Rakastan miestäni aivan yli kaiken. En kuitenkaan suhteessa ole onnellinen. En voi luottaa häneen ja se ahdistaa joka päivä.
Haluan erota, mutta pelkkä ajatuskin satuttaa. Se aiheuttaa kirjaimellisen paniikin. En kestä ajatusta, että hän olisi jonkun toisen kanssa.
Selviääkö erosta? Mistä siihen saa apua? Mitä, jos kipu ei ikinä hellitä?
Mistä tukea eroamiseen?
2
137
Vastaukset
- tälläselvinnyt
Itse pääsin juuri tuollaisesta tilanteesta ajattelemalla, että onhan mies ollut jonkun toisen kanssa ennen minua, niin hyvin voi olla minun jälkeenikin. Meillä oli aikamme, ja nyt on mahdollisuus sentään töytää mies, johon voi luottaa. Jos ei luota, ei ole suhdetta. Luottamus ansaitaan, jos toinen ei vain ole luotettava, niin menköön menojaan..
- Kokenut62v
Hei. Sun täytyy miettiä ihan itse mitä haluat, pitää puhua asiat selviksi, mm miksi et luota mieheesi? Onko aiheellista? Et varmaankaan rakasta yli kaiken ja mitä se on hänessä mitä ns rakastat ? Seksikö hänen kanssaan? Fiksu nainen saa sitä kunnonsuhteessa muualla .. Erosta selviää ajan myötä.. Muista että puhumalla paras ja matka omaan itseen selvittää mikä on sulle tärkeää!
Voiko luottamuksen palauttaa jos rikottu? Tosin kerran pettäjä, yleensä aina pettää mutta miksi? Jos mies ei saa kotona RIITTÄVÄSTI niin tekee mieli hakea
Muualta... Luonnonlaki... Kädestä pitäminen ja silmiin katseleminen ei riitä, kummallekaan..? Onko hän onneton?? Selvitähän kokonaisuus.. Tsemppiä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397800Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde411999Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5949- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822