Onko tyttö mahdollisesti kiinnostunut musta seksuaalisesti, kun hän katsoo mua aina todella pitkään ja syvään ja hymyilee sit hiukan hermostuneesti kun huomaan ja katson takaisin? Olemme yhdellä samalla kurssilla ja sitä tuijottelua on kestänyt melkein alusta asti. Olen itse (mielestäni) hyvinkin heteromainen nainen tyyliltäni (pukeutuminen, puhetapa, olemus jne). Tämä tyttökin on hyvin neutraali kaikin tavoin, olisin ensivaikutelman perusteella myös arvioinut heteroksi. Hän on lähes mun ikäinen. Mutta tuo hänen tuijotuksensa ja vieno hymy on jotain sellaista, mihin en ole koskaan törmännyt. Ja hassua kyllä mä jotenkin toivon, että hän olis kiinnostunut musta. Ensinnäkin olisinhan toki imarreltu, mutta muutenkin salaa kiehtoo sellainen ajatus...noh, naisesta. En tiedä onko tämä vain puutteessa olevan sinkun fantasiaa, mutta se tyttö on oikeasti jotenkin viehättävä ja kiinnostava. Jos olisin bi/gay, olisin varmaan ihastunut häneen. Silti hän ei ole sellainen ihanne-naistyyppi, joka tavallaan itse haluaisin olla. Ääh, mistä sen voi tietää varmaksi onko naispuolinen henkilö vain tavallista ystävällisempi ja hymyilevä vai seksuaalisesti kiinnostunut? Vai onko tuijottelu perus kateellista/uteliasta/vertailevaa/kilpailevaa heteronaisen käyttäytymistä?
Mistä tietää onko nainen kiinnostunut naisesta?
6
2014
Vastaukset
- TunnetKylläSen
Ei noi ulkoiset habitukset välttämättä kerro voisiko olla mahdollisesti kiinnostunut/ihastunut. Kyllä "sen jonkin" vain usein juuri katseesta tunnistaa. Varmasti itse tunnistat onko kyse kateellisesta katseesta vai kenties jostain muusta....ja tuskin tänne kirjoittelisitkaan jos hän katselisi sua kadehtien tai muuten vain vertailevasti.
- fdfsdsffdsfds
"Jos olisin bi/gay, olisin varmaan ihastunut häneen." No, puheiden perusteella olet selvä bi, etkä mikään hetero.
- Goforit
Ota kontaktia, hymyile samalla lailla takaisin ja mene juttelemaan, sittenpähän näet. Ei siinä itseään niin totaalisesti nolaa kuin voisi kuvitella. Yleensä kiinnostuneet katseet ja tuijottelut kyllä tunnistaa, mutta aina on hyvä kysyä. Tiedä vaikka saisit kunnolliset yhden yön kokeilumeiningit, kuten jagdpanzer jo mainitsi :D
- N29
Painukaa baariin yhdessä. Jos toinen alkaa kännissä heruttelemaan tanssilattialla, niin se on satavarmaan kiinnostunut. Jos se on ujo, niin se ei ehkä kehtaa tulla jutteleen.
- miksikysyt
Jos sä olet nainen niin sunhan se pitäis tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.4482906IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk1042132- 1691722
Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.981607Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten171606Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää4591258- 1471134
Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu521110Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla44982- 38969