Naiset kertokaa mielipiteenne

EinsteinNot

Hei!

Olen 21-vuotias mies. Voisin kertoa tarkemminkin itsestäni, mutta se saattaisi olla turhaa, joten kerron tiivistäen. En polta, 180cm, en ole absolutisti, mutta en myöskään juo usein, ennen aktiivisesti urheillut, mutta nyt jäänyt vähemmälle, mutta sanoisinko keskiverto kropan omaava mies, rehellinen ja luotettava, enemmän ehkä ujo kuin äänessä oleva marakatti, opiskelija.

Tilanteeseen; Olen tällä hetkellä tilanteessa, jossa päässäni pyörii nainen, nainen, joka on sanotaanko eri liigasta, nainen joka kääntää varmaan useimpien miesten päät kauneudellaan. En ole varma onko nainen sinkku vai varattu, veikkaisin varattua, mutta kuitenkin jotenkin olen vaistonnut, katseidemme kohdatessa muutamaan kertaan, että minulla voisi olla sauma. En ole varma edes tulisiko siitä mitään, mutta jotenkin nainen vaan pyörii päässäni.

Ongelma; Kohtaamme melkein päivittäin, tilanteessa jossa emme ole koskaan tai erittäin erittäin huonolla todennäköisyydellä kaksin. En ole kuitenkaan siinä mielessä ujo, ettenkö uskaltaisi hänellle mitään sanoa, kysymys onkin, että mitä? Ja miten ja missä tilanteessa?

Kysymys; Miten voisin lähestyä naista? Ja tuleeko teille naisille minkälainen olo, jos mies josta, ette välitä pätkääkään lähestyisi teitä?

Olen tällä hetkellä kirjoittanut hänelle kirjeen, jossa olen kertonut hieman tunteistani häntä kohtaan ja ajattelin antaa sen sopivan tilaisuuden tunnen (jos olisimme hetken kaksin), jolloin seuraavalla kerralla kun tapaamme, näkisin hänen ilmeestään kannattaako edetä miten vai heittää pyyhe kehään. Ongelmana tässäkin on hieman se, että tulemme näkemään seuraavat varmaan 3 vuotta toisiamme melko usein, enkä haluaisi menettää kasvoja hänen edessään täysin.

Kiitos jo etukäteen naiset ja mahdolliset trollit :)

12

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mietinpävaan

      Hei!

      Mistä kaupungista olet?

      • EinsteinNot

        Helsingistä, kuinka niin?


      • EskoBless

        No se halusi tietää, oletko mahdollisesti joku sen kiinnostuksenkohde ja se muija josta tossa puhut. Nyt kun kaupunki ei osunut kohdalleen, niin et saa vastausta kysymykseesi.


    • Amorinpikkuapulainen

      Hei!

      Kuulostaapa todella söpöltä. Toivottavasti pääset juttusille hänen kanssaan!

      Kuinka usein näet häntä ja millaisissa tilanteissa? Olisi ehkä helpompi jeesata, jos nämä tietäisin. :)

      Omasta kokemuksestani, jos mies josta en olisi kiinnostunut lähestyisi minua, niin olisin tietenkin imarreltu. Ja kuitenkin, vaikka tunteet eivät olisi molemminpuoliset, niin olisin ystävällinen miehelle ja pyrkisin ilmaisemaan mahdollisimman lempeästi sen, että en ole kiinnostunut tai että olen varattu.

      En usko, että sinun tarvitsee pelätä kasvojesi menettämistä. Sanoisin, että go for it!

    • Tuupanemaanmua

      Ajattelin vaan et voisit tulla köyrimään mua mun miehen kanssa. Se vois töräyttää suakin anukseen samalla. Tykkäisit kuitenkin muru.

      • anusjan

        joo vedetään suklaa junaa, meillä on ollu tapana käyttää kakkaa liukasteena..
        sissijuustot klyyvariin niin saa erektion äkkiä


    • aefadfawef

      Kokeile kysyä numeroa ja kysy ulos. Kirje ei tietenkään huono vaihtoehto ole, mutta jos tyttö ei ymmärräkkään sitä oikein?

    • Annabelle

      Kirjeen kirjoittaminen on hyvä. Olisin täysin sekaisin ja imarreltu, jos joku mies kirjoittaisi edes sähköpostin, jossa kertoisi olevansa kiinnostunut. Jokaisella on kuitenkin oikeus päättää itse, kenestä on kiinnostunut ja mitä haluaa tehdä. Henry Laasanen saattaa olla sitä mieltä, että naisilla on kaikki valta, mutta se tarkoittaa päättämistä omasta elämästään ja omista valinnoistaan. Tätähän moni mies tuolla muissa keskusteluissa itkee, jos nyt näin asian vierestä hiukan mennään. Nainen voi todellakin tässä maassa valita kumppaninsa itse.
      Tästä päästäänkin riskinoton pariin. Ellet luovuta kirjettäsi tytölle, miten saat kerrottua kiinnostuksestasi? Haluat sen kuitenkin tehdä? Reaktiohan voi oikeasti olla ihan mitä vaan: lapsellinen "hyyyiiii siis mitä v*****a!" tai aikuismaisempi "anteeksi, mutta en taida olla kiinnostunut". Näistä on tuhansia variaatioita...
      Kenen tahansa miehen kiinnostus ei todellakaan ole hyvä ja näinhän se on. Mies kuin mies voi ilmaista kiinnostuksensa ihan vapaasti, mutta kieltoa olisi syytä myös uskoa, eikä pyydellä sitten enempää. Raivostuttaa, jos mies ei usko ettei hänestä olla kiinnostuneita. Se on sitä häirintää sitten jo. En lainkaan ihmettele kun sanotaan, että naiset ovat tylyjä baarissa. Tarkoitus on tosiaan karkottaa ei-toivotut lähestyjät, jotta heitä ei joutuisi sitten pelkäämään ja hätistelemään pois. Lähtökohtaisesti mies on pelottava, koska on isompi ja voimakkaampi. Lähestymisen tulisi siis olla varovaisempaa jos on entuudestaan tuntemattomasta naisesta kyse.

    • Kannattaa laittaa se kirje jo pian, muuten joku muu ehtii napata sen likan ja sitte sua vituttaa niin armottomasti että...

    • dfghmnh

      hei!

      Suomi 24 ja sinkkulaiva.

    • PierreBien

      Mieluummin keskity siihen, että yrität mahdollisimman montaa naista ja kunnes kelvollinen huolii niin sitten mietit jatkoa. Yleensä naisista paljastuu aika yllättäviä puolia alkuvaiheen jälkeen, kun on ensin oltu mielin kielin.

      Toki voit koittaa tuotakin naista. Yleensä "eri liigan" naisiin tehoaa helpoiten se, että ei näytä kiinnostusta vaan juttelee niitä näitä ja esiintyy itsevarmasti, puhuu hitaasti ja katsoo silmiin. Kiinnostuksen osoitukset yleensä tehoavat vain taviksiin tai jos mies on tooooodella komea.

    • eikirjettä

      Minusta kirje on huono idea. Jos nainen onkin häijy ja haluaa häpäistä sinut niin hän voi pahimmassa tapauksessa laittaa sen nettiin. Ja jos nainen onkin varattu voi hänen miesystävänsä vetää kamalat pultit. Suosittelen ensin tarkkailemaan ja tutustumaan, ja jos vaikuttaa hyvältä niin kerro kasvotusten. Se on turvallisin tapa minusta. Onnea matkaan aloittajalle! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1615
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1290
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1057
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      936
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      871
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      868
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      820
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe