Monta panoa, kiltti tyttöystävä?

mietinvaan

Onko kukaan onnistunut tässä? Elämäntilanteeni on nyt sellainen, että en halua etsiä tyttöystävää, mutta seksiä tekee tietysti kuitenkin mieli. Minulla on ollut vain yksi nainen aiemmin. Haluaisin nyt ruveta etsimään useita naisia seksiin, mutta pelkään, että tämä laittaa minut ulos niiden naisten tutkasta, jotka eivät itse harrasta seksiä muuten kuin parisuhteessa.

Onko kenelläkään kokemuksia näiden kilttien tyttöjen suhtautumisesta sinuun, kun on tullut ilmi, että olet nainut vaikkapa yli 10 naisen kanssa?

18

561

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ätmi-

Naiset ei ole kilttejä ja naisilla on ainakin 15 panokumppania ennen kun täyttävät 18 vuotta.

• sikasäkissä

ha ha ha. sanoo mies jolla ei ole kokemusta yhdestäkään

• DarthPlaya

Täyttä roskaa että laaja kokemus naisista olisi negatiivinen asia.

"Olin pelimies, mutta kun tapasin sinut..." jne ja menneisyys on kuitattu, sillä erolla kokemattomaan mieheen että tiedät miten myös sitä kilttiä tyttöä käsitellään.

• alkup

Olen kyllä lukenut netistä vähemmän kokeneilta naisilta kommentteja, että kokenut mies on iso turn-off. Mutta naisethan eivät joidenkin mukaan itse tiedä, että mitä haluavat.

• DarthPlaya
        alkup kirjoitti:

Olen kyllä lukenut netistä vähemmän kokeneilta naisilta kommentteja, että kokenut mies on iso turn-off. Mutta naisethan eivät joidenkin mukaan itse tiedä, että mitä haluavat.

Olet varmaan lukenut ja kuullut sellaistakin että naisia kunnioittava kiltti mies on turn-on. Ja sitten nähnyt että tositilanteessa se on ihan eri mies jonka kanssa kävellään baarista ulos.

• alkup
        DarthPlaya kirjoitti:

Olet varmaan lukenut ja kuullut sellaistakin että naisia kunnioittava kiltti mies on turn-on. Ja sitten nähnyt että tositilanteessa se on ihan eri mies jonka kanssa kävellään baarista ulos.

Tuota en sentään usko, että naisia kunnioittava kiltti mies olisi turn-on. Tyttöystäväksi etsisin naisen, joka ei käy baareissa ollenkaan. Sellaisiakin on olemassa.

• Millaisessa tilanteessa sellainen asia tulisi ilmi? Eihän sun tarvitse kenellekään laulaa tuolla omia henkilökohtaisia asioitasi. Ei ketään kiinnosta.

• IkisM

Ehkäpä aloittaja arvelee siten aikanaan kun löytää sen kiltin tytön joutuvansa tilanteeseen jossa asiasta tulisi puhetta ja hän haluaisi olla rehellinen kultaansa kohtaan siinäkin asiassa. Joo, tiedän, typeräähän se tietysti on mutta me miehet ollaan outoja tuossakin suhteessa, ainakin osa meistä.

• ReipasMies1

Tämä fuckbuddy-kulttuuri lienee feministien modernein viritelmä jossa toisarvoinen mies voidaan hyväksyä jyystäjäksi naisen toisarvoisilla preferensseillä? Naisen on tietysti helppoa naamioida toiminta orastavaksi "seurusteluksi" joka loppuikin siihen kun oli sittenkin ne erilaiset elämäntavoitteet. Ehkä pilkesilmäkulmassa loppui, ehkä miehellä oli liikaa tai liian vähän aikaa naiselleen.

Sinänsä tragikoomista että naisia pelottaa ruton tavoin seurustelematon mies mutta toisaalta naisia pitää osata käsitellä juuri "silleen" jotta edes voisi olla "kiinnostava" väärällekkin naiselle. Aika naivi pitää olla jos luulee että se eloveena-sunshine-tyttö ei vaadi mitään kuin ujon katseen ja käyt-sä-täällä-usein, tadaa- pian on kesähäät.

Näin se yritetään propagandalla ajaa läpi että naisen p/s- historia on yleensä tabu ja jopa paras ytmikin joutuu hyväksymään pilkkeellä silmäkulmassa naisen hame korvissa yökerhoissa juoksentelun. Ei kukaan halua kuulostaa halvalta.

• IkisM
        ReipasMies1 kirjoitti:

Tämä fuckbuddy-kulttuuri lienee feministien modernein viritelmä jossa toisarvoinen mies voidaan hyväksyä jyystäjäksi naisen toisarvoisilla preferensseillä? Naisen on tietysti helppoa naamioida toiminta orastavaksi "seurusteluksi" joka loppuikin siihen kun oli sittenkin ne erilaiset elämäntavoitteet. Ehkä pilkesilmäkulmassa loppui, ehkä miehellä oli liikaa tai liian vähän aikaa naiselleen.

Sinänsä tragikoomista että naisia pelottaa ruton tavoin seurustelematon mies mutta toisaalta naisia pitää osata käsitellä juuri "silleen" jotta edes voisi olla "kiinnostava" väärällekkin naiselle. Aika naivi pitää olla jos luulee että se eloveena-sunshine-tyttö ei vaadi mitään kuin ujon katseen ja käyt-sä-täällä-usein, tadaa- pian on kesähäät.

Näin se yritetään propagandalla ajaa läpi että naisen p/s- historia on yleensä tabu ja jopa paras ytmikin joutuu hyväksymään pilkkeellä silmäkulmassa naisen hame korvissa yökerhoissa juoksentelun. Ei kukaan halua kuulostaa halvalta.

"Naisen on tietysti helppoa naamioida toiminta orastavaksi "seurusteluksi" joka loppuikin siihen kun oli sittenkin ne erilaiset elämäntavoitteet."

juuri noin. Useimmista Naisista kun olisi liian häpeällistä ilmoittaa suoraan hakevansa panoja kun niitä saa helposti he varmaan muka vakavissaan etsii oikeaa suhdetta mutta saatuaan muutaman panon tulee keskustelu "erilaiset elämäntavoitteet" ja horo voi lentää huoleti seuraavaan seipääseen jatkaaan samalla kuviolla. Miehä voi olla vuodessa kymmeniä eikä horo sittenkään tunnusta/tunnista olevansa horo .kun on muka vakavissaan etsinyt kumppania jota ei oikeasti halua edes löytää, horoilu on hauskempaa.

• huoh

Mies tässä oli hakemassa panoja. Silti täällä haukutaan naisten oletettua seksielämää. Haukkuisitte aloittajan löyhää moraalia.

• alkup
        huoh kirjoitti:

Mies tässä oli hakemassa panoja. Silti täällä haukutaan naisten oletettua seksielämää. Haukkuisitte aloittajan löyhää moraalia.

En ole ryhtymässä saaliiksi, vaan metsästäjäksi. Siinä on iso ero. Irtopanomuija on vapaaehtoinen saalis ja se on hämmästyttävän selkärangatonta ja moraalitonta.

• huoh

Ympäriinsä paneskelu on ympäriinsä paneskelua, joutui sen eteen näkemään vaivaa tai ei.

• AfTötterström

"Aika naivi pitää olla jos luulee että se eloveena-sunshine-tyttö ei vaadi mitään kuin ujon katseen ja käyt-sä-täällä-usein, tadaa- pian on kesähäät."

Ah, kuink' kaunista.

• Miyu

Näin kiltin ja vähemmän kokeneen naisen näkökulmasta mies ei ole kovin varteenotettava vaihtoehto, jos vaatii naiselta kokemattomuutta, vaikka on itse paneskellut ympäriinsä.

• Minustakin tuo että vaatii naiselta jotain mitä ei itse halua toteuttaa on kyllä kovin omituinen ajattelutapa, ja laskee miehen pisteitä roimasti.

Olen jotenkin kuvitellut että parhaiten yhteensopivia olisivat juuri ne samankaltaisen suhdehistorian omaavat, ja että nämä myös olisivat toisistaan lähtökohtaisesti eniten kiinnostuneita (eli että kokeneelle miehelle ei välttämättä edes kelpaisi kokematon nainen), mutta ilmeisesti olen ollut väärässä.

• trollisiili
        stellaria81 kirjoitti:

Minustakin tuo että vaatii naiselta jotain mitä ei itse halua toteuttaa on kyllä kovin omituinen ajattelutapa, ja laskee miehen pisteitä roimasti.

Olen jotenkin kuvitellut että parhaiten yhteensopivia olisivat juuri ne samankaltaisen suhdehistorian omaavat, ja että nämä myös olisivat toisistaan lähtökohtaisesti eniten kiinnostuneita (eli että kokeneelle miehelle ei välttämättä edes kelpaisi kokematon nainen), mutta ilmeisesti olen ollut väärässä.

Samoja panoeinojahan kokemattomat naisetkin kuolaavat kuin mitä muutkin naiset.

Itselleni kelpaisi hyvin samoissa lukemissa ja kokemuksissa oleva nainen kuin mitä itse olen, mutta ehkä mielelläni suosisin naista, jolla olisi ainakin hiukan vielä vähemmän kuin itselläni.

Tämä ei johdu mistään kilpailusta asiassa.

Vaan se johtuu siitä, että nainen valitsee. Ja nainen myös useimmiten jättää. Toisin sanoen, nainen joka on miehen kanssa samoissa lukemissa, on sitoutumiskyvyttömämpi ja juonikkaampi ja vaativaisempi kuin se samoissa lukemissa oleva mies.

• Miyu
        trollisiili kirjoitti:

Samoja panoeinojahan kokemattomat naisetkin kuolaavat kuin mitä muutkin naiset.

Itselleni kelpaisi hyvin samoissa lukemissa ja kokemuksissa oleva nainen kuin mitä itse olen, mutta ehkä mielelläni suosisin naista, jolla olisi ainakin hiukan vielä vähemmän kuin itselläni.

Tämä ei johdu mistään kilpailusta asiassa.

Vaan se johtuu siitä, että nainen valitsee. Ja nainen myös useimmiten jättää. Toisin sanoen, nainen joka on miehen kanssa samoissa lukemissa, on sitoutumiskyvyttömämpi ja juonikkaampi ja vaativaisempi kuin se samoissa lukemissa oleva mies.

No ei kyllä kuolaa. Itse olen ainakin pitänyt sopivan etäisyyden näihin "panoeinoihin". Ei niistä ole kuin harmia.

Minulla on ollut kaksi poikaystävää ja kumpikin ovat olleet kunnollisia. Ensimmäisen kanssa totesimme, ettemme valitettavasti sovi yhteen tarpeeksi hyvin ja erosimme sopuisasti. Nyt minulla on uusi poikaystävä ja hän vaikuttaa niin sopivalta, että toivottavasti jäisi viimeiseksi. Eli kyllä niitä naisia on, jotka katsovat vain kunnollisia miehiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3382
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3192
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2718
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2548
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1495
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1330
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82