Panettaa himottaa

Kymiläinen

Anoppi on komeerunkoinen laski,viimevierailulla antoi selvän ohjeen,että seuraavalla kerralla pannaan.Olen kyllä kehunut hänen vartaloa,ikäisekseen hyvässä kuosissa,mutta vähän pelottaa,ja himottaa.mielipide olisi kiva kuulla.Vuosimallia 65

14

2075

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neuvo_tarjolla

      Kysypä ekaksi siltä anopin tyttäreltä (tai voihan se olla poikakin), jonka kanssa olet suhteessa, jotta mitäpä hän asiasta ajattelee.

    • mp234

      kelaa nyt runkkari. sehän on kuin pedofiiliä eli täysin sairasta muijan äiti sisarukset lapset oman poikasi vaimo. jos todella haluat loukata omaa vaimoasi niin toi kyllä tehoaa. vittu vielä kysyy mielipiteitä.

    • tervemenoa

      Haluaa eroon sinusta, kun ei kaipaa vävyksi tuollaista runkkaria. Helppo homma kun olet noin kalusi vietävissä

    • Provoilee

      Tämä on sama tyyppi joka on vääntänyt aikaisemminkin tänne näitä sairaita aloituksia. Sairas mieli ajaa ihmistä kaikenlaiseen.

    • Ällikatti

      Säälin sun vaimo-raukkaa äidistään ja miehestään .Eiks sulla leikkaa ollenkaan . Se on pahempi kuin menisi vieraisiin. Otas nyt jolu oikeaan käteen.

    • Haminanmiäs

      Itse nain 90 luvulla mökillä anoppia saunassa kun kihlattuni lähti tekemään ruokaa koskaan en ole ollut niin kiimainen kolli ja sain naida anaaliin ja anoppi runsas iso rintainen nainen vähän humalassa pimpissä kunnon karvoitus se oli rivoa jatkoimme seksi akteja vuoden verran kunnes erosin muistot mahtavat anoppi parempi sänkyssä kun tytär

      • Olihan_se_tuokin_kokemus

        Onhan tuossa sentään iso kirjain aloituksessa. Muuten kirjoitusasu vastaa täydellisesti sitä, mitä voi odottaa kirjoittajan älyllisistä lahjoista.


      • Yrjö_Yrjönpoika

        Kysymys edelliselle kommentoijalle: Onko kiistämätön osoitus kirjoittajan älyllisistä lahjoista se, että kirjoitusasu ei ole moitteeton?


      • Olihan_se_tuokin_kokemus
        Yrjö_Yrjönpoika kirjoitti:

        Kysymys edelliselle kommentoijalle: Onko kiistämätön osoitus kirjoittajan älyllisistä lahjoista se, että kirjoitusasu ei ole moitteeton?

        On. Jos ei osaa edes alkeellisempia kielioppisääntöjä, turha odottaa mitään muutakaan älyllistä toimintaa. Tämän on 50 vuoden elämänkokemus osoittanut.


    • Supervävy

      Anna mennä vaan!Anoppis lähenee vaihdevuosia ja tietää,ettei kauaa enää kostu kuin kainalot ja sitä ennen on revittävä riemu irti.Munkin x-anoppi vonkas multa aina kun muilla silmä vältti.Jätin kyllä astumatta ku se on ruma kuin ruutitynnyri ja tyhmä kuin kivi.

    • sannaalaitoin

      Anna mennä vaan. Elämä on liian lyhyt ihmeteltäväksi. Itse pääsin eilen vaimon nuoremman siskon käsittelyyn. Mahtava kokemus ja kun tilaisuus tulee aion ottaa uusinta näytöksen.

    • puumaano

      Kyllä minä olen kerran vävyltäni saanut juhannussaunassa oikein kunnon kielihoidon, muiden ollessa uimassa......asiasta ei sen jälkeen ole puhuttu halaistua sanaa.

    • Jullkka

      Pane ihmeessä,se on miehen tehtävä,autettava kiimaista naista.Älä välitä näistä pelokkaista,naismiehistä jatka sukua jota tässä ei ,himon tyydytys on upeeta.Ja anopin nautinto,kaikki jotka ovat lähenpänä kuolemaa nauttivat kaksinveroin.

    • vävy

      Anoppini antaa vielä vanhoilla päivilläänkin (yli 80 vuotias) nussia. Takaapäin olen nussinut sitä monta kertaa, anoppi laittaa tummelia pilluunsa, hyvin luistaa. Monta spermalastia anoppi on saanut minulta. Vaimoni ehkä tietää, ei koskaan sano muuta kuin kiusoittelee mitä töitä teit anopillesi, iskee silmää päälle. Ei hassumpaa työtä ollenkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      278
      19162
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3582
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1298
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe