Suoraan asiaan

miess-sss

Mitä mieltä naiset olette kun mies menee suoraan asiaan eli haluaa seksiä. Itse olen ainakin saanut silleen paljon seksiä kun jättää turhat lätinät pois ja ehdottaa naiselle seksiä.

12

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyh.hyh

Vastenmielistä.

• asddsadsdas

Kuvottavaa

• eiluonaa

no thanks

• zinkkutar

Jos et muuta halua kuin pillua ja sen suoraan ilmoitat, mun mielestä olet rehellinen.
      Mitä turhaa jaarittelemaan.
      Mua itseäni, ei pelkät panot kiinnosta.

• 1212

Jos naisilta kysyy:

- kukaan ei tykkää siitä että mennään nopeasti asiaan
      - kukaan ei tykkää että mies alkaa koskettelemaan/kourimaan
      - kukaan ei lankea pelimiehiin

Menkäähän lähimpään baariin katsomaan miten asian laita oikeasti on...

• Haha, nimen omaan :) Kun kunnon ytm sen tekee, niin se on naisesta ihanaa, eikä yhtään vastenmielistä.

• siellä baarissa saattaa kyllä joskus olla joku kännissä, jolloin ei välttämättä jaksa ajatella että mitä oikeasti haluaa, vaan mennään viettien määräämällä automaattiohjauksella. Eivät ne naiset nyt välttämättä suunnattoman ylpeitä ole toilailuistaan seuraavana aamuna.

• Jos se on kaikki mitä haluat, mitä sitä suotta kiertelemään. Ilmeisesti tämä on myös sinulle toiminut, joten ei liene ongelma. Lähtee mukaan ken tahtoo.

• mies22vuotta

Olin kaverin luona joskus ja sillä oli kaks naista siellä, toinen 16 ja toinen 17 vuotias. Pyysin sitä 16 v naista saunaan ja sehän lähti heti. Nain sitä siellä saunassa kaks kertaa ja teki todella hyvää. Nain sitä samaa naista juhannuksenakin kun oltiin minun luona ja toiset vaan katsoi vierestä kun naitiin.

• mitäpämutuakaa

Mitä muuta pitäis haluta kuin seksiä? aisurina olemistako?

• ExPUA

Tuo saattaisi toimia.

Olen ajatellut, että jonkun viikon teemaksi tai ainakin jonkun kuukauden, viikonlopun jne. voisi ottaa tuon suoran puheen.

En ole sitä hirveästi testannut, mutta uskon että se voisi jopa toimia.

Olen kyllä testannut sitä esim. suutelun suhteen, ja se on yllättäen toiminut. Jotenkin sen jälkeen huvittaa se hirveä määrä lämppäystä ja kauhean saavutuksen saaminen, jos saa "kiss closen" kun sen kirjaimellisesti voi saada noin minuutissa, mikä taitaa olla oma ennätykseni. Se sitten että johtaako se mihinkään, on eri juttu. :D

Joskus heitin rasvaista huumoria ja lähes suoria ehdotuksia erään illan aikana yhdelle porukan nuorelle naiselle, ja kuinka ollakaan menin vielä kerran koittamaan onneani, kun porukka oli nukkumassa, ja kyllähän siitä lohkesi. EI todellakaan mitään puheita pelistä tai muusta sellaisesta, vaan pikemminkin tuollainen primitiivinen jännämiesvonkaus. :D Kaveri naureskeli kun tulin muijien tyköä (sen kaveri nukkui vieressä), että kuuli miten kassini kumahtelivat tyhjyyttään. :D

Toinen "koe" baarissa oli kanssa se, kun kaverilla oli vonkaus päällä, ja se koitti tätä lämppäämistä. Kyllästyin siinä sitten lässyttämiseen, ja seuraavien naisten kohdalla ennen kun kaveri ehti sanomaan mitään, sanoin suoraan: saiskos pimppiä.

Miten kävi?

Tuliko läpy?

Huutoa?

EI!

Vaan täysin luonnollisesti nainen vain kysyi: no mitäs me saadaan siitä hyvästä.

(Naisilla lienee veressä tuo pimpistä laskuttaminen).

Samoin, kuten tiedämme, niin naisethan nyt sanoo yhtä ja tekee toista, joten heidän mielipiteensä ei välttämättä tässä asiassa ole minkään arvoisia.

PItää muistaa, että on olemassa teoria, tai ihan tutkimuskin siitä, että nainen tietää jo ensimmäisten minuuttien aikana haluaako seksiä miehen kanssa, tällöin kaikki muu on bluffia. TIetysti tuplastandardit pätevät, eli jos se on YTM se saa sanoa ja tehdä mitä vain.

En siis yllättyisi jos joku sanoisi tuon toimineen, ja mikä parasta, sehän osoittaisi myös että tämä mainostettu "Peli" on täyttää tuubaa ja ajanhukkausta.

Miettikääpä tätä, että jos kyseessä on ollut koko ajan pelkkä numeropeli, ja naisten aloitteettomuus, niin periaatteessa baarin kiertäminen läpi varsin simppelin ehdotuksen kera säästää aikaa ja vaivaa.

Kiintoisaa!

• ExPUA

Kaikki naiset jotka täälläkin sanovat ettei onnaa, käyttäisivät "se vain tapahtui"-korttia jos niin kävisi. ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2304
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      27
      1294
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      87
      1086
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      55
      1012
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      159
      967
    6. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      924
    7. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      893
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      833
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      833
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      50
      796
    Aihe