mistä miehelle naisten rintaliivit

kysyjä

mistä miehelle naisten rintaliivit

39

7061

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 22a

      klingel ja ellos postimyynti.

      • Ostoksille

        Anttila, Sokos ym. tavaratalot ja muut alusvaatekaupat.


    • Marilyn_

      Kelpaisiko Lumingerie.fi, Verkkokauppa kurvikkaille?

    • fitt

      Samoista liiviliikkeistä ne rintaliivit miehelle löytyy, kuin naisellekkin.
      Mies, muista ja kehtaa myös sovittaa. Onnistuu, kunhan vain mainitset asiasta myyjälle, että et todellakaan halua vääränkokoisia liivejä. Kyllä myyjä ymmärtää ja tajuaa, että tässä on hyvä asiakas, jota kannattaa palvella hyvin, sillä hän tulee vielä ostamaan monet liivit.

      • Pääsee_helpommalla

        Sovitustarve on pienempi kun kuppikokoa ei tarvitse sovittaa puuttuvien rintojen vuoksi. Ujompi mies voi ostaa pelkän ympärysmitan mukaankin ja rintsikat sopii todennäköisesti hyvin.


      • Buraja
        Pääsee_helpommalla kirjoitti:

        Sovitustarve on pienempi kun kuppikokoa ei tarvitse sovittaa puuttuvien rintojen vuoksi. Ujompi mies voi ostaa pelkän ympärysmitan mukaankin ja rintsikat sopii todennäköisesti hyvin.

        Kysy asiasta japanilaisilta. He tuntevat miehille sopivat kuppikoot paremmin kuin muu maailma.


      • ManBoobs
        Pääsee_helpommalla kirjoitti:

        Sovitustarve on pienempi kun kuppikokoa ei tarvitse sovittaa puuttuvien rintojen vuoksi. Ujompi mies voi ostaa pelkän ympärysmitan mukaankin ja rintsikat sopii todennäköisesti hyvin.

        Aika monella on kuitenkin jonkin verran rintaa ja kuppikokoa ja joillain enemmänkin, ilman täytteitäkin.


      • Erilaisia
        ManBoobs kirjoitti:

        Aika monella on kuitenkin jonkin verran rintaa ja kuppikokoa ja joillain enemmänkin, ilman täytteitäkin.

        Man-boobsit on aivan erityyppiset ja eri paikassa kuin naisen rinnat. Hankalaa alkaa sulloa miehen rintaläskejä naisten rintaliiveihin, mikäli niitä haluaa korostaa.
        Vastaavasti jotkut miehet haluaa litistää man-boobsit näkymättömiin ja kyseiset asusteet löytyy erikoisliikkeistä.


      • Niin_On

        Naisten liivit kuitenkin istuu, niitäkin on eri malleja...


      • joopsis

        Ei kannata miehenkään olla sovittamatta liivikaupassa.
        Sopivat löytyy kyllä ja miehenkin tissit istuvat hyvin oikeankokoisissa rintaliiveissä. Ujostella ei kannata, koska kauppaahan tässä tehdään ja jokainen liivikauppias tietää, että hyvin palveltu mies asiakas palaa aina takaisin. Monet miehet saattavat ostaa rintsikat joka kuukausi joskus kahdetkin.
        Miehet eivät hinnasta välitä, kunhan liivit ovat sopivat ja palvelu ystävällistä.
        Eli, rohkeasti vaan rintsikoita ja muitakin naisten alusvaatteita ostamaan.


      • taimaa
        Buraja kirjoitti:

        Kysy asiasta japanilaisilta. He tuntevat miehille sopivat kuppikoot paremmin kuin muu maailma.

        ostin taimaasta kolmet miesten rintaliivit oli kauniit ja myös pitsi alkkareita ,kyllä pärjää


      • EiOle

        Siellähän jo M tai 38 koko on elefant-size... ei sieltä voi löytyä.
        Vaatturi tekee toki pukuja mittojen mukaan.


      • Huonosti_kohdeltu
        joopsis kirjoitti:

        Ei kannata miehenkään olla sovittamatta liivikaupassa.
        Sopivat löytyy kyllä ja miehenkin tissit istuvat hyvin oikeankokoisissa rintaliiveissä. Ujostella ei kannata, koska kauppaahan tässä tehdään ja jokainen liivikauppias tietää, että hyvin palveltu mies asiakas palaa aina takaisin. Monet miehet saattavat ostaa rintsikat joka kuukausi joskus kahdetkin.
        Miehet eivät hinnasta välitä, kunhan liivit ovat sopivat ja palvelu ystävällistä.
        Eli, rohkeasti vaan rintsikoita ja muitakin naisten alusvaatteita ostamaan.

        Eipä se kaupanteko aina tunnu kiinnostavan. Ei ainakaan Change-liikkeessä. Siellä todetaan, ettei miehet saa sovittaa, kun se häiritsee naisia...
        Miten voi häiritä, kun ei sitä edes oikeasti tiedä keitä muissa sovituskopeissa on.

        Outoa liiketoimintaa tai osaamattomia palkollisia tai sitten bisneksellä menee liian hyvin.


      • Anonyymi
        Pääsee_helpommalla kirjoitti:

        Sovitustarve on pienempi kun kuppikokoa ei tarvitse sovittaa puuttuvien rintojen vuoksi. Ujompi mies voi ostaa pelkän ympärysmitan mukaankin ja rintsikat sopii todennäköisesti hyvin.

        OLEN OSTANUT RINTALIIVIT JA SUKKANAUHALIIVIT VIIPURIN KORSETTI LIIKESTÄ' OLI ERITTÄIN HYVÄ PALELU


    • nätit
      • nätit

        Nätit ovat kyllä sekä liivi ja nainen


      • ihmet

        Ompas ihme ja kumma, kun paheksuvat naiset eivät ole joukolla hyökänneet!
        Voisiko olettaa, että lama on purrut naisten ylimääräiset agressiot, vai onko tämä normaalia? Johan laulussakin sanotaan, että nainen on häilyvä!


      • transtäti

        Olen löytänyt samanlaiset kirpparilta,ovat kookkaat ja pitävät "tissit "hyvin paikoillaan.Siihen lisäksi lahkeelliset housuliivit täytteillä ja päälle lantioliivi sukkanauhoin-johan on kurvit paikoillaan


      • selväsyy
        transtäti kirjoitti:

        Olen löytänyt samanlaiset kirpparilta,ovat kookkaat ja pitävät "tissit "hyvin paikoillaan.Siihen lisäksi lahkeelliset housuliivit täytteillä ja päälle lantioliivi sukkanauhoin-johan on kurvit paikoillaan

        Tässä viestissä tuli suora vastaus keitä miehiä kyseiset liivit kiinnostaa. Tämä kyseitä mallia joka käänteessä tyrkyttävä henkilö kuuluu samaan joukkoon edellisen viestin kirjoittajan kanssa. Naiset ovat ymmärtäneet asian ja ovat kohteliaasti hiljaa.


      • tyylipuu

        vasta ostin sukkaliivit ,kun kesätulee eitartte enään sukkahousuja .


      • Anonyymi

        Juuri näin. Pidän itse valtavasti noista pitkistä palleatuellisista rintaliiveistä ja olen käyttänyt niitä jo vuosia. Tosin kesäaikaan en oikein tohdi, kun näkyvät niin selvästi paidan alta. Talvisin on aina päällä. Minulla on niitä useampia malleja. Niiden kanssa sitten sopiikin korkealla vyötäröllä olevat pitkälahkeiset housuliivit.


    • MiesLiiveissä

      Itse käyn liiviliikkeissä koska siellä saa palvelua tavarataloista palvelua harvemmin saa

      • transtäti

        selma palmun liike kalliossa helsingissä kyllä osaa neuvoa,saa sovittaakin.ystävällinen ja ihana vanhempi myyjä,on palvellut monia miehiä asiassa.


    • trianglemies

      Lahden liivikeskus on hyvä ja palveleva liivikauppa Sieltä ostin viimeksi Marlies Dekkersin triangle malliston alusasusetin Todella hyvin istuva setti minun kropalleni

      • transtäti

        Täytyykin käydä lahden liivikeskuksessa,katselemassa.Olisiko palleatuettuja rintaliivejä isossa koossa,korseletteja yms...ja siitä sitten radiomäelle.Kiva paikka kuljeskella


      • Oliko_mainos
        transtäti kirjoitti:

        Täytyykin käydä lahden liivikeskuksessa,katselemassa.Olisiko palleatuettuja rintaliivejä isossa koossa,korseletteja yms...ja siitä sitten radiomäelle.Kiva paikka kuljeskella

        Ai jaa, Radiomäki onkin "sellainen" paikka Lahdessa.


      • Anonyymi

        Liivikeskus on hyvä kun sieltä voi varata privaatin ajan ostoksilleen ja näin vältyt muiden katseilta.


    • Rintaliivimies2

      Ostan Helsingissä Selma Palmulta Kalliossa. Erttäin asiantunteva palvelu. Sovitus käy oikein hyvin ja myyjä on mukana alusta loppuun.

      • minä myös olen ollut asiakkaana selma palmun liikkeessä.ensimmäisen kerran se tapahtui niin että olin siinä ulkopuolella katselemassa liivejä ikkunasta ja olin ilmeisesti niin pitkään siinä että myyjä tuli ulos ovesta ja kutsui minut sisään liikkeeseen. heti kohta ymmärsin että hän ymmärsi mitä olin vailla


    • OldTom

      Miehelle rintaliivit? Parhaat olen saanut Klingeliltä. Mitat ovat A/B100-105, joten valikoima on meko suppea. Nyt päälläni on K:n A100 kaarituella ja ne on ihan ok. Valkoisena ne näkyvät paidan läpi, mutta entä sitten. Koska mitoitus vaihtelee, minulla on toiset B105 ilman kaaritukea. Ihon värisinä ne on huomaamattomat. Niin ja sitten kolmannet, korseletti, sukkanauhaliivit, stayuppeja, housuliivejä jne. Kiva olla mies.

    • Massa

      Pitäiskö b-kupin omaavan miehen mennä leikkaukseen?

      • uytyyyuy

        Laihduta!


    • Mittamies

      Käväise Selmalla Kalliossa tai kysele Suomen Liivineulomosta jos asut kauempana.

      • Kirpputoreilta kyllä löytyy,valitettavasti kyllä usein kovin pieniä.Joskus saattaa onni potkaista ja voi löytää jopa palleatuettuja rintaliivejä ja housuliivejä


    • Anonyymi

      Kyllä naisten alusasuliikkeistä saa hyvää palvelua kun reilusti ja kohteliaasti esittää asiansa. Sovittaakin saa. Itse olen kysynyt ensin vaikka puhelimitse, että voiko teillä sovittaa. Olen pitänyt rintaliivejä ja silikonirintoja jo pitkään ja se o tosi ihanaa, kun voi olla oma itsensä. Ketä se muka loukkaisi?

    • Anonyymi

      Kiinasta. Olen tilannut jo pitkään. Kiinan teollinen vallankumous alkoi n 30 v sitten ja on nyt mennyt miljoonaa ohi Euroopan. Minun kuppikoko on B ja seurausta estrogeenitason koroista. Ja hyvä niin. Pakkohan sitä on geenien mukaan elää. Ei siihen lääkäri auta.

    • Klingeliltä tilasin viimeksi korseletin ja toimitus tuli matkahuoltoon jonne maksoin lähetyksen.Viesti saapuneesta toimituksesta tuli puhelimeen.Toimii!
      Ei tosin ole tuo mikä minulla on kuvassa mutta suurikokoinen ja kiva pitää päällä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Klingelin maksukäytäntö on muuttunut. Aiemmin lähetys tuli matkahuoltoon jonne sen voi maksaa käteisellä. Mutta ei enään,mukana tulee lasku ja siinä ei ole viivakoodia. Ei siis voi maksaa käteisellä esim r kioskilla.Ainoa tapa maksaa on tililtä ja se jättää jäljen tiliitapahtumiin.Nyt puolisi joka katselee tilitapahtumia voi ihmetellä laskua klingelille...onneksi siellä on myös miesten vaatteita...mutta nyt keskitän ostokset liiviliikkeeseen suoraan. Heille käteinen käy ja kiitos siitä.
      Loppuivat minulta nettiostokset ja ehkä hyvä niin,olen saanut valtavan hyvää palvelua liiviliikkeessä. Hymyillen palvelevat kuin vanhaa ystävää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe