Onko kellään kokemuksia hammashoidosta
nukutuksessa? Kallistahan se on mutta
joskus ne hampaatkin on hoidettava.
Hyviä paikkoja tiedossa Helsingissä?
Kiitos!
Hammashoito nukutuksessa
4
893
Vastaukset
- meikpiis75
Jos haluat vastauksia hoitopaikoista, ilmoita sähköpostiosoitteesi. Täällä ei voi mainostaa hammaslääkäreitä/ asemia. Lisäksi kannattaa selata aiempia viestejä, nukutushoidosta on keskusteltu moneen otteeseen.
- htdhttdhtd
Vastikään Helsingissä nukutushoidossa käyneenä... Hinta oli 320 euroa per tunti. Minimiveloitus lienee se yksi tunti, joten ihan pikkuhommissa ei kannata. Isommissa kertaremonteissa ihan hyvä juttu.
- pelkopotilas
eli ensi viikolla saan lopullisen hinta-arvion hoidosta, kaikki tehdään kerralla nukutukusessa, pankista korotan lainaa hoidon hinnan verran. vanhojen paikkojen uusimista, uusien reikien paikkaamista, hampaiden tasoittamista jne, menee useampi tunti nukutuksessakin, saatikka jos ravaisin normaalihoidossa kymmeniä kertoja, se olisi hiivatin hidasta ja helvetin tuskaista, olen hammaslääkärikammoinen ja puudutus ei toimi, ei yksinkertaisesti puudu. Googleen kun laitat hakusanaksi hammassairaala helsinki, niin löytyy vaihtoehtoja. Lykkyä!
- Hammas
Kävin noin kuukausi sitten kyseisessä hoidossa. Hoito suoritettiin sedaatiossa elikkä suoneen laitettiin tippa, jonka kautta aineet menivät. En ollut kokonaan nukuksissa, vaan kuulin puheet ja porauksenkin aika ajoin tajusin. Poistoja oli kaksi ja paikkauksia useita sekä samalla poistettiin hammaskiveä. Mielestäni olin koko ajan tajuissani, vaikka hammaslääkäri sanoi, että jonkun ajan perästä en muista juuri mitään. Mutta kyllä minulla muistikuvia oli jälkeenpäin. Kipua ja pelkoa en tuntenut ollenkaan ja olo oli koko ajan ihan rento, vaikka ei millään uskoisi! Homma maksoi kaiken kaikkiaan tuhat euroa (kelan korvaus on jo mukana). Voin mielihyvin suositella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304136Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122614Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121382- 481159
- 771065
- 59933
- 45926
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911