Kun saa haluta vain silloin kun mies haluaa

Turhauduin

Ollaan oltu kolme vuotta yhdessä. Alkuun seksiä oli paljon ja se oli taivaallista, niin kuin suhteen alkuvaiheessa yleensä kuuluukin olla. Vähitellen seksin määrä väheni ja se muuttui rutiininomaiseksi. Mies toivoi, että tekisin aloitteita ja viettelisin häntä. Kun teen niin, hän joko sysää minut syrjään murahtaen jotain, tai parhaimmillaan hymyilee tyytyväisesti ja kääntyy pois. Joskus, jos oikein kovasti yritän, päästään sänkyyn asti, mutta sitten miehellä ei seiso, ja syy on kuulemma se ettei hänen tee mieli.

Miehen tekee mieli aika harvoin. Silloin kun hän sille päälle sattuu, mennään asiaan aika suoraan. Esileikkiä ei juurikaan ole. Jos on, se on sitä, että minun pitää hyväillä häntä. Sitten reipasta panoa jonkun aikaa ja siinäpä se.

Kun mies harvoin haluaa, minäkin olen opetellut olemaan ajattelematta seksiä. On niin turhauttavaa, kun tekee mieli ihan turhaan. Tästä sitten seuraa se, että kun mies yllättäen on sillä tuulella, niin minulla on ihan muut asiat mielessä. Tiedän, että jos seksiä ylipäätään haluan saada, on parempi suostua silloin kun mies on sillä tuulella, koska seuraavasta kerrasta ei tiedä. Sitten käy niin, etten ehdi syttyä kunnolla kun homma on jo ohi, mutta ehkä orgasmitonkin seksi on parempaa kuin ei ollenkaan seksiä, ja on se kuitenkin tosi kivaa sen aikaa mitä sitä kestää, vaikken orgasmiin asti ehdikään.

Tuntuu, että mies käyttää seksiä vallan välineenä. Seksiä on vain ja ainoastaan silloin kun mies on sillä tuulella, eikä sitä tuulta voi ennustaa etukäteen. Jos haluan seksiä ja jos haluan nauttia siitä, minun on parempi saada itseni oikealle tuulelle saman tien.

Kaikesta tästä turhautumisesta ja ärsyyntymisestä on seurannut se, että kykyni nauttia seksistä vähenee kaiken aikaa. Jopa omin avuin orgasmin saaminen on vaikeutunut. Olen kuin kierteessä joka vain pahenee kaiken aikaa. Jotenkin minun pitäisi saada tämä kierre katkaistua, mutta miten?

30

4045

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikko345

Miehes on ääliä ja kiristää sua seksittömyydellä.
      Meillä taas on ihan eri lailla, harvoin olen kieltäytynyt seksistä. Ei tuon avovaimoni tarvii kun tulla lähelle halailemaan ja pussamaan niin minulla alkaa seistä ja silloin yleensä pannaan.

• heipsut123

Mies voi olla ymmärtämätön mikä on klitoris oikeasti miehet ei ymmärrä ei ole kiinnostunut, mutta miksi ei, no, ehkä heidät pitäisi opettaa, kutsun täten naiset tähän koolle... iso pyörä pyörimään, me naiset nyt nostamme esiin asian ja mitä tahdomme, että rakkaudella naisia tyttäriämme ajatellen, opetetaan nuo miehet... hei, tää ois hyvä liikeidea opeta mies hyväksi rakastajaksi

• y64yhwtr

No eipä rapealta näytä suhteenne tulevaisuus, kun jo kolmen vuoden jälkeen on tuollaista... Mikä teidät pitää yhdessä, ilmeisestikin arki ja muu kuin seksiin liittyvä yhteiselo on erittäin antoisaa..?? Vai onko...?

• Turhauduin

Kaikki muu on erittäin antoisaa. Arki sujuu, yhteinen arvomaailma, paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita, viihdymme hyvin toistemme seurassa. Riitoja joskus mutta aika harvoin.

Kun vielä saisi sen seksin edes puoliksi siihen mitä alkuaikoina...

• karjalan_heila

Itse en ymmärrä yhtään sellaista ajatusmaailmaa, että toisen osapuolen pitäisi "antaa" seksiä sitä haluavalle, vaikka itsellä ei yhtään haluttaisi. Mikä ihmeen juttu tuo on? Eikö hyvässä parisuhteessa seksiä harrasteta silloin, kun kumpikin sitä haluaa? Toinen saattaa syttyä ensin ja sitten hän lämmittelee toisenkin haluamaan. Jos jompikumpi on aina se aloitteentekijä, siitä voi jutella. Jos jompikumpi ei juurikaan enää syty seksiin, on suhteessa vakava ongelma. Sitten pitää selvittää, mistä toisen haluttomuus johtuu. Yleensä haluttomuudelle on ihan selkeä syy. Minä itse esimerkiksi en halua juurikaan enää miestäni, koska harkitsen eroa hänestä. Joskus sattuu hyvä päivä ja tuntuu taas että ehkä tämä tästä vielä paranee, ja silloin on seksiäkin. Mutta sitten hän taas avaa suunsa ja muuttuu silmissäni uudestaan hirviöksi... Eipä tee enää häntä mieli.

• ffaaa

Eipä toimi sellainenkaan toiminta, että toinen ei ala koskaan mihinkään ellei itseä huvita. Voisi kysyä että mikä siinä on niin vaikeaa antaa toisen mieliksi, vaikkei itseä juuri sillä hetkellä niin hotsittaisikaan? Etenkään naisilla ei vaadita kovin kummoisia toimenpiteitä kun ei tarvitse edes saada seisomaan. Seksi ei ole pelkkää panemista, se on myöskin läheisyyttä ja hellyyttä jos jatkuvasti joutuu torjutuksi niin suhde alkaa rapistua. Alkuperäisenkin mielestä se on kivaa kuitenkin, vaikkei itse loppuun asti ehdikään. Tosin miehen pitäisi kyllä sen verran olla vastavuoroinen, että huolehtisi myös naisen nautinnosta.
        Siinä olen samaa mieltä, että jos halut ovat toiselta kokonaan kadonneet niin syytä pitää selvittää. Monesti tosin on niin, että vaikkei ensin tekisi mieli niin sitä kuitenkin lämpeää kun antaa toisen vähän touhuta.

• karjalan_heila
        ffaaa kirjoitti:

Eipä toimi sellainenkaan toiminta, että toinen ei ala koskaan mihinkään ellei itseä huvita. Voisi kysyä että mikä siinä on niin vaikeaa antaa toisen mieliksi, vaikkei itseä juuri sillä hetkellä niin hotsittaisikaan? Etenkään naisilla ei vaadita kovin kummoisia toimenpiteitä kun ei tarvitse edes saada seisomaan. Seksi ei ole pelkkää panemista, se on myöskin läheisyyttä ja hellyyttä jos jatkuvasti joutuu torjutuksi niin suhde alkaa rapistua. Alkuperäisenkin mielestä se on kivaa kuitenkin, vaikkei itse loppuun asti ehdikään. Tosin miehen pitäisi kyllä sen verran olla vastavuoroinen, että huolehtisi myös naisen nautinnosta.
        Siinä olen samaa mieltä, että jos halut ovat toiselta kokonaan kadonneet niin syytä pitää selvittää. Monesti tosin on niin, että vaikkei ensin tekisi mieli niin sitä kuitenkin lämpeää kun antaa toisen vähän touhuta.

Et sitten ymmärtänyt pointtiani yhtään. Olet ilmeisesti mies. Jos näin naisena suostuisin seksiin ilman että olen itse yhtään sillä tuulella, se tarkoittaa myöskin etten ole kiihottunut. Se, etten ole yhtään kiihottunut, tarkoittaa että emätin on kuiva kuin sahara. Jos ehdotat liukkaria, niin sillä saa kyllä paikkoja kosteaksi, mutta kiihottumattomaan emättimeen työntyminen sattuu silti, koska lihakset pistävät vastaan. Ettehän te miehet voi ymmärtää miltä tuntuisi harrastaa seksiä ilman kiihottumista, koska se ei ole teille vaihtoehto (ellei sitten jotain työnnetä peppuunne). Jos oikeasti luulet että naiselle on helppoa harrastaa seksiä ilman halua siihen, olet todella hakoteillä. Jotkut toki pystyvät siihen, mutta heitä on aika harvassa.

Eikö sitä seksiä voi oikeasti harrastaa vain silloin kun kumpikin sitä oikeasti haluaa? Miksi haluat pakottaa toisen johonkin mitä tämä ei halua? Ja jos sitä seksiä sitten on liian harvoin makuusi, vaihda kumppania, tai totu asiaan. Eikai puolisosikaan vaadi sinulta asioita mitä et halua tehdä?

• Julmuudenmitta

Tuo on totta, että seksuaalinen eritahtisuus kyllä syö perustan arvostavalta ja rakastavalta parisuhteelta. Mikäli ei halua seksiä puolisonsa kanssa eikä ole valmis hakemaan itselleen apua haluttomuutteen, on syytä vapauttaa puoliso ja etsiä itselleen samantahtinen kumppani. Jos ei halua seksiä, on diktaattorimaista ja julmaa vaatia puolisoaankin olemaan ilman.

• karjalan_heila

Sitten pitää myös huomioida se että onko oikeasti kyseessä haluttomuus vai vain erilainen tahti pariskunnan välillä. Jos esimerkiksi toinen haluaa viisi kertaa viikossa ja toinen pari kertaa viikossa, onko kohtuullista sanoa tälle enemmän haluavalle että parikin kertaa on ihan normaalia, vai pitäisikö tämän vähemmän haluavan "pakottautua" seksiin useammin? Kumpi on isompi paha - se että toinen tekee jotain vastoin tahtoaan, vai että toinen ei saa kaikkea haluamaansa? Entä kävisikö kompromissi? Vähemmän haluava antaisi vaikka suuseksiä pari kertaa viikossa yhdyntöjen lisäksi?

Mielestäni ketään ei saa pakottaa mihinkään vasten tahtoaan, eikä olettaa että kyllähän sitä voi suhteen eteen "uhrautua". Enemmän haluavan on helppo sanoa näin koska ei ole koskaan kokenut itse vastaavaa. Jos enemmän haluava on aivan ehdoton että seksiä on oltava viisi kertaa viikossa niin sitten hänen pitää etsiä kumppani joka on samoilla linjoilla. Eihän kukaan blondeista pitäväkään ala suhteeseen brunetin kanssa ja pakota tätä värjäämään hiuksiaan... Kyse on valinnoista.

• ksuplll

Oletteko jutelleet mistä miehen haluttomuus johtuu? mars juttelemaan keskenänne, muuten asiat ei selviä!!

• Margareeta

Nyt on harmillisesti käynyt niin, että mies on kyllästynyt seksuaaliseen kanssakäymiseenne eikä näe siinä sitä uutuudenviehätystä, joka suhteen alkuvaiheissa oli se kipinä, joka sai hänet syttymään.
      Hän on perusluonnoltaan seksualiteetissa laimea ja haluton. Seikkailu ym. vastaava jännitys saa hänen laiskoihin ja velttoihin toimiinsa jäntevyyttä. Ilmeisesti hänen mielikuvituselämänsäkin voi olla yksipuolista ja toisen ihmisen virikkeisiin sitoutunutta.
      Nyt ei pidä mennä missään nimessä itseään tyrkyttelemään, eikä tehdä seksistä jokapäiväistä, mikä normaalisti jos kaikki on kunnossa, ei ole kiinni jokapäiväisyydestä, vaan herää ilman erityisiä sytykkeitä spontaanisti.
      Hienona naisena, vastustamattomana ja ihanana, sinun ei pidä osoittaa, että olet seksissä alisteinen tai tyydyttämätön, joka saa mieheltä, kun oikein osaa temput ja kepposet.

Viisas nainen toimii vielä ovelammin, jotta vaikuttaisi saalistettavalta ja joka päivä erilaiselta sekä salaperäiseltä saavuttamattomalta palkinnolta. Kyllästyneen miehen herättämiseksi seuraavat toimenpiteet:
      1) Muutut (näennäisesti) välinpitämättömäksi seksin suhteen. Et puhu seksistä, etkä tee ehdotuksia, etkä kommentoi yleensäkään mitään seksiin viittavaa aihetta.
      2) Pukeudut joka päivä erilaisiin vaatteisiin, jotka väritykseltään ovat kirkkaita ja houkuttavia. On tärkeää, että vaatetus on päivittäin suhteellisen erilainen!
      3) Et pukeudu liian paljastaviin, kaula-aukko kohtuullinen, rintavako ei tarvitse näkyä. Ei liian lyhyttä hametta, ei liian tiukkoja puseroita, mutta ei liian väljiäkään, vaan istuvia leikkaukseltaan.
      4) Ehdottomasti kiellettyjä vaatteita ovat löysät collegehousut, tätimäiset oloasut, virttyneet t-paidat, trikoiset yöpaitulit lapsellisilla kuvioilla, flanellipyjamat, akryylineuleet, ruskeat, harmaat ja mustat värit.
      5) Älä kysy miehen mielipidettä vaatetuksestasi. Ole kuin ne vain ilmestyisivät yllesi.
      6) Käytä näyttäviä ja tyylikkäitä koruja.
      7) Käytä erilaisia, uusia parfyymeja, mutta älä kysy mieheltä, mitä hän pitää niistä.
      8) Käy kampaajalla usein ja vaihda yllättäen kampaustyyliä ja hiusten väriä.
      9) Meikkaa kohtuullisesti. Meikkaa aamulla ennen kahvipöytään menoa. Älä esiinny meikkaamattomana muutoin kuin saunassa ja yöllä vuoteessa.
      10) Käytä kynsilakkaa myös varpaankynsissä.
      11) Ole tietoinen naisellisuudestasi ja ole keskittynyt siihen, siis nauti omasta olemuksestasi.
      12) Älä käytä täysin korottomia tätikenkiä tai lenkkareita, muutoin kuin vain lenkillä.
      13) Ole tavattoman kiinnostunut kaikesta muusta kuin seksistä, josta vaikenet.
      14) Ole itsevarma naisellisuudestasi, mutta älä nöyryytä miestä.
      15) Älä kerro menneistä suhteista.
      16) Ole viattomampi kuin olet. Olet hellä, iloinen, nauravainen, huumorintajuinen, hieman "retee", mutta ei missään nimessä jätkämäinen.
      17) Ole avarakatseinen, mutta silti omissa asioissasi huolellinen.
      18) Keksi yhteistä tekemistä, mihin ei liity seksi.
      19) Hanki ystävätärpiiri, johon miehellä ei asiaa. Puhu heidän kanssaan, lörpöttele miehesi kuullen heidän kanssaan hauskoja asioita. Tapaile ystävättäriäsi, vietä omaa elämää.
      20) Näytä älykkyytesi, mutta älä saa miestä tuntemaan itseäsi typeräksi.

Eiköhän näillä toimin miehen mielenkiinto ja metsästysvietti heräile. Mies on seksualiteetissaan perin biologinen olento, jossa uroksen tehtävä on levittää laajalti siementään. Luontoa voi narrata sillä, että olet joka päivä hieman "eri nainen".

• dft34

Voisiko mennä enempää metsään..

Itsellä on samankaltainen tilanne kotona, alussa seksiä hurjasti, sitten tajusin etät minä miehenä tene kaiken työn ja aloitteet, niin iskin jarrut päälle. Nyt esim ei olla harrastettu pariin kuukautene yhtään. Olen puhunut asiasta, esittänyt toiveita jne. mutta puoliso on kuin kala kuivalla maalla, eikä osaa tehdä asialle mitään itsenäisesti. Seksiä on, jos haluan, mutten ei oikeastaan.

Vastaan oman näkemyksen näihin "vinkkeihin tuon alle.

1) Muutut (näennäisesti) välinpitämättömäksi seksin suhteen. Et puhu seksistä, etkä tee ehdotuksia, etkä kommentoi yleensäkään mitään seksiin viittavaa aihetta.

Menisin vieraisiin vähän ajan päästä. Jos puoliso ei osoita mielenkiintoaan, niin miksi roikkuisin hänessä.

2) Pukeudut joka päivä erilaisiin vaatteisiin, jotka väritykseltään ovat kirkkaita ja houkuttavia. On tärkeää, että vaatetus on päivittäin suhteellisen erilainen!

Pukeutuminen on jees. Jos et inspiroi minua mitenkään, katselen muita naisia ja inspiroidun heistä, mutta haluan myös heitä, en sinua.

3) Et pukeudu liian paljastaviin, kaula-aukko kohtuullinen, rintavako ei tarvitse näkyä. Ei liian lyhyttä hametta, ei liian tiukkoja puseroita, mutta ei liian väljiäkään, vaan istuvia leikkaukseltaan.

Mitä enemmän seksiä ja seksikkyyttä on pukeutumisessasi, sitä enemmän haluan sinua. Laita virttyneitä villapaitoja jotaka eivät paljasta mitään muotoja, niin en taatusti himoitse sinua.

9) Meikkaa kohtuullisesti. Meikkaa aamulla ennen kahvipöytään menoa. Älä esiinny meikkaamattomana muutoin kuin saunassa ja yöllä vuoteessa.

Meikit on aika paskaa itselleni, luonnollisuus on pop!

12) Älä käytä täysin korottomia tätikenkiä tai lenkkareita, muutoin kuin vain lenkillä.

Korkojen kopina on pop!

19) Hanki ystävätärpiiri, johon miehellä ei asiaa. Puhu heidän kanssaan, lörpöttele miehesi kuullen heidän kanssaan hauskoja asioita. Tapaile ystävättäriäsi, vietä omaa elämää.

Oma elämä ok, mutta toisen poissulkeminen ei niinkään. Aika kaukana on oma maailmasi minun maailmastani, jos näin käyttäydyt.

Lähtökohtaisesti ketään väheksymättä, olisi mahtavaa jos olisit älykkäämpi kuin minä, joskin koen ajatuksen melko mahdottamana.

• Margareeta

Hei!
        Ylläolevat vinkkini oli tarkoitettu naiselle, jonka mies on laimea seksuaaliteetiltaan tai sitten seikkailijatyyppi. Ei siis kaikkiin suhteisiin, eikä varsinenkaan sinunkaltaisesi miehen naiselle.
        Tuossa liiassa naisen paljastavassa pukeutumisessa menee salaperäisyyden ja löytämisen ilo. Huomattakoon keskiajalla jo naisen nilkan näkeminen sai miehen pois tolaltaan, vaan onko sellaista nykyaikana. Ei!
        Harva nainen on niin kaunis, etteikö kohtuullinen, huomaa kohtuullinen meikkaus ja huoliteltu ulkonäkö häntä kaunistaisi.
        Mitä tulee luonnollisuuteen, tottahan ihon epätasaisuudet, finnit, hiusten talirasva, hiki, nyppylät ja näppylät ovat luonnollisia. Minusta se luomukauneus ei ole miellyttävää.
        Kun iho on hoidettu ja kaunis meikki, niin mitä pahaa siinä voisi olla.
        Emme elä luonnollisessa ympäristössä muutenkaan, kivikaudella, metsissä nahkataljoihin pukeutuneena, joten meikkausta ei voi pitää kovin luonnottomana nykyelämässä.
        Ja huomaa, näennäisesti ja tarkoituksenomaisesti välinpitämätön esiintyminen seksuaaliteetin suhteen on vain tässä niin sanottua feikkiä, jolla houkutetaan miestä viettelemään. Kun mies tekee aloitteen, niin nainen toki näyttää auliutensa ja miehen innoituksesta innoittuu itsekin, joka on oleva yhteinen palkinto molemmille vieden heidät suhteensa salattuihin hurmiotiloihin.

• 142034

VMP

• vbjgxjbbmn

Helpompaa naisen hankkia joka päivälle eri mies kuin ryhtyä tuollaiseen pelleilyyn. Aloittajan mies ei osaa edes tyydyttää häntä silloin kun seksiä on, en ymmärrä miksi aloittaja jaksaa katsoa sellaista miestä.

• Margareeta
        vbjgxjbbmn kirjoitti:

Helpompaa naisen hankkia joka päivälle eri mies kuin ryhtyä tuollaiseen pelleilyyn. Aloittajan mies ei osaa edes tyydyttää häntä silloin kun seksiä on, en ymmärrä miksi aloittaja jaksaa katsoa sellaista miestä.

Pelleilyäkö? "Alkuun seksiä oli paljon ja se oli taivaallista..."
        Näin kertoilee aloittajanainen, josta päätellen voimme tietää: kyllä mies on osannut rakkauselämän vaikeat taidot,
        Viehättävästi pukeutuminen ja meikkaus ym. kuuluvat jokanaisen repertuaariin, jos haluaa olla haluttu nainen.
        Kyllä naisellakin ON velvollisuuksia, mikäli toivoo, että liitto säilyy tuoreena ja miehen silmälle houkuttavana asiana.

Jos joka päivälle aiot "vbjgxjbbmn" hankkia eri miehen, niin tasokasta miestä et virttyneisiin gollegehousuihin pukeutumalla et saa syttymään.
        Sopiipa kokeilla ihan huvin mielessä! Suuri merkitys on länttään lyödyillä lenkkareilla, hiutulaksi hiutuneilla legginseillä, jenkkakahvat paljastavalla t-paidalla, jossa vieläpä jokin vaaleanpunainen Kitty Cat kuvio koristamassa...
        korkeatasoista sivistynyttä, komeaa ja miellyttävät mitat täyttävää herrasmiesrakastajaa harvoin noilla vaatetuksilla tuskin haaviin saisi kopsaistua.

• Margareeta
        Margareeta kirjoitti:

Pelleilyäkö? "Alkuun seksiä oli paljon ja se oli taivaallista..."
        Näin kertoilee aloittajanainen, josta päätellen voimme tietää: kyllä mies on osannut rakkauselämän vaikeat taidot,
        Viehättävästi pukeutuminen ja meikkaus ym. kuuluvat jokanaisen repertuaariin, jos haluaa olla haluttu nainen.
        Kyllä naisellakin ON velvollisuuksia, mikäli toivoo, että liitto säilyy tuoreena ja miehen silmälle houkuttavana asiana.

Jos joka päivälle aiot "vbjgxjbbmn" hankkia eri miehen, niin tasokasta miestä et virttyneisiin gollegehousuihin pukeutumalla et saa syttymään.
        Sopiipa kokeilla ihan huvin mielessä! Suuri merkitys on länttään lyödyillä lenkkareilla, hiutulaksi hiutuneilla legginseillä, jenkkakahvat paljastavalla t-paidalla, jossa vieläpä jokin vaaleanpunainen Kitty Cat kuvio koristamassa...
        korkeatasoista sivistynyttä, komeaa ja miellyttävät mitat täyttävää herrasmiesrakastajaa harvoin noilla vaatetuksilla tuskin haaviin saisi kopsaistua.

korjaus... kirjoitusvirheeni: collegehousut... ei siis gollege..

• M47_
        dft34 kirjoitti:

Voisiko mennä enempää metsään..

Itsellä on samankaltainen tilanne kotona, alussa seksiä hurjasti, sitten tajusin etät minä miehenä tene kaiken työn ja aloitteet, niin iskin jarrut päälle. Nyt esim ei olla harrastettu pariin kuukautene yhtään. Olen puhunut asiasta, esittänyt toiveita jne. mutta puoliso on kuin kala kuivalla maalla, eikä osaa tehdä asialle mitään itsenäisesti. Seksiä on, jos haluan, mutten ei oikeastaan.

Vastaan oman näkemyksen näihin "vinkkeihin tuon alle.

Menisin vieraisiin vähän ajan päästä. Jos puoliso ei osoita mielenkiintoaan, niin miksi roikkuisin hänessä.

Pukeutuminen on jees. Jos et inspiroi minua mitenkään, katselen muita naisia ja inspiroidun heistä, mutta haluan myös heitä, en sinua.

Mitä enemmän seksiä ja seksikkyyttä on pukeutumisessasi, sitä enemmän haluan sinua. Laita virttyneitä villapaitoja jotaka eivät paljasta mitään muotoja, niin en taatusti himoitse sinua.

Meikit on aika paskaa itselleni, luonnollisuus on pop!

Korkojen kopina on pop!

Oma elämä ok, mutta toisen poissulkeminen ei niinkään. Aika kaukana on oma maailmasi minun maailmastani, jos näin käyttäydyt.

Lähtökohtaisesti ketään väheksymättä, olisi mahtavaa jos olisit älykkäämpi kuin minä, joskin koen ajatuksen melko mahdottamana.

Samaa mieltä näin M47 näkökulmasta. Etenkin #1 ja #19 vinkit särähti heti korvaan.
        #1 jos ei kerran kiinnosta, etsin seuraa muualta
        #19 ei toimivassa parisuhteessa ole laajaa ystäväpiiriä jonka kanssa pidetään omaa hauskaa niin että toinen on suljettu ulkopuolelle. jos minut suljetaan, etsin omaa seuraa.

• Magareeta
        M47_ kirjoitti:

Samaa mieltä näin M47 näkökulmasta. Etenkin #1 ja #19 vinkit särähti heti korvaan.
        #1 jos ei kerran kiinnosta, etsin seuraa muualta
        #19 ei toimivassa parisuhteessa ole laajaa ystäväpiiriä jonka kanssa pidetään omaa hauskaa niin että toinen on suljettu ulkopuolelle. jos minut suljetaan, etsin omaa seuraa.

1) Huomaapas ei kiinnosta näennäisesti! Tarkoittaa, että naisen kiinnostus paljastuu oitis, kun laimea mies tekee sen aloitteen. Liian tyrkyllinen nainen lamauttaa laimean miehen.
        2) Toimiva parisuhde ei ole vankila. Toimivassa parisuhteessa siedetään ystäviä ja seuraelämää kaikkine lörpöttelyineen päivineen.

• M47_

1) Eli ideana on siis, että aloitteen tekee aina mies? Ei siis kuulu luonnollisiin tapoihin, että mieskin voisi joskus kokea olevansa haluttu? Taidan itse olla korkeasta lähes 50 vuoden iästä huolimatta kovin moderni ja suvaitsevainen 2010-luvun mies, kun ei pientä rohkaisua tai aloitteellisuutta osoittanutta naista heti leimaa "tyrkyksi"

2) Jos luet koko lauseen loppuun, huomannet että olennaista ei ole molempien _ikioma_ ystäväpiiri, vaan kumppanin _sulkeminen_ ulkopuolelle.

• Margareeta
        M47_ kirjoitti:

1) Eli ideana on siis, että aloitteen tekee aina mies? Ei siis kuulu luonnollisiin tapoihin, että mieskin voisi joskus kokea olevansa haluttu? Taidan itse olla korkeasta lähes 50 vuoden iästä huolimatta kovin moderni ja suvaitsevainen 2010-luvun mies, kun ei pientä rohkaisua tai aloitteellisuutta osoittanutta naista heti leimaa "tyrkyksi"

2) Jos luet koko lauseen loppuun, huomannet että olennaista ei ole molempien _ikioma_ ystäväpiiri, vaan kumppanin _sulkeminen_ ulkopuolelle.

Nythän oli kyseessä aloittajan "Turhauduin" LAIMEA, seksuaalisesti laiska ja haluton mies. EI normaalisti toimiva kavaljeeri... joka toki erittäin innostuneena ottaa vastaan naisen aloitteen. Nimimerkki "Turhauduin" oli tehnyt aloitteita, mikä on suotavaa, mutta joka aloite ei ollut sytyttänyt kipinää miekkosessa.
        JOS mies ei vastaa lukuisiin aloitteisiin, se muuttuu tyrkyttelyksi naisen puolelta ja tyrkyttelynä sen nainen kokee, valittaen tämän ilmaisen sinulle moderni 50-vuotias mies.
        Ja ilmaisen myös sen, että ON olemassa tyrkytteleviä naisia, jotka eivät osaa tehdä aloitettaan niin hienovaraisesti, jolloin siihen tulee tyrkyn leima.
        Onneton viestinaloittaja ei ole tyrkky, vaan hänen laimea miehensä tekee häneen sellaisen imagon.
        Tällöin on naisen syytä ylpeytensä ja omanarvontuntensa vuoksi lopetettava pyyteleminen, ja tehtäköön laiskalle miehelle vastaavaa, kunnes tilanne palautuu normaaliksi.
        Mitä tulee ystäviin, niin mieskumppani, viisas sellainen, antaa naisen sulkeutua aika ajoin omaan ystävätärpiiriinsä. Tuskin miestä jaksaa kovinkaan kiinnostaa naiselliset juorut tai keskustelut vaatteista, muodista, käsitöistä, ym. Normaalisti mies pakenee tällaisia kahvikekkereitä tai ystävättärien tapaamisia ilman kehoituksia. Ei mieskään voi nokkaansa joka paikkaan työntää, vaan ystävättäret saavat keskenään lörpötellä perin kevyitä keskustelujaan.

• Turhauduin

Margareetan neuvoissa on hyvinkin paljon järkeä.
      Mies ei osaa selittää mistä haluttomuus johtuu, joten kyse voi olla juuri uutuudenviehätyksen loppumisesta ja arjen alkamisesta. Itsensä tyrkyttäminen ja toisen huomion vaatiminen ei tuota kuin negatiivista tulosta.
      Meillä on kuitenkin muuten oikein hyvä suhde. Seksi oli alussa erittäin loistavaa, joten tiedän, mihin mieheni pystyy niin halutessaan. Oma turhautuminen osaltaan vaikeuttaa seksiin heittäytymistä ja siitä nauttimista, joten tämä on kierre, jossa kummankin pitää tehdä jotain kierteen katkaisemiseksi.

• BEM

Joo tervetuloa parisuhtaan arkeen. Voin sanoa, että vuosien jälkeen kerran viikossakin on usein.

• BEM

Niin ja nettiporno ja paljo oman käden käyttöhän vaan pahentaa asiaa.

• naikkonen_87

Kuulostaa niin tutulta. Omat haluni joudun tukahduttaa ja syttyä samantien kun mies on sillä tuulella, ei tetenkään alkuun näin ollut vaan tämä on vuosien varrella tapahtunut pikkuhiljaa. Ennen olimme tasavertaisia siinä suhteessa että molemmat teki alotteita eikä kumpikaan kieltäytynyt koskaan, intohimoa riitti. Tällä hetkellä tuntuu että mies jopa nautii siitä kun saa kieltäytyä seksistä milloin mistäkin syystä, sanoin että kyllä minäkin suostun rakastelemaan vaikka aluksi ei olisikaan sillä tuulella, hän sanoi tietävänsä tämän. Eli mies hallitsee meidän yhteistä seksielämää ja se tuntuu pahalta. Aina enemmän haluava on alakynnessä, mutta tämä on tosiaan jo alistamista joka puolestaan ei kiihota yhtään sekä nakertaa itsetuntoa.

• turhauttava

Kuuloataa niin tutulta. Minä naisena saan tehdä aina alotetta ja miestä ei oikein kiinnosta vuoden seurustelun jälkeen. Seksiä on vain kun hän haluaa. Ei esileikkiä juurikaan ja miestä kyllä saa hoidella ensin.
      Kyllä tää naistakin vituttaa, kun vain
      Pannaan, kun mies on sillä päällä.
      Aina on joku tekosyy miksei voi sekstailla.
      Miestä kiinnostaa enemmän netti,telkkari ja pelikonsolit.
      Ei kyllä montaakaan kertaa oo tehny alotetta vuoden aikana.

• maijjjanen

Margareetan neuvot kuulostavat enemmän kuin hyviltä, ainakin omaan tilanteeseeni. Olen seurustellut 3,5 vuotta mieheni kanssa ja rakastan häntä todella paljon. Alkuun seksiä oli paljon ja se oli molempien mielestä hyvää, vajaan vuoden jälkeen määrä alkoi miehen puolelta dramaattisesti vähetä ja viimeisen puolen vuoden aikana olen saanut kerran. Mies ei osaa perustella asiaa millään tavalla. Olen varmaan itse syyllistynyt juuri tuohon "tyrkyttämiseen" (olen siis tehnyt runsaasti aloitteita) ja ollut liian helppo. En ole koskaan kieltäytynyt miehen ehdottaessa. Miehen mielestä seksi on tätä nykyä "tylsää". Hän ei ole kuitenkaan valmis mihinkään uuteen mitä ehdotan, ilmeisesti se tylsyys on siis kiinni vain minusta. En herätä hänessä enää minkäänlaista seksuaalista kiinnostusta. Toista naista en usko hänellä olevan, se vaan ei sovi kuvioon. Nettiporno kyllä varmaan syö viimeisetkin halut minua kohtaan. Itse ei sitä myönnä, mutta vaikea uskoa.

Mieheni on juuri tuollainen laiska ja laimea mies. Nyt viimeiset 3,5 kuukautta olen yrittänyt olla osoittamatta minkäänlaista kiinnostusta seksuaalisia aktiviteetteja kohtaan, mutta kun tarpeeksi kauan olen ilman, niin en vaan pysty enää pitämään asioita sisälläni ja eiköhän siitä taas riidelty. Ja tiedän, ettei se ainakaan johda mihinkään. Ja taas ollaan alkupisteessä. Huoh.

• lillityttö

Ns. meillä tilanne on varmasti kummallinen- on ihan intohimoja toiseen. Ajattelen miespuoliskoani hellyydellä, on tavallaan onnistunut minut tekemään silläkin alueella onnelliseksi.
      Niihin ei ole täsmäkemiaa lääkkeeksi, jos toisen/toisenkin halut on kateissa. Jutelkaa. Itselle oli ahaa-elämys, että mies on kiireetön kun haluaa että minun on hyvä. Itse lämpenen äkkiä- en mistä tahansa, mutta jo oman miehen läheisyys- jopa ihan arkisesti ollessa, yhdessä tekemässä askareita...
      Nuorempana olin alistajan kanssa. Vihasin koko seksiä. Luulin niin olevan ihan ylipäätään. Surullisinta varmasti missä tahansa pitemmässä liitossa, jos toinen ei tunne toista niin hyvin, että ymmärtäisi toisen rakastavan, ja haluavan.

• 1958saara

Mies pitää opettaa, miten mua pitää hiplata, heti eka kerralla....tämä seksi kasvatuksen ensimmäinen teesi miksi olemme hiljaa me niset olemmeko tyhmiä

• jjgyyjt

Mielestäni taas miestä ei juurikaan pidä opettaa hiplaamisessa. Se tappaa mieheltä luovuuden ja metsästäjän vaistot ;). Vain silloin, jos menee totaalisen hakoteille voi vähän kädellä ohjastaa.

Toisaalta en ikinä voisi kuvitella sekstailevani ilman pitkää rakastelusessiota. Vähän tuumaan, ettei henkisesti yhteen sopimattomat ihmiset voi rakastella molempia tyydyttävästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2147
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      42
      2105
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1845
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1261
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1080
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1023
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      946
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe