Tälläinen on ätmi

Näin_se_vain_on

Pääsääntöisesti he ovat rumia, osa suorastaan vastenmielisen näköisiä. Joko pieniä ja hinteliä tai sitten lihavia.

Osa ätmeistä voi olla ihan tavallisen näköisiä mutta heti kun he avaavat suunsa he paljastuvat. Sosiaalisesti aivan onnettomia, joko autistisia tai vain eivät osaa normaalisti keskustella etenkään naisille. Ei siis ihme että jäävät yksin. Rahalla tai sen puutteella ei ole yksinäisyyden kanssa mitään tekemistä. On niitä köyhiä naistenmiehiä, osa suorastaan elää naisten siivellä.

22

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RumaMiesIkuisesti

      Yksinkertaisin perus sääntö naisille. Ruma mies=ätmi. Komea mies=ytmi. Ihmisen sisimmällä ei ole ..tunkaan virkaa kun ulkonäkö vain merkkaa.

      • Jotain_rajaa1

        Jumalauta, vai ei miehet arvosta naista ulkonäön mukaan. Jos nainen on ruma hän ei ole yhtään mitään, aivan arvoton. Ei hän teille "ätmeille" kelpaa. Olisitte edes rehellisiä, tahdotte vähintään tavallisen näköisen naisen vaikka itse että mitään tavallisen näköisiä ole. Ei ihme että olette yksin ja tulette pysymään yksin. Aivan oma valinta!!!


      • HyperÄtmi
        Jotain_rajaa1 kirjoitti:

        Jumalauta, vai ei miehet arvosta naista ulkonäön mukaan. Jos nainen on ruma hän ei ole yhtään mitään, aivan arvoton. Ei hän teille "ätmeille" kelpaa. Olisitte edes rehellisiä, tahdotte vähintään tavallisen näköisen naisen vaikka itse että mitään tavallisen näköisiä ole. Ei ihme että olette yksin ja tulette pysymään yksin. Aivan oma valinta!!!

        Itselleni kelpaisi rumakin lihava nainen joka ei kelpaa suurimmalle osalle niitä miehiä joita naiset tavoittelee eli vähintään ketmit ja ytmit mutta edes ruma nainen ei halua tasoistaan rumaa miestä vaan vähintään yhden tason ylempää.


      • ExPUA
        Jotain_rajaa1 kirjoitti:

        Jumalauta, vai ei miehet arvosta naista ulkonäön mukaan. Jos nainen on ruma hän ei ole yhtään mitään, aivan arvoton. Ei hän teille "ätmeille" kelpaa. Olisitte edes rehellisiä, tahdotte vähintään tavallisen näköisen naisen vaikka itse että mitään tavallisen näköisiä ole. Ei ihme että olette yksin ja tulette pysymään yksin. Aivan oma valinta!!!

        Miksi miehet eivät saisi arvostaa naista ulkonäön mukaan, kun naisetkin tekevät niin miehelle? Sen lisäksi, että naiset haluavat mieheltä vielä rahaa ja statusta, mitä taas mies ei halua naiselta.


    • Huhhuhhi

      Ätmi = mies jonka mielessä kiertää suoli24-paskaa ja joka iltapäivälehtien perusteella kuvittelee tietävänsä kaiken (oleellisen) naisista.

    • 1212

      ATM voi myös olla mies joka osaa puhua ihmisille normaalisti, mutta ei hallitse pokaustekniikkaa eli tilanteen sulavaa viemistä eteenpäin (koskettelu ym). Jos tavallinenkaan keskustelu ei suju ollenkaan, on luultavasti kyseessä HC-ATM.

      • senseofentitlement

        Siitä vois käyttää alatunnistetta normaali-ätmi, jos jutut on vielä sellaisia, että niitä jaksavat muutkin kuin toiset ätmit kuunnella ja katkeruus ei karkoita kalojakin vedstä.


      • Kaikkea_sitä_kuulee

        Mitä ihmeen "pokaustekniikka"? Kun naisen kanssa puhuu niin kyllä sen nopeasti huomaa eteneekö juttu mihinkään vai ei. Asiat menevät aivan itsestään, ei siinä mitään temppuja tarvita. "Meille vai teille..."


      • 1212
        Kaikkea_sitä_kuulee kirjoitti:

        Mitä ihmeen "pokaustekniikka"? Kun naisen kanssa puhuu niin kyllä sen nopeasti huomaa eteneekö juttu mihinkään vai ei. Asiat menevät aivan itsestään, ei siinä mitään temppuja tarvita. "Meille vai teille..."

        Kts. baari-ilta.

        Pelimiehet toimivat hyvin kaavamaisesti. Mennään lähelle, katsotaan silmiin naamalla sellainen pieni hymynkare. Kosketetaan käsivarsiin, sitten jonkun syyn varjolla kädet vyötäisille. Jne.

        Noin ne naisen kemiat sytytetään.

        Jos pelikokemusta on paljon, asiat etenevät luonnollisemmin kun tekniikka on selkäytimessä. ATM ei osaa tekniikkaa tai uskalla tehdä aloitetta, vaan juttelee platonisesti. HC-ATM ei uskalla edes jutella.


    • MrSwan

      Painoindeksin saa kyllä normaalilukemiin esim. vhh-ruokavaliolla.

      • EiVhh.lle

        Ei muuten saa. Kokeilin vhh.a kolme vuotta sitten keväällä ja kahdessa kuukaudessa tuli 15kg lisää. Kun vaihdoin normaaliin hiilihydraatteja sisältävään ruokaan ja perus liikuntaan alkoi paino putoamaan. Vhh on pelkkää paskapuhetta.


      • Kaikkea_sitä_kuulee
        EiVhh.lle kirjoitti:

        Ei muuten saa. Kokeilin vhh.a kolme vuotta sitten keväällä ja kahdessa kuukaudessa tuli 15kg lisää. Kun vaihdoin normaaliin hiilihydraatteja sisältävään ruokaan ja perus liikuntaan alkoi paino putoamaan. Vhh on pelkkää paskapuhetta.

        Syö vähemmän kuin kuluttaa, niin laihtuu. Aivan sama mitä syö, tietysti fiksu syö terveellisesti mutta laihtumisen kannalta sillä ei ole mitään väliä. Läskikasat keksivät mitä ihmeellisempiä tekosyitä siihen miksi ovat lihavia. Annas kun arvaan, sinulla on isot luut, se on geeneissä?


      • 8plus4
        EiVhh.lle kirjoitti:

        Ei muuten saa. Kokeilin vhh.a kolme vuotta sitten keväällä ja kahdessa kuukaudessa tuli 15kg lisää. Kun vaihdoin normaaliin hiilihydraatteja sisältävään ruokaan ja perus liikuntaan alkoi paino putoamaan. Vhh on pelkkää paskapuhetta.

        Itselläni lähti painoa 10kg, kun aloitin paleoruokavalion (joka on myös eräänlainen VHH-ruokavalio) sekä iho-ongelmat lähtivät. Ehkä ei toimi kaikkiin tai sitten salaa napsii kiellettyjä asioita.


      • glutenaattori
        8plus4 kirjoitti:

        Itselläni lähti painoa 10kg, kun aloitin paleoruokavalion (joka on myös eräänlainen VHH-ruokavalio) sekä iho-ongelmat lähtivät. Ehkä ei toimi kaikkiin tai sitten salaa napsii kiellettyjä asioita.

        Joo, paleo vaikuttaa kyllä ihan hyvältä vaihtoehdolta, ja joillekin varmaan toimii. Itse kokeilin terveyssyistä (laihduttaa ei tarvitse, kun on aina ollut sellainen mäkihyppääjämäisen hoikka ja jäntevä kroppa) jonkun aikaa ihan hillittömän tiukkaa candida-dieettiä (googleta), mutta se oli vähän liikaa, vaikka positiiviset terveysvaikutukset kyllä huomasi.

        Ihmisillä on aineenvaihdunnassa ja vartalotyypeissä eroa, ja mä olen niitä, jotka tarvitsevat ehkä vähän enemmän hiilareita kuin jotkut, jotka pärjää proteiinivoittoisemmalla dieetillä. Nyt mulla on sellainen suhteellisen vähähiilarinen ja gluteeniton ruokavalio, mutta turhan paljon sorrun syömään suklaata ym., koska sen huomaa heti ihan konkreettisesti, ettei suuri määrä sokeria tee ollenkaan hyvää elimistölle.


    • nyt.on.tullut.aika

      Kuinka kertoa ätmille seksistä?

    • kilttiatm

      Onko naiset muka normaaleja. Eivät ole. En mä ole lihava enkä laiha. 167/76kg.
      Jos ei ole koskaan saanut puhua naisille normaaleja juttuja niin voi olla että siitä ei tule mitään näin yli 30 vuotiaana enää.

      • bmi19

        HERRAISÄ NOI ISO PAINOINDEKSI! Yli 27, huhhuh. Ei ole terveellistä tuo!


    • 8plus15

      Normaali keskustelu naisten kanssa tuottaa ystäviä, ei tyttöystäviä.

      Nimim. Sä olet tosi hauska ja mukava mies, mutta...

    • Helppoa se on täällä huudella minkälainen ätmi on. En tunnistanut itseäni tuon kuvauksen perusteella muuten kuin rumuuden osalta. Siis kasvojen rumuuden. Ja sille on vaikea kovin paljon mitään tehdä.

      Harvalla ihminen uskaltaa/haluaa kuitenkaan tulla tosielämässä minulle noin vittuilemaan siitä että olen jäänyt ilman naista. Useimmat naiset kääntävät selkänsä ja suhtautuvat kuin ilmaan, mutta ei se tuollaista ole.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1539
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1156
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      992
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      182
      858
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      730
    7. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      58
      625
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      624
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      615
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      74
      546
    Aihe