Nyt kaikki palstalaiset mittaamaan

18

294

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IkisM

Nimetön on ehkä jotain 7-8mm pidempi mutta kuten jutussa sanotaan käytökseen vaikuttavat myös ympäristö ja elämänkokemus. Sormien pituus ei tee kenestäkään automaattisesti pettäjää. että näin, ihan höpö höpö tutkimus :D

Tämä sensijaan ei ole:

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1423471914019.html

En viitsi tähän mainita niitä ilmeisimpiä syitä tuohon, eiköhn kaikki tajua ne muutenkin.

• atni

Ikis on tekopyhä pettäjä

• IkisM
        atni kirjoitti:

Ikis on tekopyhä pettäjä

Eipäs olekaan ja poikkuksena kumoaa siis oletetun säännön :)

• ruiskukka

Aika huuhaa tutkimukselta tosiaan vaikuttaa.. mutta pitipä mitata ihan huvin vuoksi kuitenkin omatkin sormet :D Aika täsmälleen saman mittaisetpa nuo oli.

• IkisM

teillä palstan "kunnollisilla" naisilla siis tuo tutkimus pätee, odottelemme vielä pimppalooran tulosta vaikka eihän hänkään suhteessa ollessaaan petä sanojensa mukaan, muuten vain on löyhämoraalisen oloinen :D

• Nimetön on jokusen millin pitempi.

• Nimetön on 5 mm pidempi etusormea.

Heh. En tutkimukseen usko. Mutta mitäpä tuolla on muutenkaan minun kohdalla väliä, koska en ole parisuhteessa, eikä näin ollen pettämisen mahdollisuuttakaan.

• hmmm... itsellä etusormi on selkeästi nimetöntä pidempi. Sillä ei huomattu olevan yhteyttä mihinkään. Otanta on ollut todella pieni, joten tästä tutkimuksesta ei voi vetää varsinaisesti mitään oikeita johtopäätöksiä. Ihan hupaisaa silti, kun miettii miten porukka tuijottaa toistensa sormia, jotta voi vetää johtopäätöksiä toisen uskollisuudesta.

• Järkyttynyt

SAIRASTA JA LUONNOTONTA!

• Huijaan ympäristöäni kuvittelemaan, että olen normaali, kasvattamalla pitdemmän kynnen nimettömään kuin etusormeen... Olen ovela.

• No wikipediassa sanotaan myös tuolviisiin:

”The 2D:4D digit ratio is sexually dimorphic: while the second digit is typically shorter in both females and males, the difference between the lengths of the two digits is greater in males than in females.”

Ja eivätkös miehet nyt ole yleisesti ottaen kovempia pettämään kuin naiset?

• Mix olis? Naisten on helpompaa saada sexiä, joten pettäminenkin on helpompaa.

• ExPUA

Olen tuon perusteella jännämies.

• fdsdsfdsf

Jostain luin joskus, että mies on yleensä homo, jos etusormi pitempi kuin nimetön. Nainen taas lesbo, jos toisinpäin.

• temppumies

Sormien pituudesta minä en tiedä mutta jokainen tyttö tykkää kun sormiani käyttää-ilmeisesti pituudet ovat just hyviä

En vaan koskaan on jaksanut jäädä kyselemään kun olen valmis

• 67547647

Lyhyempi nimetön naisilla viittaa femiinimpään olemukseen, ja tällä taas on todettu olevan suurempaa korrelaatiota uskottomuuteen.
      Luonteen vikaisuutta taas ei voi nähdä sormista.

• piiloalfa

Oikea nimetön on 6 mm pidempi ja vasen 8 mm pidempi kuin etusormi. En ole pettänyt koskaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4170
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3929
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      33
      3416
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2743
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2689
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2502
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      1974
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      8
      1119
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      144
      1102
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      986
    Aihe