Kun aina puhutaan siitä sosiaalisuudesta ja aktiivisuudesta, niin kuinka aktiivisia olette täällä verkossa eri medioissa? Onko ujo ujo myös sosiaalisessa mediassa vai voiko esittää ja olla jotain ihan muuta? Millaisista asioista te olette verkossa kiinnostuneita?
Itseäni kiinnostaa Instassa upeat maisemakuvat, taide ja puolialastomat miehet :D Facebookissa seuraan matkoihin, historiaan ja terveyteen liittyviä juttuja. Twitterissä en ole kovinkaan aktiivinen enkä ole LinkedIniin vielä syvemmin perehtynyt. Koulun sisäisessä verkossa pidän blogia opiskelijan elämästä. Luen myös muita blogeja.
aktiivisuus verkossa
24
423
Vastaukset
- sinkku_poika
itse en käy missään muualla kuin tällä sivulla eli sinkut palstalla
Muualta voi löytyä jopa seuraakin, siis jos haluaa seuraa. Eikös tässä jossain lehdessä ollut juttua, kun jotkut olivat löytäneet puolison jopa jonkun pelin kautta.
pimppaloora kirjoitti:
Muualta voi löytyä jopa seuraakin, siis jos haluaa seuraa. Eikös tässä jossain lehdessä ollut juttua, kun jotkut olivat löytäneet puolison jopa jonkun pelin kautta.
Noinkohan mahtaa olla? Itseäni ei tosin nettipelaaminen jaksa kiinnostaa, mutta mitä nyt joillakin harrastusfoorumeilla olen pyörinyt, niin ihan turha niistä on mitään seuraa kuvitella löytävänsä kun suurin osa on perheellisiä eikä sinkutkaan tunnu siellä olevan muusta kiinostuneita kuin siitä harrastuksesta.
- Näin.oli
stellaria81 kirjoitti:
Noinkohan mahtaa olla? Itseäni ei tosin nettipelaaminen jaksa kiinnostaa, mutta mitä nyt joillakin harrastusfoorumeilla olen pyörinyt, niin ihan turha niistä on mitään seuraa kuvitella löytävänsä kun suurin osa on perheellisiä eikä sinkutkaan tunnu siellä olevan muusta kiinostuneita kuin siitä harrastuksesta.
Muistan kans sen lehtijutun. World of warcraft oli peli, jossa moni oli tavannut. Lehtijutun yhteydessä facessa oli moni kommentoinut kans että samanlaisia tarinoita oli monia.
stellaria81 kirjoitti:
Onhan fillarifoorumilla naiset saaneet huomiota ja kiinnostuneita miespuolisia polkijoita riittää. Sinkkujakin seassa lienee.
- Blunder
stellaria81 kirjoitti:
Ala harrastamaan shakkia. Naisia käy pelaamassa niin vähän että huomio on taattu ;)
ujo.ktm40 kirjoitti:
Onhan fillarifoorumilla naiset saaneet huomiota ja kiinnostuneita miespuolisia polkijoita riittää. Sinkkujakin seassa lienee.
No en minä vaan ole mitään kiinnostuksen osoituksia miehiltä saanut, vaikka joskus olen siellä aika aktiivisestikin kirjoitellut. Kyllä se on juurikin sitä että kun kysyy ratkaisua johonkin tekniseen ongelmaan, niin silloin saa vastauksen nimenomaan sitä koskien, ja jos yrittäisi kysellä treffien perään, niin mitä luultavimmin saisi passituksen nettideittiin…
Niin ja mitä tulee tuohon Pimppalooran aloitukseen, niin ainakin minä olin ujo myös netissä.
Nyt kun ujoudesta olen päässyt, niin livenä helpompi aloittaa juttelu ja se näkyy myös netissä. Enkä nykyään jäädy niin helposti.- IkisM
Minä olen täällä palstalla hyvinkin aktiivinen, silti ei ole palstanaiset tulleet ehdottelemaan tsi kotoa hakemaan, ei siis ole mitään väliä sillä miten aktiivinen on. Luultavasti jopa jos olisi vähemmän aktviinen ja pyyteettömän hyväntekeväisyyden sijaan toimisi epärehellisesti vaikkapa valkoritaroimalla olisi sillä sellainen vaikutus että naiset alkaisi vonkaamaan yhteystietoja muodostettuaan mielessään vääristellyn kuvan.
- hyissaatana
KUmma juttu etteivät naiset tällä palstalla kiinnostu sinusta. Toinen ihmetyksen aihe on aateveljesi exPUA.
- fanilauma
hyissaatana kirjoitti:
KUmma juttu etteivät naiset tällä palstalla kiinnostu sinusta. Toinen ihmetyksen aihe on aateveljesi exPUA.
Ihmettelen samaa. Onhan kyseessä kuitenkin kaksi palstan fiksuinta yksilöä.
- IkisM
hyissaatana kirjoitti:
Kyllä ne varmaan kiinnostuneita on, jollain tasolla kuitenkin varmaan tajuavat että tällainen rehellinen, kiltti ja kunnollinen mies olisi pettämätön vaihtoehto mutta feminismisvetoinen yhteiskunta on opettanut vääränlaiseen ylpeyteen, ei uskalleta julkisesti enää arvostaa miehessä perinteisesti hyvinä pidettyjä piirteitä ja siksi ovat estyneitä. Laiskuuttaan & arkuuttaan naiset valitsee ne helposti satavilla olevat valkoritarit tai pelkkiä panoja hakevat jyystärikarjut, sen seurauksena joutuvat olemaan sinkkuja kun kun kumpaisetkin edellämainituista ovat parisuhteeseen kelvottomia pidemmän päälle.
- IkisM
fanilauma kirjoitti:
Ihmettelen samaa. Onhan kyseessä kuitenkin kaksi palstan fiksuinta yksilöä.
Tuo on kyllä varmaan totta, valitettavasti, soisin kyllä että niitä fiksuja olisi enemmän varsinkin naisissa :)
- ruiskukka
Minäpä muistan kyllä ketjun, jossa sulta kysyttiin muistaakseni ikää ja asuinpaikkakuntaa (ja useammatkin naiset oli kiinnostuneita nuo tiedot kuulemaan), mutta et halunnut paljastaa kumpaakaan. Ja oletpa tainnut ilmaista täällä muutenkin, että et halua palstalta välttämättä tavata porukkaa. Liian hankalaksi menee naisille, jos täytyy sokkona koputella oviin ja miettiä minkä oven takaa se Ikis sattuisi löytymään.
- ehdoton.ei
ruiskukka kirjoitti:
Minäpä muistan kyllä ketjun, jossa sulta kysyttiin muistaakseni ikää ja asuinpaikkakuntaa (ja useammatkin naiset oli kiinnostuneita nuo tiedot kuulemaan), mutta et halunnut paljastaa kumpaakaan. Ja oletpa tainnut ilmaista täällä muutenkin, että et halua palstalta välttämättä tavata porukkaa. Liian hankalaksi menee naisille, jos täytyy sokkona koputella oviin ja miettiä minkä oven takaa se Ikis sattuisi löytymään.
Ja näiden viime aikaisten juttujen jälkeen kukaan ei edes halua ottaa sitä riskiä.
- varokaa
ruiskukka kirjoitti:
Ikiksen oven takana on Markoboy tai muuta vastaavaa.
- Palstapullero
IkisM
"Minä olen täällä palstalla hyvinkin aktiivinen, silti ei ole palstanaiset tulleet ehdottelemaan tsi kotoa hakemaan"
Höpö höpö nyt. Olet itse kertonut kuinka joku nainen otti sinuun yhteyttä vai oliko peräti kaksikin naista ja tapasitkin heidät.
Ja olihan täällä yksi palstapullero, joka sanoi miettineensä aloitteen tekemistä sinulle mutta kun hän tajusi, että haluat hoikkauumaisen naisen niin perääntyi ja tekikin sitten aloitteen trollille - luonnollisesti huonoin ja surullisin seurauksin.
Tuolloin 2013 (ja sen jälkeen) olit viestiesi perusteella ihan normaali, fiksu mies kun taas nykyisin sinusta saa hyvin oudon kuvan mikä on surullista.
- 12121333333
Rekisteröitynyt olen ties mihin palveluihin, yhtäkään en käytä aktiivisesti. Joskus miettinyt josko yrittäisi olla aktiivisempi, ihan julkisesti eikä anonyymisti.
Itse olen huomannut sen kun on itse aktiivinen, niin muutkin huomaavat sen. Nykyään jopa Instagramin kautta tulee viestejä liittyen vaikka harrastukseeni tai muihin kiinnostuksen kohteisiin. Twitteriä aktivoin vähän jo tänään ja ajattelin kokeilla, mitä siellä tapahtuu. Se tosin taitaa vaatia jopa vieläkin aktiivisempaa otetta kun face ja insta. Saas nähdä miten aika riittää siihen...
Ja sen mitä olen huomannut facebookin puolella, on juuri tuo julkinen aktiivisuus. Eli kun kommentoin jotain lehtijuttuja tms. niin joku saattaa tykätä siitä kommentista ja sitä kautta eksyy mun profiiliini, tykkää jostain kuvasta ja joku on joskus jopa laittanut viestiäkin. Eli kyllä sitä aktiivisuutta kannattaa kokeilla. Kirjoita hyviä ja nasevia kommentteja tai tykkää muiden kommenteista ja vieraile kiinnostavissa profiileissa... ;)- 12121333333
pimppaloora kirjoitti:
Itse olen huomannut sen kun on itse aktiivinen, niin muutkin huomaavat sen. Nykyään jopa Instagramin kautta tulee viestejä liittyen vaikka harrastukseeni tai muihin kiinnostuksen kohteisiin. Twitteriä aktivoin vähän jo tänään ja ajattelin kokeilla, mitä siellä tapahtuu. Se tosin taitaa vaatia jopa vieläkin aktiivisempaa otetta kun face ja insta. Saas nähdä miten aika riittää siihen...
Ja sen mitä olen huomannut facebookin puolella, on juuri tuo julkinen aktiivisuus. Eli kun kommentoin jotain lehtijuttuja tms. niin joku saattaa tykätä siitä kommentista ja sitä kautta eksyy mun profiiliini, tykkää jostain kuvasta ja joku on joskus jopa laittanut viestiäkin. Eli kyllä sitä aktiivisuutta kannattaa kokeilla. Kirjoita hyviä ja nasevia kommentteja tai tykkää muiden kommenteista ja vieraile kiinnostavissa profiileissa... ;)Juuri sillä lailla olen itse ajatellut että jos aktiivisemmin kommentoisi kiinnostavia asioita niin ainakin voisi keskustelua saada aikaiseksi. Moni sivustokin kun käyttää fb:ia kommentteihinsa.
Tosin ajatellut tuon aloittaa ihan puhtaalta pöydältä ilman yhtäkään oikeaa tuttua.
- jankutijank
Niin tylsää kuin se onkin, olen loistava ihmislukija ja ainakaan stadin seudulla ei pyöri paljon ihmisiä joita en kokisi rasittaviksi. Hyvyyttä, rehellisyyttä, suoraselkäisyyttä ja älykkyyttä ei arvosteta vaan pikemminkin niiden vastakohtia. Tyypillisesti olen tuntenut paljon hipstereitä. Netissä viihdyn, koska ei tarvitse lukea toisen kasvoista lähinnä myötähäpeää herättäviä negatiivisuuksia. Nuorempana olin hyvin sosiaalinen ja hyvä ja hauska puhuja, mutta sitten kasvoi ymmärrys ja vietän aikaani vain muutaman kaverin kanssa, joilla ei ole noita huonoja puolia. Olen 35 ja nainen.
- 0909090909
Tai sitten et ole mikään ihmistuntija vaan vain pinnallinen ja ylimielinen, kuvittelet näkeväsi ihmisen vaivautumatta ottaa selvää todellisuudesta.
- palpatiini
Mä olen erittäin aktiivinen, psykoaktiivinen. Vien netissä muiden tajunnat ihan toisin ulottuvuuksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663422Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463242Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1423048- 502663
- 311983
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271870- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871545Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391421- 391350