Pitkät tummat ripset

räpsyripsi

Mitä tekisitte itse, jos sinulla olisi pitkät, mustat ripset. Laittaisitteko ripsiväriä vaiko ette? Yläripseni on luonnollisesti taipuneena 1cm pitkä, eli on yli yhden sentin jos se olisi ihan suora. Alaripsenikin ovat todella pitkät, tummat ja tuuheat. En ole koskaan käyttänyt ripsaria juuri tästä syystä. Monet ovat kyselleet onko minulla joku kestovärjäys. Itse olen kehittänyt tästä jonkinlaisen ongelman, sillä ripseni ovat suht suorat, eivätkä kestä taivutettuina hetkeäkään. Eivät ne sentään silmän päälle kaarru, ainankaan kovin pahasti, mutta joku pieni taivutus olisi ihan kiva... Mitä te itse tekisitte? Minä pelkään, että ripseni haurastuisivat jos alkaisin taivuttamaan niitä ja laittamaan jotain tököttiä että kestäisivät...

5

213

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • firstworldproblem

Käyttäisin varmaan ripsiväriä vain juhlissa. Mutta en usko, että taivuttelu ja geelin laitto ripsiä haurastuttaisi, jos et ole kovakourainen. Arkeen voisi käydä läpinäkyvä ripsiväri - googleta "clear mascara" niin löydät kenties omaan budjettiin sopivan.

• räpsyripsi

Olisin vaan niiiin onnellinen!!

• katriina61

iskisin miehiä räpsyripsilläni <3

• silmänympäryskarvatöhnä

Minulla on sama ongelma. Mutta olen tullut siihen johtopäätökseen etten arjessa feikkaa ripsiäni. Ärsyttää toisinaan, kun kaikki kysyy että miten sulla voi olla niin paakkuuntumatonta ripsaria...

• jättiripsi

Mulla on kans pitkät mustat ripset ja eskarista lähtien kaikki kyselly onko tekoripset tai ripsaria...
      Mutta mulla on se ongelma että tosi usein ylä- ja alaripset takertuu toisiinsa kiinni (varsinkin silmäluomen reunassa olevat) ja joskus myös kääntyy ripset silmiin. Aion koittaa josko ripsien taivuttimista olis apua näihin, mut jos joku tietää jonkun hyvän ja halvan keinon niin saa kertoo :) ja aion pistää korvan taakse myös clear mascaran!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      5
      1254
    2. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      168
      1183
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      102
      1045
    4. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      987
    5. 131
      884
    6. Me, kaikki suomalaiset, emme pommita Pietaria

Vaikka Suomen tasavalta, yhdessä muun Euroopan sekä USA:n kanssa käykin hyökkäyssotaansa Venäjää vastaan, pommittaen nyt
      NATO
      271
      879
    7. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      71
      874
    8. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      776
    9. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      45
      773
    10. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      395
      753
    Aihe