Onko kukaan muu kokeillut rosmariinia hiuksiin?
Rosmariinin sanotaan ehkäisevän hiustenlähtöä, vahvistavan hiuksia ja myös parantavan pintaverenkiertoa joka taas aktivoi hiusten kasvua.
Itse olen hurahtanut päänahkaan hierottaviin hiusvesiin jo jonkin aikaa enkä enää voisi kuvitellakaan jättäväni niiden käyttöä pois koska itselläni ne ovat vaikuttaneet merkittävästi hiusten laatuun.
Ensimmäinen rosmariinia sisältävä aine hiuksilleni oli Weledan Vitalisoiva hiusvesi jota olen kaikenkaikkiaan tähän mennessä ostanut (tilannut) muutaman kerran (muutama pullo kerralla) mutta niiden hintavuuden takia päätin säästää ja aina välillä käytän itse tehtyä rosmariiniainetta (hiuspituuksiin suihkutettavaa ja päänahkaan hierottavaa) olen todennut myöskin toimivaksi eikä siihen mene juurikaan rahaa ja on myös riittoisaa.
Päivittäin käytettynä olen erittäin yllättynyt miten hiuksistani on tullut paljon vahvemmat ja paksummat kun ennen hiukseni olivat hieman hauraat ja katkeilevat. Huomaan myös suihkussa käydessä ettei hiuksiakaan enää irtoile kuin ennen.
Tämä taitaa olla tehokasta juuri siksi että rosmariiniainetta laitetaan aina hiusten pesun jälkeen ja aina tarvittaessa ja aine vaikuttaa vuorokauden ympäri ja ylläpitää hiusten kuntoa.
Todellakin kokeilemisen arvoinen juttu varsinkin jos on katkeilevia ja hauraita hiuksia niin eron huomaa kokemukseni mukaan varmasti.
Rosmariini hiustenhoidossa!
6
18087
Vastaukset
- Jasminna66
Moi! Pari päivää käyttänyt tuota Walesin huudettu.ja tehokkaalta tuntuu- auttaa ainakin hiuspohjan kutinaan! Mielenkiinnolla odotan jos vaikka vahvistaisi mun onnettoman ohutta hiirenhäntää
- Jasminna66
Voi hitto, puhelin sekoilee! Siis wellan hiusvesi!
- tääonsaletti
Ei sitä hiuslaatua voi mitenkään manipuloida, hiuslaatu tulee geeneistä, se on se, minkä on perinnyt vanhemmiltaan, ainoastaan kuontalonsa saa pidettyä terveenä ,välttämällä kemiallisia käsittelyjä ja hoitamalla ittees terveillä elämäntavoilla.
- Rosetta90
Moikka! Rosemaryn kertoisitko kuinka teet itse rosmariini hiusveden?
- Anonyymi
Hiusvesi ..1 lt vettä ja 2rkl rosmariinia..keitä 10min. jäädytä..huuhtele sillä hiukset..voi myös laittaa suihkepulloon ja suihkuttaa vettä hiuksiin
- Anonyymi
Kiitos tästä kultaisesta rosmariinivesi-reseptistä. Olen myös käyttänyt kallista Weleda hiusvettä ja on aina hiukset ihan tosi hyvät sen jälkeen.
Nytpä tulee hiustenhoito tosi paljon halvemmaksi ja hiukset kiittää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2184539
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283260Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082443Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342034- 1861738
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341705Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131413Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs61329Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276- 421262