Voiko nostaa kuumeen? Tai lämpöä? Nousussa on, nyt 37.4. En ole kuin pari viikkoa panacodia syönyt, eikä muita vieroitusoireita ole, mitä nyt lievää särkyä jaloissa, mikä luultavasti johtuu tuosta lämmönnoususta.
panacodin vieroitusoireet
4
1675
Vastaukset
- Sapatix
Voi nostaa ja toisaalta voi heikentää vastustuskykyä jonka ansiosta olet kipeänä. Oireina voi olla vilunväreitä, silmät punoittaa, maha kuralla, aivastuttaa, sun muita flunssankaltaisia oireita. Ripulilääke Imodium helpottaa oireita. Menee kyllä viikossa ohi.
- codenarkki
Kahdessa viikossa et tule morfiinille riippuvaiseksi normaalikäytössä. Ollaan tietysti jokainen yksilöitä, mutta kaksi viikkoa lääkekäytössä on todella lyhyt aika. Itse käytin panacodia muutaman vuoden koko ajan annosta nostaen. Pahimmillaan otin 5 tabua kerralla ja joskus 8 vesieroteltua. Vasta yli vuoden käytön jälkeen aloin kokemaan vieroitusoireita. Kun lopulta lopetin käytön liian ison toleranssin vuoksi, vieroitusoireet oli hieman muuta kuin lämpö. Se on tuskainen sisäinen olo. Fyysinen ja henkinen kuvotus. Levottomuus on sanoinkuvaamaton. Tuntuu kuin sielua kirvelisi ja kutittaisi. Ruokahalut meni. Tunteet heittelli laidasta laitaan. Vaikka rakko oli tyhjä, niin oli pakko tiristää tippoja. Ja olo oli sekava. Mutta lopulta se alkoi helpottamaan.
- Neiti_joku
Mulla on aika samanlaisia kokemuksia kuin edellisellä kirjoittajalla. Selviä vieroitusoireita tuli vasta useamman kuukauden päivittäisen käytön jälkeen, ja sitäkin ennen melko säännöllistä käyttöä oli parin vuoden ajalta. Toki vaikutukset ovat yksilöllisiä, ja opiaatit voivat joskus aiheuttaa vieroitusoireena lämpöilyä, mutta pidän aika epätodennäköisenä, että tässä tapauksessa kyse olisi siitä. Paljon tyypillisempiä oireita ovat ripuli ja vatsakipu, palelu, levottomuus ja ahdistuneisuus sekä erilaiset säryt.
Mun mielestä edellinen kirjoittaja tiivisti aika hyvin sen, mikä munkin mielestä on pahin osa vieroitusoireista:
"Se on tuskainen sisäinen olo. Fyysinen ja henkinen kuvotus. Levottomuus on sanoinkuvaamaton."
(Tosin mullakin kyse vuosien päivittäiskäytöstä suurilla annoksilla, joten ei ne oireet läheskään kaikilla ole noin voimakkaita.) - KapinaApina
Kyllä voi! Kokemusta on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483