Studio Blue Eyes Konalassa - älkää menkö!

pettynyttt

moi! kävin tuossa viime kesänä Konalan Studio Blue Eyes -nimisessä kampaamossa. kampaamo oli muuten ok (nätti sisustus), mutta palvelu todella huonoa. minua palveli eräs vaaleahiuksinen, keski-ikäinen, laihahko nainen. tämä kyseinen nainen puhui koko ajan ja suunnilleen haukkui hiuksiani. lisäksi, kun kysyin jotain, tuntui, että hän vastasi minulle todella ylimieliseen sävyyn, ja kohteli minua kuin lasta (= puhui lässytysäänellä). lisäksi ihan perusleikkauksella ihan järkyttävän iso hinta, vaikka lähellä on muita kampaamoja, joista saa paljon halvemmalla.

joten, menkää omalla vastuulla!

10

3441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jelppp

      olin harkitsemassa tuonne menoa mutta ei näköjään ehkä kannata :D

      • Vakipaikka

        Minulla vain pelkkää hyvää sanottavaa paikasta! En ole koskaan pettynyt, myös mieheni käy ja on todella tyytyväinen!


    • eivarmastivakipaikka

      Vakipaikka? Haiskahtaa vähän! Oliskohan kampaamon omistajan yritys paikkailla mainettaan?

    • AnnemarieW

      Olen käynyt kyseisellä kampaajalla vuosikausia. Hassua, että yksi huono arvostelu saa näin paljon huomiota. Olen ollut todella tyytyväinen kampaajaan. Ja hinta on ihan normaalia kampaajahintaa. Sitä paitsi "Pettynyt" menee henkilökohtaisuuksiin, ja arvostelu on muutenkin asiaton. Ei tarvitse mustamaalata hyvää, kokenutta kampaajaa netissä. Jos olet pettynyt, mene muualle! Se siitä.

    • nainen40vee

      en muista milloin tuolla kävin mutta mieleeni jäi kun asiallisesti kysyin leikkuun hintaa ja vastauksena oli puolustelut siitä, että kuinka veroja on nostettu ja omaan korvaan pilkallista naurua päälle

      • Anonyymi

        Olen käynyt vuosia kyseisellä kampaajalla. Hän on todella hyvä, varsinkin hiusten leikkuussa. Käden jälki on pitä parhainta :)


    • 369

      Ehkä koko Pohjois / länsi helsigin paraspaikka ehdottomasti

    • Antzu007

      Valitettavasti yksi väliaikainen super-suorittaja kampaaja oli liikkeessä ja ehti 2 kk aikana saada vähintäänkin kyseenalaista goodwelli...aikaiseski ...

    • TiinaSeppänen

      Raukkamaista kirjoittaa nimimerkillä. Itse olen käynyt monta vuotta ja tyytyväisempi työn tulokseen, palveluun ja hintoihin en voisi olla!

    • J008

      Oikein hyvä paikka.Ainut huono puoli toisinaan on liian täydet tilauskirjat kun aika pitää varata tosi ajoissa viikkojen päähän.Jos hyvä parturi/kampaamo ei kelpaa niin aina voi kokeilla toista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1652
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1379
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      68
      842
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      723
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe