Rosmariini hiustenhoidossa!

Rosemaryy

Onko kukaan muu kokeillut rosmariinia hiuksiin?
Rosmariinin sanotaan ehkäisevän hiustenlähtöä, vahvistavan hiuksia ja myös parantavan pintaverenkiertoa joka taas aktivoi hiusten kasvua.

Itse olen hurahtanut päänahkaan hierottaviin hiusvesiin jo jonkin aikaa enkä enää voisi kuvitellakaan jättäväni niiden käyttöä pois koska itselläni ne ovat vaikuttaneet merkittävästi hiusten laatuun.

Ensimmäinen rosmariinia sisältävä aine hiuksilleni oli Weledan Vitalisoiva hiusvesi jota olen kaikenkaikkiaan tähän mennessä ostanut (tilannut) muutaman kerran (muutama pullo kerralla) mutta niiden hintavuuden takia päätin säästää ja aina välillä käytän itse tehtyä rosmariiniainetta (hiuspituuksiin suihkutettavaa ja päänahkaan hierottavaa) olen todennut myöskin toimivaksi eikä siihen mene juurikaan rahaa ja on myös riittoisaa.

Päivittäin käytettynä olen erittäin yllättynyt miten hiuksistani on tullut paljon vahvemmat ja paksummat kun ennen hiukseni olivat hieman hauraat ja katkeilevat. Huomaan myös suihkussa käydessä ettei hiuksiakaan enää irtoile kuin ennen.

Tämä taitaa olla tehokasta juuri siksi että rosmariiniainetta laitetaan aina hiusten pesun jälkeen ja aina tarvittaessa ja aine vaikuttaa vuorokauden ympäri ja ylläpitää hiusten kuntoa.

Todellakin kokeilemisen arvoinen juttu varsinkin jos on katkeilevia ja hauraita hiuksia niin eron huomaa kokemukseni mukaan varmasti.

6

20160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jasminna66

Moi! Pari päivää käyttänyt tuota Walesin huudettu.ja tehokkaalta tuntuu- auttaa ainakin hiuspohjan kutinaan! Mielenkiinnolla odotan jos vaikka vahvistaisi mun onnettoman ohutta hiirenhäntää

• Jasminna66

Voi hitto, puhelin sekoilee! Siis wellan hiusvesi!

• tääonsaletti

Ei sitä hiuslaatua voi mitenkään manipuloida, hiuslaatu tulee geeneistä, se on se, minkä on perinnyt vanhemmiltaan, ainoastaan kuontalonsa saa pidettyä terveenä ,välttämällä kemiallisia käsittelyjä ja hoitamalla ittees terveillä elämäntavoilla.

• Rosetta90

Moikka! Rosemaryn kertoisitko kuinka teet itse rosmariini hiusveden?

• Anonyymi

Hiusvesi ..1 lt vettä ja 2rkl rosmariinia..keitä 10min. jäädytä..huuhtele sillä hiukset..voi myös laittaa suihkepulloon ja suihkuttaa vettä hiuksiin

• Anonyymi

Kiitos tästä kultaisesta rosmariinivesi-reseptistä. Olen myös käyttänyt kallista Weleda hiusvettä ja on aina hiukset ihan tosi hyvät sen jälkeen.

Nytpä tulee hiustenhoito tosi paljon halvemmaksi ja hiukset kiittää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4148
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3087
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe