Onko se lähes mahdotonta, ettälöytyisi nainen, joka voisi olla siihen asti melkein täysin kokemattoman 25-vuotiaan kanssa? Onko ajatus siitä suunnilleen yhtä realistinen kuin että pääsisin astronautiksi? Onko mitään lohduttavaa sanottavaa?
Kysymys kokemattomuudesta naisille
77
3532
Vastaukset
- ölölölölöööööö
Kyllä sun täytyy ottaa käytetty ja osaava nainen.
- kokenut_nainen
Mä voin kokeneena naisena opastaa sua, olen 45-vuotias ja etsin aktiivisesti juuri 18-25 vuotiaita nuoria miehiä. Varsinkin inttipojat on niin hot hot ;) Mun deitti-ilmoituksen löytää http://www.treffihaku.net/puumat.html sivustola. Rohkeasti vain yhteyttä nuoret aikuiset miehet ja tiedoksi että olen nuorekas nainen :)
- HYIHYIHYIHYI
Värki,kun lhansuolaus tynnöri yhtä iso ja kulunut
- turha-surra
Jaa, oma mieheni oli tuon ikäinen ja kokematon kun tavattiin.
- Jaalei
Olen fantasioinut ammuskelevani. En sit toteuta. Miksei kukaan nainen voisi edes joskus harrastaa jonkinlaista seksiä kanssani? Enkä ole ilkeä.
Jaalei kirjoitti:
Olen fantasioinut ammuskelevani. En sit toteuta. Miksei kukaan nainen voisi edes joskus harrastaa jonkinlaista seksiä kanssani? Enkä ole ilkeä.
Mistä ja miten olet hakenut sitä naista?
- 234
Seksin saaminen on tietysti miehelle tärkeää, mutta naiset kaikkoavat heti jos huomaavat miehen olevan vain panon perässä. Ne naiset, jotka harrastavat yhden yön suhteita, valitsevat todennäköisesti siihen hommaan toisenlaisen miehen.
- 1212
234 kirjoitti:
Seksin saaminen on tietysti miehelle tärkeää, mutta naiset kaikkoavat heti jos huomaavat miehen olevan vain panon perässä. Ne naiset, jotka harrastavat yhden yön suhteita, valitsevat todennäköisesti siihen hommaan toisenlaisen miehen.
Sen miehen joka nimen omaan on vain panon perässä, mutta on pokannut niin paljon naisia ettei paljon stressaa siitä saako juuri tämän panon.
- Jappexe
Jaalei kirjoitti:
Älähän huoli, ei kaikki saa koskaan. Itse olen 37-vuotias ja kokematon. Olen niin ujo ja kompleksikas, että hommasta ei tule "lasta eikä paskaa". Olen jopa pakoillut naisia yhteen aikaan, sen jälkeen, kun eräs itseäni 20 vuotta vanhempi rouva/leski tuli eteeni karvainen kolmio paljaana. Olin asentamassa pesukonetta, ja rouva hiukan naukkaili vapaapäivän kunniaksi. isot oli paistit ja hiukan suonikohjujakin. Minua vietiin, niin että osa työkaluistakin jäi. Silti naureskelen elämälle. Tee sinäkin samoin. YT "Jappe"
234 kirjoitti:
Siksi ett koskkaan ollut nussinut sänkyllä. Ja itte olen kokematon jätkä. Itte ett tarvi saada sexi heti. Etti vapa luotava lapsematon nainen. Tottakai voi harrasttaa sexi, mutta vain avioliittossa. Sexi ett ole ensinmäinen juttu mittä minä mieti kuin etti.
- funaswtf
Kokemattomuus itse ei ole ongelma kuin joillekin ääripinnallisille bimboille. Tuon ikäisissä naisissakin on paljon sellaisia, joilla on vähän kokemuksia, jopa niitä joilla ei yhtään.
Se vaan että tuon ikäiselläkin miehellä voi jo olla sellainen masennus naisettomuudesta, että tullut omaksuttua täysin välinpitämättömät elämäntavat. Mutta jos olet onnistunut pysymään normaalien kirjoissa ja elämä muuten kunnossa, sinulla on kaikki mahdollisuudet.
Ja lue mitä vaan paitsi tätä palstaa, täältä ei saa mitään vinkkejä vaan täällä on juuri ne ikisinkkuuteen langenneet luovuttajat :) - suusäkkiämyöten
Kyllä kai se mahdollista on. Esim. uskonnollisissa piireissä varmaan eniten tällaisia liikkuu. Mutta tärkein kysymys kai on se, että miksi vaadit tuollaista? Ei se nainen käyttämällä pahene, eikä happene.
- 2xok
Eihän aloittaja vaatinut naiselta kokemattomuutta.
- suusäkkiämyöten
2xok kirjoitti:
Eihän aloittaja vaatinut naiselta kokemattomuutta.
Totta, mutta miksi hän asiaa sitten tiedustelee? Ihan mielenkiinnosta?
- AfTötterström
Kaikkihan väittää, ettei järvi soutamalla kulu ;)
Ei toisen kokemattomuus ole ainakaan itselleni ollut mikään ongelma, tai este kanssakäymiseen. Älä tee siitä itsellesi kynnystä.
- 11plus10
Samaa mieltä! Älä mieti asiaa liikaa, eikö tärkeintä ole löytää mukava tyttö, jonka kanssa voit olla rennosti ja viettää hyvää aikaa? Seksi tulee sitten aivan luonnostaan. Olet todella nuori ja 18-25-vuotiaissa tytöistäkään ei kaikki ole kokeneita. Rohkeasti vaan tutustumaan! :)
- ktn-
Löytyyhän noita. Rohkeasti vaan tutustumaan naisiin, tuossa iässä on moni nainenkin vielä kokematon. Ei ole edes hirveän harvinaista, riippuen vähän siitä missä piireissä liikut.
Mutta se nainenkin haluaa tulla rakastetuksi tai arvostetuksi muidenkin piirteidensä takia kuin sen, että on kokematon. - JUNKKARI
HIENO HOMMA NYKYISESSÄ SEKSI FANTASIOISESSA MAILMASSA LÖTYY KYLLÄ SE OIKEA ILMAN PAINEITA KUN AIKA KOITTAA KAUNEUS JA KOKEMATTOMUUS ON HIENO JUTTU
- nainen_40
Kyllä minulle kelpais :). Kokemattomuus ei ole haitta, paremminkin eduksi...Hyvin mielellään ottaisin kokemattoman miehen, kenen kanssa saisi kokeilla ja opetella seksin nautintoja.... Itsekkään en mikään kovin kokenut oo, mutta sen oppinut että hyvään, nautinnolliseen seksiin tarvitaan muutakin kuin ne värkit :).
- Köriläs
Ei kannata ikinä sanoa olevansa kokematon. Itsekkin esitin kokenutta ekalla kerralla ja täydestä meni.
- niin-varmaan
Tuskin meni. Taisi tyttö olla vain liian kiltti sanoakseen mitään.
- tikasauto
Kokematon mies on lahja naiselle. Mies josta voi tulla hyvin koulutettuna ihan kelpo panomies.
- ATMaisteri
"Kokematon mies on lahja naiselle. Mies josta voi tulla hyvin koulutettuna ihan kelpo panomies."
...sen jälkeen kun juoksut on juostu, ulkonäkö rupsahtanut ja pitäisi löytää kiltti mies rahoittamaan OKT ja Skoda Octavia.
Niin kauan kun nainen on nuori ja hyvännäköinen, vain kokenut panomies kelpaa. - voi.apua
"Vain kokenut panomies kelpaa"
Toivottavasti kukaan onneton ei oikeasti usko tällaisia höpinöitä. - sivusta_seuraaja
voi.apua kirjoitti:
"Vain kokenut panomies kelpaa"
Toivottavasti kukaan onneton ei oikeasti usko tällaisia höpinöitä.Tuollaisiahan naiset on. Halutaan panomiestä.
- voi.apua
Miten ne panomiehet ovat panomiehiksi asti päässeet, jos kukaan ei huoli kokematonta? Joskus heidänkin on täytynyt olla aloittelijoita.
- ATMaisteri
voi.apua kirjoitti:
Miten ne panomiehet ovat panomiehiksi asti päässeet, jos kukaan ei huoli kokematonta? Joskus heidänkin on täytynyt olla aloittelijoita.
Silloin kun naiset olivat alle baari-ikäisiä.
Kun naiset pääsevät baareihin sisään, he tajuavat markkina-arvonsa ja tottuvat miehiin joilla baaripokausrutiinit ovat hallussa. Sen jälkeen kokematon ei sytytä. - Ohhoh
sivusta_seuraaja kirjoitti:
Tuollaisiahan naiset on. Halutaan panomiestä.
Vai sellaisia me naiset olemme, enpä olekaan tiennyt. Täytynee sitten alkaa haluta panomiestä.
Kyllä miehen kokemattomuus on monelle naiselle parisuhteen este. Pienet mahdollisuudet voi olla siinä vaiheessa kun naisella vähän vanhempana biologiset kellot soi päässä ja miehen tulot yms. asiat alkaa tuntua tärkeimmiltä asioilta. Eli aisuriksi, parisuhdehuoran ja lasten elättäjäksi voi päästä jos tuuri käy.
Tottakai monet naiset sanoo julkisesti ja täällä ettei kokemattomuudella olis mitään väliä, mutta se on paskapuhetta, sanon minä. Ei todellakaan kannata usko mitä sanovat siihen liittyen mikä naista miellyttää.
Nainen saa siitä lähtien kun on nuori teini seksiä ja parisuhdetta niin paljon kun ikinä tahtoo, että siinä 20-v jälkeen ero kokemattomaan mieheen nähden tuntuu naisesta varmaan jotenkin tosi vastenmieliseltä.- turha-surra
On kai niitäkin, jotka painottavat kokemusta, mutta yleensä ihmiset vain rakastuvat, oli toisella kokemusta tai ei. Täysin turha edes miettiä moista asiaa.
- ATMaisteri
turha-surra kirjoitti:
On kai niitäkin, jotka painottavat kokemusta, mutta yleensä ihmiset vain rakastuvat, oli toisella kokemusta tai ei. Täysin turha edes miettiä moista asiaa.
Tuo on naisen näkökulma asiaan, ja ikävä kyllä väärä.
Naiset kuvittelevat että ihastuminen tai rakastuminen riippuu vain siitä millainen mies on. Mies ymmärtää, opittuaan asian kantapään kautta, että paljon riippuu siitä mitä mies osaa.
Nainen poistuu treffeiltä hyvän miehen kanssa ajatellen että ei vain ollut sitä kemiaa. Mies poistuu treffeiltä hyvän naisen kanssa tietoisena siitä että hän ei osannut käyttäytyä riittävän itsevarmasti, katsoa oikealla tavalla, koskettaa huomaamatta sopivassa paikassa naisen käsivartta pelimiesoppien mukaisesti, jne.
Sama juttu sängyssä, ei vain tule sitä tunnetta kuin sen dominoivan kokeneen miehen kanssa. - turha-surra
Oma mieheni ei osannut mitään kun tapasimme, eikä varsinkaan mitään pelimiestaitoja. Hän ei uskaltanut koskea minuun, eikä tiennyt mitään naisista, mutta oli todella sympaattinen, joten rakastuin.
turha-surra kirjoitti:
Oma mieheni ei osannut mitään kun tapasimme, eikä varsinkaan mitään pelimiestaitoja. Hän ei uskaltanut koskea minuun, eikä tiennyt mitään naisista, mutta oli todella sympaattinen, joten rakastuin.
Onko hänellä parempi palkka kuin sinulla? Oliko sinulla jo siinä vaiheessa juoksut juostu ja aika perustaa perhe? Onko miehesi aisuri?
- turha-surra
En ollut kuin vajaa parikymppinen likka, joten en minä missään ollut juossut. Opiskelemaan olin juuri lähtenyt kotoa eikä perheen perustaminen ollut vielä lähimainkaan ajankohtaista. Ravintolassakin olin tainnut käydä peräti kahdesti sen ikäisenä. Eikä minun miehelläni mitään töitä ollut, palkasta puhumaatakaan, opiskelija hän oli. Eikä minulla ole aavistustakaan, mikä hitto on aisuri.
turha-surra kirjoitti:
En ollut kuin vajaa parikymppinen likka, joten en minä missään ollut juossut. Opiskelemaan olin juuri lähtenyt kotoa eikä perheen perustaminen ollut vielä lähimainkaan ajankohtaista. Ravintolassakin olin tainnut käydä peräti kahdesti sen ikäisenä. Eikä minun miehelläni mitään töitä ollut, palkasta puhumaatakaan, opiskelija hän oli. Eikä minulla ole aavistustakaan, mikä hitto on aisuri.
Hyvä että hait ktm:n pois markkoinoilta ajoissa.
Luulenpa että satasella tai parilla löytyy jo useampikin halukas ehdokas. Minusta kyllä ihan kelpo investointi, mikäli seksuaalinen kokemattomuus tosiaan on ainoa asia joka estää naisten kiinnostumisen sinusta.
- ATMaisteri
Olet sinäkin stellukka mielenkiintoinen tapaus. Toisinaan kirjoittelet aivain outoja, sitten pamautat foorumille totuuksia jotka harvemmin ovat naisten kynästä peräisin.
Melkein harmillista kun kelpuutat vain ytmit :D - AfTötterström
ATMaisteri kirjoitti:
Olet sinäkin stellukka mielenkiintoinen tapaus. Toisinaan kirjoittelet aivain outoja, sitten pamautat foorumille totuuksia jotka harvemmin ovat naisten kynästä peräisin.
Melkein harmillista kun kelpuutat vain ytmit :DMitäs väärää Stellukka nyt on muka sanonut? Stellukka on siveyden sipuli ja sillä siisti.
- HC-ATM
Tästä aloituksesta voi lukea, kuinka naiset tosipaikan tullen suhtautuvat kokemattomaan mieheen:
http://www.vauva.fi/keskustelu/3924078/ketju/kokematon_mies- intj87
Niin ja suurin osa näyttää tuomitsevan ap:n viestin. Valtaosa tuon ketjun viesteistä on näin kokemattoman ätämin kannalta positiivisia.
- HC-ATM
intj87 kirjoitti:
Niin ja suurin osa näyttää tuomitsevan ap:n viestin. Valtaosa tuon ketjun viesteistä on näin kokemattoman ätämin kannalta positiivisia.
Siellä sanotaan, ettei kokemattomuus sinänsä ole ongelma. Kuten ei varmaan olekaan jos naisenkäsittelytaidot on luonnostaan samalla tasolla 10-20 vuotta jyystäneen miehen kanssa. Aloituksesta voi lukea miten homma kokemattoman miehen kanssa todellisuudessa sujuu.
- adaffd
kai niit saman ikäsiä kokemattomia naikkosiaki löytyy ota sie semmonen.
- suomineito1
varmasti löytyy. meitä on moneksi.
- kuhavaansanomassa
Ei se ol se kokemattomuus se on se itsetunto.
- chihulady
ei kokemattomuus haittaa,jos kemiat muuten kohtaa,mutta jos itsetuntoa ei ole,niin ei sellasen "anteex,että olen olemassa"tyypin kanssa mitään kiinnosta harrastaa
- 19plus13
Kokemattomuus ei itsessään ole ongelma jos ei siitä tee numeroa ja jos sen takana ei ole isoa kasaa ongelmia joita ei ole korjattu. Autiosaarelta sivistyksen pariin muuttava komistus ei jää ilman seuraa vaikkei olisi naista koskaan nähnyt mutta pelkkiä hoikkia teinineitsyitä etsivä pallinaamainen aspergeri jää ilman kokemuksia vastaisuudessakin.
- 27v_neitonen
Minun mielestäni asiassa ei ole mitään ongelmaa, jos tulee miehen kanssa hyvin juttuun ja kemiat noin muuten kohtaavat. Jos aidosti ihastuu johonkin, niin silloin hyväksyy toisen juuri sellaisena kuin hän on.
- ATMaisteri
Ongelma tässä on siinä ettet naisena erota toisistaan millainen mies on ja mitä mies tekee.
Alkuvaiheessa 50% kemiasta on miehen taitoa käyttäytyä tavalla joka ns. sytyttää (loput 50% = komeus, status). Piiloviestintää jossa katsotaan oikealla tavalla silmiin, kosketellaan huomaamattomasti tilanteen edetessä kuin miehen ohjaamassa leffassa baarista kämpille.
Juju on juurikin siinä että jos mies ei ole rittävän taitava, nainen huomaa että mies yrittää ja se on turn-off. Jos mies ei yritä, ollaan ja pysytään turvallisesti kaverisektorilla. "Kaikki vain tapahtui" = 10 suoritus.
Millä todennäköisyydellä uskot että kokemattomalla miehellä on riittävästi taitoa päästä vaiheeseen jossa tutustutaan paremmin ja aletaan selvittämään olisiko tulevaisuutta yhdessä?
- äpyliäit
me oltii mies 26 ja mä 22 kumpikin hääyönä eka kertaa ja on keritty ja nautittu ja lapsia 9
- dasfaqwq
Mä ottaisin ihan mielelläni kokemattoman miehen, 25-30 v. Enkä ole uskovainen, itse olen ollut muutaman kanssa.
- oiuhoij
super-atm kirjoitti:
"muutaman" kanssa hehehe :D Onko juoksut juostu ja nyt aika löytää aisuri?
ei ole juoksuja, seksikumppaneita ollut neljä
- Linda_1
Ottaisin, jos on kiva mies. Ei fiksut ihmiset arvota toisia pelkän seksuaalihistorian perusteella.
- oppiaikä
Ei ole mahdotonta, sun ikäiselle kaikki on vielä edessä,
Naisena en kokemattomuutta pidä huonona, enempi ärsyttää miehet, jotka ns. pelimiehiä.Kukaan nainen ei sellaista katso pitemmän päälle,
Mutta, sinähän olet nuori, voit arvostaa ja rakastaa naista sellaisenaan kuin hän on.
Ja se on ainoa asia mikä on tärkeä parisuhteessa, se seksi tulee sitten ihan omalla
painolla. - fgkfnnr
itseäni ei todellakaan haittaisi jos mies olisi kokematon. sillä ei olisi mitään merkitystä, vaikka tietysti arvostaisin sellaista miestä enemmän verrattuna vaikkapa sellaiseen joka on pannut ympäriinsä. kuitenkin sellainen liialinen epävarmuus ja itsetunnon puute on ehkä kaikista luotaantyöntävin piirre miehessä, valitettavasti. joten suosittelen sua keskittymään ihan ensiksi siihen, että teet asioita jotka tuovat iloa ja saavat sut onnelliseksi, mikä myös näkyy olemuksessa.
näin naisena en tietenkään pysty täysin samaistumaan miesten (yleensä) korkeisiin seksihaluihin, mutta neuvoisin kuitenkin että teet kaikkea mukavaa, jotta ajatukset ei pyöri vaan sen ympärillä... kun on sinut itsensä kanssa eikä vaikuta epätoivoiselta vonkaajalta niin aivan varmasti löytyy joku kiva tyttö joka haluaisi olla just sun kanssa :)
t. kokematon 22v- 1212
Ts. mies saa olla kokematon mutta miehellä pitää olla kokeneen taidot.
Ameebakin ymmärtää että totta kai kokematon mies on epävarma.
- N20......._
Oon 20v nainen ja kelpaisi hyvin :). Tietty pitää sit olla muutenkin mukava, että neitsyys ei yksin riitä perusteeks. Mut ois ihan kiva, kun en itsekään ole niin kovin kokenut.
Pikakiväärit ja alle 22 senttiset helvettiin mun seksielämästä !
Mulla ois vaikka mitä opettaa sulle! Ole yhteydes niin voin auttaa ja neuvoa ;)
- tuore
Kyllä minä olisin! Olen ollut nuoremmankin kanssa!
- m--------
Olen uskossa ja kova mies panemaan.
- kuumapuuma43v
Olet täydellinen vakiseksikumppani tällaiselle nelikymppiselle puumalle. Sinut saisi opettaa mieleisekseen. Uskon, että olisit innokas oppimaan kaikki mahdolliset seksin salat. Nuorilla miehillä on oikea asenne, halua, intoa ja kykyä riittävästi pysymään seksistä täysillä nauttivan puuman matkassa. Nuorin mies on minulla ollut 24 vuotias ja nyt harkitsen seksitreffejä 19 vuotiaan kanssa.
Varmasti sinunkin itsetuntosi kohoaisi ja sänkytaidot paranevat, kun olet ollut hetken aikaa puuman käsittelyssä, jolloin uskailtaisit siirtyä oman ikäistesi naisten pariin vakavampaa suhdetta etsimään. - epäselvää.vähän
Mitä nää vanhat ämmät tässä ketjussa on? Jotain maksullisia täällä etsimässä asiakkaita vai mitä?
- SinnaTia
Itse olen 33 ja en todellakaan aio ruveta leikkii kokemattomien kans. Jos seksi ei toimi ei toimi muukaan. Vaik ois kansikuvapoika kainalossa. Bdsmstä kun nautin niin pitää olla osaava mieskin. :) ja elättäjää en tarvitse onnekseni. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin mies jolla on rahaa kun roskaa. :( Hän jos avaa suunsa niin sielt tulee paskaa.
- LaitaSinneEttäKaikkiKäy
Haha, kaikki käy? On siinä HALPAA LIHAA....
- Kokemuksenääni
Mitä pahaa kokemattomuudessa on? Mieluummin ottaisin sellaisen kuin "häntaheikin". Eipä ne lemmenpuuhat keltäkään ihmeitä vaadi, vaan tulevat ihan luonnostaan:))
- jkjktktk
sexi on ylimainostettua, tarvitaan vain terveet kädet
- huolipois
Kaikki aloittaneet kokemattomina....ei huolta.oikea löytyy ja aarvostaa sitä ettet ole kiertopokaali.
- fiksuonainafiksu
Oletpa fiksu, harvinaisen fiksu!
- Nainenparhaassaiässä
Ei ole mahdotonta. Itse olin lähes nelikymppinen, kun tapasin nykyisen 15 vuotta nuoremman mieheni. Aika kokematonhan hän oli verratuna minuun, kun oli edellisestä liitosta lapsia ja elämää takana. Kyllä nuori mies on parhaimmillaan kypsemmän naisen kanssa, joka tietää ja osaa, tuntee itsensä sängyssäkin...pitäähän olla toki vetovoimaa ja intohimoa, joka ei lakastu. Meillä ainakin homma toimii ja rakkautta riittää :)
- havainto
Kyllä sinulla olisi ottajia, mutta kun kerran olet tuohon ikään asti pysynyt ilman naista, kehotan sinua ottamaan itseäsi niskasta kiinni ja ala etsimään sitä eukkoa.
Aika kuluu todella nopeasti! Pian huomaat olevasi 30v ja jos silloin olet edelleen kokematon, naiset alkaa kiertämään sinut kaukaa ja muutenkin itselläsi nousee rima korkealle, että aloittaisit suhteen.
Tao rautaa kun se on kuumaa ja se sinun rautasi hehkuu tällä hetkellä punaisena! Ei muuta kuin baanalle ja wonk wonk!!! - säälittäväkö
Vähän sama se on naisella. Hävettää olla 22v neitsyt, kuka tällaisen kanssa haluaa mitään.
- Enkeksinimimerkkiä
Eihän 25 edes vanha? Ite ajattelen että on onnekas että on vähän kokemuksia, sillon on myös vähemmän pettymyksiäkin. Ja oli ikä mikä tahansa niin välillä ensikertalaisetkin voi olla parempia kun kokeneet. Ja jotkut on nopeita oppimaan (jos nyt seksistä puhutaan). Sit jos ikää alkaa olla jotain 40 niin sit kyllä rupeis ainakin mua ihmetyttään että miten on mahdollista ja missä on vika?
Vastaajana 25 v nainen. - IsoKyrpäKelli
Ai oot homo vai?
- jdfjsdsdl
Mielummin kokematon kun liian kokeiltu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2206687Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442897- 442347
- 972184
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321500- 861489
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131376Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71325Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3881281