Onko tyttö mahdollisesti kiinnostunut musta seksuaalisesti, kun hän katsoo mua aina todella pitkään ja syvään ja hymyilee sit hiukan hermostuneesti kun huomaan ja katson takaisin? Olemme yhdellä samalla kurssilla ja sitä tuijottelua on kestänyt melkein alusta asti. Olen itse (mielestäni) hyvinkin heteromainen nainen tyyliltäni (pukeutuminen, puhetapa, olemus jne). Tämä tyttökin on hyvin neutraali kaikin tavoin, olisin ensivaikutelman perusteella myös arvioinut heteroksi. Hän on lähes mun ikäinen. Mutta tuo hänen tuijotuksensa ja vieno hymy on jotain sellaista, mihin en ole koskaan törmännyt. Ja hassua kyllä mä jotenkin toivon, että hän olis kiinnostunut musta. Ensinnäkin olisinhan toki imarreltu, mutta muutenkin salaa kiehtoo sellainen ajatus...noh, naisesta. En tiedä onko tämä vain puutteessa olevan sinkun fantasiaa, mutta se tyttö on oikeasti jotenkin viehättävä ja kiinnostava. Jos olisin bi/gay, olisin varmaan ihastunut häneen. Silti hän ei ole sellainen ihanne-naistyyppi, joka tavallaan itse haluaisin olla. Ääh, mistä sen voi tietää varmaksi onko naispuolinen henkilö vain tavallista ystävällisempi ja hymyilevä vai seksuaalisesti kiinnostunut? Vai onko tuijottelu perus kateellista/uteliasta/vertailevaa/kilpailevaa heteronaisen käyttäytymistä?
Mistä tietää onko nainen kiinnostunut naisesta?
6
1912
Vastaukset
- TunnetKylläSen
Ei noi ulkoiset habitukset välttämättä kerro voisiko olla mahdollisesti kiinnostunut/ihastunut. Kyllä "sen jonkin" vain usein juuri katseesta tunnistaa. Varmasti itse tunnistat onko kyse kateellisesta katseesta vai kenties jostain muusta....ja tuskin tänne kirjoittelisitkaan jos hän katselisi sua kadehtien tai muuten vain vertailevasti.
- fdfsdsffdsfds
"Jos olisin bi/gay, olisin varmaan ihastunut häneen." No, puheiden perusteella olet selvä bi, etkä mikään hetero.
- Goforit
Ota kontaktia, hymyile samalla lailla takaisin ja mene juttelemaan, sittenpähän näet. Ei siinä itseään niin totaalisesti nolaa kuin voisi kuvitella. Yleensä kiinnostuneet katseet ja tuijottelut kyllä tunnistaa, mutta aina on hyvä kysyä. Tiedä vaikka saisit kunnolliset yhden yön kokeilumeiningit, kuten jagdpanzer jo mainitsi :D
- N29
Painukaa baariin yhdessä. Jos toinen alkaa kännissä heruttelemaan tanssilattialla, niin se on satavarmaan kiinnostunut. Jos se on ujo, niin se ei ehkä kehtaa tulla jutteleen.
- miksikysyt
Jos sä olet nainen niin sunhan se pitäis tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512304Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖271274Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut861068Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt55992Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me145939Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11924- 68893
Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10823vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22813Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu50786