Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

aion aloittaa piilopihtaamisen

Puutteessaolevanainen

Eli olen reilu parikymppinen nainen ja aion aloittaa siis tuossa yllämainitun piilopihtaamisen. Mitä se ehkä tarkoittaa tässä tilanteessa? Sitä että aion elää normaalia elämä mieheni kanssa, mutta en päästä meitä sellaiseen tilanteeseen niin helposti jossa voisimme harrastaa sekisä. (En kuitenkaan kieltäydy tilanteista kokonaan jos sellainen tulee.) Miksi? Olen kokeillut puhumista asiasta, ei onnistu. Olen ehdotellut, ei onnistu. Olen sanonut suoraan kun panettaa, ei onnistu. Miksikö? Koska miehelläni ei ole mitään muuta tekemistä kuin tietokone. Olemme olleet nyt muutaman viikon ajan ilman seksiä. Vielä ei ole tullut mitään sanomista häneltä. Meidän suhde on muuten kaikin puolin hyvä, mutta vapaa-aika menee siihen, että hän istuu koneella.

Luin aiheesta, että se jolla ei tee mieli on hän periaatteessa se joka päättää milloin on seksiä. EI enää muuten päätä. Rakastan häntä kovasti, mutta nyt on aika tehdä jotain. Vaikka se nyt onkin tälläinen ns. passiivis aggressiivinen tapa. Jos ja kun hän alkaa sitten ehdottelemaan niin silloin otan asian puheeksi. Laitan kova kovaa vastaan Ei hän voi päättää milloin meillä on seksiä. Seksin ei minun mielestä kuulu olla sellainen asia, että nyt täytyy tarttua tilaisuuteen en tiedä milloin on seuraava kerta. Tiedän toki sen et miehelläni on oikeus kieltäytyä. Se ei ole oikein, että minun täytyy sitten olla heti valmis kun hänelle sopii. Saatan kuulostaa jonkun ihmisen korvaan mt-potilaalta tai lapselliselta, mutta on minullakin sitten oikeus tehdä näin. Eli seuraavan kerran ku ois seksiä tarjolla niin minullakin on oikeus kieltyätyä ja ottaa asia puheeksi. Koska seksin jälkeen asiaa on turha puida, koska silloin yleensä on tullut turhia lupauksia, koska seksin jälkeinen tunne on ihana ja iloinen. Eli asiat täytyy puida silloin kun toinen on siinä vielä "järjissään"

Katson ensin, että tajuaako muutaman kuukauden jälkeen mitään.

6

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eimullamuuta

      Teidän suhde on tuomittu jo kuolemaan noilla eväillä.

    • ennuste

      Ennustan että tuolla reseptillä saat jatkaa pihtaamista loputtomiin. Halut ei herää siitä ettei tehdä mitään haluttavaa. Halut herää kun niitä herätellään ja seksi pysyy mukana suhteessa sillä että sitä harjoitetaan ahkerasti. Pihtaamisesta miehen tarpeet eivät lisäänny vaan unohtuvat kokonaan. Yritä ihmeessä keksiä teille jotain tekemistä joka on mukavampaa kuin tietokoneella istuminen.

    • girmu

      Mä olin samanlaisessa suhteessa. Mies ei suostunut harrastamaan seksiä ja aina tuli pakit. Sitten itse olin aina valmis kun hän halusi seksiä, koska en todellakaan tiennyt milloin seuraavan kerran sitä olisi tarjolla. Aivan vitun perseestä, voin kertoa. Nyt erosta kuukausi ja sitten kun tästä itseni saan kasaan ja joskus ehkä tulevaisuudessa jonkun miehen löydän niin varmistan, että hän sitten jaksaa panopuuhia harrastaa useammin kuin kerran kuukaudessa. Tsemiä sulle, toi on tosi vmäinen tilanne.

    • NäinMeillä

      Aloittajahan on kyllä sinällään oikealla asialla sillä tietokoneelle jumittava pasiivinen mies on todella ärsyttävä ja rasittava puoliso. Mutta valitettavasti aloittaja sortuu itse myös lapsellisuuteen ja perustelee kaikin tavoin miksi hänellä on oikeus pihdata ja tehdä sitä tai tätä.
      Uskokaa jo nyt lopulta hyvät ihmiset että tällaiset kostamiset ja vastaavat eivät ole koskaan yhtään suhteen ongelmaa ratkaisseet. Ainoa jo ne voi ratkaista on puhuminen, puhuminen ja puhuminen. Ja nimenomaan puhuminen silloin kun molemmat ovat vastaanottavaisessa tilassa ja valmiit etsimään ratkaisua.
      Jos se toinen ei halua puhua tai ei ole valmis tekemään mitään tilanteen korjaamiseksi niin eivät siinä mitkään temput tai pihtaamiset auta.

    • ilman.com

      Meillä vähän sama tilanne. Paitsi et miestä ei vaan kiinnosta seksi. Perusteluna on stressi. No omien laskujeni mukaan tämä tilanne alkoi viime kesänä. Sen jälkeen minä olen ollut se joka on tehnyt aloitteen ja jäänyt jopa monesti itse ilman kun tilanne on kehittynyt liian nopeesti. Ja just tuo että kun ei tiedä millon seuraava kerta on, niin siitä yrittää nauttia täysillä ja sitten ei jääkkään käteen mitään kun ei pysty keskittymään nauttimiseen. No nyt tein sen päätöksen myös etten vonkaa. Jos jotain yrittää, torjun niin kauan kun vaan suinkin pystyn. Ihan vaan siksi että hän heräis siihen miltä se torjuminen tuntuu. Nyt on mennyt puoltoista kuukautta ja mitään ei ole tapahtunut. Pari kertaa olen ihan ihan vähän vihjannut, mutta sekään ei ole johtanut mihinkään. Pahinta tässä on se että ollaan seurusteltu vasta reilu vuosi ja kohta puolet suhteesta on ollut tällästä. Herää kysymys, voiko tämä enää tästä muuttua paremmaksi vai pitäskö vaan nostaa kytkintä saman tien. Muuten olis hyvä suhde...kai...koska eihän kaikki hyvin ole jos on tällästä! Mut hei lohduttavaa kuulla et näitä miehiä on maailmassa muitakin...mä kun luulin et tää universumin ainut pihtarimies sattuu vaan asumaan meillä.

      • NäinMeillä

        Ei tuo mihinkään muutu. Tyydy siihen tai lähde. Jos miehellä on luonnostaan heikko seksivietti, se ei parane itsekseen. Suhteen alussa jaksaa hetken innostua mutta sitten myöhemmin muut kiinnostavammat asiat ajavat aina seksin edelle.
        Miehillähän on loputtomasti kokemuksia tuollaisista naisista mutta kyllä niitä miehissäkin on yllättävän usein.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2228
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1926
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      74
      1625
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1588
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1492
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1393
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1311
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe