Rakastan miestäni aivan yli kaiken. En kuitenkaan suhteessa ole onnellinen. En voi luottaa häneen ja se ahdistaa joka päivä.
Haluan erota, mutta pelkkä ajatuskin satuttaa. Se aiheuttaa kirjaimellisen paniikin. En kestä ajatusta, että hän olisi jonkun toisen kanssa.
Selviääkö erosta? Mistä siihen saa apua? Mitä, jos kipu ei ikinä hellitä?
Mistä tukea eroamiseen?
2
172
Vastaukset
- tälläselvinnyt
Itse pääsin juuri tuollaisesta tilanteesta ajattelemalla, että onhan mies ollut jonkun toisen kanssa ennen minua, niin hyvin voi olla minun jälkeenikin. Meillä oli aikamme, ja nyt on mahdollisuus sentään töytää mies, johon voi luottaa. Jos ei luota, ei ole suhdetta. Luottamus ansaitaan, jos toinen ei vain ole luotettava, niin menköön menojaan..
- Kokenut62v
Hei. Sun täytyy miettiä ihan itse mitä haluat, pitää puhua asiat selviksi, mm miksi et luota mieheesi? Onko aiheellista? Et varmaankaan rakasta yli kaiken ja mitä se on hänessä mitä ns rakastat ? Seksikö hänen kanssaan? Fiksu nainen saa sitä kunnonsuhteessa muualla .. Erosta selviää ajan myötä.. Muista että puhumalla paras ja matka omaan itseen selvittää mikä on sulle tärkeää!
Voiko luottamuksen palauttaa jos rikottu? Tosin kerran pettäjä, yleensä aina pettää mutta miksi? Jos mies ei saa kotona RIITTÄVÄSTI niin tekee mieli hakea
Muualta... Luonnonlaki... Kädestä pitäminen ja silmiin katseleminen ei riitä, kummallekaan..? Onko hän onneton?? Selvitähän kokonaisuus.. Tsemppiä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115157Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493352Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle883132Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku382558- 811827
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411560450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1221515Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311266Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1191169- 161129