..rekisteröidä nimimerkkini. Arvaa, hätkähdinkö, tai että edes kiinnostaa? Jatkan silti kirjoittelua silloin, kun mua huvittaa. Mikään ei sitä estä.
6 vuotta siihen meni, että joku uskalsi..
17
78
Vastaukset
- Syytä_tissua
Tissu rekisteröi sen. Se on tissun vika.
- Syytä_tissua_
Heh. Tissu rekisteröi sen. Se on tissun vika.
- Me_Emme_pPelkää
Uskalsi?? Hih :DDD No joo.. kerro toki lisää.
- Kylmät_kädet_aito
Se oli palvelus. Kun kuulustelut kansankiihoittamisesta ja viharikoksista tulee ajankohtaiseksi, kiellän kaiken. Muuta en sano. Heittäydyn mykäksi. Voi sitä raukkaa, joka rekisteröi Kylmiksen, jonka IP-osoite otetaan selville viranomaisten toimesta.
Teit minulle palveluksen. Onnea matkaan. - Kk__
Kylmät_kädet_aito kirjoitti:
Se oli palvelus. Kun kuulustelut kansankiihoittamisesta ja viharikoksista tulee ajankohtaiseksi, kiellän kaiken. Muuta en sano. Heittäydyn mykäksi. Voi sitä raukkaa, joka rekisteröi Kylmiksen, jonka IP-osoite otetaan selville viranomaisten toimesta.
Teit minulle palveluksen. Onnea matkaan.Olen ollut DNA:lla töissä. DNA tekee kaikkensa suojellakseen asiakkaitaan, mutta kun kytät puuttuvat peliin, he ovat täysin voimattomia ja joutuvat pakosta paljastamaan asiakkaansa logitiedostot.
- En_tiiä_sitten
Aivan se ja sama!
- Aitokylmis
Huvittaa, kun olin taas monta vuorokautta putkeen edes vilkaisematta S24:lta, niin pelkkää Kylmistä silti jauhetaan. Kylmäkäsi sitä ja Vaahtokassi tätä. Mikä teitä vaivaa? Jos joskus vuonna 2000 loukkasin jotain vakiota, niin pyydän vilpittömästi anteeksi.
- Tunkkapussi
Olet niin ylimielinen kusipää, vaikka et pärjää tappelussa edes amismölleille. Siksi sua vihataan.
Tunkkapussi kirjoitti:
Olet niin ylimielinen kusipää, vaikka et pärjää tappelussa edes amismölleille. Siksi sua vihataan.
Kylmis kaikki tietää että tunkkapussi vaahtis yms on sama jätkä
- kylmiksen_suku
Kylmis ja sen sisko ovat molemmat manipuloivia psykopaatteja. Siskolla miehensä sukunimi:
https://fi-fi.facebook.com/heidi.pankola- V___
Kylmiksellä ei ole sisaruksia, sillä ei ole ketään. Se yrittää jatkuvasti vain hämätä, ettette tekisi ovihyökkäyksiä.
V___ kirjoitti:
Kylmiksellä ei ole sisaruksia, sillä ei ole ketään. Se yrittää jatkuvasti vain hämätä, ettette tekisi ovihyökkäyksiä.
Ja tämä on kans kylmiksen tekstiä
- MariankatuLahti
Mahtaakohan tunkata.
- HÄHÄÄÄÄÄÄ
Eli sulla on ollut 6 vuotta aikaa rekisteröidä kyseinen nimimerkki, ja nyt alat itkemään kun joku vei sen? Luuletko että siinä on jotain laitonta? Ei ole! HAH HAH HAAAA!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575715
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263464- 652397
- 372039
- 331812
- 421789
- 1041720
- 211616
- 271452
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!361359