Onko kukaan muu kokeillut rosmariinia hiuksiin?
Rosmariinin sanotaan ehkäisevän hiustenlähtöä, vahvistavan hiuksia ja myös parantavan pintaverenkiertoa joka taas aktivoi hiusten kasvua.
Itse olen hurahtanut päänahkaan hierottaviin hiusvesiin jo jonkin aikaa enkä enää voisi kuvitellakaan jättäväni niiden käyttöä pois koska itselläni ne ovat vaikuttaneet merkittävästi hiusten laatuun.
Ensimmäinen rosmariinia sisältävä aine hiuksilleni oli Weledan Vitalisoiva hiusvesi jota olen kaikenkaikkiaan tähän mennessä ostanut (tilannut) muutaman kerran (muutama pullo kerralla) mutta niiden hintavuuden takia päätin säästää ja aina välillä käytän itse tehtyä rosmariiniainetta (hiuspituuksiin suihkutettavaa ja päänahkaan hierottavaa) olen todennut myöskin toimivaksi eikä siihen mene juurikaan rahaa ja on myös riittoisaa.
Päivittäin käytettynä olen erittäin yllättynyt miten hiuksistani on tullut paljon vahvemmat ja paksummat kun ennen hiukseni olivat hieman hauraat ja katkeilevat. Huomaan myös suihkussa käydessä ettei hiuksiakaan enää irtoile kuin ennen.
Tämä taitaa olla tehokasta juuri siksi että rosmariiniainetta laitetaan aina hiusten pesun jälkeen ja aina tarvittaessa ja aine vaikuttaa vuorokauden ympäri ja ylläpitää hiusten kuntoa.
Todellakin kokeilemisen arvoinen juttu varsinkin jos on katkeilevia ja hauraita hiuksia niin eron huomaa kokemukseni mukaan varmasti.
Rosmariini hiustenhoidossa!
6
17144
Vastaukset
- Jasminna66
Moi! Pari päivää käyttänyt tuota Walesin huudettu.ja tehokkaalta tuntuu- auttaa ainakin hiuspohjan kutinaan! Mielenkiinnolla odotan jos vaikka vahvistaisi mun onnettoman ohutta hiirenhäntää
- Jasminna66
Voi hitto, puhelin sekoilee! Siis wellan hiusvesi!
- tääonsaletti
Ei sitä hiuslaatua voi mitenkään manipuloida, hiuslaatu tulee geeneistä, se on se, minkä on perinnyt vanhemmiltaan, ainoastaan kuontalonsa saa pidettyä terveenä ,välttämällä kemiallisia käsittelyjä ja hoitamalla ittees terveillä elämäntavoilla.
- Rosetta90
Moikka! Rosemaryn kertoisitko kuinka teet itse rosmariini hiusveden?
- Anonyymi
Hiusvesi ..1 lt vettä ja 2rkl rosmariinia..keitä 10min. jäädytä..huuhtele sillä hiukset..voi myös laittaa suihkepulloon ja suihkuttaa vettä hiuksiin
- Anonyymi
Kiitos tästä kultaisesta rosmariinivesi-reseptistä. Olen myös käyttänyt kallista Weleda hiusvettä ja on aina hiukset ihan tosi hyvät sen jälkeen.
Nytpä tulee hiustenhoito tosi paljon halvemmaksi ja hiukset kiittää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453603Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503215Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4452506Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2551559- 861304
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321223Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1411150