielä ehjänä muidenkin mielestä. - SuhmuranSandra
Sen siitä saa kun työntää nokkansa muiden asioihin, tässä tapauksessa yksityisviestejä lukemalla "vahingossa".
- petettyaiemmin
Kaikki pettää siis miksi mennä naimisiin??
Jos on vapaa ei kukaan petä ja minä en myöskään aio olla naimisissa olevien seksiterapeutti. Jos ei ole luottamusta eikä rakkautta ei ole mitään!! - ampulanssi
Tämä on aikamoinen valhe.Suurin osa ei petä ja arvostaa uskollisuutta parisuhteessa.Jopa nuoret.Olet lukenut vääriä tilastoja.Näinhän meille halutaa uskotella.
- Elämään
Miten ikinä elämäänne jatkattekin, älä ajattele että miehesi on voittaja, kävi miten kävi. Samankaltaisessa tilanteessa olen ollut itsekin ja nyt kun erosta on monta vuotta, olen huomannut mieheni tehneen minulle oikeastaan palveluksen. Olen kehittynyt elämässäni ja päässyt niin taloudellisesti kuin muutenkin paljon pidemmälle kuin ikinä olisin mieheni kanssa päässyt. Silloinen mieheni taas pyörii samoissa kuvioissa kuin silloinkin eikä todellakaan ole edistynyt asioissaan. Oikeastaan ihan päinvastoin. Oikeudella on tuhat tietä voittoon! Muista se, vaikka nyt tuntuisi epäreilulta ja toivottomalta :) jaksamista sinne!
- exkusta
Miksi mennä naimisiin ja uskoa mahdottomia?
Se ei vaan toimi
- Tosipettynyt
Samaa teki minun vaimoni meidän unelmalomalla ja nyt tässä on avioero vireillä. Toisessa päässä ero tuli myös.
- lulu-49
Aivan normi menos nykyään..itse sinkkunaisena törmään deiteissä yms varattuihin miehiin jotka hakee piristystä kotioloihin..
- eiseksiäsäälistä
Joo ja ihan avoimesti pelkkää seksiä hakevat. Vaimolta eivät saa tarpeeksi. ovat valmiita ihan mitä tahansa tekemään, jotta pääsisivät panemaan. Säälittävää! Todella säälittävää!
- pettäjämiehetsyvältä
Niin ja vielä kerrotaan kuinka tylsää on vaimon kanssa ja mikään ei enään kiinnosta. Lähetetään numeroo s-postiosoitetta mihin vois sitten laittaa kuvia itestä. Ja ne kuvat on
K-18. Monesti tekis mieli kertoo vaimolle, mutta en viitti sekaantua, edes koko mieheen,
yököttävää!
- Uusi-elämä
Kun paljastui, että miehelläni on toinen nainen, otin se puheeksi samana iltana. Päädyimme 36 vuoden yhteiselon jälkeen eroon. Sitä ihanuutta uuden naisen kanssa kesti vajaa vuoden, kun nainen osoittautui sairaalloisen mustasukkaiseksi. Kyllä hänellä oli ikävä takaisin ex vaimon luo siinä vaiheessa. Erosta on nyt reilu vuosi ja olen todella tyytyväinen, että eroon päädyttiin. Pystyn nyt elämään täysin riippumatonta sinkun elämää. Pahinta oli oman talon myynti ja siitä kodista luopuminen, mutta siitäkin selviää. Lapset ovat onneksi aikuisia.
Kyllä suosittelen käsittelemään asian mahdollisimman pian ja menemään parisuhde terapiaan, jos toinen siihen suostuu. Jos ei suostu, niin ero vireille.
Uusi entistä ihanampi elämä koittaa :) Tsemppiä! - seuraavaeroaja
jospahan arvon nainen olet jättänyt jotakin tekemättä iltaisin ja aamuisin, reipas suihin otto aamutuimaan ja kassit tyhjiksi niin ei päivällä ole vetoja toisiin naisiin. sama peli sit illalla, kun pidät kassit tyhjinä niin ei ole haluaja muihin naisiin
luutavasti on kotona ollut ns lukkoperä ilmiötä tai et ole antanut anussekssiä sille sit se hakee sitä sieltä istä sitä saa. aivan sama kuin jos tällä tankilla ei ole 98 niin menee seuraavalle asemalle mistä saa. mies ajattelee näin yksinkertaisesti, ei se vaikuta teidän perheelämäänne, annat vaan hänen elää elämätöntä elämäänsä. - kerttuli-60
Minulla on ollut suhde kuusi vuotta ja viestittelemme lähes päivittäin. Puhelin aukeaa salasanalla ja viestit poistetaan heti. Kuvia ei ole. Koska niitä päivittyy pilvipalveluun ja enkä haluaisi niitä sinne. Huolimaton jää kiinni. Minun tarkoitus ei ole koskaan jäädä kiinni ja tuhota edes huonoakaan liittoa. Avioliittoon kuuluu muitakin. Lapset, ystävät ja muut sukulaiset. Näin on hyvä ja elämä jatkuu. Hauskaa saa olla kun vain kerran täällä ollaan. Koskaan en myöntäisi...jos ei nyt ihan rysän päältä jää kiinni. Ja silloinkin voisi sanoa "tämä ei ole sitä miltä näyttää!"
- tupatuuri
Pettäminen on aina sikamainen teko.Sinä halvennat ja vedätät hyväuskoista puolisoasi joka on sitoutunut sinuun.Mikä on sinun osuutesi huonossa litossa.Mitä olet tehnyt sen eteen että se tulisi paremmaksi.Mistä sinä tiedät että sinulla on huono liitto.Oletko päässyt vertaamaan sitä muihin.Tavallisia huonoja suhteita on valtaosa.Me vain kuvittelemme aina että muilla on asiat paremmin.Korjaa asia aläkä muiluta vaimoasi.
- uskottomuudesta
Onko paha, jos on uskoton rakastajalleen. Onko se pahempi asia, kuin olla uskoton puolisolleen? Siinäpä miettimistä. Joku näyttää olevan ylpeä itsestään, kun pystyi olemaan uskollinen rakastajalleen. Tuommoiset naiset pitäisi lähettää turkkilaiseen haaremiin.
- kannibaali
Pettäminen on aina pettämistä..Ei se siitä miksikään muutu.Joko ajatuksin sanoin tai teoin.
- oletällö
Luit sitten miehesi viestejä. Viestintäsalaisuuden rikkominen... Ei hyvä. Onko nyt voittajafiilis? En ihmettele miehesi suhdetta yhtään, jos oma vaimoni olisi samanlainen KYTTÄRI kun sinä niin itselläni olisi useampia suhteita.
Toivottavasti miehesi älyää lähteä ja jättää sinut ja siittiönne pärjäämään parhaaksi katsomallanne tavalla! Itse en maksaisi elatuksia senttiäkään!- 9567342
Tässä lopputulos kun vakoillaan toisen puhelinta.Ei ole lupa mennä kurkkimaan . Pidä vaan mölyt mahassasi.Pitää joku raja olla KYTTÄÄMISELLÄKIN
- meritursas
Jos epäilee pettämistä niin toisen puhelimen voi katsoa.Nm" rosvot kiinni,"
- 0703
Oma mieheni petti minua kans,En tarvinnut etsiviä tai muitakaan palveluja.Sydän sen kerto joka kerta hänen saapuessaan kotiin.Kysäisinkin et maistuiko hyvälle,,Kun sitten olin aivansata varma,ei hän voinut enää kieltää vaan tunnusti kaiken.Ilmeisesti hänen juopponaikkonen olikin suunnitellut saavansa suuren omaisuuden meidän erottua.Sanoin miehelleni etten muuta kodistani minnekään enkä aijo muutenkaan viettää huonoa elämää tai hakea avioeroa. Hän saa tehdä sen,,kunnia sille jolle se kuuluu...Asutaan eri ositteessa ja omillaan. ilman eroa...Eikä tää kuulu muille pätkän vertaa.Ratkaisu se on tääkin ja meillä se on erittäin hyvä.Muita etenkin naisia, tää tuntuu potuttavan.Miettikää kaikki vaihtoehdot tarkkaan,,ennenkuin astutte suohon...
- NäinSeOn
Vielä löytyy myös pettäviä ja kieroja ukkoja, vaikka tuo "taito ja tapa" on hyvän aikaa siirtynyt jo enempi naisille tyyypillisemmäksi.
Jos ihmisellä ei ole selkärankaa ja luonne onkieroutunut, niin se ei ole muiden häpeä. - miehennäkökulmaa
Seurasin tätä keskustelua ja mietin että eikös olisi paljon helpompaa ja samalla reilumpaa keskustella vaimon/miehen kanssa mitä haluaa, toivoo ja myös siitä mitä molemmat haluaa tai mitä molemmat haluaa kokeilla. Jos molemmat ovat sama mieltä ja antaa ns. vapauden toiselle tehdä näitä asioita silloin molemmat tietää missä mennään näissä asioissa, niin eihän se silloin ole pettämistä. Tämä olisi yksi ratkaisu, hyvin helppo ja vielä tosi reilu sellainen. Toki se vaatii että voidaan luottaa ja myös se että voidaan avoimesti jutella asioista. Miksi pitäisi olla niin omistushaluinen? Eihän sitä toista voi millään omistaa kuitenkin.
- juuuulia
Pointti onkin se, ettei pettävät miehet missään tapauksessa halua omien vaimojensa käyvän vieraissa. Mikään ei ole mustasukkaisempi kuin pettävät mies.
- naisnäkökulma
Riippuu täysin siitä mitä kumpainenkin haluaa ja toivoo. Todennäköisesti pari haluaa eri asioita. Mitä erilaisempia asioita toivotaan, sitä epäreilummalta koko suhde saattaa tuntua. Jopa huomattavasti epäreilummalta kuin pettäminen, salassa siis. Monet, hyvin monet ajattelevat ja haluavatkin esim. seksiä toisen kuin puolison kanssa. Heti, kun tämän ilmaisee puolisolle, hän todennäköisesti loukkaantuu, ahdistuu, suuttuu jne. Alkaa kenties myös jatkuva epäily. Tästä huolimatta - vaikka moni ajattelee ja haluaa seksiä toisen kanssa, koko juttu jää sille tasolle. Jos tämän on ilmaissut jo puolisolle, hänellä juttu ei todellakaan jää siihen, vaan jää painamaan mieltä.
- OMALUURI
MIEHET, HUOMIO PUHELIMET PIILOON JA SALASUHTEESEEN OMA LUURI !!!!!!!!!!!!!
- metsämäyrä
Salasuhteet ovat typerää leikkiä.Toivottavasti pettäjät saavat itse maistaa omaa lääkettään niin tietävät miltä tuntuu kun vedätetään ja huijataan.Vain vastuuttomat ja lapsenkenkiin jääneet aikuiset tätä ihannoivat.
- SAMALLAMITALLA
Mihene näkökulma ehdotteli keskustelua "mitä kumpikin haluaa" eli oletan, että annetaan toisillensa luvan käyttää muitakin. No, miksi yleensäkään mennä yhteen/naimisiin/seurustella, jos ei ole aikomustakaan olla uskollinen omalle puolisolleen? Ja toinen asia on se, mitä "miehen näkökulma" ei nyt ajatellut, että siitähän puuttuu JÄNNITYS
- tarpeekseensaanut
juuuulia kirjoitti:
Pointti onkin se, ettei pettävät miehet missään tapauksessa halua omien vaimojensa käyvän vieraissa. Mikään ei ole mustasukkaisempi kuin pettävät mies.
Minulla vaimot ovat juosseet vieraissa, ja he ovat myös olleet jopa sairaalloisen mustasukkaisia.
- terrakotta
Pettäminen ei millään muotoa kuulu parisuhteeseen.Miehesi tekee todella väärin kun huijjaa sinua ja lirkuttelee selkäsi takana toiselle.Olen sen kokenut ja se repii sielun hajalle.Käske miehesi lopettaa tai lähteä.Pettämisestä on tullut nyky-yhteiskunnassa jo kulkutauti ja se on karmaisevaa kun on vielä lapsia perheessä.Miehesi ei nyt tunne vastuutaan ja muista mitä tuli alttarilla luvattua.Minulta lähti vaimo uuteen suhteeseen unelmien miehen perään.No vuosi meni ja suhde loppui.vaimostani tuli juoppo ja työpaikka lähti alta.Seuraava mies hakkasi ja sekin hajosi puolen vuoden jälkeen.Nyt exsällä paha olla ja ryyppää kaiket päivät.Itsesyytökset ei anna rauhaa.Tajuaa jättänensä hyvän miehen ja perheen.Nyt kiittelee kaikesta ja arvostaa sitä elämää joka sillä minun kanssani oli.on vain myöhäistä enää katua,mennyt mikä mennyt.
- Mcjannejätkäv3
Tyhmä ämmä kun menee toisen puhelimelle tyhmä oikeen kerjäsisitä eli mitä kerjää vittu vaikeuksia
- sosososovaimot
Sannoo Timo, jonka ei ole vara kärähtää.
- mcjannejätkäv69
Vitun tyhmä
- SAMALLAMITALLA
Miksi kyttää puhelinta tai läppäriä Joskus on PAKKO saada selvyys, että kumpikin pääseet jatkamaan omillaan. Niin se vain menee. Miksi valehdella, salata tekemisiään? Ei ole muita keinoja kun vakoilla, kun saa muuten silmät, korvat,suuun täyteen silkkaa valhetta. Tässä tapauksessa luokittelisin asian vahingoksi, koska näinhän jokainen tekisi. Kun ei miehillä (pääsääntöisesti) ole munaa sanoa asioita niiden oikeilla nimillä, niin naiset joutuvat olemaan kieroja paskiaisia. Sitten sitä kyllä ulvotaan ja madellaan itkien ja anteeksi pyytäen muijan edessä ja vannotaan "ei koskaan" ja jos muija sattuukin "antamaan anteeksi", niin viimeistään kuuden (6) kuukauden päästä sama meno jatkuu.
- salassavaimolta
SAMALLAMITALLA kirjoitti:
Miksi kyttää puhelinta tai läppäriä Joskus on PAKKO saada selvyys, että kumpikin pääseet jatkamaan omillaan. Niin se vain menee. Miksi valehdella, salata tekemisiään? Ei ole muita keinoja kun vakoilla, kun saa muuten silmät, korvat,suuun täyteen silkkaa valhetta. Tässä tapauksessa luokittelisin asian vahingoksi, koska näinhän jokainen tekisi. Kun ei miehillä (pääsääntöisesti) ole munaa sanoa asioita niiden oikeilla nimillä, niin naiset joutuvat olemaan kieroja paskiaisia. Sitten sitä kyllä ulvotaan ja madellaan itkien ja anteeksi pyytäen muijan edessä ja vannotaan "ei koskaan" ja jos muija sattuukin "antamaan anteeksi", niin viimeistään kuuden (6) kuukauden päästä sama meno jatkuu.
Näi o. Vaaka mambo jatkuu ja uusi numero kehissä.
- SAMALLAMITALLA
Eiköhän ole aihetta pistää mies kiertoon. Toivottavasti et ole ehtinyt purkaa matkalaukkuja vaan voit työntää ne saman tien jätkälle ja käskeä mennä. Siinä taitaa miespololle tulla itku kurkkuun, mutta älä tunne armoa. Anna se sille muijalle suosiolla, ja se uusi saa sitten maistella miltä tuntuu olla rukkanen suhteessa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703149
- 622495
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562136Mitä sanoa pituudeksi näillä mittaustuloksilla?
Jos jossain tarttee ilmoittaa pituus sentin tarkkuudella? Mitattu neljästi virallisesti ja mittaustulokset on olleet 1942045- 551952
- 421594
- 401560
Mä en jaksa suojella sua enää
Oot osa mun tarinaa ja ensirakkaus 🩷🌈 Olisiko niin kauheata, jos muutkin ystävämme tietäisivät? Se on jo niin vanha ”t141253EU:n uusin idea - jatkossa joudut tunnistautumaan kun katsot PORNOA!
"Pornon katsominen muuttuu täysin Euroopan komissio on kehittänyt sovelluksen, jolla internetin käyttäjä voi todistaa p1391168- 61083