Miten elämällenne käy

Haamusinkku

Missä olette 10 tai 20 vuoden päästä. Mitä olette saavuttaneet, onko perhettä, lapsia vai oletteko yhä sinkkuja?

43

207

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivottavasti

      viimeistään kymmenen vuoden päästä olisi miehen lisäksi ainakin pari tenavaa, joiden kanssa asuisimme omakotitalossa järven rannalla.

      • Ätmi-

        Niiin jos löydät rikkaan miehen


      • sitätoivonkin
        Ätmi- kirjoitti:

        Niiin jos löydät rikkaan miehen

        vaikken itsekään ihan tyhjätasku ole. ;)


    • Luultavasti samanlaista elämää sinkkuna. Vanhempani ovat silloin kyllä luultavasti jo kuolleet. Joten yksinäisempää elämä on kun ainoat kaksi henkilöä ovat poissa, joille oikeasti jotain merkitsen.

      • Ädämsson

        Olet sinäkin sitten jo iällä, jos vanhemmat kuolleet 10v päästä...


      • Ädämsson kirjoitti:

        Olet sinäkin sitten jo iällä, jos vanhemmat kuolleet 10v päästä...

        Jotkut tekee lapsensa vanhemmalla iällä. Sen lisäksi nuoremmillakin vanhemmilla voi olla esimerkiksi sairauksia. Ja mitä ihmeellistä siinä on vaikka olisinkin vanhempi mies.


    • ätmi-sinkku

      Mistäs sitä tietää missä olen. Päivä kerrallaan, hyvällä tuurilla joku ruma nainen kelpuuttaa minut isäksi lapsilleen.

      • Hjjjjfff

        Muista sitten kehua kuinka ruma se on ;)


    • Ädämsson

      Olen kai kuollut jos hyvin käy.

    • IkisM

      Angstaan edelleen palstalla mikäli se on vielä olemassa

      • IkisM

        Äläs nyt trolli narraa, pitäähän sitä kehittyä. 10-20v. kuluttua johdan 50-lukulaisiin arvoihin nojaavaa kristillistä oppilaitosta jossa naisille opetetaan tärkeitä elämän perustaitoja, siivousta, kokkausta, lastenhoitoa jne, nin että he koulutuksesta valmistuttuaan voivat ryhtyä kunnollisiksi vaimoiksi kunnollisille miehille. Koulutukseen naisia tuovat heidän isänsä jotka eivät halua tyttärestään kasvavan samanlaista lutkaa kuin äitinsä on, ne miesraukat ovat valmiita maksamaan vaikka mitä siitä että edes tyttärestä tulisi kunnollinen.


      • syö.kuormasta
        IkisM kirjoitti:

        Äläs nyt trolli narraa, pitäähän sitä kehittyä. 10-20v. kuluttua johdan 50-lukulaisiin arvoihin nojaavaa kristillistä oppilaitosta jossa naisille opetetaan tärkeitä elämän perustaitoja, siivousta, kokkausta, lastenhoitoa jne, nin että he koulutuksesta valmistuttuaan voivat ryhtyä kunnollisiksi vaimoiksi kunnollisille miehille. Koulutukseen naisia tuovat heidän isänsä jotka eivät halua tyttärestään kasvavan samanlaista lutkaa kuin äitinsä on, ne miesraukat ovat valmiita maksamaan vaikka mitä siitä että edes tyttärestä tulisi kunnollinen.

        No ainakin ikis pääsee korkkaamaan monta neitsyttä omistukseensa siellä koulussaan.


      • AfTötterström
        IkisM kirjoitti:

        Äläs nyt trolli narraa, pitäähän sitä kehittyä. 10-20v. kuluttua johdan 50-lukulaisiin arvoihin nojaavaa kristillistä oppilaitosta jossa naisille opetetaan tärkeitä elämän perustaitoja, siivousta, kokkausta, lastenhoitoa jne, nin että he koulutuksesta valmistuttuaan voivat ryhtyä kunnollisiksi vaimoiksi kunnollisille miehille. Koulutukseen naisia tuovat heidän isänsä jotka eivät halua tyttärestään kasvavan samanlaista lutkaa kuin äitinsä on, ne miesraukat ovat valmiita maksamaan vaikka mitä siitä että edes tyttärestä tulisi kunnollinen.

        Kuullostaa 50-lukulaiselta kurileiriltä. Ihme, että niitä on edelleen olemassa, ihan oikeastikin. Melko sick meininki.


    • Urautunut, ei puolisoa tai lapsia. Asun samassa asunnossa ja jaan sänkyni kissojen kanssa. Viikot keskityn työhöni, viikonloppuisin kiertelen kyläilemässä ja hoidan kavereiden lapsia. Elämä on ihan jees, rahallisesti pärjään hyvin. Olen saanut kostoni.
      Läheiset pelkäävät että olen yksinäinen, mutta itse olen tilanteeni kanssa sujut. Jos selviän hengissä eläkkeelle, todennäköisesti vähän alkoholisoidun ja erakoidun jonnekin rannikolle.

      • nnainenn

        Sama täällä, paitsi kaverien lapsia en hoida. :D Lapset on rasittavia ja puolisoa en tahdo.


    • niminikki

      10-v päästä lapset muuttaneet pois kodista, joten sitten asun ihan yksin. Todennäköisesti omat vanhemmat ovat siinä vaiheessa jo niin iäkkäitä, että heitä pitää auttaa enemmän.

      Toivon, että töitä olisi vielä silloinkin. Asuntolaina alkaa olla maksettu pois silloin, joten vähän pienemmälläkin rahalla tulee toimeen, jos ei tarjolla ole kuin vähän huonommin palkattuja työtehtäviä.

      Unelmatilanne olisi, jos löytyisi joku kiva mies jonka kanssa seurustella. En kuitenkaan laske elämääni sen varaan.

    • intj87

      Jos kaikki jatkuu samaan malliin niin olen ollut kuolleena poikuus tallella jo hyvin pitkän aikaa. Jos taas jokin ihme on tapahtunut olen päätynyt yliopistoon, opiskellut ammatin, saanut vakituisen työn ja löytänyt elämäni naisen.

    • ätmi-sinkku

      Huonosti käy. Kun olin opiskelemassa niin ei kukaan oikeastaan halunnut tutustua vaikka olin kaikille ystävällinen, kerroin läksyistä ja lainasin läppäriä mutta olin kuinnäkymätön. Ei siis kovin ruusuinen tulevaisuus ole näköpiirissä, pelkkää yksinäisyyttä.

    • ExPUA

      Olen onnellisesti naimisissa IkisMmän kaa ♥

      • IkisM

        Rakas ♥


      • onnittelut

        Ihanaa! Voi tätä onnen päivää! Sitten voitkin lipittää ikiksen perseestä jännäjyystäreiden mällejä aina iltaisin!


      • halutaan.nähdä

        Mikäs se tyyppi on täällä kun piirtelee niitä hassuja kuvia janicasta ja siitä bickystä. Voisikohan se piirtää iloisen palstarakkaustarinan tästäkin!?


      • ExPUA
        IkisM kirjoitti:

        Rakas ♥

        Valkoritarini ♥


      • IkisM
        ExPUA kirjoitti:

        Valkoritarini ♥

        Kultsipuppeli ♥


      • avioliittolaki
        ExPUA kirjoitti:

        Valkoritarini ♥

        Rakkaus on ihanaa!


    • kilttiatm

      Mitäs elämä nyt tuo tullessaan, yksinäisyyttä.

    • ExPUA

      Heh, näköjään tässä ketjussa minun ja Ikiksen, aitojen ja 100% kunnian miesten enemmän tai vähemmän häiriintyneet, mutta erittäin kiihottuneet fanit jakavat fantasioitaan. :)

      Ehkä he ovat täällä vielä tuolloinkin? Emme voi tietää tätä asiaa. Tietävätkö he? en usko.

      • IkisM

        Aika hauskaa tosiaan huomata että mitä suoremmin naisille kertoo mitä he ovat sen enemmän tuntuu pimppa kostuvan vaikka sen asian luulisi olevan toisinpäin. Hullua oikeastaan että meistä kilteistä ja kunniallisista miehistä lutkat selvästi haluaisivat tehdä huonompia miehiä likimain suoraan tarjoamalla seksiä, yrittävät vain näin alkuun herättää huomiota ikäänkuin lapsena pojatkin vetää tytttöjä letistä ja haukkuu tyylin yäk, likkoja. Me sentään olemme kasvaneet noista ajoista ylitse mutta palstan naiset tuntuu vain taaantuneen.


      • ExPUA
        IkisM kirjoitti:

        Aika hauskaa tosiaan huomata että mitä suoremmin naisille kertoo mitä he ovat sen enemmän tuntuu pimppa kostuvan vaikka sen asian luulisi olevan toisinpäin. Hullua oikeastaan että meistä kilteistä ja kunniallisista miehistä lutkat selvästi haluaisivat tehdä huonompia miehiä likimain suoraan tarjoamalla seksiä, yrittävät vain näin alkuun herättää huomiota ikäänkuin lapsena pojatkin vetää tytttöjä letistä ja haukkuu tyylin yäk, likkoja. Me sentään olemme kasvaneet noista ajoista ylitse mutta palstan naiset tuntuu vain taaantuneen.

        Juu, naiset ovat erikoistuneet siihen, että heti seuraavaksi todistetaan omalla esimerkillä meidän kertomamme todeksi.

        Myös se teoria, että palstan tädit käyttävät palstaa vieroituksena jännämiehiltä selkäänsaamisessa, pitänee kutinsa. Täällä tosin ei kilahda nyrkki pataan, mutta verbaalinen selkäsauna on fakta. Joka kerta.


    • Perhettä ei 100% todennäköisyydellä ole - se juna meni jo, eikä oikein sovi muutenkaan. Elämänkumppani saattaa olla. Työkuvioista ei jaksa sanoa mitään, ne ovat vain pieniä paloja elämän suuressa palapelissä. Toisaalta nykytilannetta huonomminkaan ei sillä saralla oikein enää voi mennä.

      Eniten huolestuttaa se, että vanhempani alkavat tuolloin olla jo aika vanhoja, elleivät jopa poismenneitä (koputtaa puuta). Kaksi syvempää ihmissuhdettani ovat vaarassa katketa, ja ne pitäisi ehkä kompensoida jollain. Toisaalta itsekin alkaisin olla jo iässä, jossa jotain vakavampiakin terveysongelmia voi tulla.

    • PleikkaViinaRunkku

      Pelaan Playstation 9:llä, juon viinaa ja vedän käteen. PS:n numero vaan kasvaa, mikään muu ei muutu.

      KLUNK KLUNK KLUNK!
      RUNK RUNK RUNK!

    • siitähaavailen

      Asun Thaimaassa eläkkeellä, päivät olutta siemaillen ja joka yö uusi nuori tyttö seurana

    • 10 v: Lapsia on, kun niitä on nyttenkin. Luultavasti/toivottavasti asuvat omillaan. Ihan varma en ole parisuhteesta, kun tämä sinkkuilu tuntuu sopivan minulle. Luulen, että olen lipsahtanut parisuhteen puolelle. Toivottavasti olen hyvässä fyysisessä kunnossa. Luultavasti pelkään työttömyyttä kuin ruttoa.

      20v: Hyvin lähellä eläkettä. Lapsillakin on luultavasti omat lapset. Yritän auttaa heitä lastenhoidossa. Hyvin suurella todennäköisyydellä olen parisuhteessa. Luultavasti vietän paljon vapaa-aikaani mökillä. Koitan edelleen jatkaa aktiivisesti kuntosaliharrastusta ja kääntää mummojen päät.

      • SIMMARIT

        Hyvältä kuulostaa!


    • Tämän hetkisen arvion perusteella 10v päästä on lähellä nykytilannetta eli näyttää perheen suhteen aika heikolta, sitä kun ei ole syntynyt kulta-lusikka suussa niin hankalaa on. Olettaisin että sinkkuna pysytään eikä lapsia ole, ellei talous ym. tilanne muutu toiseksi. Mutta siihen ei paljon pysty itse vaikuttamaan, vaan muiden pitäisi toimia toisin joka tuskin on näköpiirissä.
      20v päästä ei mitään tietoa, sinne on niin pitkä matka vielä. Ehkä jos sattuisi joskus töihin pääsemään niin voisi olla ehkä asuntokin. Tai voi olla etten enää tuolloin asu maassa enää vaan jossain maailmalla :)

    • ölölölölölöööööö

      Varmaa olen 20vuodenpäästä varhaiseläkkeel, asun kissojenkans omakotitalos ja viljelen vihanneksii ja metsästän pienriistaa.

    • 10 vuotta: Olen kivassa duunissa ja parisuhteessa, ehkä jopa naimisissa (?). Lapsista en tiedä, tulee jos tulee tai sit miehellä on niitä edellisestä liitosta. Ollaan aktiivisia, liikutaan, vietetään aikaa kahdestaan ja ystävien kanssa.
      20 vuotta: Olen 58 - vuotias kurppa! Mitä!? :D Aktiivinen edelleen ja toivottavasti terve :)

    • ölölölölööööööö

      Eiks pimppaloora ole lapsii viel saanu? Eikyl itelläkään, olenkyl 4-5 v suo nuorempi.

      • Ei mulla ole lapsia ja olen siis nyt 38-vuotias, eli 20 vuoden päästä 58.


    • Ätmi-mies

      Enpä tiedä mutta perin parin vuoden päästä isäni firman koska jää eläkkeelle, olen siis rikas kun myyn sen firman joten luultavasti joku nainenkin minusta kiinnostuu siinä vaiheessa

    • kiva-ätmi

      huonosti käy koska en ikinä saa rakkautta.

    • efj3uig

      En tiedä. Mennään päivä kerrallaan :)

    • 10 vuoden päästä ei ole asuntolainaa ja varmaan on peritty jotain. Ura on noussut vielä pykälän ja vaimo on vain kaunistunut. ;-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1595
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1302
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1049
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      877
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      805
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      701
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      674
    Aihe