Onko rikos?

Apua_nyt

Herään usein käsi housuissa ja käsi tekee "sitä niin". Olen naimisissa oleva henkilö.

1

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riippuu vähän siitä onko käsi omasi ja omissa housuissasi vaiko jonkun toisen käsi housuissasi. Mahdollista on vielä että oma kätesi on jonkun toisen housuissa.

      Ilmeisesti "sen tekemisellä" viitataan jonkinlaiseen seksuaaliseen tekoon.

      Seuraavaksi voimme pohdiskella mahdollista rikosnimikettä. Jos ketjun aloittaja herää oma käsi omissa housuissaan seksuaalista tekoa suorittamassa, on kyseessä vanhalla kielellä ilmaistuna itsesaastutus. Mainittua Itsepollutsioonia ei ole kriminalisoitu, mutta teon seuraamuksena saattaa kuitenkin olla sokeus, kuurous taikka ihokarvojen kasvaminen kämmenpuolelle.

      Mikäli aloittaja ja toinen osapuoli ovat täysi-ikäisiä voi kyseessä olla seksuaalinen ahdistelu riippumatta siitä kumman käsi on toisen housuissa, jos suostumusta tähän ei olla saatu.

      Mikäli toinen osapuoli on alaikäinen saattaa kyseessä olla lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö.

      Jos aloittajan käsi on toisen housuissa tekemässä luvattomia, kun hän itse herää, voimme esittää kysymyksen, että voiko nukkuva ihminen syyllistyä kuvatun kaltaiseen rikokseen?

      Tällöin tulisi esittää näyttöä tarkoituksesta ryhtyä kuvattuun tekoon, koska tiedoton ihminen ei voine syyllistyä mihinkään, ellei ole itse tiedottomuuttaan aiheuttanut. On kuitenkin mahdollista unissaan toivoa ja nähdä tekevänsä juuri sitä mitä oikeasti tekeekin, vaikka tekeekin sen unissaan. Tällöin pitäisi oikeudessa tutkia, mitä unta tilanteessa on nähty. Onhan tilanteessa saatettu nähdä unta vaikka lehmän lypsämisestä taikka vastaavasti piirakan leipomisesta. Näin tarkoitusta tekoon ei ole ollut ja voidaan puhua korkeintaan tuottamuksesta, mutta kyseessä taitaa kuitenkin olla silkka sattuma.

      Mikäli kyseessä on toisen osapuolen taikka aviopuolison käsi housuissasi, tulee asia saattaa välittömästi poliisin tutkittavaksi ja syyllinen käräjille tuomittavaksi. Mikäli kyseessä on päinvastainen tilanne, kannattanee asiasta olla ihan hiljaa ja alkaa nukkumaan toisella kyljellä, ainakin pysyä kaukana alaikäisistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      64
      1887
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1267
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1204
    4. 45
      1115
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      982
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      969
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      910
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      853
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      848
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      39
      844
    Aihe