Nirsot sinkkumiehet

Super.size

Miksi te sinkkumiehet välttelette meitä isoja tyttöjä?

29

303

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ht_

      On olemassa sellainen asia kuin ihmisten seksuaaliset vietit.

      Tietyt asiat viehättävät keskivertomiestä, tietyt asiat eivät. Vähän sama kuin että edes te isot tytötkään ette halua suhteeseen kenen tahansa vastaantulevan miehen kanssa. Kelpaako se ruma, lyhyt, puolikalju ja kaljamahalla varustettu mies? Joku voisi kysyä että miksi ei kelpaa? Mutta jos ei toinen osapuoli ei teitä viehätä, niin sitten ei. Näin se toimii miehilläkin.

    • IkisM

      Ei me vihata muttei myöskään haluta, ainoa varma konsti on muuttua pienemmäksi tytöksi. Nykyään jo peruskoulussa aletaan muokkaamaan mieliä mikä nyt ei välttämättä hyvä' asia ole kaikkien kannalta varmaankaan:

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015020819144638_uu.shtml

      Paljonkohan muuten on veronmaksajien kukkaroita kevennetty tuohon move-järjestelmään rahaa työntämällä? Arvaan että paljon ja loistavalta vaikuttaa kyllä tulokset "Erityisesti lauseet "onhan atleettinen body silmää hivelevä kapine potentiaaliselle tyttö- tai poikaystävällekin..." ja "vai haluatko oikeasti näyttää jonain päivänä Notre Damen kellonsoittajalta?" herättävät hämmennystä.

      • asiantuntijat.asialla

        On se hyvä, että joku tajusi puuttua tuohonkin. Eivät kakarat tarvitse enää yhtään lisää ulkonäkökeskeisyyttä elämäänsä.


      • IkisM
        asiantuntijat.asialla kirjoitti:

        On se hyvä, että joku tajusi puuttua tuohonkin. Eivät kakarat tarvitse enää yhtään lisää ulkonäkökeskeisyyttä elämäänsä.

        Hyvä että sentään nyt kiinnitti mutta aika surullista on se että meistä on muodostunut virkamiesten ja -naisten yhteiskunta missä työnnetään älyttömät määrät rahaa älyttömiin hankkeisiin kun niitä rahoja voitaisiin käyttää johonkin hyödylliseenkin. Jotenkin kun maalaisjärjellä tuntuu sitlä että tuommoiset testit hymiöineen ja murhenaamoineen kyllä onnistuu tappamaan sen viimeisenkin ilon liikunnasta kun siitä tulee kilpailua. Pienellä pro-porukalla voi olla hauskaa mutta suurin osa alkaa inhoamaan iikutatunteja kun siellä taas vain testaillaan ja kilvoitellaan kun sen sijaan pitäisi olla kaikille mukavaa tekemistä siellä.


      • asiantuntijat.asialla

        Kilpailuttamista kai käytetään siihen, että lapsi oppii sietämään pettymyksiä ja epäonnistumisia joita elämässä tulee vastaan ja toisaalta saa myös onnistumisen kokemuksia.


    • HC-ATM

      Miksi te sinkkunaiset välttelette meitä alle 180-senttisiä miehiä?

      • xsdscszzcdsc

        Kävin juuri eilen treffeillä 175cm:n miehen kanssa ja aion tavata hänet uudelleen :) Joten lakkaa jankkaamasta tuota samaa, olisiko mahdollista että vika olisi jossain muualla kuin pituudessa?


      • xsdscszzcdsc kirjoitti:

        Kävin juuri eilen treffeillä 175cm:n miehen kanssa ja aion tavata hänet uudelleen :) Joten lakkaa jankkaamasta tuota samaa, olisiko mahdollista että vika olisi jossain muualla kuin pituudessa?

        Hyvin mahdollista...


    • gjkkhvnmmb

      Koska siellä "ison tytön" sisällä on taas kaljapullohartiainen ätminkäinen, joka esiintyy naisena.

    • kilttiatm

      Naiset kiertää kaukaa meidät tavalliset alle 170 cm miehet Oli nainen iso tai pieni.

    • Ihanat

      Minä ainakin pidän enemmän tuhdista, kuin "normi" vartaloista. Teissä on aikakin mistä halia, ja kaikkea muutakin, yleensä myös kaunis luonne, juu, seurustelen... Kerroin vain mielipiteeni....

    • ätminki

      mulle kelpaa kaikki naiset mut mä en kelpaa kenellekää liian tylsä oon ja liian lyhyt

    • deeedkk

      Jos läskeistä puhutaan, niin ei kiinnosta. T. mies.

    • Ikisinkkumies

      Mies ei valitse naista vaan nainen valitsee miehen ja nainen välttelee meitä kunnollisia miehiä. Naiselle kun menee juttelee niin nainen keksii heti tekosyyn poistua paikalta.

      • näinköhän

        Tuskinpa se on se kunnollisuus mitä naiset karsastavat. Muuten Suomessa ei olisi yhtään kunnollista perheellistä miestä.


    • ätmel

      Läskillä naisella ei tee mitään.

      • niin.varmaan

        Tuskin tietäisit mitä tehdä normaalipainoisellakaan naisella.


    • Kakkosmies

      Ätmi siellä taas provoaa.

    • Kyllä mulle kelpais vähän pyöreämpikin nainen, vaikka itse en ole lihava.

      Kannattaiskohan läskin naisen kuitenkin enimmäkseen etsiä läski mies itselleen. Jostain syystä useille lihaville naisille ei kuitenkaan kelpaa lihava mies. Vaan miehen pitää olla Miehen kokoinen ja Mies isolla ämmällä, eli pitkä ja lihaksikas. Ja taas osoitus hypergamiasta.

    • AfTötterström

      Pieni pyöreys ei haittaa, se on vaan naisellista, erikseen on siten sairraalloinen liikalihavuus.

    • t.miesss

      Ei mitään satakilosta matami mimmiä kiitos

    • Ei_liikaa_vaadittu

      Minkä takia sinä et laihduta jos asia vaivaa?

    • Kelpais semmonen runsaamman muotoinen tietenkin ennemmin kuin luuranko. Mutta livessä sellaiset ei kiinnitä muhun minkäänlaista huomiota, kuten ei paljon muutkaan. Eli nykyään olen lähes täysin näkymätön kaikille, kukaan ei kiinnitä katsettaan muhun jne. :)

      • AfTötterström

        Et tarvii näkymättömyysviittaa.


      • AfTötterström kirjoitti:

        Et tarvii näkymättömyysviittaa.

        Niin mut semmonen mystinen viitta tuntuu olevan päällä. Ainoat jotka huomaa mut on kauppiaat, joiden työtä se on mut niitähän ei lasketa :)


    • on_mistä-kiinni_ottaa

      Rehevät naiset ovat parasta! Ette te te pojat tiedä mitään. :D

      • Siinäsulle

        Pidä sinä vain niistä kiinni sitten.

        Itse olen joku poikanen. Miehenä tiedän että rehevä nainen saa penikseni sanomaan "ei kiitos, ei vitussa ikinä tonne!"

        :D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1575
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1292
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      110
      1040
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      867
    6. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      785
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      685
    10. Kristitty kuvittelee olevansa Jumalan yläpuolella

      Kristinusko eroaa muista väkivaltaisuuden osalta, henkisen väkivallan, pakottamaisen osalta. Psyykkinen väkivalta on jop
      Hindulaisuus
      373
      658
    Aihe