mistä miehelle naisten rintaliivit
mistä miehelle naisten rintaliivit
39
7822
Vastaukset
- 22a
klingel ja ellos postimyynti.
- Ostoksille
Anttila, Sokos ym. tavaratalot ja muut alusvaatekaupat.
- Marilyn_
Kelpaisiko Lumingerie.fi, Verkkokauppa kurvikkaille?
- fitt
Samoista liiviliikkeistä ne rintaliivit miehelle löytyy, kuin naisellekkin.
Mies, muista ja kehtaa myös sovittaa. Onnistuu, kunhan vain mainitset asiasta myyjälle, että et todellakaan halua vääränkokoisia liivejä. Kyllä myyjä ymmärtää ja tajuaa, että tässä on hyvä asiakas, jota kannattaa palvella hyvin, sillä hän tulee vielä ostamaan monet liivit.- Pääsee_helpommalla
Sovitustarve on pienempi kun kuppikokoa ei tarvitse sovittaa puuttuvien rintojen vuoksi. Ujompi mies voi ostaa pelkän ympärysmitan mukaankin ja rintsikat sopii todennäköisesti hyvin.
- Buraja
Pääsee_helpommalla kirjoitti:
Sovitustarve on pienempi kun kuppikokoa ei tarvitse sovittaa puuttuvien rintojen vuoksi. Ujompi mies voi ostaa pelkän ympärysmitan mukaankin ja rintsikat sopii todennäköisesti hyvin.
Kysy asiasta japanilaisilta. He tuntevat miehille sopivat kuppikoot paremmin kuin muu maailma.
- ManBoobs
Aika monella on kuitenkin jonkin verran rintaa ja kuppikokoa ja joillain enemmänkin, ilman täytteitäkin.
- Erilaisia
ManBoobs kirjoitti:
Aika monella on kuitenkin jonkin verran rintaa ja kuppikokoa ja joillain enemmänkin, ilman täytteitäkin.
Man-boobsit on aivan erityyppiset ja eri paikassa kuin naisen rinnat. Hankalaa alkaa sulloa miehen rintaläskejä naisten rintaliiveihin, mikäli niitä haluaa korostaa.
Vastaavasti jotkut miehet haluaa litistää man-boobsit näkymättömiin ja kyseiset asusteet löytyy erikoisliikkeistä. - Niin_On
Naisten liivit kuitenkin istuu, niitäkin on eri malleja...
- joopsis
Ei kannata miehenkään olla sovittamatta liivikaupassa.
Sopivat löytyy kyllä ja miehenkin tissit istuvat hyvin oikeankokoisissa rintaliiveissä. Ujostella ei kannata, koska kauppaahan tässä tehdään ja jokainen liivikauppias tietää, että hyvin palveltu mies asiakas palaa aina takaisin. Monet miehet saattavat ostaa rintsikat joka kuukausi joskus kahdetkin.
Miehet eivät hinnasta välitä, kunhan liivit ovat sopivat ja palvelu ystävällistä.
Eli, rohkeasti vaan rintsikoita ja muitakin naisten alusvaatteita ostamaan. - taimaa
Buraja kirjoitti:
Kysy asiasta japanilaisilta. He tuntevat miehille sopivat kuppikoot paremmin kuin muu maailma.
ostin taimaasta kolmet miesten rintaliivit oli kauniit ja myös pitsi alkkareita ,kyllä pärjää
- EiOle
Siellähän jo M tai 38 koko on elefant-size... ei sieltä voi löytyä.
Vaatturi tekee toki pukuja mittojen mukaan. - Huonosti_kohdeltu
joopsis kirjoitti:
Ei kannata miehenkään olla sovittamatta liivikaupassa.
Sopivat löytyy kyllä ja miehenkin tissit istuvat hyvin oikeankokoisissa rintaliiveissä. Ujostella ei kannata, koska kauppaahan tässä tehdään ja jokainen liivikauppias tietää, että hyvin palveltu mies asiakas palaa aina takaisin. Monet miehet saattavat ostaa rintsikat joka kuukausi joskus kahdetkin.
Miehet eivät hinnasta välitä, kunhan liivit ovat sopivat ja palvelu ystävällistä.
Eli, rohkeasti vaan rintsikoita ja muitakin naisten alusvaatteita ostamaan.Eipä se kaupanteko aina tunnu kiinnostavan. Ei ainakaan Change-liikkeessä. Siellä todetaan, ettei miehet saa sovittaa, kun se häiritsee naisia...
Miten voi häiritä, kun ei sitä edes oikeasti tiedä keitä muissa sovituskopeissa on.
Outoa liiketoimintaa tai osaamattomia palkollisia tai sitten bisneksellä menee liian hyvin. - Anonyymi
OLEN OSTANUT RINTALIIVIT JA SUKKANAUHALIIVIT VIIPURIN KORSETTI LIIKESTÄ' OLI ERITTÄIN HYVÄ PALELU
- nätit
http://www.plus4u.gr/images/122/BIG/122044371.jpg
Tämä on ehdoton miesten suosikkiliivi, jonka kuvan tuominen tänne aiheuttaa paniikin naisväessä.
Siis netistä, koska kaupoista ei löydy.- nätit
Nätit ovat kyllä sekä liivi ja nainen
- ihmet
Ompas ihme ja kumma, kun paheksuvat naiset eivät ole joukolla hyökänneet!
Voisiko olettaa, että lama on purrut naisten ylimääräiset agressiot, vai onko tämä normaalia? Johan laulussakin sanotaan, että nainen on häilyvä! - transtäti
Olen löytänyt samanlaiset kirpparilta,ovat kookkaat ja pitävät "tissit "hyvin paikoillaan.Siihen lisäksi lahkeelliset housuliivit täytteillä ja päälle lantioliivi sukkanauhoin-johan on kurvit paikoillaan
- selväsyy
transtäti kirjoitti:
Olen löytänyt samanlaiset kirpparilta,ovat kookkaat ja pitävät "tissit "hyvin paikoillaan.Siihen lisäksi lahkeelliset housuliivit täytteillä ja päälle lantioliivi sukkanauhoin-johan on kurvit paikoillaan
Tässä viestissä tuli suora vastaus keitä miehiä kyseiset liivit kiinnostaa. Tämä kyseitä mallia joka käänteessä tyrkyttävä henkilö kuuluu samaan joukkoon edellisen viestin kirjoittajan kanssa. Naiset ovat ymmärtäneet asian ja ovat kohteliaasti hiljaa.
- tyylipuu
vasta ostin sukkaliivit ,kun kesätulee eitartte enään sukkahousuja .
- Anonyymi
Juuri näin. Pidän itse valtavasti noista pitkistä palleatuellisista rintaliiveistä ja olen käyttänyt niitä jo vuosia. Tosin kesäaikaan en oikein tohdi, kun näkyvät niin selvästi paidan alta. Talvisin on aina päällä. Minulla on niitä useampia malleja. Niiden kanssa sitten sopiikin korkealla vyötäröllä olevat pitkälahkeiset housuliivit.
- MiesLiiveissä
Itse käyn liiviliikkeissä koska siellä saa palvelua tavarataloista palvelua harvemmin saa
- transtäti
selma palmun liike kalliossa helsingissä kyllä osaa neuvoa,saa sovittaakin.ystävällinen ja ihana vanhempi myyjä,on palvellut monia miehiä asiassa.
- trianglemies
Lahden liivikeskus on hyvä ja palveleva liivikauppa Sieltä ostin viimeksi Marlies Dekkersin triangle malliston alusasusetin Todella hyvin istuva setti minun kropalleni
- transtäti
Täytyykin käydä lahden liivikeskuksessa,katselemassa.Olisiko palleatuettuja rintaliivejä isossa koossa,korseletteja yms...ja siitä sitten radiomäelle.Kiva paikka kuljeskella
- Oliko_mainos
transtäti kirjoitti:
Täytyykin käydä lahden liivikeskuksessa,katselemassa.Olisiko palleatuettuja rintaliivejä isossa koossa,korseletteja yms...ja siitä sitten radiomäelle.Kiva paikka kuljeskella
Ai jaa, Radiomäki onkin "sellainen" paikka Lahdessa.
- Anonyymi
Liivikeskus on hyvä kun sieltä voi varata privaatin ajan ostoksilleen ja näin vältyt muiden katseilta.
- Rintaliivimies2
Ostan Helsingissä Selma Palmulta Kalliossa. Erttäin asiantunteva palvelu. Sovitus käy oikein hyvin ja myyjä on mukana alusta loppuun.
minä myös olen ollut asiakkaana selma palmun liikkeessä.ensimmäisen kerran se tapahtui niin että olin siinä ulkopuolella katselemassa liivejä ikkunasta ja olin ilmeisesti niin pitkään siinä että myyjä tuli ulos ovesta ja kutsui minut sisään liikkeeseen. heti kohta ymmärsin että hän ymmärsi mitä olin vailla
- OldTom
Miehelle rintaliivit? Parhaat olen saanut Klingeliltä. Mitat ovat A/B100-105, joten valikoima on meko suppea. Nyt päälläni on K:n A100 kaarituella ja ne on ihan ok. Valkoisena ne näkyvät paidan läpi, mutta entä sitten. Koska mitoitus vaihtelee, minulla on toiset B105 ilman kaaritukea. Ihon värisinä ne on huomaamattomat. Niin ja sitten kolmannet, korseletti, sukkanauhaliivit, stayuppeja, housuliivejä jne. Kiva olla mies.
- Massa
Pitäiskö b-kupin omaavan miehen mennä leikkaukseen?
- uytyyyuy
Laihduta!
- Mittamies
Käväise Selmalla Kalliossa tai kysele Suomen Liivineulomosta jos asut kauempana.
Kirpputoreilta kyllä löytyy,valitettavasti kyllä usein kovin pieniä.Joskus saattaa onni potkaista ja voi löytää jopa palleatuettuja rintaliivejä ja housuliivejä
- Anonyymi
Kyllä naisten alusasuliikkeistä saa hyvää palvelua kun reilusti ja kohteliaasti esittää asiansa. Sovittaakin saa. Itse olen kysynyt ensin vaikka puhelimitse, että voiko teillä sovittaa. Olen pitänyt rintaliivejä ja silikonirintoja jo pitkään ja se o tosi ihanaa, kun voi olla oma itsensä. Ketä se muka loukkaisi?
- Anonyymi
Kiinasta. Olen tilannut jo pitkään. Kiinan teollinen vallankumous alkoi n 30 v sitten ja on nyt mennyt miljoonaa ohi Euroopan. Minun kuppikoko on B ja seurausta estrogeenitason koroista. Ja hyvä niin. Pakkohan sitä on geenien mukaan elää. Ei siihen lääkäri auta.
Klingeliltä tilasin viimeksi korseletin ja toimitus tuli matkahuoltoon jonne maksoin lähetyksen.Viesti saapuneesta toimituksesta tuli puhelimeen.Toimii!
Ei tosin ole tuo mikä minulla on kuvassa mutta suurikokoinen ja kiva pitää päällä.- Anonyymi
[email protected]
Multa löytyy monenlaisia jos joku haluaa ostaa? - Anonyymi
Klingelin maksukäytäntö on muuttunut. Aiemmin lähetys tuli matkahuoltoon jonne sen voi maksaa käteisellä. Mutta ei enään,mukana tulee lasku ja siinä ei ole viivakoodia. Ei siis voi maksaa käteisellä esim r kioskilla.Ainoa tapa maksaa on tililtä ja se jättää jäljen tiliitapahtumiin.Nyt puolisi joka katselee tilitapahtumia voi ihmetellä laskua klingelille...onneksi siellä on myös miesten vaatteita...mutta nyt keskitän ostokset liiviliikkeeseen suoraan. Heille käteinen käy ja kiitos siitä.
Loppuivat minulta nettiostokset ja ehkä hyvä niin,olen saanut valtavan hyvää palvelua liiviliikkeessä. Hymyillen palvelevat kuin vanhaa ystävää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279