Nyt kaikki palstalaiset mittaamaan

18

357

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IkisM

Nimetön on ehkä jotain 7-8mm pidempi mutta kuten jutussa sanotaan käytökseen vaikuttavat myös ympäristö ja elämänkokemus. Sormien pituus ei tee kenestäkään automaattisesti pettäjää. että näin, ihan höpö höpö tutkimus :D

Tämä sensijaan ei ole:

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1423471914019.html

En viitsi tähän mainita niitä ilmeisimpiä syitä tuohon, eiköhn kaikki tajua ne muutenkin.

• atni

Ikis on tekopyhä pettäjä

• IkisM
        atni kirjoitti:

Ikis on tekopyhä pettäjä

Eipäs olekaan ja poikkuksena kumoaa siis oletetun säännön :)

• ruiskukka

Aika huuhaa tutkimukselta tosiaan vaikuttaa.. mutta pitipä mitata ihan huvin vuoksi kuitenkin omatkin sormet :D Aika täsmälleen saman mittaisetpa nuo oli.

• IkisM

teillä palstan "kunnollisilla" naisilla siis tuo tutkimus pätee, odottelemme vielä pimppalooran tulosta vaikka eihän hänkään suhteessa ollessaaan petä sanojensa mukaan, muuten vain on löyhämoraalisen oloinen :D

• Nimetön on jokusen millin pitempi.

• ... ja se itse suhde on 0.944... Melkein täsmälleen miesten keskiarvo.

"Males: mean 0.947, standard deviation 0.029.
        Females: mean 0.965, standard deviation 0.026."

https://en.wikipedia.org/wiki/Digit_ratio

• Nimetön on 5 mm pidempi etusormea.

Heh. En tutkimukseen usko. Mutta mitäpä tuolla on muutenkaan minun kohdalla väliä, koska en ole parisuhteessa, eikä näin ollen pettämisen mahdollisuuttakaan.

• hmmm... itsellä etusormi on selkeästi nimetöntä pidempi. Sillä ei huomattu olevan yhteyttä mihinkään. Otanta on ollut todella pieni, joten tästä tutkimuksesta ei voi vetää varsinaisesti mitään oikeita johtopäätöksiä. Ihan hupaisaa silti, kun miettii miten porukka tuijottaa toistensa sormia, jotta voi vetää johtopäätöksiä toisen uskollisuudesta.

• Järkyttynyt

SAIRASTA JA LUONNOTONTA!

• Huijaan ympäristöäni kuvittelemaan, että olen normaali, kasvattamalla pitdemmän kynnen nimettömään kuin etusormeen... Olen ovela.

• No wikipediassa sanotaan myös tuolviisiin:

”The 2D:4D digit ratio is sexually dimorphic: while the second digit is typically shorter in both females and males, the difference between the lengths of the two digits is greater in males than in females.”

Ja eivätkös miehet nyt ole yleisesti ottaen kovempia pettämään kuin naiset?

• Mix olis? Naisten on helpompaa saada sexiä, joten pettäminenkin on helpompaa.

• ExPUA

Olen tuon perusteella jännämies.

• fdsdsfdsf

Jostain luin joskus, että mies on yleensä homo, jos etusormi pitempi kuin nimetön. Nainen taas lesbo, jos toisinpäin.

• temppumies

Sormien pituudesta minä en tiedä mutta jokainen tyttö tykkää kun sormiani käyttää-ilmeisesti pituudet ovat just hyviä

En vaan koskaan on jaksanut jäädä kyselemään kun olen valmis

• 67547647

Lyhyempi nimetön naisilla viittaa femiinimpään olemukseen, ja tällä taas on todettu olevan suurempaa korrelaatiota uskottomuuteen.
      Luonteen vikaisuutta taas ei voi nähdä sormista.

• piiloalfa

Oikea nimetön on 6 mm pidempi ja vasen 8 mm pidempi kuin etusormi. En ole pettänyt koskaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3809
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      64
      724
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe