Ole tyrmäävän komea, pidä huolta itsestäsi.
Ole ystävällinen, älä leuhki tai arvostele pikkuasioita.
Älä kysele tyhmiä.
Katso aina naista kuin haluaisit kaataa tämän välittömästi vällyihin.
Seiso ryhdikkäästi.
Ole ahkera ja käy töissä.
Auta naista vain kun tämä pyytää apua tai on selvästi pulassa.
Ole kohtelias.
Näillä irtoaa.
Nainen isketään näin
4
130
Vastaukset
- sdgsgw24y
En ole
Olen tavallaan
En tee niin
En
Joskus
Opiskelen
Jep
Olen
Ei riitä mun meriitit näköjään - PierreBien
Vielä helpompi tapa: Ole rikollinen ja juoppo. Saat ainakin kaksi naista. Luultavasti enemmän. Jos joudut kiven sisään, ei naisten suosion saavuttamista voi estää! Valmistaudu kirjeryöppyyn.. ja kun pääset lomille tai ehdonalaiseen niin pildee tulee ovista ja ikkunoista. Ja mikään ei tee kilpasiskoksiin niin suurta vaikutusta kuin se, että nirhaat yhden kilpasiskoksista muiden edessä raa'asti.
Naisen iskemisessä kannattaa muistaa, että nainen on olento, joka ei millään tavalla ohjaa toimintaansa järkevästi. Ei koskaan pidä uskoa mitä nainen sanoo vaan katsoa mitä nainen tekee.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015020919169481_uu.shtml- hohhoijaajaa
Aika säälittävää syyttää naisten kehnoa miesmakua omasta kelpaamattomuudestaan...
Sen sijaan, että tekisit jotain kurjalle elämällesi virittelet pienessä päässäsi kaikenlaisia "salaliittoteorioita"....
- kyllänoinkin
Ei komea tarvitse olla, kunhan osaa olla siisti ja laittaa nassuun vähän lotionia.
Ystävällinen pitää olla aina, ja auttamassa jos nainen tarvitsee apua. Minä ainakin haluan oman sankarin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai918774Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki484771Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414451Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit462666Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001526- 401316
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441266Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641182Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391160Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1671110