Victoria's secretistä :)

Hupsurouva

Heipsan! Etsiskelen vaniljan tuoksuista (tai ainakin vähän vaniljaista) hajuvettä, parfyymiä, body mistiä.. Jotain mikä nyt tuoksuu iholla ja suihkutetaan jonkinlaisesta pullosta.. Olipas vaikea muodostaa jonkinlaista järkevää lausetta .. :'D Jokatapauksessa olen siis kiinnostunut victoria's secretin tuoksuista ja ajattelin tilata jonkinlaisen vaniljan vivahteisen tuoksun . Mitä luulette mikä olisi paras? Olen miettinyt Vanilla Lacea (onkohan liian makea?) Coconut passionia tai Amber romancea. Näissä siis pitäisi vanilja tuoksua mutta mikäs on eniten teidän mieleenne? Onhan tietenkin mahdoton tietää omaa suosikkiani noista kun en ole ennen noita haistanut ja teiltä varmasti tulee erilaisia mielipiteitä mutta mitäs luulette? Kuvailkaa vaikka tuoksua vähän, mikä siinä on hyvää, mikä huonoa tms.. Ähh ompas sekavaa :)

1

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • victooooria

Mun mielestä Amber romance ei tuoksu yhtään vaniljalta. :D Coconut passionissa ehkä hiukan mutta kookos aikalailla peittää vaniljan tuoksun. Itse tilaisin Vanilla lacen, mutta vaikka en tykkäisikään sitten siitä niin myisin eteenpäin! :D Tai sitten etsii jonkun muun hajuveden tms. joka tuoksuu vaniljalta :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      3018
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      61
      2841
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      46
      2381
    4. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      42
      2371
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      2137
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      55
      2035
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1005
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      115
      946
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      909
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      38
      884
    Aihe