Ole tyrmäävän komea, pidä huolta itsestäsi.
Ole ystävällinen, älä leuhki tai arvostele pikkuasioita.
Älä kysele tyhmiä.
Katso aina naista kuin haluaisit kaataa tämän välittömästi vällyihin.
Seiso ryhdikkäästi.
Ole ahkera ja käy töissä.
Auta naista vain kun tämä pyytää apua tai on selvästi pulassa.
Ole kohtelias.
Näillä irtoaa.
Nainen isketään näin
4
117
Vastaukset
- sdgsgw24y
En ole
Olen tavallaan
En tee niin
En
Joskus
Opiskelen
Jep
Olen
Ei riitä mun meriitit näköjään - PierreBien
Vielä helpompi tapa: Ole rikollinen ja juoppo. Saat ainakin kaksi naista. Luultavasti enemmän. Jos joudut kiven sisään, ei naisten suosion saavuttamista voi estää! Valmistaudu kirjeryöppyyn.. ja kun pääset lomille tai ehdonalaiseen niin pildee tulee ovista ja ikkunoista. Ja mikään ei tee kilpasiskoksiin niin suurta vaikutusta kuin se, että nirhaat yhden kilpasiskoksista muiden edessä raa'asti.
Naisen iskemisessä kannattaa muistaa, että nainen on olento, joka ei millään tavalla ohjaa toimintaansa järkevästi. Ei koskaan pidä uskoa mitä nainen sanoo vaan katsoa mitä nainen tekee.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015020919169481_uu.shtml- hohhoijaajaa
Aika säälittävää syyttää naisten kehnoa miesmakua omasta kelpaamattomuudestaan...
Sen sijaan, että tekisit jotain kurjalle elämällesi virittelet pienessä päässäsi kaikenlaisia "salaliittoteorioita"....
- kyllänoinkin
Ei komea tarvitse olla, kunhan osaa olla siisti ja laittaa nassuun vähän lotionia.
Ystävällinen pitää olla aina, ja auttamassa jos nainen tarvitsee apua. Minä ainakin haluan oman sankarin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23092Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742