ai et juo? ei kiinnosta.

kyllänäinon

Kyllä se niin on jos et juo nykypäivänä. Et kelpaa outoudessasi mihinkään. Pitäisi vähän edes ottaa niin olisit ihmisen arvoinen ja tietäisi mitä sinun kanssasi voi tehdä. Hieman renttuna homma toimi paremmin myönnän. tässä tulee nyt vain niin omituinen ristiriita kun alkoholia käyttäessäni viellä aina sai kuulla että kun en joisi. Elä sitten näiden kanssa...ehkäpä olisin tylsä ihminen. Mistä tapella kun en edes juo tiliäni ja en viitsi selvinpäin kadotakkaan lähibaariin..ja maailman tylsin aihe kuin mitä ympärillä tapahtuu kiinnostaa sekä mitä läheisille oikeasti voisi kuulua vaikka en voi enää edes sitä ymmärtää koska vain kuppia ottamalla voit olla rento. Näin kerrotaan :)

17

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voihan se noinkin olla. Itse voisin juoda viinaa oikein kunnolla vaikka heti, jos saisin sillä naisen. Koska se ei edistä osallani naisen saamista mitenkään, niin enpä taida juoda. Tai enintään pari, omaksi iloksi, lauantai-illan kunniaksi.

      • sukulaisiaulkomailla

        oletpa aika selkärangaton tyyppi, jos kaiken teet vain siksi että saisit naisen. Ole nyt oma itsesi, hyvänen aika! Ei meistä kukaan kelpaa jonakin nöyristelevänä ruskea kielenä.


      • sukulaisiaulkomailla kirjoitti:

        oletpa aika selkärangaton tyyppi, jos kaiken teet vain siksi että saisit naisen. Ole nyt oma itsesi, hyvänen aika! Ei meistä kukaan kelpaa jonakin nöyristelevänä ruskea kielenä.

        En ole väittänyt, että tekisin kaikkeni saadakseni naisen. Vai olenko?

        Tykkään muutenkin olla välillä kännissä, joten jos humalan lisäksi saisin naisen, niin ehdottomasti joisin.

        Itse olet selkärangaton kun tuollaista paskaa puhut.


    • mies36

      Todellakin jos et juo niin ei sinua kukaan halua. Joskus join paljon ja naisia riitti mutta kun vähensin juhlimista niin kaverit ja naiset häipyi. Juon nyt ehkä kerran 2-3kk ja eipä ketään kiinnosta vietää aikaa kanssani enää. Yks nainen jonka kanssa olin ennen niin juo usein joka viikko ja itse en juo ja se ei halua enää vietää aikaa kanssani. Se vietäää aikaa kaveini kanssa joka juo usein.

    • Ihminen haluaa kaltaisensa. Harva kohtuukäyttäjä haluaa absolutistin. Ja absolutistit ovat ylensä ehdottomia ja tylsiä. Moni on sitä paitsi ääri-uskovainen tai raitistunut alkoholisti, joten onko ihmekään?

      • Omaa_kivaa

        Railakkaasti känni biletyksen kannattajat, taitavat itse olla yleensä juuri niitä ehdottomia ja tylsiä. En juo itse ja kyllä miehet kaikkoavat.
        Pidän itsestäni enemmän tällaisena, alkottomana. En kaipaa pakkojuomista, muiden miellyttämisen takia.
        Jokainen juokoon tai olkoon ottamatta, Seuransakin saa vapaasti valita.
        "ilo ilman viinaa, on teeskentelyä"..Kuka tuohon oikeasti uskoo?


      • Omaa_kivaa kirjoitti:

        Railakkaasti känni biletyksen kannattajat, taitavat itse olla yleensä juuri niitä ehdottomia ja tylsiä. En juo itse ja kyllä miehet kaikkoavat.
        Pidän itsestäni enemmän tällaisena, alkottomana. En kaipaa pakkojuomista, muiden miellyttämisen takia.
        Jokainen juokoon tai olkoon ottamatta, Seuransakin saa vapaasti valita.
        "ilo ilman viinaa, on teeskentelyä"..Kuka tuohon oikeasti uskoo?

        "En juo itse ja kyllä miehet kaikkoavat." No siinähän se tulikin.


    • No sitten en kelpaisi, en tosin itsekään huolisi juoppo naista. Samankaltaiset arvot kun olisi niin sillä pääsee jo pitkälle.

    • yyghukjhgvvj

      Jos kykenee bilettämään ilman viinaa niin ei se haittaa.

    • nzzzzz

      Naiset nyt vain äidinvaistollaan "pelastavat" nämä juomaan ratkenneet rassukat vaikka he kännissä tekevät mitä ja huorittelevat tyttökaverinsa tai etsivät jostain muusta syynsä omaan oloonsa. Nämä kaverit ovat parhaita selittäjiä kun alkaa seviytymisaika. Heille omalla tavallaan pisteet siitä miten voi tehdä asian aina uudestaan tuottamalla tuskaa lähelle olevillle ihmisille ja lakaisemalla oman pahan olonsa maton alle. Koska minähän lupasin jo äsken viedä teidät linnan mäelle. Sieltä saa hattaraakin ja kaikkea. Yhtään ihmettele jos raittiin kanssa on tylsää. Hän voi ostaa tai tehdä sitä hattaraa ilman syytäkin. Missä siinä jännitys tai toisen osa puolen huono itsetunto sitten kun siihen on totuttu niin se voi vaikka myös parantua Myös.

    • 1522015

      Mun mielestä yhteiskunta olisi paljon kivempi paikka elää, jos alkoholi olisi paheksuttu asia. Alkoholi saisi kuulua vain alaluokkalaisille ja muille spurguille, mutta tavallisen kansan pitäisi olla erossa alkoholista. Viinikulttuuri on ihan ok, mutta ei ryyppäys.

    • mies30

      Pitää juoda jos aikoo seurustella.Juovat ovat mielenkiintoisempia eikä niin tylsiä.Naiset haluaa draamaa ja riitoja mitä viina aiheuttaa.

    • katkolta

      Hirveästi kuulema on naisia mitkä etsivät aikuista miestä vierelleen yhteisiin askareisiin. Ovat eronneet alkoholin takia suhteesta tai muuta. Missä näitä naisia sitten todella on ? Olisi hauska tutustua ;)

    • Hämärän_rajoilta

      Minä olen ratkaissut asian niin, etten juo alkoholia enkä piittaa hittoakaan siitä, jos nimimerkki Ratikkakuskin kaltaiset kretiinit pitävät minua sen vuoksi outona hyypiönä ja/tai ahdasmielisenä tiukkapipona. En ole koskaan kokenut tarvetta päihdyttää itseäni, joten tuntuisi tyhmältä alkaa tehdä niin vain siksi, että ihmiset ajattelevat raittiudesta kaikkea negatiivista.

    • Tietoinenaivo

      Vain vahvat ovat raittiita,sinuja itsensä kanssa. Suurin osa ihmisistä kuuluu mitäänsanomattomaan massaan jota viedään kuin pässiä narusta, eikä pelkästään tässä viinajutussa.Omat aivot puuttuvat, tilalla on ulkopuolisten vaikutteiden / ehdollistumien ohjauksessa oleva toistokone.

    • simplex

      No onko sellasta paikkaa missä olis raittiita ihmisiä? Netissä tai reaalimaailmassa. Siis ei ex juoppoja, vaan sellasia ketkä ei tarvi eikä halua olla päihteiden kanssa tekemisissä. Eikä halua kaveerata niiden ihmisten kanssa jotka niitä käyttää.

      Se yhdistävä juttu puuttuu et törmättäis. Keksiskö joku jotain?

    • ihminen vain ei halua nähdä toisen tekevän sellaista mitä ei itse halua tai kykene tekemään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1595
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1302
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1049
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      877
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      805
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      701
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      674
    Aihe