Onko joku jo saanut palautuksia tullilta liikaa kannetusta autoverosta?
Vastaukset 8
- autoveropalautus
Mä sain autovero palautusta tullilta jo muutama vuosi sitten
- kaksituhattakymmenen
Miten pitkältä ajalta palautuksia voi hakea?
- tuontiautoilija
On. Kaikki ovat saaneet, jotka ovat ajoissa hakeneet ja päätös on ehtinyt jo tulla, vielä on käsittelemättä tuhansia valituksia. Tunnen autokauppiaan joka on saanut palautuksia yli 400 000.-€, tuonut toistasataa autoa/ vuosi parhaimmillaan.
- Turisti2014
Jos tarkoitat viimeisintä KHo:n päätöstä joulukuu/2014, niin ei ole vielä mitään kuulunut. Nythän on jo tulissa menossa hiihtoloma ja kesälomat painaa päälle, joten ehkä syksyllä vasta voi jotain kuulua.
- Lisääluvassa
Tuli vajaa 5000e viikko sitten. Tammikuisesta päätösestä
- Roistomainentulli
29.11.2004 maksoin veroa 2293,90 € ALV 504,65 €
Tein valituksen, palauttivat 15.02.2006 237,30 ALV 52,20 €
Olisiko tuo koko vero pitänyt palauttaa ja pitääkö palautusta hakea uudestaan?- kuka.teki.paperit
Liikaa peritty osa palautetaan. Ei koko vero. Lue oma hakemuksesi jotta edes ymmärrät mistä valitit.
- KuhaKenraali
Ei ole kannettu mitään liikaa. Ehkä liian vähän!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.812516Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422116Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28965- 32867
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154788Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58650Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6538- 21515
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78501- 33492