Tälläinen on ätmi

Näin_se_vain_on

Pääsääntöisesti he ovat rumia, osa suorastaan vastenmielisen näköisiä. Joko pieniä ja hinteliä tai sitten lihavia.

Osa ätmeistä voi olla ihan tavallisen näköisiä mutta heti kun he avaavat suunsa he paljastuvat. Sosiaalisesti aivan onnettomia, joko autistisia tai vain eivät osaa normaalisti keskustella etenkään naisille. Ei siis ihme että jäävät yksin. Rahalla tai sen puutteella ei ole yksinäisyyden kanssa mitään tekemistä. On niitä köyhiä naistenmiehiä, osa suorastaan elää naisten siivellä.

22

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RumaMiesIkuisesti

Yksinkertaisin perus sääntö naisille. Ruma mies=ätmi. Komea mies=ytmi. Ihmisen sisimmällä ei ole ..tunkaan virkaa kun ulkonäkö vain merkkaa.

• Jotain_rajaa1

Jumalauta, vai ei miehet arvosta naista ulkonäön mukaan. Jos nainen on ruma hän ei ole yhtään mitään, aivan arvoton. Ei hän teille "ätmeille" kelpaa. Olisitte edes rehellisiä, tahdotte vähintään tavallisen näköisen naisen vaikka itse että mitään tavallisen näköisiä ole. Ei ihme että olette yksin ja tulette pysymään yksin. Aivan oma valinta!!!

• HyperÄtmi
        Jotain_rajaa1 kirjoitti:

Jumalauta, vai ei miehet arvosta naista ulkonäön mukaan. Jos nainen on ruma hän ei ole yhtään mitään, aivan arvoton. Ei hän teille "ätmeille" kelpaa. Olisitte edes rehellisiä, tahdotte vähintään tavallisen näköisen naisen vaikka itse että mitään tavallisen näköisiä ole. Ei ihme että olette yksin ja tulette pysymään yksin. Aivan oma valinta!!!

Itselleni kelpaisi rumakin lihava nainen joka ei kelpaa suurimmalle osalle niitä miehiä joita naiset tavoittelee eli vähintään ketmit ja ytmit mutta edes ruma nainen ei halua tasoistaan rumaa miestä vaan vähintään yhden tason ylempää.

• ExPUA
        Jotain_rajaa1 kirjoitti:

Miksi miehet eivät saisi arvostaa naista ulkonäön mukaan, kun naisetkin tekevät niin miehelle? Sen lisäksi, että naiset haluavat mieheltä vielä rahaa ja statusta, mitä taas mies ei halua naiselta.

• Huhhuhhi

Ätmi = mies jonka mielessä kiertää suoli24-paskaa ja joka iltapäivälehtien perusteella kuvittelee tietävänsä kaiken (oleellisen) naisista.

• 1212

ATM voi myös olla mies joka osaa puhua ihmisille normaalisti, mutta ei hallitse pokaustekniikkaa eli tilanteen sulavaa viemistä eteenpäin (koskettelu ym). Jos tavallinenkaan keskustelu ei suju ollenkaan, on luultavasti kyseessä HC-ATM.

• senseofentitlement

Siitä vois käyttää alatunnistetta normaali-ätmi, jos jutut on vielä sellaisia, että niitä jaksavat muutkin kuin toiset ätmit kuunnella ja katkeruus ei karkoita kalojakin vedstä.

• Kaikkea_sitä_kuulee

Mitä ihmeen "pokaustekniikka"? Kun naisen kanssa puhuu niin kyllä sen nopeasti huomaa eteneekö juttu mihinkään vai ei. Asiat menevät aivan itsestään, ei siinä mitään temppuja tarvita. "Meille vai teille..."

• 1212
        Kaikkea_sitä_kuulee kirjoitti:

Mitä ihmeen "pokaustekniikka"? Kun naisen kanssa puhuu niin kyllä sen nopeasti huomaa eteneekö juttu mihinkään vai ei. Asiat menevät aivan itsestään, ei siinä mitään temppuja tarvita. "Meille vai teille..."

Kts. baari-ilta.

Pelimiehet toimivat hyvin kaavamaisesti. Mennään lähelle, katsotaan silmiin naamalla sellainen pieni hymynkare. Kosketetaan käsivarsiin, sitten jonkun syyn varjolla kädet vyötäisille. Jne.

Noin ne naisen kemiat sytytetään.

Jos pelikokemusta on paljon, asiat etenevät luonnollisemmin kun tekniikka on selkäytimessä. ATM ei osaa tekniikkaa tai uskalla tehdä aloitetta, vaan juttelee platonisesti. HC-ATM ei uskalla edes jutella.

• MrSwan

Painoindeksin saa kyllä normaalilukemiin esim. vhh-ruokavaliolla.

• EiVhh.lle

Ei muuten saa. Kokeilin vhh.a kolme vuotta sitten keväällä ja kahdessa kuukaudessa tuli 15kg lisää. Kun vaihdoin normaaliin hiilihydraatteja sisältävään ruokaan ja perus liikuntaan alkoi paino putoamaan. Vhh on pelkkää paskapuhetta.

• Kaikkea_sitä_kuulee
        EiVhh.lle kirjoitti:

Ei muuten saa. Kokeilin vhh.a kolme vuotta sitten keväällä ja kahdessa kuukaudessa tuli 15kg lisää. Kun vaihdoin normaaliin hiilihydraatteja sisältävään ruokaan ja perus liikuntaan alkoi paino putoamaan. Vhh on pelkkää paskapuhetta.

Syö vähemmän kuin kuluttaa, niin laihtuu. Aivan sama mitä syö, tietysti fiksu syö terveellisesti mutta laihtumisen kannalta sillä ei ole mitään väliä. Läskikasat keksivät mitä ihmeellisempiä tekosyitä siihen miksi ovat lihavia. Annas kun arvaan, sinulla on isot luut, se on geeneissä?

• 8plus4
        EiVhh.lle kirjoitti:

Itselläni lähti painoa 10kg, kun aloitin paleoruokavalion (joka on myös eräänlainen VHH-ruokavalio) sekä iho-ongelmat lähtivät. Ehkä ei toimi kaikkiin tai sitten salaa napsii kiellettyjä asioita.

• glutenaattori
        8plus4 kirjoitti:

Itselläni lähti painoa 10kg, kun aloitin paleoruokavalion (joka on myös eräänlainen VHH-ruokavalio) sekä iho-ongelmat lähtivät. Ehkä ei toimi kaikkiin tai sitten salaa napsii kiellettyjä asioita.

Joo, paleo vaikuttaa kyllä ihan hyvältä vaihtoehdolta, ja joillekin varmaan toimii. Itse kokeilin terveyssyistä (laihduttaa ei tarvitse, kun on aina ollut sellainen mäkihyppääjämäisen hoikka ja jäntevä kroppa) jonkun aikaa ihan hillittömän tiukkaa candida-dieettiä (googleta), mutta se oli vähän liikaa, vaikka positiiviset terveysvaikutukset kyllä huomasi.

Ihmisillä on aineenvaihdunnassa ja vartalotyypeissä eroa, ja mä olen niitä, jotka tarvitsevat ehkä vähän enemmän hiilareita kuin jotkut, jotka pärjää proteiinivoittoisemmalla dieetillä. Nyt mulla on sellainen suhteellisen vähähiilarinen ja gluteeniton ruokavalio, mutta turhan paljon sorrun syömään suklaata ym., koska sen huomaa heti ihan konkreettisesti, ettei suuri määrä sokeria tee ollenkaan hyvää elimistölle.

• nyt.on.tullut.aika

Kuinka kertoa ätmille seksistä?

• kilttiatm

Onko naiset muka normaaleja. Eivät ole. En mä ole lihava enkä laiha. 167/76kg.
      Jos ei ole koskaan saanut puhua naisille normaaleja juttuja niin voi olla että siitä ei tule mitään näin yli 30 vuotiaana enää.

• bmi19

HERRAISÄ NOI ISO PAINOINDEKSI! Yli 27, huhhuh. Ei ole terveellistä tuo!

• 8plus15

Normaali keskustelu naisten kanssa tuottaa ystäviä, ei tyttöystäviä.

Nimim. Sä olet tosi hauska ja mukava mies, mutta...

• Helppoa se on täällä huudella minkälainen ätmi on. En tunnistanut itseäni tuon kuvauksen perusteella muuten kuin rumuuden osalta. Siis kasvojen rumuuden. Ja sille on vaikea kovin paljon mitään tehdä.

Harvalla ihminen uskaltaa/haluaa kuitenkaan tulla tosielämässä minulle noin vittuilemaan siitä että olen jäänyt ilman naista. Useimmat naiset kääntävät selkänsä ja suhtautuvat kuin ilmaan, mutta ei se tuollaista ole.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3103
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2814
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2385
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2033
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1398
    Aihe