Miehet & kissat

LadyEve_

Jouduin Facebookin mieskuvahaasteeseen. Se tuotti ongelmia, sillä en tiedä oikein yhtäkään julkkua, joka himottaisi :D No, Jared Leto on yksi ja luultavasti ainoa. Miehen musiikista en niin välitä, mutta kyllähän tuota katselee. Niin kauniit hiukset ja ihana parta! :D

Selailin sitten googlen kuvia, että löytyisikö mitään silmäkarkkia. No, törmäsin sivustoon, joka vei jalat alta niin, että humpsaus kävi :D Ooh, metallimiehiä kisujen kanssa!!!! (Anteeksi huutomerkkien liikakäyttö, mutta kun en kestä :D) Minä niin pidän (tuollaisista) miehistä, ja olenpa vielä kissaihmisiäkin :p Jackpot!

Mutta katsotaan, jos saisin tähän liitettyä sivuston.. Lempparini on puolialaston mies sängyllä kisu rintakehän päällä. Tuollaisen kun saisi, ja jos ei, niin tyydyn myös julisteeseen seinälläni :D

http://metalguysandkittycats.tumblr.com/page/2

5

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Renttupaska

      muuttuu kunnon mieheksi, jos sillä on kissa?

      • lemmikit

        Kyllähän lemmikin pito kertoo ihmisestä ainakin sen, että kykenee huolehtimaan toisesta. Jos pitäisi valita mies, jolla on lemmikki tai mies, jolla ei ole lemmikkiä, ottaisin ehdottomasti ensimmäisen.


      • Tguiytt
        lemmikit kirjoitti:

        Kyllähän lemmikin pito kertoo ihmisestä ainakin sen, että kykenee huolehtimaan toisesta. Jos pitäisi valita mies, jolla on lemmikki tai mies, jolla ei ole lemmikkiä, ottaisin ehdottomasti ensimmäisen.

        Ei välttämmättä oo noiden äijien oma kissa vaan jonkun vosunsa katti


    • Tumblr linkattu sinkut palstalle. Maailma on rikki.

      Törmäsin vasta nyt sanaan mieskuvahaaste mutta näyttää olevan ihan oikea asia - tosin en saanut hirvittävän hyvää kuvaa siitä, mikä tuon ajatus pohjimmiltaan on, enkä miten sitä on pääsääntöisesti toteutettu. Onko tarkoitus siis laittaa kuvia hyvännäköisistä miehistä? Hyvännäköisistä julkkismiehistä? Muuten vaan kunnioitusta herättävistä tai omaa elämää koskettaneista miehistä?

      Suhtaudun kyllä varoivaisen varauksellisesti tähän hommaan, etenkin jos joittenkin randomien kuvia etsitään netistä ja jaetaan omassa naamakirjassa seksisymboleina. Kyseiset henkilöt eivät välttämättä arvosta asiaa. Toisaalta seuraan jotain feministiryhmiä ja odotan ilolla ja mielenkiinnolla sitä kakkamyräkkää joka nousee (ellen ole missannut taas jotain) kun tuosta tulee vastareaktiona naiskuvahaaste.

    • ölölölölölöööö

      Kuvat eikerro ihmisesstä totuutta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe