Rosmariini hiustenhoidossa!

Rosemaryy

Onko kukaan muu kokeillut rosmariinia hiuksiin?
Rosmariinin sanotaan ehkäisevän hiustenlähtöä, vahvistavan hiuksia ja myös parantavan pintaverenkiertoa joka taas aktivoi hiusten kasvua.

Itse olen hurahtanut päänahkaan hierottaviin hiusvesiin jo jonkin aikaa enkä enää voisi kuvitellakaan jättäväni niiden käyttöä pois koska itselläni ne ovat vaikuttaneet merkittävästi hiusten laatuun.

Ensimmäinen rosmariinia sisältävä aine hiuksilleni oli Weledan Vitalisoiva hiusvesi jota olen kaikenkaikkiaan tähän mennessä ostanut (tilannut) muutaman kerran (muutama pullo kerralla) mutta niiden hintavuuden takia päätin säästää ja aina välillä käytän itse tehtyä rosmariiniainetta (hiuspituuksiin suihkutettavaa ja päänahkaan hierottavaa) olen todennut myöskin toimivaksi eikä siihen mene juurikaan rahaa ja on myös riittoisaa.

Päivittäin käytettynä olen erittäin yllättynyt miten hiuksistani on tullut paljon vahvemmat ja paksummat kun ennen hiukseni olivat hieman hauraat ja katkeilevat. Huomaan myös suihkussa käydessä ettei hiuksiakaan enää irtoile kuin ennen.

Tämä taitaa olla tehokasta juuri siksi että rosmariiniainetta laitetaan aina hiusten pesun jälkeen ja aina tarvittaessa ja aine vaikuttaa vuorokauden ympäri ja ylläpitää hiusten kuntoa.

Todellakin kokeilemisen arvoinen juttu varsinkin jos on katkeilevia ja hauraita hiuksia niin eron huomaa kokemukseni mukaan varmasti.

6

18263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jasminna66

Moi! Pari päivää käyttänyt tuota Walesin huudettu.ja tehokkaalta tuntuu- auttaa ainakin hiuspohjan kutinaan! Mielenkiinnolla odotan jos vaikka vahvistaisi mun onnettoman ohutta hiirenhäntää

• Jasminna66

Voi hitto, puhelin sekoilee! Siis wellan hiusvesi!

• tääonsaletti

Ei sitä hiuslaatua voi mitenkään manipuloida, hiuslaatu tulee geeneistä, se on se, minkä on perinnyt vanhemmiltaan, ainoastaan kuontalonsa saa pidettyä terveenä ,välttämällä kemiallisia käsittelyjä ja hoitamalla ittees terveillä elämäntavoilla.

• Rosetta90

Moikka! Rosemaryn kertoisitko kuinka teet itse rosmariini hiusveden?

• Anonyymi

Hiusvesi ..1 lt vettä ja 2rkl rosmariinia..keitä 10min. jäädytä..huuhtele sillä hiukset..voi myös laittaa suihkepulloon ja suihkuttaa vettä hiuksiin

• Anonyymi

Kiitos tästä kultaisesta rosmariinivesi-reseptistä. Olen myös käyttänyt kallista Weleda hiusvettä ja on aina hiukset ihan tosi hyvät sen jälkeen.

Nytpä tulee hiustenhoito tosi paljon halvemmaksi ja hiukset kiittää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6798
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      1209
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1011
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      881
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      814
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      59
      794
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      774
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      761
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      716
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      713
    Aihe