Hei, onko muilla kokemuksia Redufim nimisesta tuotteesta tai Medislim As
yrityksen toiminnasta? Itse sain perintäyhtiöltä vuodelta 2011 perintälaskun
koskien tuotetta kyseiseltä firmalta jota en ole koskaan itse tilannut.
Onko muilla kokemuksia tästä?
Laihdutusvalmiste Redufim Medislim As
E-J-U
2
197
Vastaukset
- tiiperö
Mulla on sama tilanne tällä hetkellä ja ihmettelen mikä mahtaa olla asian laita oikeasti kun taho muuta löytää ku valituksia ja epämäärästä tietoa
Yritän perua tilausta mutta kaikki linkit on pois käytöstä. Osoite, asiakaspalvelu puhelin ja spoti.. Miten tällainen firma voi lähettää tavaraa jota ei voi perua eikä palauttaa. Huomasin, että tällä tavalla lähetetään vaan ja pannaan perintään jos et maksa? Jos joku tietää mistä ja miten voin perua tilauksen niin jeesaa minua.
Osvald
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä239489Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3861938Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3671933- 941638
- 4341638
- 61365
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331150Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241096Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.521052- 361008