nimittäin etusormen ja nimettömän pituuksien suhdetta, joka kertoo oletko jännä vai et:
http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/art-1423466197656.html?pos=ok-trm-hyva
Itsellä on kyllä ihan siveellisesti aika lailla yhtä pitkät etusormi ja nimetön, elikkä en ole pettäjäainesta, vaikka enköhän minä nyt tuon tiennyt jo ennestäänkin.
Nyt kaikki palstalaiset mittaamaan
18
262
Vastaukset
- IkisM
Nimetön on ehkä jotain 7-8mm pidempi mutta kuten jutussa sanotaan käytökseen vaikuttavat myös ympäristö ja elämänkokemus. Sormien pituus ei tee kenestäkään automaattisesti pettäjää. että näin, ihan höpö höpö tutkimus :D
Tämä sensijaan ei ole:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1423471914019.html
En viitsi tähän mainita niitä ilmeisimpiä syitä tuohon, eiköhn kaikki tajua ne muutenkin.- atni
Ikis on tekopyhä pettäjä
- IkisM
atni kirjoitti:
Ikis on tekopyhä pettäjä
Eipäs olekaan ja poikkuksena kumoaa siis oletetun säännön :)
- ruiskukka
Aika huuhaa tutkimukselta tosiaan vaikuttaa.. mutta pitipä mitata ihan huvin vuoksi kuitenkin omatkin sormet :D Aika täsmälleen saman mittaisetpa nuo oli.
- IkisM
teillä palstan "kunnollisilla" naisilla siis tuo tutkimus pätee, odottelemme vielä pimppalooran tulosta vaikka eihän hänkään suhteessa ollessaaan petä sanojensa mukaan, muuten vain on löyhämoraalisen oloinen :D
Nimetön on jokusen millin pitempi.
... ja se itse suhde on 0.944... Melkein täsmälleen miesten keskiarvo.
"Males: mean 0.947, standard deviation 0.029.
Females: mean 0.965, standard deviation 0.026."
https://en.wikipedia.org/wiki/Digit_ratio
Nimetön on 5 mm pidempi etusormea.
Heh. En tutkimukseen usko. Mutta mitäpä tuolla on muutenkaan minun kohdalla väliä, koska en ole parisuhteessa, eikä näin ollen pettämisen mahdollisuuttakaan.hmmm... itsellä etusormi on selkeästi nimetöntä pidempi. Sillä ei huomattu olevan yhteyttä mihinkään. Otanta on ollut todella pieni, joten tästä tutkimuksesta ei voi vetää varsinaisesti mitään oikeita johtopäätöksiä. Ihan hupaisaa silti, kun miettii miten porukka tuijottaa toistensa sormia, jotta voi vetää johtopäätöksiä toisen uskollisuudesta.
- Järkyttynyt
SAIRASTA JA LUONNOTONTA!
Huijaan ympäristöäni kuvittelemaan, että olen normaali, kasvattamalla pitdemmän kynnen nimettömään kuin etusormeen... Olen ovela.
No wikipediassa sanotaan myös tuolviisiin:
”The 2D:4D digit ratio is sexually dimorphic: while the second digit is typically shorter in both females and males, the difference between the lengths of the two digits is greater in males than in females.”
Ja eivätkös miehet nyt ole yleisesti ottaen kovempia pettämään kuin naiset?- ExPUA
Olen tuon perusteella jännämies.
- fdsdsfdsf
Jostain luin joskus, että mies on yleensä homo, jos etusormi pitempi kuin nimetön. Nainen taas lesbo, jos toisinpäin.
- temppumies
Sormien pituudesta minä en tiedä mutta jokainen tyttö tykkää kun sormiani käyttää-ilmeisesti pituudet ovat just hyviä
En vaan koskaan on jaksanut jäädä kyselemään kun olen valmis - 67547647
Lyhyempi nimetön naisilla viittaa femiinimpään olemukseen, ja tällä taas on todettu olevan suurempaa korrelaatiota uskottomuuteen.
Luonteen vikaisuutta taas ei voi nähdä sormista. - piiloalfa
Oikea nimetön on 6 mm pidempi ja vasen 8 mm pidempi kuin etusormi. En ole pettänyt koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124570MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar912356Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5641785Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011491- 91453
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671187Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331118Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219990Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64967Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3948