Miten isketään. Parhaat hetket, kun olin laivalla H:kiTukholma Olin osaksi työmatkalla , niinkuin nytkin mistä kerron
miten mies isketää Tulin illalla katselemaan mutta baarissa minkä ohi menin ei ollut ketään, niinpä istahdin.
En ole Wiskin ystävä, mutta irlantilainen mallas wiski jää murskalla , katsoin baarin peiliin nainen iski mut. Mutta kuinka lujaa sen verran .
Tanssittiin ,ja että mennään hänen hytin kautta minun hyttiin. Mentiin hyttiin. siellälä oli hänen 8v.poikansa.
Mulla meni oma kalu kurkkuun.
Siitä eì ei. Käytiin tuulettumassa vähän kumpikin ok. Öitä.
Seuraavana aamu ravintolassa sama homma , mutta nyt (äiti) humalassa siis kun oltiin jo tulossa hesaan. Kaikilla ei ole tätä mahdollisuutta mentiin mun hyttiin mikä oli varustamo hytti, laiva lähti takaisin Ruotsiin Minun oli pakko jatkaa töitä. Hänet ja poikansa saatettiin maihin, ja hoidin heille kulj. kotiin.
En ole tästä ylpeä.Mutta opin jotain ja opin.
Mutta kaikkia miehiä ei voi , tai sitten voi myös naiset .
Aina ei tarvitse mennä punkkaan .mutta ?????.
Mies vastaa naisille.
norja
4
367
Vastaukset
- vaaakvaak
vattavak?
- hyhhhyh
Et kuitenkaan oppinut kirjoittamaan selkokieltä, hirveän sekavaa tekstiä. Ihmisiä on moneen lähtöön ja ne laivalla törppöilijät kyllä tiedetään, ovat omaa kastia.
- Mostro
Taitaa ollut "Wiski" maistunut nytkin. Se kirjoitetaan muuten: viski.
- pilllluni
Ei vittttu oli sekavaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811268
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138883- 84824
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47674Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t246592Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311580Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55569- 51549
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7540