En ole puhunut hänelle kertakaan . Me ollan kyllä käyty samaa koulua nyt 3vuotta. Ollaan pari kertaa hymyilty toisillemme ja olemme joskus katsoneet toisiamme kaukaalta. Mietin, että pyytäisin hänet ulos, mutta miten? Hän on yhtä vanha kun mä ja itse sanoisin, että tyttö on vähän korkeampaa tasoa kun minä.
miten saan sen huomion?
5
78
Vastaukset
- bro
Joko facebookissa lisäät kaveriks ja siellä puhut. Tai sitte jossain kun näet hänet ni rupee aina tervehtimään ei tarvi ääneen vaan tervehdys ele, kerta ootte nähneet monesti ja katellukki toisianne. Sitte pikku hiljaa koitat ruveta juttelee joku kerta. Sen puolen saat ite kikkaille mutta jotenki rupeet rakentaa pikku hiljaa tilannetta jossa voit jutella ja lähestyä häntä. :)
- naistenmiesjuujuujuu
Kun se tulee seuraavan kerran vastaan niin kanna koulukirjoja käsissäs ja heitä ne kirjat maahan sen eteen kun se on kohdalla, sit sanot et "anteeksi, horjahdin vahingossa". Sitten se tulee auttaan sua nostaan niitä kirjoja, mumise jotain et "olinpas minä kömpelö" tjsp. Jos se kyselee jotakin niin vastaile ihan normaalisti ettet muka olis kiinnostunu siitä. Sitten kun se on antamassa sulle kirjaa niin ota vahingossa sen kädestä kii ja kato silmiin. Sit kysy haluisko se lähtee vaikka kahville tai johonkin.
- pariutumisriitti
Nouset pöydälle ja paskannat lautaselle
- SvenDufva
Otat asennon ja huudat HUOMIO!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958816- 1743822
- 533319
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2582631- 492237
- 422055
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?302044- 481932
- 191803
- 601788