Aika paljon löytyy jo valmiiksi keskusteluja miesten omistushaluisuudesta. Entä jos itse olen se omistushaluinen?
Tapasin poikaystäväni puolitoista vuotta sitten naispuolisen serkkuni kautta. He puolestaan olivat tavanneet vuosia sitten netissä. Olen iloinen, että näin tapahtui, mutta nyt heidän suhteensa on ruvennut ahdistamaan. Toki on ymmärrettävää, että heillä on omat juttunsa enkä tiedä kaikkea. Kuitenkin kerran kun olin hänen puhelimellaan ihan vain selaamassa Iltalehteä, hän luuli että selaan heidän keskusteluaan. Serkkuni oli kuulemma kertonut jotain, mitä en saisi tietää.
Poikaystäväni on työharjoittelussa eräässä pubissa, ja aina kun kuulen jonkun vastakkaista sukupuolta olevan nimen, syntyy tunne, jota en osaa edes kuvailla. Sama tapahtuu, jos hän selittää kuinka mukavaa hänellä oli töissä (edellinen paikka oli painajainen). En tiedä pelkäänkö hänen kiintymistään paikkaan, sillä hän suunnittelee muuttavansa intin jälkeen samalle paikkakunnalle kanssani (olemme siis kaukosuhteessa ja näemme vain viikonloppuisin, jos hänellä on vapaata). Myös silloinkin, kun hän suunnittelee menevänsä kavereidensa kanssa ulos tai jäävänsä töiden jälkeen lasilliselle, ahdistun.
Pahin on ehkä se, että jos näen hänen olleen whatsappissa ilman, että hän on tekstannut minulle, niin sisälläni nousee suuri pakonomainen tunne katsoa hänen keskustelunsa. Kuitenkin kaikki edeltävistä katoavat aina viikonloppuisin, kun olen hänen kanssaan. Tiedän ettei hän pettäisi minua, joten en tiedä, mistä tunteet kumpuavat. Tilanne tuntuu täysin hullulta, ja tiedostan ongelman. Siitä on pakko päästä eroon, tai pelkään muuten kuihduttavani hänet ja aiheuttavani hänelle pahaa oloa.
Onko kenelläkään ideoita, mistä tätä voisi lähteä työstämään? Olen puhunut asiasta hänelle, mutta hän ei koe sitä ongelmaksi.
Omistushaluisuuteni
mietteliäs1
0
63
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394553Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.5753483Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732191Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o121764- 961606
MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis351588TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1621285OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301118- 2241041
- 70976