EI LADA MITÄÄN

Kazaakkeli

en tiedä laitanko tän ilmoituksen edes oikeaan paikkaan kun en tietokoneista hirveesti tiedä mut silti vähän :) elikkä mun ongelma olis se että kun mä asensin tän koneen uudelleen ja laitoin kaikki ohjaimet ja yhteydet uudelleen mutta nyt mun KAZAA ei toimi. latasin sen uudellen ja asensin sen uudelleen mutta SEARCH juttu ei toimi. tää liittyy varmaan jotenkin palomuuriin? mul olis ADSL yhteys...
en saa myös ladattua melkein mitään kunnon ohjelmia kuten esimerkiksi Microsoftin sivulta latasin DIRECTX 9.0 mikä on tarkoitettu mun windows-xp:lle mutta lataus ei onnistunut ja pyydettiin ottamaan yhteyttä järjestelmävalvojaan (itse olen järjestelmävalvoja)

auttakaa mua tässä pliis :( tartten teidän apua niin paljon! ilman kazaata en saa ladattua mitään. ja ilman DIRECTX 9.0 en voi pelata mitään PC-pelejä :(

auttakaa pliis!! :(

huomasin että internet asetuksissa voi valita haluaako laittaa "passiivista FTP:ta (palomuuri-DSL modeemiyhteensopivuus) mulla on ainakin se käytössä...en tiedä liittyykö se edes tähän asiaan...

Ps. mulla on ladattuna SP2 ja Norton Antivirus. ne toimii kyllä...ja mulla olis soneran ADSL yhteys...en tiedä tarttetko noita tietoja mutta kirjoitinpa varmuuden vuoksi kun en tiedä asiasta paljoakaan :D

2

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Semmosta viruspesää kuin kazaa, en halua enään koneelleni. Kazaa lite on parempi ja vika voi olla palomuurissa.
      DirectX:ää ei tartte just kazaalla lataa. Se on useimpien pelien mukana ja saa ihan netistäkin. Eti googlella.

• Kazaakkeli

just nimen omaan mä latasin Directx microsoftin sivuilta mutta ei onnistunut...

lukee vaan "ohjelma ei ole läpäissyt windows logo-testiä , ota yhteys järjestelmävalvojaan"

microsoftin sivulla sanottiin että toi on just tarkoitettu mun windows-xp:lle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      76
      2043
    2. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1798
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      135
      1283
    4. Mistä löytää kadonnut motivaatio?

Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että
      Sinkut
      118
      1280
    5. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      135
      1195
    6. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      83
      817
    7. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      174
      796
    8. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      176
      769
    9. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      426
      700
    10. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      592
    Aihe