Karppaaja pilasi avioliiton

Pottumuusia-nam

Karppailijat ja "ihmedieettilissut" pitäisi pistää linnaan.
He vaikeuttavat tavattomasti ihan tavallisen perheen elämää, tekevät siitä helvetin.
Muijalla on ollut viimeisen vuosikymmenen aikana puolentusinaa ihmedieettiä. Vihoviimeisen pöljäilyn eli karppauksen hän aloitti vuosia sitten. Siinä oli koko perheen ruokalistat vähällä mennä uusiksi. Lapsi ei halunnut karpata, enkä minäkään, joten ateriat olivat välillä aika jännittyneitä tilanteita.
Taisin välillä olla ainoa aikuinen perheessä - ja vähän liian kiltti.
Syötiin siis kahta sortimenttia lähes aina.
Runsas vuosi sitten syksyllä lapsonen vaihtoi paikkakuntaa eli läksi opiskelemaan.
Oltiin kaksin muijan kanssa. Ohhoijjaa!
Minä olin se joka pääasiassa laittoi ruoat, koska tein töitä enimmäkseen kotoa käsin.
Viime jouluun asti jaksoin katsoa sitä nipotusta.
Piruvie kun ei kelpaa kun tietty leipä, - tietynlaista makkaraa ja tietynlaista "sitäjatätä" pitää olla joka helvetin aterialla. Lähes aina meni joku asia pieleen ja muijalla oli "nokka solmussa".

Joulun jälkeen ilmoitin, etten aio tehdä enää ainuttakaan "oikutteluateriaa". Jos ei tavallinen kelpaa niin sisso!
Sittenhän se nokka vasta solmussa olikin. Oltiin pari päivää puhumatta mitään. Rouva kävi syömässä lounaan jossakin. Illalla hän puri porkkanaa, päivitti feisbuukia, pelasi joitain nettipeliä ja tuijotti salkkareita. Saatanan idiootti!
Tammikuun ensimmäisellä viikolla sain väliaikaisen asunnon, keräsin kamppeeni ja muutin kerralla sadan kilometrin päähän.
Soittelee perään ja sanoi kyllä voivansa tehdä itse omat ateriansa, johon sanoin, että niinhän sinä teet nytkin kun on vähän pakko. Kyykytys loppui nyt.
Työni on sellaista, ettei asuinpaikalla ole juurikaan väliä, kunhan nyt Suomessa olen, ainakin enimmän ajan.
En tiedä vieläkö muija karppaa, eikä pahemmin kiinnosta. Lähteminen ja irroittautuminen olikin yllättävän helppoa, joten takaisin en mene.
Kesäkuun alussa pääsen isompaan asuntoon ja tämä kaupunkikin on ihan ok, koska olen kasvanut täällä lapsesta aikuisikään.
Pottumuusi, valkosipuliperunat ja ihan tavalliset ruoat kuuluvat taas aterioihini, eikä tarvitse miettiä mitä voin laittaa pöytään ja mitä en. Vaalea leipä on välillä ihan sikahyvää, - siis sellainen jossa varmaankin hirvittävästi hiilihydraatteja, mutta ei ainuttakaan kokojyvän murusta.
Nämä "jokakodin ruokaterroristit" ovat vihoviimeisiä paskiaisia. Itsekkyydellään ja hölmöydellään he pilaava koko perheen elämän.
En ole ainoa joka on kyllästynyt ja lähtenyt.

3

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emmu1234

      Haha. Voi ei mikä tarina! Täytyy sanoa, etten voi edes kuvitella.

      Omituista, että naisesi teki asian niin vaikeaksi... kun karppasin niin mies sai kyllä perunansa ja leivottuja sämpylöitä lihan, kastikkeen ja salaatin lisäksi missä itse pitäydyin. Viikonloppukarkkeja autuaasti nuuhkin ja mies oli vain tyytyväinen kun en kerrankin rohmunnut kaikkia.

      Hyvää jatkoa Sinulle. Vieläkin hymyilyttää hassu kirjoituksesi (vaikka tilanne itsessään varmastikin oli todella raivostuttava).

    • Metsänakka

      :) :) no voi ei, kylläpä oli äkäinen emäntä! Minä myös karppailen mutta ei se kyllä vaikuta isännän syömisiin. Ihan saa ottaa pullaa ja perunoita, ei mulle tule siitä paha mieli. Kun ostan miehelle ihanan sekaleivän leipomosta, nuuhkin sitä kotona oikein nautinnolla ja se riittää mulle!
      Noita aina kiukkuisia naisimmeisiä tuntuu maailmassa riittävän. Mä olen kyllä nykyään kiltimpi ja iloisempi kun syön vähähiilarillisesti, mieskin kehuu...

    • virhearvio

      Hiukan kireepipoinen exä..ja joutikin jäädä kireen piponsa kanssa yksin.Teillä ei ole tulevaisuuta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe