Kuljetko kahta tietä?

Ontotuus

Raamattu profetoi.

Matteuksen evankeliumi:
6:24 Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa.
24:10 Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.

Luukkaan evankeliumi:
16:13 Ei kukaan palvelija voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa."

49

358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amen

      Taitaa niin helposti meiltä unohtua Raamatun profetiat. Pitäkäämme yllä sitä, mita Raamatussa profetoidaan.

    • Ei oikein voi kysyä, että kuljetko kahta tietä, koska kukaa ei voi kulkea kahta tietä. Täytyy kysyä, kumpaa tietä sinä kuljet? On kaksi tietä, välillekään ei voi jäädä. Toinen tie on totuuden tie ja toinen vie kadotukseen.
      Eilen osapuilleen koko päivä allekirjoittanutta parjattiin ja räävittiin täällä useilla uusilla ja taas uusilla aloituksilla, nimitellen minua jos miksikin eksyttäjäksi ja vääräksi profeetaksi, saa_tanan palvelijaksi jne. Kuitenkin tuo sama lause pätee minuunkin. En voi palvella samaan aikaan kahta Herraa ja jos tunnustan jatkuvasti Jeesuksen Herrakseni ja kehotan kaikkia luottamaan ja panostamaan yksin Häneen, niin miten voisinkaan palvella samaan aikaan vastapuolta.
      Olen täällä julistanut osapuilleen yhdeksän vuotta ja saanut osakseni jos jonkunlaista pilkkaa vain siksi koska odotan intensiivisesti Jeesusta Kristusta. Tämä Jeesuksen aito odottaminen suututtaa ihmisiä, koska he pelkäävät tuomioitaan ja siksi he tekevät sellaisesta joka odottaa Jeesusta, toisten silmissä kahden tien kulkijan.
      Kukaan ei voi kulkea samaan aikaan kadotukseen kuin odottaa Jeesusta Herranaan.

      • Mitivähänedes

        Äläpä heittäydy marttyyriksi.
        Tässä valintasi.
        Todistus sielunveljeltä profetiat palstalta.
        Olet valintasi tehnyt ja se tuottaa hedelmiä. Meille on valintasi aivan sama mitä teet, mutta kun eksytät niin valo paljastaa kaiken.

        KTS EiKirj

        11.2.2015 07:12

        Me heitetään kohta Jarmon kans palstakeisarimultinikki ulos foorumilta Jarmon hyvin hallitsemalla niska-perseotteella.
        :D

        Lue tämäkin.
        KTSEiKirj
        11.2.2015 09:55
        Tott kai me kristityt pietään yhtä ja viskataan jumalattomat multinikkeilijät ja seppolehtolaiset kuspiät ulos tiält.
        hehhhhh...kjehhhh...

        Vielä tämäkin.
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13432717


      • Mitivähänedes kirjoitti:

        Äläpä heittäydy marttyyriksi.
        Tässä valintasi.
        Todistus sielunveljeltä profetiat palstalta.
        Olet valintasi tehnyt ja se tuottaa hedelmiä. Meille on valintasi aivan sama mitä teet, mutta kun eksytät niin valo paljastaa kaiken.

        KTS EiKirj

        11.2.2015 07:12

        Me heitetään kohta Jarmon kans palstakeisarimultinikki ulos foorumilta Jarmon hyvin hallitsemalla niska-perseotteella.
        :D

        Lue tämäkin.
        KTSEiKirj
        11.2.2015 09:55
        Tott kai me kristityt pietään yhtä ja viskataan jumalattomat multinikkeilijät ja seppolehtolaiset kuspiät ulos tiält.
        hehhhhh...kjehhhh...

        Vielä tämäkin.
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13432717

        Mikä tuossa oli sellaista, joka liittyy minun marttyyriuteen? Sekö että joku KTS keksii omiaan ja kirjoittelee mitä sylki suuhun tuo, vai se että joku jolla on antipatioita minua kohtaan, kirjoittelee omiaan. Mulla ei ole noitten kirjoittajien kans minkäänlaista kosketuspintaa. En edes tunne heitä millään tavalla, saati että heidän näkemyksiään uskonasioistaan.
        Tiedätkö mikä on butatiivinen todistus? Se on sellainen että luulet jonkun näkemäsi tai kuulemasi lyhyen palan perusteella tietäväsi asiasta riittävästi voidaksesi antaa oikean todistuksen ko. näkemyksen mukaan mutta se todellisuudessa oli täysin väärän todistus kokonaiskuvasta. Esimerkiksi että KTS kehui minun kanssa tehneensä jotain asiatonta. Todistit että näin on, koska KTS sanoi. Et vain kysynyt koskaan minulta pitääkö se paikkansa. Eli joku antaa minusta kuvaa, jota en todellisuudessa ole ja sinä todistat sen valheen kuitenkin oikeaksi. Tämä jatkuu ja jatkuu, kunnes yleinen käsitys on että minä olen sellainen kuin KTS sen ilmoitti.


      • Sullajänskää

        Sinä olit se, joka eilen nosti ja kannusti juuri sielunvihollista.
        Että pitääkö paikkaansa?

        Sielunvihollisen Raamattua irvaileva aloitus, jota sinä nostit ja kannatit.
        Tällaista tarjoilit profetioina ja muka uskovana. katsoit oikein asiaksesi, että sielunvihollinen on esillä.
        ____________________
        JarmoEklund
        9.2.2015 15:03
        KTSEiKirj kirjoitti:
        Yhtä jänskää on kuin viime vuonnakin ja sitä ennen ja sitä ennen ja sitä....

        Juu-juu mut jänskää kummiski

        JarmoEklund
        10.2.2015 10:42
        Jos Ilmatar haluaisi osakseen molemminpuolista kunnioitusta, kannattaisi jättää tuo asioiden karrikoiminen superlatiivein ja se ylimalkainen pilkksävytys pois noista ja alkaa kirjoittaa niinkuin ne on kirjoitettu. Perusjournalistin etiikka siis käyttöön vaan, ei sen kummempaa. Yrittää ilmoittaa lähteen tarkoittaman sanan, sitä liioittelematta mihinkään suuntaan.

        KOMMENTOIILMIANNAJAA
        1 VASTAUS:
        UUSI
        KTSEiKirj
        10.2.2015 13:31
        Täytyyhän saarnamiesten tehokeinovalikoima käytös olla...:O
        JarmoEklund
        10.2.2015 18:03
        torre12 kirjoitti:
        Jos jossain olisi se KUULUISA GOOG, niin voisi ehkä uskoakin. Mutta Googin sotaa ei voi tulla, koska sitä ei ole missään. Täysin naurettavaa ja typerää uhoilua.
        Näytä lisää
        Tuolla se luuraa www.google.fi
        T0siuskova
        10.2.2015 20:41
        JarmoEklund kirjoitti:
        Joo, siis totta onkin... se on vähän kaks piippunen juttu. Siellä tuhatvuotiskauden päässä saa_tana joukkoineen villitsee nuo kansat, Googin ja Maagogin jne. mutta uudelleen.

        Näytä lisää
        Tuo tuhatvuotinen valtakunta, eikös Jeesuksen pitänyt hallita sitä ja sen piti olla keskivertoa parempaa aikaa? En nyt muista enkä jaksa tarkistaa.

        Mutta anyways, vähänkin historiaa tuntevan pitäisi tietää ettei viimeiset tuhat vuotta ole ollut mitään taivaallista auvoa, sotia on ollut jokaisessa mahdolisessa maan osassa, mukaan lukien pari maailmansotaa taudit ja nälänhätä ovat raiskanneet ihmiskuntaa.

        Eli onko tuo tuhatvuotinen valtakunta mennyt vai ei? ja jos ei ole mennyt, niin goog:in sotakaan ei voi alkaa.

        KOMMENTOI LAINATENILMIANNAJAA
        UUSI
        torre12
        10.2.2015 22:24
        JarmoEklund kirjoitti:
        Joo, siis totta onkin... se on vähän kaks piippunen juttu. Siellä tuhatvuotiskauden päässä saa_tana joukkoineen villitsee nuo kansat, Googin ja Maagogin jne. mutta uudelleen.

        Näytä lisää
        Ja 1000 vuotta jossain tulevaisuudessa, eikä nytkään ole mitään tietoa Googista eikä Maagonista. Ne ovat kai vasta tulossa?

        KOMMENTOI LAINATENILMIANNAJAA
        UUSI
        JarmoEklund
        10.2.2015 22:39
        torre12 kirjoitti:
        Ja 1000 vuotta jossain tulevaisuudessa, eikä nytkään ole mitään tietoa Googista eikä Maagonista. Ne ovat kai vasta tulossa?

        Näytä lisää
        Et oo paljo historiaa lukenu. No, se ei nyt sinua auta paljoa Googin etsinnässäs. Voin vaan vihjasta että ne on niitä tylsiä lukuja, Mooseksen kirjoissa, joissa ei oo ku nimiä.

        KOMMENTOI LAINATENILMIANNAJAA
        LISÄÄ KOMMENTTI
        LÄSKILILLI
        10.2.2015 20:12
        UUSI
        OOON nyt joutunu istuu vessapytyllä pitkään kun mut määrättiin syömää suolentyhjennyslääkettä neljä purkkii.Meen huomenna peräsuolen tähystykseen.Oon ihan hirvee läski,ja varmaan laihun monta kilooo kun en saa syödä kun vasta kokeiden jälkeen.HIRVEETÄ!


    • Tiedättekö miksi Vapaa-ajattelijat ry. saa mustamaalattua kristillisyyttä niin hyvin? Ei siksi että heitä olisi paljon ja siksi saisivat äänensä kuuluviin, eikä siksi että he puhuisivat totta, vaan siksi että he ovat niin äänekkäitä.
      Sama pätee täällä... trollit ja muut palstakeisarit ovat erityisen aktiivisia ja äänekkäitä. Jos he haluavat mustamaalata jonkun, niin se onnistuu vain heidän röyhkeytensä ja aktiivisuutensa takia. En minä täällä ole päivystämässä mitä täällä minusta puhutaan ja puolustautumassa joka kulmalla kun minua kivitetään oikealta ja vasemmalta. Minun täytyy luottaa että täällä on järkeviä ihmisiä jotka osaavat suodattaa nämä vääristelyt.

      • Selkäsuorana

        Älä viitsi, sillä juuri sinusta on kysymys ja sinun toiminnastasi.
        Kaikki päivänvaloon. Lue omia juttujasi ja lopeta valehteleminen.
        Näemme kyllä missä seurassa viihdyt ja se on tehnyt sinut kaltaisekseen.
        Uskon, että ärsyttää kun totuus paljastetaan.
        Pysy asiassa, älä enää kiemurtele kuin käärme.
        Teillä, sinulla ja muslimilla on yhteinen vihollinen. Se, joka paljastaa juonenne.


      • KTSEiKirj

        Kirjoittaa multinikkeilevä vittuilija, joka postaa foorumille muslimilinkkejä, seppo lehtoa, laveerrea ja haistavittu -biisejä.

        Vitun uskottava trolli.
        :D


      • Kristityt

        Voisitko ,muslimi, jättää meille kristityille uskon-, mielipiteen- ja kirjoittamisen vapauden profetiat palstalla?
        Irvokasta on katsoa hätääsi kun kaikki paljastuu. Samoin on Jarmo hädissään. Tosin niin kuuluu ollakin, ihan oman sielunsa puolesta.


      • KTSEiKirj

        Me ollaan Jarmon kans jokseenkin rela vaan.
        Ainoa joka täällä panikoi on multinikkeilevä palstakeisari.
        :D


      • Selkäsuorana kirjoitti:

        Älä viitsi, sillä juuri sinusta on kysymys ja sinun toiminnastasi.
        Kaikki päivänvaloon. Lue omia juttujasi ja lopeta valehteleminen.
        Näemme kyllä missä seurassa viihdyt ja se on tehnyt sinut kaltaisekseen.
        Uskon, että ärsyttää kun totuus paljastetaan.
        Pysy asiassa, älä enää kiemurtele kuin käärme.
        Teillä, sinulla ja muslimilla on yhteinen vihollinen. Se, joka paljastaa juonenne.

        Aiotko viedä tämän äärimmäisen vakavan syytöksesi Isän Jumalan eteen?
        Ymmärrätkö sinä sen, kuka ja kenestä puhutaan kun puhutaan syyttämisestä, jota sinä teet tässä ja lukemattomissa muissa syytöskijoituksissasi? Tiedätkö sinä ollenkaan kenellä on syyttäjän rooli ja kenelllä pulustajan rooli ja missä roolissa itse todellisuudessa olemme. Mieti tätä pohjaa vasten mitä sinä teet ja millä mandaatilla.
        Luukas 12:45-46 Mutta jos palvelija sanoo sydämessään: 'Herrani tulo viivästyy', ja rupeaa lyömään palvelijoita ja palvelijattaria sekä syömään ja juomaan ja päihdyttämään itseänsä, niin sen palvelijan herra tulee päivänä, jona hän ei odota, ja hetkenä, jota hän ei arvaa, ja hakkaa hänet kappaleiksi ja määrää hänelle saman osan kuin uskottomille.


      • Lutherilainen

        Joo. Kooteeässää ja minua yhdessä on mustamaalattu, vainottu ja uhkailtu internetissä helluntailaisten toimesta jo... sanoisinko,... n. 6 vuotta, ei tosin alkujaan tällä palstalla, mutta siitä lähtien ja samaa sakkia ovat.

        Minulla ei ole hajuakaan kuka on multinikkeilevä palstakeisari, vai tarkoittaako KTS Sanamiestä?

        Eilen me saatiin joltain Herranomalta tappouhkaus. Sitten sama Herranoma haaveksi eräässä viestissään - ei aivan suorasanaisesti, mutta melkein - homoeroottisesta SM:sta. Tallessa ovat, älkää yhtää eppäilkö.

        Kuulin (luin) myös, että olisin muslimi. Tämä on jo kohtuutonta.

        Meistä molemmista on valehdeltu paljon. Itseasiassa täällä ei juurikaan saa luettua totta itsestään. Miksi siis kirjoittaa tänne mitään kirstillistä? Yritin aikoinaan. Aloittaa Raamatun Ilmestyskirjan luentaa, mutta sain heti kaikki helluntaiprofeetat, kuin perkeleet silmilleni.

        Mutta sinä, Jumalanlapsi, älä sinä usko, kun mummo Kainuusta kertoo yöllä nähneensä merkittävän, kauhistuttavan ja henkeäsalpaavan enneunen tulipunaisesta karhusta ja valkoisesta kotkasta, jotka julmetusti taistelevat Suomen joutsenen sielusta ja joutsenen apuahuutaen rynnivän kohti hyväsydämistä kotkaa, joka itseasiassa on korppikotka, mutta tätä ei mummo Kainuusta kerro.

        Älä usko häntä. Hän on vain väärinymmärtänyt Von Wrightin maalauksen. Ja on NATO:n agentti.


    • Jos ihan oikeesti joku puolueettomasti objektiivisin lasein katsoo noita viestiketjuja, valikoimatta niitä kuin jokaisen puolueen ikioma gallup-tutkimus tehdään, niin lopputulos on siinä että kyllä minä sentään keskustelen asioista ja olen pääosin aina asialinjalla. Huumoria saa olla, kunhan se ei ole henkilökohtaisella tasolla alentavaa. Älkää saivarrelko, vaan lukekaa laajakatseisesti tekstejäni, älkääkä poimiko jotain "helmiä" ja tuoko niitä mihinkään collectioniin. Jokaisella meistä olisi täällä samanlainen kokoelma aivopierujakin tarjolla. Ei tartte edes kovin paljoo tehdä duunia kun saisi kenet tahansa palsta-aktivistin mustamaalattua.

      • JeesusonHerra

        Raamattu ei ole gallup tutkimuksella selitettävissä.
        Huumori on asia erikseen ja sen tulee olla älykästä.
        Huumoria ei ole esiintyä uskovana ja estää asiallista viestintää profetaallisella palstalla sielunvihollisen kanssa toimimisella. Muslimi, joka vuosikausia halveksinut kristittyjä ja uskovia antaa sinulle diblomin.

        KTSEiKirj
        11.2.2015 14:04
        Me ollaan Jarmon kans jokseenkin rela vaan.
        Ainoa joka täällä panikoi on multinikkeilevä palstakeisari.
        :D
        ____
        Uskon edelleenkin, että sielunvihollinen ei pidä rajoitteista, jotka estävät sen toimintaa.
        Ketkä estää sielunvihollisen toimia?
        Se on ovelasti keksinyt nimiä tuntemattomalle taholle,uskovalle ja uskoville, jotka paljastavat sen juonet.
        "multinikkeilevä palstakeisari", ym. ym.
        Jarmo katsoo myös, että kun hän paljastuu niin jotakin muuta täytyy syyttää.
        Omaa käytöstähän ei tietenkään tarvitse korjata kristilliseen suuntaan ja uskovien yhteyteen.

        Teillä on yhteinen "vihollinen."
        Se vihollinen poistuu vain omaa käytöstä korjaamalla.

        Kysyt:
        Aiotko viedä tämän äärimmäisen vakavan syytöksesi Isän Jumalan eteen?
        ___________
        Jeesus Kristus on aina minun kanssani Pyhän Henkensä välityksellä.
        Olen Hänen duunissaan.
        En voi paeta. Hän näkee kaiken, Hän myös tietää kaiken. Hän on kertonut tuleviakin.
        Kerron ja paljastan Jumalan suunnitelmasta myöhemmässä ajankohdassa, siitä miksi vaivaan itseäni täällä.
        Enkä poistu, ennen kuin saan Herralta luvan poistua.
        Sillä vaan, että tottelen Jumalaa enemmän kuin ihmisiä. Minkäänlainen nimitteleminen ei saa tilannetta muuttumaan muuten kuin Herran tahdosta.
        Rukouksiini Herra vastaa usein, että Minä annan muutaman uskovan lisää.
        Siihen on tyytyminen. Amen.


      • KTSEiKirj

        Lähinnä tässä multinikkeilevässä vittuilijassa on havaittavissa suuruudenhulluja piirteitä. Nyt hän tulkitsee aivopiereilemisensä Jumalan suunnitelmiksi.

        :D


      • Eikoraania

        Ei auta, muslimi, ei auta. Ei sittenkään auta.


      • Joh637
        JeesusonHerra kirjoitti:

        Raamattu ei ole gallup tutkimuksella selitettävissä.
        Huumori on asia erikseen ja sen tulee olla älykästä.
        Huumoria ei ole esiintyä uskovana ja estää asiallista viestintää profetaallisella palstalla sielunvihollisen kanssa toimimisella. Muslimi, joka vuosikausia halveksinut kristittyjä ja uskovia antaa sinulle diblomin.

        KTSEiKirj
        11.2.2015 14:04
        Me ollaan Jarmon kans jokseenkin rela vaan.
        Ainoa joka täällä panikoi on multinikkeilevä palstakeisari.
        :D
        ____
        Uskon edelleenkin, että sielunvihollinen ei pidä rajoitteista, jotka estävät sen toimintaa.
        Ketkä estää sielunvihollisen toimia?
        Se on ovelasti keksinyt nimiä tuntemattomalle taholle,uskovalle ja uskoville, jotka paljastavat sen juonet.
        "multinikkeilevä palstakeisari", ym. ym.
        Jarmo katsoo myös, että kun hän paljastuu niin jotakin muuta täytyy syyttää.
        Omaa käytöstähän ei tietenkään tarvitse korjata kristilliseen suuntaan ja uskovien yhteyteen.

        Teillä on yhteinen "vihollinen."
        Se vihollinen poistuu vain omaa käytöstä korjaamalla.

        Kysyt:
        Aiotko viedä tämän äärimmäisen vakavan syytöksesi Isän Jumalan eteen?
        ___________
        Jeesus Kristus on aina minun kanssani Pyhän Henkensä välityksellä.
        Olen Hänen duunissaan.
        En voi paeta. Hän näkee kaiken, Hän myös tietää kaiken. Hän on kertonut tuleviakin.
        Kerron ja paljastan Jumalan suunnitelmasta myöhemmässä ajankohdassa, siitä miksi vaivaan itseäni täällä.
        Enkä poistu, ennen kuin saan Herralta luvan poistua.
        Sillä vaan, että tottelen Jumalaa enemmän kuin ihmisiä. Minkäänlainen nimitteleminen ei saa tilannetta muuttumaan muuten kuin Herran tahdosta.
        Rukouksiini Herra vastaa usein, että Minä annan muutaman uskovan lisää.
        Siihen on tyytyminen. Amen.

        Liittyykö tämä sivusto sinuun?
        Jeesus-on-herra.com JUMALAN SEURAKUNNAN SIVUSTO TÄYNNÄ RAKKAUTTA JA RAAMATUN TOTUUTTA! "Sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos!" Joh. 6:37.


      • Jeesusyksin

        Ei liity. Silti ja siitä huolimatta Jeesus on minun Herrani.


      • Joh637
        Jeesusyksin kirjoitti:

        Ei liity. Silti ja siitä huolimatta Jeesus on minun Herrani.

        Okei. oli sama nimimerkki. Mutta eikös Jeesus ole rauhan ruhtinas ja laupeus?


    • Hyvä aloitus. Oikeaa asiaa tämän ajan ihmisille, jotka elävät mielummin hekumoiden, kuin auttavat hädässä olevia liiastaan jakamalla ja kehoittavatpa vielä muitakin seuraamaan itseään tähän vale armoonsa, jossa ei Jumalan tuntemista ole.

      Ihminen ei voi rakastaa Jumalaa ja mammonaa. Amen.

      Muistaka jakaa omastanne puutteessa oleville, sillä sen kaltaisiin uhreihin Jumala mielistyy.

    • Profetioita

      Yhden tien kulkeminen edellyttää tienviittoja, opasteita. Tässä linkissä niitä loöytyy, videoilta, puheilta, kirjoituksilta:
      http://www.Jeesus-on-Herra.com

      • Linkkitaas

        Jippii, linkki....


    • Teoillaan

      ...ei taivaaseen mennä.

      • Tarvitaan usko ja teot, joista usko tulee eläväksi.

        19. Sinä uskot, että Jumala on yksi. Siinä teet oikein; riivaajatkin sen uskovat ja vapisevat. 20. Mutta tahdotko tietää, sinä turha ihminen, että usko ilman tekoja on voimaton? (Jaak 2:19-20)


      • Herran seuraajat, elävät kuten hän ja miten ihmeessä se voisi onnistua ilman tekoja?

        Ei mitenkään, mutta paha ihiminen haluaa välttää vastuutaan ja kieltää hyvien tekojen merkityksen uskossa, jotta omat lihalliset tarpeet saadaan tyydytettyä.

        Häpeällistä ja tekopyhää on sellainen saarna, joka ohjaa ihmisiä rakastamaan lähimmäisiään, vain sanoin, eikä myös teoin.

        Älkää väheksykö hyvien tekojen meritystä tässä parannuksessanne.


      • mikko.ainasoja kirjoitti:

        Herran seuraajat, elävät kuten hän ja miten ihmeessä se voisi onnistua ilman tekoja?

        Ei mitenkään, mutta paha ihiminen haluaa välttää vastuutaan ja kieltää hyvien tekojen merkityksen uskossa, jotta omat lihalliset tarpeet saadaan tyydytettyä.

        Häpeällistä ja tekopyhää on sellainen saarna, joka ohjaa ihmisiä rakastamaan lähimmäisiään, vain sanoin, eikä myös teoin.

        Älkää väheksykö hyvien tekojen meritystä tässä parannuksessanne.

        No, miten on?
        Kun minun oli nälkä, ruokitko sinä minut?
        Kun minun oli jano, annoitko minulle juotavaa?
        Kun minä olin outo, ja te otitko minut luoksesi?
        Kun minä olin alaston, ja te vaatetitko minut?
        Kun minä sairastin, kävitkö minua katsomassa?
        Kun minä olin vankeudessa, tulitko minua katsomaan?
        Oletko tehnyt kehumasi sanan mukaan nämä kaikki, älkä vastaa ettet vastaa minun lukemattomiin kysymyksiin. Tämä on omantunnon kysymys.
        Lisäksi oletko repinyt silmäsi päästäsi ja heittänyt luotasi? ja oletko hakannut kätesi irti ja heittänyt senkin luotasi, jotta pääsisit teoillasi Taivaaseen? Miten on?
        Koska teoillasi sinne pyrit, niin sinun täytyy täyttää ne täydellisesti. Muille haluan sanoa että minun tekoni ovat tehty jo Jeesuksessa Kristuksessa. Minun ei tarvitse olla täydellinen, vain kartan syntiä kaikin elämäni mahdollisin keinoin, en muuhun kykene. Jumala näkee vajavaisissa teoisani Jeesuksen teot ja kelpaan siksi vallan täydellisenä.


      • JarmoEklund kirjoitti:

        No, miten on?
        Kun minun oli nälkä, ruokitko sinä minut?
        Kun minun oli jano, annoitko minulle juotavaa?
        Kun minä olin outo, ja te otitko minut luoksesi?
        Kun minä olin alaston, ja te vaatetitko minut?
        Kun minä sairastin, kävitkö minua katsomassa?
        Kun minä olin vankeudessa, tulitko minua katsomaan?
        Oletko tehnyt kehumasi sanan mukaan nämä kaikki, älkä vastaa ettet vastaa minun lukemattomiin kysymyksiin. Tämä on omantunnon kysymys.
        Lisäksi oletko repinyt silmäsi päästäsi ja heittänyt luotasi? ja oletko hakannut kätesi irti ja heittänyt senkin luotasi, jotta pääsisit teoillasi Taivaaseen? Miten on?
        Koska teoillasi sinne pyrit, niin sinun täytyy täyttää ne täydellisesti. Muille haluan sanoa että minun tekoni ovat tehty jo Jeesuksessa Kristuksessa. Minun ei tarvitse olla täydellinen, vain kartan syntiä kaikin elämäni mahdollisin keinoin, en muuhun kykene. Jumala näkee vajavaisissa teoisani Jeesuksen teot ja kelpaan siksi vallan täydellisenä.

        Minä annan joka kuukausi ylijäävän osani hyväntekeväisyyteen, joten paljolti noihin mainitsemiisia asioihin ja myös muuhun Jumalan sanan mukaiseen työhön.

        Mutta sinun pahuutesi ja katkeruutesi se vain ei peity sinun viestetäsi, kun puhutaan hyväntekemisestä, sillä sinä olet pohjimmiltasi hyvän vihollinen, etkä tahdo taipua Jumalan tahtoon ja tekemään sitä hyvää, vaan nytkin pyrkimyksesi on saada hyvät teot näyttämään liian vaikelta ihmisille ja sopimattomilta Jumala armoon, mutta tuo on täysyin päätöntä ajattelua.

        Sinun teoriasi armosta ovat pelkkää valhetta, jota vaalit, jotta itsekäs elämäsi saisi jatkua, ei niissä ole päätä, eikä häntää ja syy on siinä, että pyrit tekemään pahasta hyvää, joten ei siinä voikkaan olla mitään järkeenkäypää lopputulosta.

        Käänny tielläsi, sillä sinä et tiedä mihin olet menossa nyt ja eksytätä myös muita valheillasi.


      • mikko.ainasoja kirjoitti:

        Minä annan joka kuukausi ylijäävän osani hyväntekeväisyyteen, joten paljolti noihin mainitsemiisia asioihin ja myös muuhun Jumalan sanan mukaiseen työhön.

        Mutta sinun pahuutesi ja katkeruutesi se vain ei peity sinun viestetäsi, kun puhutaan hyväntekemisestä, sillä sinä olet pohjimmiltasi hyvän vihollinen, etkä tahdo taipua Jumalan tahtoon ja tekemään sitä hyvää, vaan nytkin pyrkimyksesi on saada hyvät teot näyttämään liian vaikelta ihmisille ja sopimattomilta Jumala armoon, mutta tuo on täysyin päätöntä ajattelua.

        Sinun teoriasi armosta ovat pelkkää valhetta, jota vaalit, jotta itsekäs elämäsi saisi jatkua, ei niissä ole päätä, eikä häntää ja syy on siinä, että pyrit tekemään pahasta hyvää, joten ei siinä voikkaan olla mitään järkeenkäypää lopputulosta.

        Käänny tielläsi, sillä sinä et tiedä mihin olet menossa nyt ja eksytätä myös muita valheillasi.

        En minä ole katkera, enkä pahakaan. Kartan pahuutta kaikin keinoin joita lihassani voin. Sen sijaan säälin sinun kaltaisia stereotypioita, joilla on halu omin avuin tehdä portaat taivaaseen. Valitettavasti Jeesus on itse sanonut ettei hän tullut tänne hurskaita varten, vaan syntisiä. Sinä kiellät olevasi syntinen, minä sen sijaan myönnän olevani syntinen. Siinä on suuri ero, jos ajattelee kumpi meistä tarvitsee armon.
        Eksytyksestä minun on pakko sanoa että se joka sinun "omin käsin taivaaseen" pyrkimysten kautta sinne kuitenkin päätyy yrittämään, ei sinne tule sillä keinoin pääsemään. Siitä on todisteena kaikki ne hautakivet, jotka ovat tuolla kirkkomailla nimet niissä oleviin kiviin hakattuna. Yksikään heistä ei tehnyt ns. "jeesuksia", elänyt synnittömänä jolloin tuonela ei heitä huolinut. Kaikki ovat menneet turpeen alle. Et sinäkään elä taivasruumiissa, se on todisteena syntisyydestäsi. Täydellisyys ei ole tullut ja sitä ennen, sitä odotellessa, me olemme syntisiä.


      • JarmoEklund kirjoitti:

        En minä ole katkera, enkä pahakaan. Kartan pahuutta kaikin keinoin joita lihassani voin. Sen sijaan säälin sinun kaltaisia stereotypioita, joilla on halu omin avuin tehdä portaat taivaaseen. Valitettavasti Jeesus on itse sanonut ettei hän tullut tänne hurskaita varten, vaan syntisiä. Sinä kiellät olevasi syntinen, minä sen sijaan myönnän olevani syntinen. Siinä on suuri ero, jos ajattelee kumpi meistä tarvitsee armon.
        Eksytyksestä minun on pakko sanoa että se joka sinun "omin käsin taivaaseen" pyrkimysten kautta sinne kuitenkin päätyy yrittämään, ei sinne tule sillä keinoin pääsemään. Siitä on todisteena kaikki ne hautakivet, jotka ovat tuolla kirkkomailla nimet niissä oleviin kiviin hakattuna. Yksikään heistä ei tehnyt ns. "jeesuksia", elänyt synnittömänä jolloin tuonela ei heitä huolinut. Kaikki ovat menneet turpeen alle. Et sinäkään elä taivasruumiissa, se on todisteena syntisyydestäsi. Täydellisyys ei ole tullut ja sitä ennen, sitä odotellessa, me olemme syntisiä.

        Suotta sinä mustamaalaat hyviä tekoja, sillä se on Jumalan tahto, että me niissä aherramme kaikkien ihmisten parhaaksi, ja sillä tavoin me myös vahvistamme kutsumustamme, kun uskomme ja teemme.

        Valhetta sinun opetuksesi on, ja sinä tiedät sen itsekkin, että et ole rehellinen aikeissasi, kun olet mielistynyt siihen syntiseen elämääsi.

        Siitä sinunkin puhdistumisesi lähtee, että olet rehellinen itsellesi ja myönnät, että tavat, joita vaalit eivät ole hurskaat ja myönnät myös, että niiden tulisi kuitenkin olla sitä.


      • opetusta
        JarmoEklund kirjoitti:

        No, miten on?
        Kun minun oli nälkä, ruokitko sinä minut?
        Kun minun oli jano, annoitko minulle juotavaa?
        Kun minä olin outo, ja te otitko minut luoksesi?
        Kun minä olin alaston, ja te vaatetitko minut?
        Kun minä sairastin, kävitkö minua katsomassa?
        Kun minä olin vankeudessa, tulitko minua katsomaan?
        Oletko tehnyt kehumasi sanan mukaan nämä kaikki, älkä vastaa ettet vastaa minun lukemattomiin kysymyksiin. Tämä on omantunnon kysymys.
        Lisäksi oletko repinyt silmäsi päästäsi ja heittänyt luotasi? ja oletko hakannut kätesi irti ja heittänyt senkin luotasi, jotta pääsisit teoillasi Taivaaseen? Miten on?
        Koska teoillasi sinne pyrit, niin sinun täytyy täyttää ne täydellisesti. Muille haluan sanoa että minun tekoni ovat tehty jo Jeesuksessa Kristuksessa. Minun ei tarvitse olla täydellinen, vain kartan syntiä kaikin elämäni mahdollisin keinoin, en muuhun kykene. Jumala näkee vajavaisissa teoisani Jeesuksen teot ja kelpaan siksi vallan täydellisenä.

        Kun minun oli nälkä, ruokitko sinä minut?

        Kun minun oli jano, annoitko minulle juotavaa?

        Kun minä olin outo, ja te otitko minut luoksesi?

        Kun minä olin alaston, ja te vaatetitko minut?

        Kun minä sairastin, kävitkö minua katsomassa?

        Kun minä olin vankeudessa, tulitko minua katsomaan?

        Niin , minkä teette yhdellekään NÄISTÄ VÄHIMMISTÄ sen teette minulle.
        Lapset; joka vietteleen yhdenkään näistä .... enää myllynkivi hänelle kelpaa kaulaan.

        Mitä on Suomi nyt? Opetettu? Kierjanoppineita? Tieteen osaavia? Suurin osa aikuisista.
        Entä lapset. Totuus on KARU tai oikeammin JÄRKYTTÄVÄ. Entä aikuiset. Totuus on vielä järkympi.

        Nälkä, jano, asunto, vaatteet, sairaus, vankeus? Entä viettelysten esto? Mitä on Suomen lasten päivänkoti ? Vielä rakkaudeton varhaislapsuus siellä menettelee, mutta entä päivän koti koulun jälkeen. Rakkaudettoman kasvatuksen jatkuminen saa kylläkseen nauttia mediasta. Kokoontumista yksin kaksin tai porukalla kenenkään estämättä sinne, missä valvomaton netti tai tv-kanavamiljöö on käytettävissä. Sitten hieman suurempana kokeiluun opittu teoria varkauksista, pornosta jne. Homous ja lesbous on opittu paremmin kuin koskaan. Nehän on normaalia jo salkkareissa! Ja myllynkiven pelkoa ei ole katujen kulkureilla. Yhteiskunta pitää "työllistettynä" äidit ja isät poissa häiritsemästä opetuksen perillemenoa.
        Tämä on tiedossa ja hätä räjähtää käsiin, mutta MISSÄ TEOT?

        Lapsille turvataan kyllä edellä luetellut puutteet, mutta jätetään herkkä sielu vapaasti vieteltäväksi!


      • mikko.ainasoja kirjoitti:

        Suotta sinä mustamaalaat hyviä tekoja, sillä se on Jumalan tahto, että me niissä aherramme kaikkien ihmisten parhaaksi, ja sillä tavoin me myös vahvistamme kutsumustamme, kun uskomme ja teemme.

        Valhetta sinun opetuksesi on, ja sinä tiedät sen itsekkin, että et ole rehellinen aikeissasi, kun olet mielistynyt siihen syntiseen elämääsi.

        Siitä sinunkin puhdistumisesi lähtee, että olet rehellinen itsellesi ja myönnät, että tavat, joita vaalit eivät ole hurskaat ja myönnät myös, että niiden tulisi kuitenkin olla sitä.

        Etkö näe ja toivottavasti joku näkee, että sinä panettelet ja vääristelet sanomaani. TUo selvästi esille missä minä sanon että haluan mustamaalata hyvän tekemistä? Näytä se?
        Sen sijaan minä olen väittänyt jopa että olen siinä samassa suhteessa sinuakin paremmin saattanut tehdä. Sinä vaan et näe tekemisiäsi, kuin ehkä juuri ne hyvät teot, jotka minulle on itsestään selvyys, että Jumalan lapsen tulee tehdä hyviä tekoja. Ei hyvien tekojen mainostaminen saisi olla mikään hurskauden merkki. Jopa ateistit haluaa tehdä hyvi tekoja ja kaikki jumalattomat oikein valokuvaa itsensä hyvän tekemisessä. Monet julkkikset antavat liiastaan siksi jotta kaikki luulee että he ovat hyviä ihmisiä. Kyllä käärmekin poikasistaan huolehtii ja rahantekijä myy, jotta voi ostaa ja taas myydä.
        Sen sijaan leskirouvan ropo annettiin salaa, joka oli takuulla puolet tämän vähästä. Kuka on antanut puolet aivan liian vähästä omaisuudestaan annettavaksi, eli puutteestaan lahjoittanut, kun pitäisi itse olla se jota autetaan?
        Minä näen syntisyyden tunnustamisen pelastuksen avainkorttina. Ilman sitä sinun pitää alkaa repiä silmiä päästä ja käsiä olkapäistä, joka sekin olisi taas syntiä Jumalaa kohtaan. Eli ihmiselle tarkoitettu sana "tee Jumalan tahdon mukaan" on antaa sydämensä Jeesukselle Kristukselle ja sovittaa hänessä jokapäiväinen syntiuhrimme.
        Ihminen ei nähkääs ymmärrä aikaa ja siksi ei turhaan ole kirjoitettu "vanhurskas on pitkämielinen". Me emme ole tässä elämässä valmiita Jeesuksen tekoihin, sen sanotaan sanassakin, vaan kun täydellisyys astuu maan päälle, mekin olemme täydelliset.
        Ennen sitä, luota yksin armoon, tee hyviä tekoja, kuten teetkin, karta syntiä, kuten kartatkin, MUTTA... älä koskaan nimitä itseäsi synnittömäksi, ennen kuin vasta kun olet Jumalan edessä. Synti jää tänne ja me yhdessä silmänräpäyksessä muutumme.


      • JarmoEklund kirjoitti:

        Etkö näe ja toivottavasti joku näkee, että sinä panettelet ja vääristelet sanomaani. TUo selvästi esille missä minä sanon että haluan mustamaalata hyvän tekemistä? Näytä se?
        Sen sijaan minä olen väittänyt jopa että olen siinä samassa suhteessa sinuakin paremmin saattanut tehdä. Sinä vaan et näe tekemisiäsi, kuin ehkä juuri ne hyvät teot, jotka minulle on itsestään selvyys, että Jumalan lapsen tulee tehdä hyviä tekoja. Ei hyvien tekojen mainostaminen saisi olla mikään hurskauden merkki. Jopa ateistit haluaa tehdä hyvi tekoja ja kaikki jumalattomat oikein valokuvaa itsensä hyvän tekemisessä. Monet julkkikset antavat liiastaan siksi jotta kaikki luulee että he ovat hyviä ihmisiä. Kyllä käärmekin poikasistaan huolehtii ja rahantekijä myy, jotta voi ostaa ja taas myydä.
        Sen sijaan leskirouvan ropo annettiin salaa, joka oli takuulla puolet tämän vähästä. Kuka on antanut puolet aivan liian vähästä omaisuudestaan annettavaksi, eli puutteestaan lahjoittanut, kun pitäisi itse olla se jota autetaan?
        Minä näen syntisyyden tunnustamisen pelastuksen avainkorttina. Ilman sitä sinun pitää alkaa repiä silmiä päästä ja käsiä olkapäistä, joka sekin olisi taas syntiä Jumalaa kohtaan. Eli ihmiselle tarkoitettu sana "tee Jumalan tahdon mukaan" on antaa sydämensä Jeesukselle Kristukselle ja sovittaa hänessä jokapäiväinen syntiuhrimme.
        Ihminen ei nähkääs ymmärrä aikaa ja siksi ei turhaan ole kirjoitettu "vanhurskas on pitkämielinen". Me emme ole tässä elämässä valmiita Jeesuksen tekoihin, sen sanotaan sanassakin, vaan kun täydellisyys astuu maan päälle, mekin olemme täydelliset.
        Ennen sitä, luota yksin armoon, tee hyviä tekoja, kuten teetkin, karta syntiä, kuten kartatkin, MUTTA... älä koskaan nimitä itseäsi synnittömäksi, ennen kuin vasta kun olet Jumalan edessä. Synti jää tänne ja me yhdessä silmänräpäyksessä muutumme.

        Et sinä minua huijaa Jarmo, jos itseäsi huijaatkin, niin se ei tarkoita sitä, että myös muut huijattavissa.

        Nuo sinun loputtomat valheesi alkavat kyllästyttämään minua jo, kun et edes osaa hävetä itseäsi, vaikka syytä olisi.

        Valhetta sinä olet taynnä ja tekohurskauta, jolla rehvastelet. Mutta oikeasti et ole halukas auttamaan hädässä olevia, vaan oma hekumallinen elämäs on tärkeämpi sinulle ja siksi sinä kaiken käännät päälaelleen, kun yrität puolustella valheellisuutasi, joka ei jää minulta, eikä uskoaksi myös ihan jokaiselta muultakaan huomaammatta, mutta sitän vain et tunnu tätä ymmärtävän.

        Lopeta jo nuo joutavat valheesi, ja tee parannus elämässä.


      • mikko.ainasoja kirjoitti:

        Et sinä minua huijaa Jarmo, jos itseäsi huijaatkin, niin se ei tarkoita sitä, että myös muut huijattavissa.

        Nuo sinun loputtomat valheesi alkavat kyllästyttämään minua jo, kun et edes osaa hävetä itseäsi, vaikka syytä olisi.

        Valhetta sinä olet taynnä ja tekohurskauta, jolla rehvastelet. Mutta oikeasti et ole halukas auttamaan hädässä olevia, vaan oma hekumallinen elämäs on tärkeämpi sinulle ja siksi sinä kaiken käännät päälaelleen, kun yrität puolustella valheellisuutasi, joka ei jää minulta, eikä uskoaksi myös ihan jokaiselta muultakaan huomaammatta, mutta sitän vain et tunnu tätä ymmärtävän.

        Lopeta jo nuo joutavat valheesi, ja tee parannus elämässä.

        Tulemme näkemään totuuden, vai mitä? Äläkä sitten poraa kun on totuuden hetki.


    • Profetioitaym

      Tervettä uskoa löytyy.

      Yhden tien kulkeminen edellyttää tienviittoja, opasteita. Tässä linkissä niitä löytyy, videoilta, puheilta, kirjoituksilta:
      http://www.Jeesus-on-Herra.com

      • Linkkejälinkkejä

        Liatathan vielä ton saman linkin uusiks...


      • jens_morjens
        Linkkejälinkkejä kirjoitti:

        Liatathan vielä ton saman linkin uusiks...

        Rauhaa. Minusta hyvissä linkeissä ei ole vikaa. Oppikaamme Ruutista. Hän on yksi monista tärkeistä lenkeistä pelastustukseemme liittyvässä ketjussa:)
        https://devotionalstsfdotorg.files.wordpress.com/2013/03/ruth-to-jesus-family-tree.jpg
        Ruut:
        1:1 Siihen aikaan kun tuomarit hallitsivat, tuli nälänhätä maahan. Silloin muuan Juudan Beetlehemin mies lähti sieltä ja asettui vaimonsa ja kahden poikansa kanssa muukalaisena asumaan Mooabin maahan.
        1:2 Miehen nimi oli Elimelek, hänen vaimonsa nimi Noomi ja hänen kahden poikansa nimet Mahlon ja Kiljon; he olivat efratilaisia Juudan Beetlehemistä. Niin he tulivat Mooabin maahan ja oleskelivat siellä.
        1:3 Ja Elimelek, Noomin mies, kuoli, ja Noomi jäi jälkeen kahden poikansa kanssa.
        1:4 Nämä ottivat itselleen mooabilaiset vaimot; toisen nimi oli Orpa ja toisen nimi Ruut. Ja he asuivat siellä noin kymmenen vuotta.
        1:5 Ja myös nuo molemmat, Mahlon ja Kiljon, kuolivat, niin että vaimo jäi yksin jälkeen kahdesta pojastaan ja miehestään.
        1:6 Silloin hän nousi miniöineen palataksensa takaisin Mooabin maasta, sillä hän oli kuullut Mooabin maassa, että Herra oli pitänyt kansastansa huolen ja antanut sille leipää.
        1:7 Niin hän lähti yhdessä molempien miniäinsä kanssa siitä paikasta, jossa oli oleskellut. Ja heidän tietä käydessään matkalla Juudan maahan
        1:8 sanoi Noomi molemmille miniöillensä: "Menkää, palatkaa kumpikin äitinne kotiin. Herra tehköön teille laupeuden, niinkuin te olette vainajille ja minulle tehneet.
        1:9 Herra suokoon, että saisitte turvan kumpikin miehenne kodissa." Ja hän suuteli heitä. Mutta he korottivat äänensä ja itkivät
        1:10 ja sanoivat hänelle: "Me seuraamme sinua sinun kansasi luo."
        1:11 Mutta Noomi vastasi: "Kääntykää takaisin, tyttäreni; miksi te lähtisitte minun kanssani? Voinko minä enää saada poikia miehiksi teille?
        1:12 Kääntykää takaisin, tyttäreni, menkää, sillä minä olen liian vanha joutuakseni miehelään. Vaikka ajattelisinkin: 'Minulla on vielä toivoa', ja vaikka vielä tänä yönä joutuisin miehelään ja synnyttäisin poikia,
        1:13 ette kai te kuitenkaan odottaisi, kunnes he kasvaisivat suuriksi, ette kai te kuitenkaan sulkeutuisi huoneeseen ja olisi miehelään menemättä. Ei, tyttäreni; minä olen hyvin murheissani teidän tähtenne, sillä Herran käsi on sattunut minuun."
        1:14 Niin he korottivat vielä äänensä ja itkivät. Silloin Orpa suuteli anoppiaan jäähyväisiksi, mutta Ruut riippui kiinni hänessä.
        1:15 Ja Noomi sanoi: "Katso, kälysi on kääntynyt takaisin oman kansansa ja jumalansa luo, käänny sinäkin kälysi kanssa."
        1:16 Mutta Ruut vastasi: "Älä vaadi minua jättämään sinua ja kääntymään takaisin, pois sinun tyköäsi. Sillä mihin sinä menet, sinne minäkin menen, ja mihin sinä jäät, sinne minäkin jään; sinun kansasi on minun kansani, sinun Jumalasi on minun Jumalani.
        1:17 Missä sinä kuolet, siellä minäkin tahdon kuolla ja sinne tulla haudatuksi. Herra rangaiskoon minua nyt ja vasta, jos muu kuin kuolema erottaa meidät."
        1:18 Kun Noomi näki, että hän oli lujasti päättänyt seurata häntä, ei hän enää puhunut siitä hänen kanssansa.
        http://www.onlyoneway.net/ruut.htm


    • opetusta

      Kansamme opetetaan pienestä pitäen kulkemaan monen tien sekavuudessa. Anoastaan läheisimmän rakkaus olisi se tie, millä lapsi ohjataan elämän alkuun ja rakkaus jatkuu opetuksena; äidin opetukset ja isän kuritukset. Näin luonnollinen lapsi ymmärtäisi, mitä rakkaus on ja millä rakkaudella Jumala häntä rakastaa.
      Markkinavoimakulttuurimuutos tuotti täysin uudet opetusmetodit kansamme ihmisille aikoinaan ja sen päämäärä on ainoastaan markkinavoimien moton mukainen. Motto on; mahdollisimman korkeat taloudelliset voitot mahdollisimman pienin kustannuksin. Opetuksesta on pala palalta pudotettu pois uskonnon opetus. Ja nyt ollaan jo pitkällä tilanteessa, missä ".... sana rististä on hullutus heille, jotka kadotukseen joutuvat" .

    • Jeesus_on_tie

      Jeesus on tie ja Herraan kannattaa turvata ja nimessään Isää Jumalaa kiittää. Minkälainen on sydämemme tila suhteessa Jeesukseen, sellaisia olemme myöskin me ihmisinä Jumalassa. Parempi olla hyvä kuin huono, sillä hyvä kantaa hyvää hedelmää. Jeesuksessa Jumalan tahto on se, että olemme hyviä ja rakastamme Jeesusta ja halveksimme mammonaa, sillä tämän maailman pimeyden ruhtinas tuottaa huonoa hedelmää niissä, jotka sitä rakastaa.

      Tietysti oma käsityksemme Jumalassa voi olla erilainen kuin Jumalan käsitys meistä Jeesuksessa, ja tämä on yksi vaikea asia ihmisenä vaikka Jeesusta tahtoisimme rakastaa ja ristimme kantaa, sillä ihmisen sydän voi olla moninainen Jumalassa.

      Varmaa on se, että hyvä ihminen rakastaa Jeesusta ja lähimmäisiään ja tähän saamme pyrkiä ja tarvittaessa uudistua ja olla valona ja suolana tässä maailmassa eikä ole mitään suurempaa asiaa kuin tämä.

      • Ihan hyvää pohdiskelua. Hyvää kannattaa tietysti tehdä ja pitää tehdä, sekä sellainen olla. Sehän nyt pitäisi jokaiselle kristitylle olla selvää pässinlihaa mutta kun me niin helposti nostamme itsemme jalustalle hyvine tekoinemme ja alamme punnita itseämme kelvollseksi teoissamme, niin on parempi aina pysyä kultaisella keskitiellä. Tunnustamalla vajavaisuutemme ja pyrkimällä parannuksen tekoihin. Tämä on sitten joskus uskomattoman vaikeaa tajuta. Me emme ole täydellisisiä, muutenhan kuoleman hallava hevonen ei olisi meidän perässämme kyttäämässä.


    • siellä-missä-on-heikkoja

      Joskus tuntuu ettei saa kuljetuksi tätä yhtäkään

    • jens_morjens
      • jens_morjens

        Seurakunnan tehtävä ja elämän tarkoitus taitavasti tiivistettynä.
        http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=antakaa sovittaa&kirjat=kr
        Mitä Raamattu ennustaa? Toiset pelastuvat ja toiset eivät pelastu.
        Onko muuta tärkeää? Kenties kysellä milloin tapahtuu sitä ja mIlloin tapahtuu tätä?
        http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=valvokaa siis&kirjat=kr
        Ilm 3:10 Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.
        http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=meit%E4 vihaan&kirjat=kr
        Maranatha!
        https://www.youtube.com/watch?v=03vhhbdwH6E


      • opetusta

      • jens_morjens
        opetusta kirjoitti:

        Ajankohtaista

        http://www.tv7.fi/vod/player/?program=45127
        http://www.tv7.fi/vod/player/?program=45126

        Kiitos. laitan otsikot näkyviin.

        > Suomi Jeesukselle - Sanasta tekoihin : Vaalit: Kuka valloittaa lapsemme? Osa 1/3
        Jeesus sanoi: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä". Älä anna koulujärjestelmän ryöstää lapsia Jeesukselta. Jos uskomme ihan oikeasti, että Raamattu on Jumalan Sana, silloin siitä seuraa, että Raamattu on uskon ja elämän ylin auktoriteetti kaikessa. Siis haluamme esim. vaaleissa olla pysäyttämässä lasten ryöstämistä Jeesukselta mm. koulujärjestelmässä. <

        > Suomi Jeesukselle - Sanasta tekoihin : Vaalit: Kuka valloittaa lapsemme? Osa 2/3
        Lapsilla tulee olla oikeus uskoa niin kuin Raamattu sanoo. Älä anna koulujärjestelmän ryöstää lapsia Jeesukselta. Kouluopetus ei saa sisältää kristinuskoa loukkaavia asioita. Joko herätysliikkeesi tai kirkkokuntasi ja kotiseurakuntasi on herännyt mukaan puolustamaan Raamattua ja Suomen lapsia? Kuka saa sinun luvallasi vaaleissa valloittaa lapset ja lasten lapset. <


      • opetusta
        jens_morjens kirjoitti:

        Kiitos. laitan otsikot näkyviin.

        > Suomi Jeesukselle - Sanasta tekoihin : Vaalit: Kuka valloittaa lapsemme? Osa 1/3
        Jeesus sanoi: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä". Älä anna koulujärjestelmän ryöstää lapsia Jeesukselta. Jos uskomme ihan oikeasti, että Raamattu on Jumalan Sana, silloin siitä seuraa, että Raamattu on uskon ja elämän ylin auktoriteetti kaikessa. Siis haluamme esim. vaaleissa olla pysäyttämässä lasten ryöstämistä Jeesukselta mm. koulujärjestelmässä. <

        > Suomi Jeesukselle - Sanasta tekoihin : Vaalit: Kuka valloittaa lapsemme? Osa 2/3
        Lapsilla tulee olla oikeus uskoa niin kuin Raamattu sanoo. Älä anna koulujärjestelmän ryöstää lapsia Jeesukselta. Kouluopetus ei saa sisältää kristinuskoa loukkaavia asioita. Joko herätysliikkeesi tai kirkkokuntasi ja kotiseurakuntasi on herännyt mukaan puolustamaan Raamattua ja Suomen lapsia? Kuka saa sinun luvallasi vaaleissa valloittaa lapset ja lasten lapset. <

        http://www.tv7.fi/vod/player/?program=45128
        on esitetty su 22.2.2015. Ohjelma jatkuu sunnuntai-iltaisin-


    • kymmene

      On ihmeteltävää, että kristinuskoinen kansamme on sivusta seurannut puolivuosisataa tv-annin kehitystä moraalittomuuteen; opettaen moraalittomuutta kansalle. Pala palalta on menty alaspäin ja nyt monen kanavan sekamelskassa voi perjantai-iltana varhaisnuoret rauhassa katsella valikoiden mielekkäimmän K 16-18 v annista. Kokeilin joskus huvikseni, niin puolet kanavista näytti vastaavaa. Yhdessä päällimmäisena ampuminen, toisessa varkaus, seuraavassa veri lensi , yhdessä järkkyä pornoa jne jne. Vapaat kanavat ja kello illalla 10-11. Vanhemmat tai vanhempi juuri ehtinyt lähteä viikonloppuiltaa viettämään ja nuoriso 13-16 vuotiasta "turvallisesti" jätetään kotiin.

      Valtakuntamme tietää nykyiset illanvietot ja valtakuntamme tietään KENELLE KOHDISTETAAN elokuvat. MIKSI KANSAMME HYVÄKSYY TÄMÄN?

      Näinkö juurikin tullee eroittumaan tulevaisuuden selkeä hyvän ja paha eroittuminen.
      Ei kukaan Jumalaan uskova yksittäinen vanhempi jätä lapsiaan vaarallisen median armoille saastutettavaksi. Näin tekevät ainoastaan pakanuuteen mieltyneet. Myös kansamme päättävät mediajohtajat hamuavat täyden pakanuuden kukoistamista.

      Kymmenen käskyä opetetaan opettamalla rikkomaan pakanaelokuvissa.

      • Anonyymi

        Kansakuntamme hyväksyy kaiken,niin myös muissa kansakunnissa.
        Politiikot ovat pahoja,palvovat ja kumartavat saatanaa.Tämä on mahdollista vain siksi,että se kuuluu Jumalan suunnitelmiin,vaikken sitä käsitä.
        Käsitän sen ,että he valmistavat tietä antikristuksen nousulle.Nuo väkivaltaleffat ja porno ym pahennusta aiheuttavat asiat ovat vapaamuurarien junailemia,ja kaikki tietää,että heidän ylin auktoriteettinsa on saatana.Saatana on persoona,henkiolento,yksi langenneista Jumalan enkeliruhtinaista.Luomukseltaan kerubi,korkein hierarkiassa ollut,ennen lankeemustaan.


    • Anonyymi

      Voisi olla hyvä idea muslimien ottaa kiinni joku kokoomuspolitiikko ja ristiinnaulita se johonkin puuhun.Se voisi herättää politiikot näkemään ajamansa muslimien maahanmuuton seuraukset.Siinä olisi syyn ja seurauksen laki realisoituna.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      333
      3739
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1448
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1270
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1254
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1211
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe