Mieti miltä tuntuisi

Rakkausfilosofi

herätä huomisaamuna hymy huulilla ajatellen, että "minulla on tyttöystävä, joka rakastaa minua". Tietäen että työ tai opiskelupäivän jälkeen kohtaat hänet kaupungilla, halaatte ja hetkisen ajan haistat hänen pitkien hiustensa naisellisen tuoksun. Sen jälkeen hän katsoo sinua rakastuneesti silmiin ja tarttuu käteesi ja kysyy iloisena ja innokkaana, mitä haluaisit tehdä illalla. Päätätte kokkailla yhdessä ja sen jälkeen katsoa jonkun hyvän leffan. Laitatte ruokaa, välillä pussaillen, hän nipistää peppuasi ja sinä puristat hänet välillä syliisi ja kiusoittelet. Syötte yhdessä katetun pöydän ääressä ja hän katsoo sinua kuin olisit maailman ainoa ja komein mies - kuten hänelle oletkin.

En ymmärrä miksi tällä palstalla ei haluta tätä, olla rakastettu, löytää rakastettu, vaan päivästä toiseen syljetään maanisesti, silmät leiskuen sappea ja yritetään voittaa joku sukupuolten välinen kilpailu, jota kukaan ei ole edes julistanut.

Tähänkin todennäköisesti tulee vain vastauksia "mutta kun naiset", ja kun sitä myrkkyä on taas yhden illan ajan tänne kylvänyt niin sitten voikin olla entistä katkerampi siitä kun on edelleen yksin. Ja se on tietysti naisten syy eikä voi johtua siitä, että kirjoittaja itse haluaa voida pahoin.

Yksikään nainen ei kärsi oksennuksistanne, yksikään nainen ei muutu, yksikään nainen ei tule onnettomaksi, yksikään nainen ei valitse tulevaisuudessa toisin, mutta oman elämänne kannalta kannattaisi valita rakkaus vihan sijaan.

"Ihminen haluaa saada osakseen rakkautta, sen puutteessa ihailua, sen puutteessa pelkoa, sen puutteessa inhoa ja halveksuntaa. Hän haluaa herättää toisissa ihmisissä jonkinlaista tunnetta. Sielu kavahtaa tyhjiötä ja haluaa kosketusta mihin hintaan hyvänsä." (Söderberg, Tohtori Glas).

Pari palstalaista on jo mennyt inhon ja halveksunnan rajan yli, lopuilla voisi vielä olla toivoa.

10

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äädämi

En mieti, en mieti lottovoittoakaan tai et kasvas tukka päähän. Alkaa vaan enemmi vituttaa!

• TeemuSäJankutat

No miksi et etene haluamaasi asiaa kohden? Mene hoitoon ja hoida itsesi kuntoon ja hanki mikä tahaansa työ, niin siitä se lähtee.
      Osoita, että et ole luusieri.

• kilttiatm

No miten sen naisen saa ilman että pitää olla jännämies. Tekeekö jännämiehet samaa kuin kirjoitukses, viettää naisen kanssa romanttista iltaa kokkaillen. En usko koska naiset ovat itse kertoneet että tekevät ihan muuta kun nainen toivoisi. Silti niillä jännillä on se nainen. Minä en pääse edes treffeille vaikka kuinka haluaisin. Kyllä minä haluaisin tehdä kaikkea tuota halailla naista ja kokata sen kanssa mutta se vaan ei ole mahdollista.

• Mitä siis käytännössä olet tehnyt osoittaaksesi kiinnostuksesi jotain naista kohtaan?

En muista olitko se sinä vain joku muu joka täällä kertoi esittävänsä treffipyyntöjä kadulla täysin tuntemattomille naisille, mutta jos noin pahaksi on autismi päässyt äitymään, niin sitten kannattaisi ehkä tosiaan lueskella vähän niitä pelimiesoppaitakin jotta pääsisi edes jotenkin hajulle normaalin käyttäytymisen alkeista.

• luglug

Sukupuolet kyllä ovat aivan selvästi sodassa toisiaan vastaan koska sukupuolet haluavat eri asioita.

• ExPUA

Siinä saatiinkin oikein rautaisannos passiivis-aggressiivista veitsenkääntöä naisettomien miesten haavassa.

Nainen voi tietysti ajatella noin, sillä naisella on valta valita, mutta mies voi haluta rakkautta joka solullaan, mutta hän ei sitä saa jos joku nainen ei sitä hänelle anna.

• 7788

No miten naisten pitäisi ratkaista tämä miesten yksinäisyysongelma?

• Rakkausfilosofi

Nainen ei voi antaa rakkautta miehelle jonka olemassa olosta hän ei ole edes tietoinen. Ensin pitää olla kohdattavissa eli naisen pitää voida löytää sinut, tavata sinut jossain.

• ätmi-sinkku

Tuota "minulla on tyttöystävä juttua" tapahtuu ehkä jollain toisella planeetalla mutta ei maa palnetaalla.

• rumilusätmi

mieti jos sä heräisit aamul ja sulla olis mun naama

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      3111
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3067
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2417
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      2037
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1893
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1759
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1606
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      83
      1370
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1280
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79