missä hyvät arvot omaavat nuoret naiset?
Tuntuu et kaikki ikäiseni 29 vähän alle vuotiaat naiset hakevat vain avoimia miehiä joiden pitäis hyväksyä homo-,lesbosuhteet nää nykyajan villitykset.Eikö 19-29v. hyviä arvoja omaavaa naista löydy etelä-pohjanmaalta tai sen läheisyydestä jolla olis siniset simmut ja sopusuhtainen vartalo.Eikä uskonto ois hänelle merkityksetön.Ei toki missää tilaisuuksissa tarvis käydä vaan arkielämäs vanhan ajan arvot kulkis mukana.Sähköpostiosoitteeni saa myöhemmin jos jollain samanlaisia arvoja ja sinkku.
missä hyvät arvot omaavat nuoret naiset?
6
156
Vastaukset
- Vanhanaikainenko
Sympatiseeraan sinua! Itse haluaisin löytää myös samasta ikäryhmästä perinteisiä arvoja kunnioittavan naisen, mutta ei ole täältä Helsingistäkään helppoa...
- Yksinkertaista
Naimisissa tai muuten varattuja. Parhaat viedään päältä.
Jos lestoja etsit niin tuu 100-200 kilometriä pohjoisemmas. Täällä niitä riittää.
- grrrrrrrrrrr
täällä! mut kaukana pohjanmaalta. Hyväksyn kyllä homot ja lesbot eikä mitään sitä vastaan, vaikka mieskin hyväksyy, mutta pelkään että semmoisilla miehillä on myös taipumusta biihin.
Ette usko kuinka usein paljastuu et jäbällä onkin ollut sekä miehiä että naisia. hyi. sen jälkeen kun hän on hoitanut hommansa. En tuomitse, mutta hauan oikeesti miehen! - fsfssss
Eli sinua häiritsee, jos nainen hyväksyy tosiasiat. Vieläpä sellaiset, jotka eivät näy teidän elämässänne millään tavalla, mutta tekevät joistakin toisista ihmisistä onnellisia?
Tervetuloa uskovaisten maailmaan.
Eipä ole hääppöiset arvot siinä uskonnossanne. - kaikki-kukat-saa-kukkia
kyllä reilusti yli 30v naisetkin hyväksyy lesbot ja homot.miten ne vaikuttaa elämääni,ei mitenkään,minulle on aivan sama tunkeeko naapurin mies kalunsa mieheen vai naiseen.
se on pääasia ,ettei oma mies ole bee tai käänny homoksi.se olisi surullista ja petollista.
voisit itsekin relata ja arvostaa ihmisiä sellaisina kuin he ovat.mitä se vaikuttaa elämääsi jos homot menevät naimisiin.ei mitenkään.HARVA NAINEN ON TÄNÄ PÄIVÄNÄ AHDASMIELINEN SIIS HOMO VASTAINEN.JA MIEHETKIN ALKAVAT OLLA AVARAKATSEISIMPIA.ONNEKSI.
ELÄ JA ANNA TOISTEN ELÄÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181831Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse531122Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi14927Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74910- 45790
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752