Olin eilen baarissa.
Sanoin nuorelle naiselle 'moi'.
'Mulla on poikaystävä' oli vastaus.
Koska 'moi' on alkanut tarkoittaa 'ota poskeen'?
Nainen baarissa
63
1099
Vastaukset
- eiymmärrääh
sama sanottu mulle kun kysyin vaan "mitäs neidille kuulu"
- 234
No ehkä kyseinen nainen halusi vain ystävällisesti säästää aikaasi. Miehet eivät juurikaan halua vain jutella naisten kanssa huvikseen. Naiset oppivat tämän ikävän tosiasian aika nopeasti.
- Haeapua
Tämä on vihapuhetta. Onko pakko puhua noin rumasti? Olet terapian tarpeessa, tuollainen katkeruus ei ole enää tervettä.
- ExPUA
Haeapua kirjoitti:
Tämä on vihapuhetta. Onko pakko puhua noin rumasti? Olet terapian tarpeessa, tuollainen katkeruus ei ole enää tervettä.
Shaming languagea ja henkilöhyökkäys.
(Koodi: valkoinen).
Nainen joka toimii noin rumasti, ansaitsee tuollaiset sanat.
Se on eräs halveksuttavimpia olentoja, eikä ansaitse minkäänlaista sääliä.
- ätmel
Naiset ovat baarissa vain hakemassa seksiä, joten he tulkitsevat jokaisen lähestymisen miesten taholta seksiehdoitukseksi.
- fsdasfdfdsa
No miksi mies muuten puhuisi naiselle kuin iskeäkseen?
No jossain vaiheessahan se pitää sanoa. Taustaoletuksena toki on että tuntemattomille tehdyt lähestymisyritykset baarissa on automaattisesti seuranhakua.
- fsadsafsdsa
Mitä muuta ne olisivat?
- tjowejotjwetj
Ihan positiivistahan tuo on verrattuna siihen että mies käyttäisi naiseen aikaa koko illan ja nainen haluaisi miehestä alusta alkaen vain kaverin..
- NoNiimpä
Huomaavaista tuo on, olen itsekin joskus sanonut että "Moi moi sullekin, hyvää kuuluu, mutta jos olet haku päällä, niin minuun ei kannata tuhlata aikaa, olen varattu." Ja siitähän he sitten jatkavat matkaansa. Voi ensin kuulostaa tylyltä, mutta ymmärtää kyllä, että on ystävällisempää säästää aikaansa, kuin todeta narikassa tai pihalla "Heippa!".
- ätmi-sinkku
En ikinä yritä iskeä naista baarissa vaan sanon yleensä moi ja sitten nainen jo huutaakin että painu vittuun. Yks ilta kun tulin kotiin niin naapurissa asuva nainen oli unohtanut avaimensa ja puhelimensa asuntoon ja pyysi että saako lainata puhelinta kun tulin kotiin mutta sanoin sille että painu vittuun. En ole ystävälline koska naisetkaan ei ole.
On kyllä varsinainen järjen riemuvoitto alkaa kostamaan joidenkin naisten törkeää käytöstä kaikille naisille. Ymmärrät varmaan sanomattakin, että tuo naapurinainen on jo kertonut kaikille tuttava- ja sukulaisnaisilleen naapurissaan asuvasta raivohullusta kahjosta, ja nämä kaikki tietysti levittävät sanaa edelleen.
- M47_
No mutta hyvänen aika, naisethan on just kohdellut ätmi-sinkkua huonosti. Ihan ymmärrettävää naisen logiikan mukaista yleistämistä. Samalla tavalla naiset yleistää jonkun miehen tekemisiä tai tekemättä jättämistä.
- sdsdsdsdsd
Mielestäni nainen toimi oikein. Naiset kyllä olettavat aina miehen olevan iskemässä, se on totta kyllä. Mutta itsellä käynyt pari kertaa silleen, että nainen sanonut vasta parin tunnin jälkeen olevansa varattu, kyllä on muuten ottanut päähän.
- varattueivarattu
Niin, siinä selitys. Itse naisena pääsee helpomalla kun ilmoittaa olevansa varattu melko nopeasti. Tarkoitus ei ole siunkaan olla törkeä, asian voi ilmaista ihan neutraalisti. Miehiä on erilaisia, toiset toivottaa hyvää illanjatkoa ja eräät kaistapäät haukkuvat h*oraksi. Kaikkea siitä väliltä löytyy. Harvoin olen törmännyt mieheen joka tyytyisi pelkkään jutteluun.
- pojken
mitäs jos olisit vastannut " ei se mitään munkin poikaystävä on kotona"
- baarimies
Muistan tapauksen 10 v takaa jossa olin itse baarin omistajana. Olin baarissa itse juomassa olutta ja 3 naisen kopla tuli pöytääni jossa istuin, pyysivät että lähden pois koska pöytä oli kuulemma heille varattu. Join rauhasa oluttani ja kysyin naisilta että kuka oli heille pöydän varannut jolloin alkoivat huutamaan että painu vittuun sika, tää on heidän pöytä. Nousin pöydästä ja menin ovelle jossa kaverini oli järkkäri. Pyysin kaveriani poistamaan ne kolme naista ulos baarista, menimme niiden naisten luo ja ilmoitin olevani baarin omistaja ja antavani heille ikuisen porttikiellon. Naisten ilmeet oli kyllä näkemisen arvoiset, sieltä tuli saatanan kusipää haukut ja vaikka mitä.
- ExPUA
Ämmien röyhkeys on kyllä uskomatonta.
Hyvin kyllä hoidit tilanteen. - aafdsgg
ExPUA kirjoitti:
Ämmien röyhkeys on kyllä uskomatonta.
Hyvin kyllä hoidit tilanteen.Naiset ovat yksiä perkeleitä
- ääliökö
Pari vuotta sitten vastaava tilanne. FIrman pikkujouluista yökerhoon jatkoille. Heiluin tanssilattialla ja sitten menin hetkeksi istumaan tyhjän pöydän viereen, Viereen tuli 3 naisen ryhmä istumaan. Hetken kulutta ilmoittivat että minun pitää poistua tai he tilaavat mies porukan hakkaamaan minut!
- Totuus1
ääliökö kirjoitti:
Pari vuotta sitten vastaava tilanne. FIrman pikkujouluista yökerhoon jatkoille. Heiluin tanssilattialla ja sitten menin hetkeksi istumaan tyhjän pöydän viereen, Viereen tuli 3 naisen ryhmä istumaan. Hetken kulutta ilmoittivat että minun pitää poistua tai he tilaavat mies porukan hakkaamaan minut!
Tuossa tilanteessa kannattaa ottaa puhelimella kuva näistä naisita. Se vähintäänkin hämmentää heitä niin, että rauhoittuvat huomattavasti. Ja sitten myöhemmin voi sen kuvan näyttää poliisille ja tehdä rikosilmoituksen uhkauksesta.
- Totuus2
Ja poliisi muka ottaa todesta miehen tekemän rikosilmoituksen,
Ihan eri juttu, jos kolme miestä uhkaisi yhtä naista. - Totuus1
Totuus2 kirjoitti:
Ja poliisi muka ottaa todesta miehen tekemän rikosilmoituksen,
Ihan eri juttu, jos kolme miestä uhkaisi yhtä naista.Jos on riittävän hyvät todisteet, niin ehkä sitten. Esim. silminnäkijöitä ja valvontakamera.
- ihan_normaalia
Ja useat kerrat on myös nainen tai naisia tullut baaritiskillä etuilemaan jonossa ja pyytänyt vielä tarjoamaan itselleen ja kavereilleen drinkit. Ja naista kun hakee tansimaan niin sama peli, "en tanssi", mutta voit ostaa juoman..
- Totuus1
Kannattaa huutaa kovaan ääneen, että tuokaa tälle huoralle lasillinen vettä.
- eibaarikärpänen
Olen nainen, enkä käy baareissa.
- eibaarikärpänen
...niin ja unohtui toivottaa teille hyvää ystävänpäivää arvoisat herrat. Olette söpöjä.
- 1212
Kiitos. Vaikutat ihanalta, myöhästyneet ystävänpäivän toivotukset sinulle.
- moimoivaan
Siis sanoit moi miksi? Ei ollut ollenkaan mielessä tehdä tuttavuutta muuten? Itse olen juuri naivina jutellut baarissa miesten kanssa ihan huvikseen, mutta iskeä he haluavat, ei mitään muuta.
- Peliohjeet
Tuossa tilanteessa olisi pitänyt murtautua bitch shieldin läpi sanomalla: "Pannaan silti honey-pussy, ei poikaystävän tarvitse tietää."
- 5544444444
Vajaan 20 vuoden baareilun aikana muistan vain kaksi konfliktia, kerran humalainen narkkiämmä heitti snapsilasilla ja kerran ympäripäissään ollut kurppa kävi motuamaan.
- perus_baari-ilta
Mun mielestä toimi ihan asiallisesti hän. Itse menin myös jututtamaan tylsistyneen näköistä nuorta naista pe-iltana, jota ystäväpariskunta ei selvästikkään huomioinut hänen odottamallaan tavalla. Nainen vaikutti iloiselta, että lähestyin häntä.
Noin 10m. päästä naisen ystävä sitten alkoi skitsoilla minulle (hänen pelle poikaystävänsä patsastellessa vieressä). Siinä sitten selvitettiin asiaa ja kävi ilmi, että tytöllä oli poikaystävä, joka oli myös tämän pariskunna hyvä ystävä. Pahoittelin aiheuttamaani häiriötä ja poistuin paikalta.
Noin 10 m. päästä minua lähestyy agressiivisen oloinen kaljupää (pelle oli tämäkin kaveri, mutta astetta uhkaavamman kokoinen pelle) ja taas alkaa ongelmien selvitys. Otan rauhassa ja saan tyypin kuuntelemaan. Selvitän hänelle tilanteen kulun, kaveri rauhoituu ja poistuu paikalta. Eli tarinan opetus on, että ois voinu vosu kertoo ihan saman tien, että seurustelee. Eipähän tarvii baariin ihan äkkiä yksin lähtee... - Äädämi
Hyvä kun kertoi etukäteen. Se poikaystävä on sitä varmaan jo kikkelillään vedellyt, eli pillu on käytettyä tavaraa. Oli siinä tietysti sellainen erityisnautinto tarjolla, että olisit tehnyt poikaystävästä aisurin, jos olisit kuitenkin pannut. Se on oikeastaan ainoa ilo, mitä käytetyn panemisesta saa.
- pesulle
Niillä juopoilla naisilla on hygienia niin huonossa kunnossa ,että kuka noita moniongelmaisista on kiinnostunut
- reilu_peli
Moi= olen sinusta kiinnostunut
Minulla on poikaystävä (totta tai ei)= en ole sinusta kiinnostunut, älä haaskaa aikaasi muhun => next - veskirunkku
On teillä ongelmat, ei ihme ettei flaksi käy..
Jos mää menisin baariin lasillliselle tyhjään pöytään niin istuisin siinä vaikka mailman tappiin jos sattuu huvittamaan. Kaikenmailman pöytävaraukset voi kysyä etukäteen henkilökunnalta tai sitte istua vaan baaritiskillä. Nuo "Moi" ja "mä seurustelen" jutut menee ihan kommentilla "entäs sitte?" tai "kysyinkö sitä?".
Mua ei kiinnosta tippaakaan onko joku varattu vai ei. Kuulustelijat suksikoot runkulle veskiin.. - Tapausselvitetty
Aloittajalle: Ilmeisesti tuo kommentti loukkasi sinun narsismiasi niin pahasti, että pahoitit mielesi moisesta pikku jutusta. Jos olet narsistisesti niin häiriintynyt, ettet kestä sitä, että sinun kysymyksesi voidaan ymmärtää väärin, vaikka et tarkoittanut mitään pahaa, niin kannattaa pysyä poissa ihmisten ilomoilta tai oppia sietämään sitä, että emme voi kontrolloida sitä, miten ihmiset meitä ymmärtävät.
- ExPUA
Sanoo narsistinen ämmä, joka seisoo baareissa tyrkyllä hypergamiaa varten, ja torjuu kusipäisesti miehiä jotka eivät edes yritä häntä? Jos se ei ole narsistista, että kuvittelee pelkän tervehtimisen olevan iskemistä, niin mikä sitten?
- implisiittisesti
ExPUA kirjoitti:
Sanoo narsistinen ämmä, joka seisoo baareissa tyrkyllä hypergamiaa varten, ja torjuu kusipäisesti miehiä jotka eivät edes yritä häntä? Jos se ei ole narsistista, että kuvittelee pelkän tervehtimisen olevan iskemistä, niin mikä sitten?
Kas ExPUAn "ite oot"
heh heh - ExPUA
implisiittisesti kirjoitti:
Kas ExPUAn "ite oot"
heh hehKoska se piti oikeasti paikkansa. Se että nainen projisoi on ihan yhtälailla osana "itte oot"-puolusta, kuin perus-itte oot.
Muuten taas tuo on noloa ja ämmämäistä käytöstä syyttää minua siitä mihin te ämmät syyllistytte. - paranna.tapasi
Ei se ole syyttämistä. Se on vain ystävällinen huomautus, että teet sitä itsekin, vaikka aina väität vain naisten syyllistyvän siihen. Omia virheitäsi et huomaa koskaan, joten on hyvä, että ne sinulle osoitetaan.
- miesyli40
ExPUA kirjoitti:
Koska se piti oikeasti paikkansa. Se että nainen projisoi on ihan yhtälailla osana "itte oot"-puolusta, kuin perus-itte oot.
Muuten taas tuo on noloa ja ämmämäistä käytöstä syyttää minua siitä mihin te ämmät syyllistytte.jos syyllistyt siihen mistä syytät muita, niin eikö samat säännöt muka koske sinua? Kuvitteletko olevasi jotenkin muiden yläpuolella?
- ExPUA
paranna.tapasi kirjoitti:
Ei se ole syyttämistä. Se on vain ystävällinen huomautus, että teet sitä itsekin, vaikka aina väität vain naisten syyllistyvän siihen. Omia virheitäsi et huomaa koskaan, joten on hyvä, että ne sinulle osoitetaan.
Ja taas, rautaisannos naisen logiikkaa. :D
Sinä itse syytät minua siitä, mihin te kurpat syyllistytte.
Koko viesitisi oli "omaan yksinoikeuden terrorisoida muita henkilöhyökkäyksillä ja käyttää argumentointivirheitä, mutta heillä ei ole oikeutta samaan".
Väärin. Se fakta että kurpat tekevät itte oot- ja muita vastaavia vie heiltä oikeuden valittaa niistä, ja antaa oikeuden käyttää niitä heitä itseään vastaan. - miesyli40
ExPUA kirjoitti:
Ja taas, rautaisannos naisen logiikkaa. :D
Sinä itse syytät minua siitä, mihin te kurpat syyllistytte.
Koko viesitisi oli "omaan yksinoikeuden terrorisoida muita henkilöhyökkäyksillä ja käyttää argumentointivirheitä, mutta heillä ei ole oikeutta samaan".
Väärin. Se fakta että kurpat tekevät itte oot- ja muita vastaavia vie heiltä oikeuden valittaa niistä, ja antaa oikeuden käyttää niitä heitä itseään vastaan.Mutta se että sinä teet sitä, ei oikeutta käyttämään sitä sinua kohtaan?
- ExPUA
miesyli40 kirjoitti:
jos syyllistyt siihen mistä syytät muita, niin eikö samat säännöt muka koske sinua? Kuvitteletko olevasi jotenkin muiden yläpuolella?
Yhdelläkään kurpalla ei ole varaa valittaa minulle, sillä ne ovat kurpat joiden ainoa anti keskusteluihin on nuo ala-astetasoiset henkilöhyökkäykset, argumentointivirheet, shaming language jne. Siinä missä minä ja muut miehet täällä puhumme asiaa. Mikä pahinta, on heidän toimensa vielä sellaisia, joissa puolustellaan asioita kuten feminismi, hypergamia, lutkailu ja muut pahat naisten toimet, eli ne ovat täysin moraalittomia, yrittäessään hiljentää heitä jotka eivät sellaisia ole.
Nyt näiden mänttien röyhkeys on vielä sitä luokkaa, että ne syyttävät muita siitä mitä tekevät itse. Vieläpä hakien yksinoikeutta käytökseensä. - ExPUA
miesyli40 kirjoitti:
Mutta se että sinä teet sitä, ei oikeutta käyttämään sitä sinua kohtaan?
Oletko tyhmä?
- ite.oot
Keksit omia kivoja sääntöjä, joiden perusteella saat haukkua muita niin paljon kuin ilkeästä sydämestäsi ja mielestäsi irti lähtee, mutta sinulle ei saa huomauttaa mistään mitään. Onneksi maailma ei todellakaan tottele sinua.
- miesyli40
ExPUA kirjoitti:
Oletko tyhmä?
Asia selvä, halusin vain varmistaa miten logiikkasi menee. Ja päädyit taas nimittelemään, vaikka minä kommentoin ihan asiallisesti. Hyvää päivän jatkoa!
- subsubsub
ite.oot kirjoitti:
Keksit omia kivoja sääntöjä, joiden perusteella saat haukkua muita niin paljon kuin ilkeästä sydämestäsi ja mielestäsi irti lähtee, mutta sinulle ei saa huomauttaa mistään mitään. Onneksi maailma ei todellakaan tottele sinua.
Parasta kai mitä tällä palstalla voi tehdä olisi lopettaa tuollaisten trollien kuin ExPUA ruokkimisen eli antaa vaan höpistä itsekseen
- ite.oot
Olet oikeassa. Hänhän kyllä tosiaan höpiseekin jo itsekseen. Laittaa viestiä viestin perään omiensa jatkoksi.
- ExPUA
ite.oot kirjoitti:
Omia sääntöjä? :D
Kuka täälä keksii omia sääntöjä?
Prinsessasäännöt: "Koska olemme ämmiä, me saamme käyttää henkilöhyökkäyksiä jne. mutta kukaan ei saa vastata meille samaaan sävyyn".
Tuo on koulukiusaajamentaliteettia ja tyypillinen narsistin manipulointitapa. Ei tehoa minuun oi mielipidediktaattorit. Olen joutunut selviämään sellaisista ihan oikeassa elämässä, ja voin sanoa että ne ovat olleet niitä jotka eivät ole toista kertaa ottaneet minua uhrikseen.
Kuin taas "minun" säännöt sanovat: "Henkilöhyökkäyksellä annat tasapuolisen oikeuden toiselle tehdä samoin."
Tämä on sitä tasa-arvoa ämmät! ;) - ExPUA
miesyli40 kirjoitti:
Asia selvä, halusin vain varmistaa miten logiikkasi menee. Ja päädyit taas nimittelemään, vaikka minä kommentoin ihan asiallisesti. Hyvää päivän jatkoa!
Oletpa sinä herkkänahkainen mieheksi.
Missä minä haukuin sinua?
Olin juuri selitätnyt sinulle asian, ja sinä kysyt käytännössä heti perään sitä ihan samaa asiaa.
Sori, mutta sellainen ihminen ei anna itsestään kuvaa, että kävisi ns. jokaisella pytyllä.
Eikä pidä käsittää tätä pahalla, minä pidän enemmän vammaisista ja muista vähäosaisista, kuin ns. normaaleista, mutta pahoista ihmisistä.
Toinen tulkinta on se, että jankkaat, ja kuten tiedämme, on tyhmää jankata. Toki, voin lähteä siihen mukaan, rakastan kerran omaa ääntäni, mutta ajattelin vain ettei se hyödytä meitä kahta.
Did i made myself clear, sir? - ExPUA
subsubsub kirjoitti:
Parasta kai mitä tällä palstalla voi tehdä olisi lopettaa tuollaisten trollien kuin ExPUA ruokkimisen eli antaa vaan höpistä itsekseen
Suomi24.fi:n oppitunti naisista:
Kun nainen saa selkäänsä keskusteluissa, hän ryhtyy mustamaalaamaan toista.
Tämä toistuu oikeassa elämässä usein mm. erokiistoissa. - siegheilmeinfreund
ExPUA kirjoitti:
Suomi24.fi:n oppitunti naisista:
Kun nainen saa selkäänsä keskusteluissa, hän ryhtyy mustamaalaamaan toista.
Tämä toistuu oikeassa elämässä usein mm. erokiistoissa.Kukahan täällä mustamaalaa? Itse et pysty vastamaan asiallisesti asiallisiin kysymyksiin ilman haukkumatta tyhmäksi, huoraksi, ämmäksi, narisitiksi jne.
- kengänpohjatirtoaa
ExPUA kirjoitti:
Olen havainnut naisten tälläisen käytöksen liittyvän siihen, että nainen on ruvennut ajattelemaan sillä hetkellä enemmän alapäällään. Samalla hän yrittää perustella itselleen, miksi tuo tunne on väärä. Tuolloin tuollaiset kummalliset lauseet lentävät ilmoille. Esimerkiksi jos puhutaan säästä vaikkapa pilvistä. Mies sanoo: "katsopa tuota kalan muotoista pilveä". Johon nainen vastaa katsahtaen taivaalle: "kengänpohjat on irti".
- ExPUA
siegheilmeinfreund kirjoitti:
Kukahan täällä mustamaalaa? Itse et pysty vastamaan asiallisesti asiallisiin kysymyksiin ilman haukkumatta tyhmäksi, huoraksi, ämmäksi, narisitiksi jne.
Ja taas tuo sama alkoi.
Jos et halua että sinusta käytetään tuollaisia nimityksiä:
1. älä ansaitse niitä
2. älä myöskään itse käytä shaming langueta, haukkumisia tai henkilöhyökkäyksiä (tai näistä jokaista)
Samat säännöt koskevat myös teitä.
Minä mittaan aina samalla mitalla, enkä anna armoa, tai sitä anele. - ExPUA
kengänpohjatirtoaa kirjoitti:
Olen havainnut naisten tälläisen käytöksen liittyvän siihen, että nainen on ruvennut ajattelemaan sillä hetkellä enemmän alapäällään. Samalla hän yrittää perustella itselleen, miksi tuo tunne on väärä. Tuolloin tuollaiset kummalliset lauseet lentävät ilmoille. Esimerkiksi jos puhutaan säästä vaikkapa pilvistä. Mies sanoo: "katsopa tuota kalan muotoista pilveä". Johon nainen vastaa katsahtaen taivaalle: "kengänpohjat on irti".
NIIN hyvä kuvaus! :D
Siis tuo naisten älämölö on kyllä sen sorttista, että kerran kun sen oppii, niin sitä ei voi muuta kuin pyöritellä päätään kun sitä joutuu prosessoimaan.
Yleensä taustalla on myös rationalisointihamsteri, mutta ongelmana se, että mies ei usko samoihin heppoisiin tai täysin epäloogisiin rationalisointeihin kuin nainen.
Paitsi valkoritarit, joiden itsepetos lienee jo tuskaista.
- kkkal
Tervehdyskin on aloite. Mielestäni on kummankin kannalta parempi sanoa suoraan jos on varattu, eipähän tarvitse sitten myöhemmin valittaa että annettiin muka ymmärtää jotain muuta.
- sddffg
On se kumma homma jos hyvien tapojen mukaisesti kasvotusten tervehtii se tulkitaan jo niin vakavas aloittees jotta pitää selitellä että varattu. Mutta treffisivuilla naiselle pitää kirja kirja kirjoittaa että se olisi kelvollinen aloite
- eisemaatakaada
No onhan tuo vähän tökerö avaus naisen puolelta, mutta todennäköisesti olit kuitenkin flirttimielellä liikenteessä? Joten eipä tuossa mitään vahinkoakaan tullut. Todennäköisesti likkaa vähän jännitti, kun vieras ukko tuli höpisemään outoja siihen viereen. "Moi..." Mitä sekin oikeen yrittää?.. :D Ja varsinkin jos et ollut likan mielestä kiinnostavan oloinen, niin se vielä vahvistaa tuota vastareaktiota, vaikka tarkoitusperäsi olisivatkin olleet ihan vilpittömässä small talkissa.
Itse varmaan olisin naurahtanut ääneen ja todennut että, " joo mullakin on kaverit tuolla tiskillä/toiselle puolella" tms Ja sitten toivottanut illan jatkoja. Jos siis olisin ollut kavereiden kanssa. Tai sitten jos itsekseni, niin jotain että "Ok, Mä tässä päätin lähteä vähän itsekseni tuulettumaan pitkästä aikaa, ja kattelemaan menoa. Mutta hauskaa illan jatkoa! Hymy perään. - Pllutiina
juttua vuosien takaa: mies lähestyy naista baarissa, alkaa jutustelemaan niitä näitä ja nainen myös. Hetken kuluttua nainen sanoo: jos olet seksiseuraa vailla, niin sorry vaan, ei tule mitään minun kanssani, olen varattu. Tähän mies sanoo: olipä hyvä kun kerroit, minulta säästyi aikaa. Tähän sitten molemmat toivottivat toisilleen hyvät jatkot. Näinhän sen pitäisi mennä. ja oli tositarinaa.
- Uaytrioogtt
Noinhan se voi mennä...
Mutta voi myös epäillä sanoiko toinen jotain sellaista, mikä muutti toisen "varatuksi " : ))
- menehollnatiin
Hollannissa "mooi" tarkoitta kaunista, joten menepä sinne hokemaan sitä.
Jotkut tytöt tykkää jotkut ei...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593275Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971020- 45849
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26840Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835