Kuntosalilta ystävä, tyttöystävä tai jopa vaimo?

toniantton

Naiset, mitä mieltä olette? Minusta viehättävä ulkonäkö ja yhteinen harrastus olisi hyvä alku suhteelle.

13

530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minnaxx

Ihanaa!! Saa tulla iskemään, mut aika harvoin sitä tapahtuu. :(

• janneporkkana

Millon sua on viimeksi isketty? en usko

• minnaxxx

Oisko pari kuukautta sitten.... :)

• vanttalainen

katseluks jää eisaa vastinetta. ootan naiseltaaloitetta etten ole ahdistelija.

• Ahdistelijana pitää jos salilla menee ees puhumaan.

• espoonainen

Mulle on ihan sama tuleeko joku iskemään salilla tai missä tahansa. Olisin vain ilahtunut, jos joku osoittaisi huomiota!

• vantaalainen

söisin sut pelkästään siks että käyt salillla eli et ole jääkaappi sängyssä. fressikö vai mikä sali?

• espoonainen

Sellane pieni sali sopii mulle parhaiten ja käyn monella eri salilla, ei ole ketjusaleja.

• helminauhani

Suomen laki ei kiellä iskemistä, joten antaa tulla vaan.

• gplover

Saliila on hauskaa kun kaikki seuraa mua, muttei kukaan uskalla tulla juttelemaan.

• Miksipäei

Mun mielestä kaikkialla voi käyttää mielikuvitustaan ja miksipä ei kuntosalilta voisi pyytää kiinnostavaa ihmistä ulos - jos uskaltaa :) Mun mielestä ois nimenomaan hienoa, että ihmiset tekisivät treffipyyntönsä selvinpäin, harrastuksissa, kaupoissa ja vaikka kadulla, ennemmin kun kännissä baarissa, mikä on ehkä tylsintä ever. Mutta sitähän ei tutustumatta tiedä kenestä tulee mitäkin, mutta yhteinen harrastus nyt ainakin saattaisi viitata siihen että olisi jotain yhteistä. Lisäksi jos sen osaa niin ottaa, niin jonkun noista kolmesta ainakin saisi. Joko ystävän, tyttöystävän tai jopa vaimon, jos tutstuessa kaikki muukin natsaa, mutta siis joka tapauksessa laajentaisi tuttavapiiriään avoimella asenteella varmemmin! Mistä on sitten se ilo, että vaikka kyseinen nainen jäisikin ystäväksi, sen kautta voi tavata jonkun josta tulee enemmän, koska mitä enemmän tuttuja, sitä enemmän mahdollisuuksia tavata niitä lisää.
      Kaikki ketkä vaan uskaltaa, niin ei kun avoimin mielin liikenteeseen ja tutttavuutta tekemään: kyllä se yleensä vähintään toista ilahduttaa kun tietää että joku tykkää! :)

• sallahdh

Juuri näin! Baareissa en käy, vaan haluan mukavan miehen esim. salilta. =)

• ei.tyrkky.mies

Itse käyn salilla ja siellä saisi kyllä joku nainen tehdä aloitteen.
      Aloitteen teko kuuluu naisille, en halua olla tyrkky.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2304
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      27
      1294
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      87
      1086
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      55
      1012
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      159
      967
    6. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      924
    7. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      893
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      833
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      833
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      50
      796
    Aihe