Naiset, mitä mieltä olette? Minusta viehättävä ulkonäkö ja yhteinen harrastus olisi hyvä alku suhteelle.
Kuntosalilta ystävä, tyttöystävä tai jopa vaimo?
13
486
Vastaukset
- minnaxx
Ihanaa!! Saa tulla iskemään, mut aika harvoin sitä tapahtuu. :(
- janneporkkana
Millon sua on viimeksi isketty? en usko
- minnaxxx
Oisko pari kuukautta sitten.... :)
- vanttalainen
katseluks jää eisaa vastinetta. ootan naiseltaaloitetta etten ole ahdistelija.
Ahdistelijana pitää jos salilla menee ees puhumaan.
- espoonainen
Mulle on ihan sama tuleeko joku iskemään salilla tai missä tahansa. Olisin vain ilahtunut, jos joku osoittaisi huomiota!
- vantaalainen
söisin sut pelkästään siks että käyt salillla eli et ole jääkaappi sängyssä. fressikö vai mikä sali?
- espoonainen
Sellane pieni sali sopii mulle parhaiten ja käyn monella eri salilla, ei ole ketjusaleja.
- helminauhani
Suomen laki ei kiellä iskemistä, joten antaa tulla vaan.
- gplover
Saliila on hauskaa kun kaikki seuraa mua, muttei kukaan uskalla tulla juttelemaan.
- Miksipäei
Mun mielestä kaikkialla voi käyttää mielikuvitustaan ja miksipä ei kuntosalilta voisi pyytää kiinnostavaa ihmistä ulos - jos uskaltaa :) Mun mielestä ois nimenomaan hienoa, että ihmiset tekisivät treffipyyntönsä selvinpäin, harrastuksissa, kaupoissa ja vaikka kadulla, ennemmin kun kännissä baarissa, mikä on ehkä tylsintä ever. Mutta sitähän ei tutustumatta tiedä kenestä tulee mitäkin, mutta yhteinen harrastus nyt ainakin saattaisi viitata siihen että olisi jotain yhteistä. Lisäksi jos sen osaa niin ottaa, niin jonkun noista kolmesta ainakin saisi. Joko ystävän, tyttöystävän tai jopa vaimon, jos tutstuessa kaikki muukin natsaa, mutta siis joka tapauksessa laajentaisi tuttavapiiriään avoimella asenteella varmemmin! Mistä on sitten se ilo, että vaikka kyseinen nainen jäisikin ystäväksi, sen kautta voi tavata jonkun josta tulee enemmän, koska mitä enemmän tuttuja, sitä enemmän mahdollisuuksia tavata niitä lisää.
Kaikki ketkä vaan uskaltaa, niin ei kun avoimin mielin liikenteeseen ja tutttavuutta tekemään: kyllä se yleensä vähintään toista ilahduttaa kun tietää että joku tykkää! :)- sallahdh
Juuri näin! Baareissa en käy, vaan haluan mukavan miehen esim. salilta. =)
- ei.tyrkky.mies
Itse käyn salilla ja siellä saisi kyllä joku nainen tehdä aloitteen.
Aloitteen teko kuuluu naisille, en halua olla tyrkky.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23222Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742