Ei vain löydy RaamatunUT mukaista,

Herätykseksi

Ei vain löydy RaamatunUT mukaista, Kirstuksen Jeesuksen ja / apostolisensa, Totuuteen perustuvien ja mukaisten opetusten ja ohjeiden mukaisesti ja perustalta maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" riittävällä tavalla, Hänen kirkkaudeksi ja kunnikasi elävää ja toimivaa / vaikuttavaa seurakuntaa / seurakuntia.

Mihin ovat muut tähän Hänen apostolista seurakuntaa ja seurakuntiaan rakentaviksi kutsutut ja valitut eksyneet. kun ei kuulu eikä näy, vaikka Raamatun UT mukaan kuuluisi näkyä, ja kuulua ihan kaikeen maailmaan asti kaikille luoduille tiedoksi tästä Jumalan valtakunta yhteyden / yhtenäisyyden jokaista jäsentään myöden Raamatun UT mukaisuudessa / Häenssä mahdollistavasta pelatsukseksi Krist. vaihtoehto mahdollisuudesta?!

"Löytäneekköö uskoa" Raamatun UT mukaista ja mukaiseen?

Jeesuksen nimessä... etsivä. vähäinen Totuudessa pysyvä ja mukaisesti elävä' ja toimiva palvelijansa ja seuraajansa.

45

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpätietenkin
    • Jeesus sanoo te olette maaiman valona.Opetuslapsilleen.

    • JumalanKulkuri

      Ihminen pelkää toista ihmistä ja on luopunut Jumalan Sanan opista.
      Tänä päivänä seurakunnissa saarnataan korvasyyhyn mukaan ja hyväksytään kaikki, että olisi veronmaksajia.
      Jumalan on rikkaus ja Hänen Pyhän Sanansa julistaminen on tärkeää.
      Mutta jos esim. kirkko hyväksyy avoliitot ( huoruuden), naispapit ( raamattu ei tunne, päinvastoin kieltää naista puhumasta/ opettamasta seurakunnissa), hyväksyy homouden ja on muutenkin luopunut Jumalan Sanan terveestä opista, niin pieni on se porukka, joka menee torille ja aitovierille.
      Rukoukseni on avaa Herra ihmisten sydämet näkemään, että Jeesuksen toinen tuleminen on lähellä ja sitä ennen maamme on sodassa ja siihen ei mene kauan.

      • Herätykseksi

        Eihän tänä päivänä enää, tai vielä, sitten apostolisten alkuseurakuntien, edes ole Raamatun UT mukaisesti eläviä ja toimivia / vaikuttavia, Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" riittävällä tavalla, kaikille, ja kaikelle Luojan hyväksemme luomalle hyväksi tavalla, tarkoitulsella ja tavoiteella, täydellisyys päämääräisesti eläviä apostolisia seurakuntia.

        Olis kyllä jo korkea aika lakaa / yhtyä sellaisia rakentamaan. Ei vain ole löytynyt vielä ketään siitä, Oiekasti Kirtsillisyydestä kiinnotuneita. Vuosikausia jo Jeesuksen nimessä... julkisesti perään kuulutellut, minkäänlaista asiallista / uskottavaa, ns. "vastakaikua" saamatta.

        Jeesuksen nimessä... vähäinen, valkeudeksi / herätykseksi sanoman tyuojaksi ja tämän kaikille hyväksi Raamatun UT mukaisen, apostolista Krist. vaihtoa raknetamaan alkaimsen puolesta puhuva ja toimiva, palvelijansa ja seuraajansa.

        Hänen kanssaan, Hänessä YHDEKSI, yhtä oleviksi ja kaikessa yhtäpitävästi, eläviksi ja toimiviksi, Hänen apostolista seurakuntaa ja seurakuntiaan rakentaviksi kokoamassa oleva. myös osaltani rakentavaksi kutsuttu / armoitettu.


    • Herätykseksi

      Ei näytä ketään kiinnostavan Kritsuksen Jeeusksen apostolista seurakuntaa ja seurakuntiaan / sitä Jumalan valtakunta yhteyden / yhtenäisyyden jokaista jäsentään myöden Raamatun UT mukaisuudessa / häenssä mahdollistavan pelastukseksi Krist. vaihtohdon, jossa vasta tulisi mahdollisuus päästä kasvamaan siihen lopulliseen pelastukseen, siihen tahrattomuuteen ja rypyttömyyteen, ylöstempaukseen kelvollisuuteen, Hännen morsian seurakuntalaisuuteen otolliseksi. Osoittautumaan Hänelle ja Hänen kaikille hyväksi asialleen, tarkoitukselleen ja tavoiteelle (kaikessa täydellisyys) päämäärä tavoiteelleen, uskolliseksi ja kuuliaiseksi / Pyhäksi. Ne Oikean Kristillisyyden tunnusmerkit ilemntäväksi ja täyttäväksi, käskynsä pitäväksi ja tätttäväksi.

      Jeesuksen nimessä.... tästä kaikille hyväksi Raamatun UT mukaisesta Kristillisyydesta, mikä vasta sitä on, muituttaen ja valistaen. vähäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti elävä j atoimiva palvelijansa ja seuraajansa.

    • suosittelenkaikille

      Jeesus on antanut kehoituksen huolehtia orvoista, vanhuksista, sairaista, vaivaisista ja vammaisista. Niiden on huolehdittava heistä, jotka omistavat maan, jossa he asuvat. Ne, jotka synnyttivät pelon, saavat itse kokea sitä ja ne, jotka käyttivät väärin valtaa, joutuvat menettämään sen. Ne, joilla on korkea arvo naamionaan. Jotka ovat elämässään nöyriä korotetaan heille kuuluvaan asemaan.

    • wwwwwwwwwwwwwww

      Liity babtisteihin!

      • Herätykseksi

        Jeesus on kutsunut / armoittanut Hänen apöostolisia seurakuntiaan rakentavaksi, ei liittymään Jumalan Sanan vastaisesti eläviin ja toimiviin eri seurakoihin eikä lahkoihin.

        Jeesuksen nimessä... muistuttaen ja valistaen. Vähäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti elävä ja toimiva palvelijansa ja seuraajansa.


    • Tammi23

      Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. Joh 14:6 siinä on totuutuuteen jotava tie.

      • Herätykseksi

        Niin sillä tiellä olen mutta missä ne muut, Hänen apostolisia seurakuntiaan rakentaviksi kutsutut on? Kun ei näy eikä kuulu. vaikka Raamatun UT mukaan kuuluisi näkyä, ja kuulua ihan kaikeen maailmaan asti, kaikille luoduille.

        Jeesuksen nimessä... etsivä.


    • omantunnon.kysymys

      Kyseistät Pyhän Hengen työn tässä ajassa.

      Oletko sitä pohtinut, mitatessasi ympäröiviä srk.tia.

      Oletko lukenut aloittaja Sanasta.

      "Tuuli puhaltaa missä tahtoo, sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä mistä se tulee ja mihin se menee!"

      Siis, esittämäsi puheenvuoro tässä ajansaatossa, eri aikoina ja eri palstoilla, ne on sinun kirjaamaasi, mutta - tiemomme on vajavaista, sinunkin, eikös niin??

      • Herätykseksi

        Niin vajavaista on, mutta valtavan paljon pidemmälle vievää olisi, jos vain löytyisi niitä jotka ovat niitä, "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" riittävää, Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, Hänen apostolista seurakuntaa ja seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentaviin virkoihin, ja eri palvelusten tehtäviin sekä avustajiksi kutsuttuja / armoitettuja.

        Mutta kun ei etsimälläkään, julkisesti perään kuuluttelemallakaan tahdo löytyä ketään, joka olisi edes mitenkään kiinnostunut, edes asiallisesti / rakentavasti keskustelemaan Raamatun UT mukaisesta, ne Oikean Kristilisyyden tunnusmerkit ilmentävästä ja täyttävästä, ne käytännössä osoittavasta / todistavasta Kristillisyydestä.

        Jeesuksen nimessä... heitä etsivä. vähäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti elävä ja toimiva, kutsuttu / armoitettu palvelijansa ja seuraajansa


      • totuustekeevapaaksi

        Voisitko sinä olla meille se, "joka olisi edes mitenkään kiinnostunut, edes asiallisesti / rakentavasti keskustelemaan Raamatun UT mukaisesta, ne Oikean Kristilisyyden tunnusmerkit ilmentävästä ja täyttävästä, ne käytännössä osoittavasta / todistavasta Kristillisyydestä." ?

        Osoita meille, kuinka keskustellaan asiallisesti ja rakentavasti Uuden Testamentin mukaisesti. Ihan selkokielellä, kiitos. En ole vielä nähnyt sitä sinun kirjoituksisasi vuosien varrella, valitettavasti.

        Viestisi eri palstoilla ovat ylimielistä huuhailua ja sisarien ja veljien ylitallaamista. Kaikki me olemme matkalla, on epäraitista vaikeuttaa kanssamatkaajien matkantekoa vaateilla, joita ei itsekään täytä. Pois tuommoinen meistä kaikista!

        Ojentaa voimme toisiamme kaikessa sävyisyydessä, mutta kannoilla ilkkuminen on kiusaamista. Joko se on kohdallasi tahatonta, Jumala sen tietää, ehkä vain olet henkisesti epätasapainossa ja siksi tekstiesi sisältö on mitä on.

        Asiasi on ymmärretty eri palstoilla ensimmäisestä viestistäsi alkaen, ja perussanoma on tärkeä (tosin se on vaikeasti luettavissa kaiken krumeluurin keskeltä), mutta että sama levy pyörii vuosikaudet samalla kun sisaret ja veljet kukin tahoillaan ovat Herralle hyödyksi monin eri tavoin, jota sinä kuitenkaan et noteeraa minään, ja sen koen hyvin pahana.

        En voi minäkään sanoa olevani kaikin tavoin terve, tarvitsen Jeesusta paljossa ja kaikessa, mutta se on sääli, kun tapaa sisaren tai veljen, vaikka vain näin foorumeilla, joka millään tavoin ei näytä tarvitsevan Parantajaa. Se jos mikä on sääli. Tarvitsetko sinä Parantajaa? Tarvitsetko sinä Jeesusta?


      • totuustekeevapaaksi kirjoitti:

        Voisitko sinä olla meille se, "joka olisi edes mitenkään kiinnostunut, edes asiallisesti / rakentavasti keskustelemaan Raamatun UT mukaisesta, ne Oikean Kristilisyyden tunnusmerkit ilmentävästä ja täyttävästä, ne käytännössä osoittavasta / todistavasta Kristillisyydestä." ?

        Osoita meille, kuinka keskustellaan asiallisesti ja rakentavasti Uuden Testamentin mukaisesti. Ihan selkokielellä, kiitos. En ole vielä nähnyt sitä sinun kirjoituksisasi vuosien varrella, valitettavasti.

        Viestisi eri palstoilla ovat ylimielistä huuhailua ja sisarien ja veljien ylitallaamista. Kaikki me olemme matkalla, on epäraitista vaikeuttaa kanssamatkaajien matkantekoa vaateilla, joita ei itsekään täytä. Pois tuommoinen meistä kaikista!

        Ojentaa voimme toisiamme kaikessa sävyisyydessä, mutta kannoilla ilkkuminen on kiusaamista. Joko se on kohdallasi tahatonta, Jumala sen tietää, ehkä vain olet henkisesti epätasapainossa ja siksi tekstiesi sisältö on mitä on.

        Asiasi on ymmärretty eri palstoilla ensimmäisestä viestistäsi alkaen, ja perussanoma on tärkeä (tosin se on vaikeasti luettavissa kaiken krumeluurin keskeltä), mutta että sama levy pyörii vuosikaudet samalla kun sisaret ja veljet kukin tahoillaan ovat Herralle hyödyksi monin eri tavoin, jota sinä kuitenkaan et noteeraa minään, ja sen koen hyvin pahana.

        En voi minäkään sanoa olevani kaikin tavoin terve, tarvitsen Jeesusta paljossa ja kaikessa, mutta se on sääli, kun tapaa sisaren tai veljen, vaikka vain näin foorumeilla, joka millään tavoin ei näytä tarvitsevan Parantajaa. Se jos mikä on sääli. Tarvitsetko sinä Parantajaa? Tarvitsetko sinä Jeesusta?

        Selkokieltä ainakin minulle: Minun seuraajani merkkinä seuraavat, että he parantavat sairaat, voivat juoda myrkkyjuomaa, ajavat pahat henget pois.

        Tämä on perussanoma Jeesukselta minulle. Olin surkea Jeesuksen seuraaja.


      • totuustekeevapaaksi
        torre12 kirjoitti:

        Selkokieltä ainakin minulle: Minun seuraajani merkkinä seuraavat, että he parantavat sairaat, voivat juoda myrkkyjuomaa, ajavat pahat henget pois.

        Tämä on perussanoma Jeesukselta minulle. Olin surkea Jeesuksen seuraaja.

        Kun ennen olit surkea Jeesuksen seuraaja, etkö ole sitä enää? Mitä tänään teet toisin kuin ennen? Parannatko tänään sairaita, juotko myrkkyjuomaa niin ettei se vahingoita sinua, ajatko pois pahoja henkiä? Tällä tavallako sinä olet tänään vakuuttava Jeesuksen seuraaja?

        Vai tarkoitatko, että nuo esittämäsi esimerkit yleensä toteutuessaan uskovan elämässä tekevät hänestä varteenotettavan uskovaisen?

        "Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen." Gal. 5:1 Jos maailma ja sen syntielämä ei ole meitä houkuttamassa pois vapaudesta Kristuksessa, me olemme hanakat kahlitsemaan itsemme ja toisemme Jumalan Sanaan tekemällä siitä ilosanoman sijasta vaatimuksen ja orjuuden ikeen. Meistä tulee ympäristöllemme rasite ja peilikuvallemme ainainen muistutus ja syytös siitä, ettemme kelpaa emmekä riitä sellaisena kuin olemme Jumalan edessä.

        Ihminen joka halajaa syvempää Jumalan tuntemista, viettäköön aikaa Jeesuksen kanssa. Jeesuksen ilmeneminen ihmisessä monin eri tavoin kyllä seuraa perästä. Se on väistämätöntä.


      • Herätykseksi

        Niin ne alkaa toimimaan sitten ennalleen alkuperäisen tarkoituksen ja tavoiteen mukaiseksi asetetussa, Kirtsuksen Jeesuksen kirkkaudeksi apostolisia seurakuntia rakentamaan yhtymisen hedelminä.

        Alkaa / pääsee sitten vasta ne apostolissten seurakuntien virat ja eri palvelusten tehtävät täyteen määräänsä ja voimaansa.

        Mutta joka dellytää niin Raamatun UT opetusten ja ohjeiden mukaisesti ja perustalta eläviksi, paikkakunnittain ja alueittain Raamatun UT mukaisuudessa / Hänessä YHDEKSI, yhtä olevaksi ja kaikessa yhtä pitäväksi apostoliset seurakunnat jäsenistö verkostoksi, kansakuntien laajuisesti järjestäytymisen.

        Jeesuksen nimessä... muistuttaen ja valistaen, vähäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti elävä ja toimiva palvelijansa ja seuraajansa.


      • UneliasEspoossa
        torre12 kirjoitti:

        Selkokieltä ainakin minulle: Minun seuraajani merkkinä seuraavat, että he parantavat sairaat, voivat juoda myrkkyjuomaa, ajavat pahat henget pois.

        Tämä on perussanoma Jeesukselta minulle. Olin surkea Jeesuksen seuraaja.

        Mihin unohtui kohta "nostavat käsin käärmeitä"? Ainoa, missä olen tätä nähnyt, oli eräs tympeä kauhuelokuva.


    • Herätyys

      Ei vain meinaa alkaa löytymään niitä muita Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, Hänen apostolisia seurakuntiaan rakentaviin virkoihin, ja eri palvelusten tehtäviin kutsuttuja / armoitettuja. Mihin lie eksyneet, kun ei näy eikä kuulu, vaikka Raamatun UT mukaan kuuluisi näkyä, ja kuulua ihan kaikkeen maailmaan asti, kaikille luoduille. Siitä kaikille hyväksi Jumalan valtakunta yhteyden / yhtenäisyyden jokaista Kristukseen Jeesukseen uskovaa myöden Raamatun UT mukaisuudessa / Hänessä mahdollistavasta, valtavasta pelastukseksi Krist. vaihtoehto mahdollisuudesta.

      Jeesuksen nimessä... niitä muita Hänen apostolisia seurakuntiaa rakentaviksi kutsuttuja etsivä. vähäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti elävä ja toimiva palvelijansa ja seuraajansa.

    • Herätyys

      Missä on, ne kaikki muut, Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, Hänen, maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi riittävää apostolista seurakuntaa ja seurakuntiansa / sitä Jumlaan valtakunta yhteyden / yhtenäisyyden jokaista jäsentään myöden Raamatun UT mukaisuudessa / Hänessä mahdollistavaa, pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa, ns. "Nooan arkkia" (vertaus) rakentaviin virkoihin ja eri palvelusten tehtäviin, sekä avustajiksi, Hänen seuraajiksi kutsutut / armoitetut vanhurskaat? Ne UUDEN liiton Jumalan sankarit, edellä vetäjinä kulkemaan valitut, niitä suuria jättiläisiä, joita kaikki muut näkee edessään suurin joukoin, pelkäämättömät Pyhät?

      Jeesuksen nimessä... heitä perään kuulutteleva. vähäinen, herätykseksi sanoman julki tuojaksi ja tämän pelastukseksi Krist. vaihtoa rakentamaan alkamisen / yhtymisen puolesta ääntä pitävä, puhuva ja toimiva, vähäinen palvelijansa ja seuraajansa.

    • kj123hgfd

      JEESUKSELLA EI OLLUT apostoleita
      VAAN
      JEESUKSEN OPETUSLAPSIA!

      Raamattu on väärennetty saatanaa palvelevien paavalilais-luterilaisuuden oppikuntien saatanaa palvelevien toimesta.

      1.Korinttolaiskirje:
      15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.

      2 Korinttolaiskirje 12:
      7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
      8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta

      Paavali ei ero saatanastaan saanut joten se herra on edelleen paavalilais-luterilaisuuden herra jumalien herra!

      • Herätyys

        Kristus Jeesus oli UUDEN liiton Herra ja apostoli joiksi myös ne 12 opetuslastaan tuli Hänen Pyhässähengessään, kun Herra täytti heidät Pyhällehengellään / voimallaan jossa alkoivat toimimaan Hänen Kristuksen Jeesuksen apostolisia seurakuntiaan rakentamaan niin Häneen uskoviksi tulleita, Hänen nimeensä kastaen, alkavasti. Mutta joka työ sitten hyytyi kun valhekristilliset alkoi nostamaan sitä omaa PÄÄTÄÄN. Syntyi haannus jossa edelleenkin elävät, vaikkakin Häneen jotenkin uskoen, vain vähän nimeksi krist. uskonnolisina.

        Jeesuksen nimessä... Herätykseksi Totuutta. Että olisi korkea aika alkaa palaamaan siihen alkuperäisen kaikille hyväksi, maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi riittävään, Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi, Lain / Laillisuuden täyttymyksen, = Krist. Rakkaus, joka ei ole kenellekään pahaksi, mukaiseen Oikeaan, ne Raamatun UT mukaisen Kristillisyyden tunnusmerkit ilmentävään ja täyttävään, käytännön arkielämässä osoittavaan / todistavaan Kristillisyyteen.

        vähäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti elävä ja toimiva, kutsuttu / armoitetu palvelijansa ja seuraajansa, tähän em. mukaiseen, Hänen apostolisia seurakuntiaan / sitä Jumalan valtakunta yhteyden / yhtenäisyyden jokaista jäsentään myöden Raamatun UT mukaisuudessa / Hänessä mahdollistavaa, pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentavaan Kristillisyyteen, = Raamatun UT opetusten ja ohjeiden mukaisuuteen ja perustuvaan.


      • S---A
        Herätyys kirjoitti:

        Kristus Jeesus oli UUDEN liiton Herra ja apostoli joiksi myös ne 12 opetuslastaan tuli Hänen Pyhässähengessään, kun Herra täytti heidät Pyhällehengellään / voimallaan jossa alkoivat toimimaan Hänen Kristuksen Jeesuksen apostolisia seurakuntiaan rakentamaan niin Häneen uskoviksi tulleita, Hänen nimeensä kastaen, alkavasti. Mutta joka työ sitten hyytyi kun valhekristilliset alkoi nostamaan sitä omaa PÄÄTÄÄN. Syntyi haannus jossa edelleenkin elävät, vaikkakin Häneen jotenkin uskoen, vain vähän nimeksi krist. uskonnolisina.

        Jeesuksen nimessä... Herätykseksi Totuutta. Että olisi korkea aika alkaa palaamaan siihen alkuperäisen kaikille hyväksi, maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi riittävään, Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi, Lain / Laillisuuden täyttymyksen, = Krist. Rakkaus, joka ei ole kenellekään pahaksi, mukaiseen Oikeaan, ne Raamatun UT mukaisen Kristillisyyden tunnusmerkit ilmentävään ja täyttävään, käytännön arkielämässä osoittavaan / todistavaan Kristillisyyteen.

        vähäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti elävä ja toimiva, kutsuttu / armoitetu palvelijansa ja seuraajansa, tähän em. mukaiseen, Hänen apostolisia seurakuntiaan / sitä Jumalan valtakunta yhteyden / yhtenäisyyden jokaista jäsentään myöden Raamatun UT mukaisuudessa / Hänessä mahdollistavaa, pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentavaan Kristillisyyteen, = Raamatun UT opetusten ja ohjeiden mukaisuuteen ja perustuvaan.

        Olet aivan oikeassa, että apostolisuus kuuluu seurakunnalle.

        Apostolisuutta ei ehkä ole Suomessa nykyään riittävästi. Mutta kyllä sitä Suomessakin kuitenkin on. Itsekin olen osittain mukana yhteydessä, jolla on selkeä apostolinen perusta.


      • Herätyys
        S---A kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa, että apostolisuus kuuluu seurakunnalle.

        Apostolisuutta ei ehkä ole Suomessa nykyään riittävästi. Mutta kyllä sitä Suomessakin kuitenkin on. Itsekin olen osittain mukana yhteydessä, jolla on selkeä apostolinen perusta.

        No, jos olisi kyllä sen kuuluisi näkyä ja kuulua täälläkin, ja kuuluisi näyä, ja kuulua ihan kaikkeen maailaan asti.
        Vaan kun ei näy, eikä kuulu, ei vaikka kuinka julkisesti peräänkuuluttelisi / etsisi.

        Se kun ei voi olla mitään salaseura touhua. Vaan kuuluu olla "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" riittävää, sitä kaikille hyväksi Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, Hänen apostolisia seurakuntiaan / sitä Jumalan valtakunta yhteyden / yhtenäisyyden jokaista jäsentään myöden Raamatun UT mukaisuudessa / Hänessä mahdollistavaa, pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa, tälle pahan vallassa olevalle, saatanaa tuomiokseen palvelevan maailman / ihmiskunnan kansakuntien, Jumalan Sanan VASTAISESTI touhuille ja politiikalle, kullekin tälle, Jumalan valtakuntaa ja Hänen vanhurskautta etsivälle tielle lähtevälle, turvallisen ja turvatun, kaikinpuolisen hyvinvointi elämän ja tulevaisuuden mahdollistavan ja takaavan Krist. vaihtoehdon, sitä kaikessa täydellisyys päämääräistä rakentavaa.

        Jeesuksen nimessä... tästä, kiakille hyväksi, Raamatun UT opetusten ja ohjeiden mukaisesta ja perustuvasta Krist. vaihtoehto mahdollisuudesta muituttaen ja valistaen. vähäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti elävä ja toimiva palvelijansa ja seuraajansa. Tähän em. mukaiseen yhteyteen / yhteistyöhön kutsuttu / armoitettu palvelijansa ja seuraajansa. Niitä muita etsivä ja perään kuulutteleva.


      • S---A
        Herätyys kirjoitti:

        No, jos olisi kyllä sen kuuluisi näkyä ja kuulua täälläkin, ja kuuluisi näyä, ja kuulua ihan kaikkeen maailaan asti.
        Vaan kun ei näy, eikä kuulu, ei vaikka kuinka julkisesti peräänkuuluttelisi / etsisi.

        Se kun ei voi olla mitään salaseura touhua. Vaan kuuluu olla "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" riittävää, sitä kaikille hyväksi Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, Hänen apostolisia seurakuntiaan / sitä Jumalan valtakunta yhteyden / yhtenäisyyden jokaista jäsentään myöden Raamatun UT mukaisuudessa / Hänessä mahdollistavaa, pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa, tälle pahan vallassa olevalle, saatanaa tuomiokseen palvelevan maailman / ihmiskunnan kansakuntien, Jumalan Sanan VASTAISESTI touhuille ja politiikalle, kullekin tälle, Jumalan valtakuntaa ja Hänen vanhurskautta etsivälle tielle lähtevälle, turvallisen ja turvatun, kaikinpuolisen hyvinvointi elämän ja tulevaisuuden mahdollistavan ja takaavan Krist. vaihtoehdon, sitä kaikessa täydellisyys päämääräistä rakentavaa.

        Jeesuksen nimessä... tästä, kiakille hyväksi, Raamatun UT opetusten ja ohjeiden mukaisesta ja perustuvasta Krist. vaihtoehto mahdollisuudesta muituttaen ja valistaen. vähäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti elävä ja toimiva palvelijansa ja seuraajansa. Tähän em. mukaiseen yhteyteen / yhteistyöhön kutsuttu / armoitettu palvelijansa ja seuraajansa. Niitä muita etsivä ja perään kuulutteleva.

        Se yhteys, missä itse olen osittain mukana, näkyy Suomessa varmasti tuhat kertaa vahvemmin kuin sinun nettikirjoittelusi. Sinun nettikirjoittelusi on siihen verrattuna piilossa tapahtuvaa.

        Mutta jos "haluat" mukaan esimerkiksi siihen samaan yhteyteen, jossa käyn itse virvoittumassa, sinun pitää rukoilla Jumalaa johdattamaan sinut oikeaan paikkaan. En ala laittaa tähän mitään nimiä, koska sinun pitää itse rukoilla, mihin Jumala haluaa juuri sinut johdattaa.

        Mutta sen totean, että kyse ei ole missään tapauksessa mistään salaseurasta, vaan aivan julkisesti toimivasta ja toiminnastaan ilmoittavasta yhteisöstä.


      • S---A

        Ja sorry, jos 1½ tunnin takainen vastaukseni oli vähän tyly. Mutta joskus vaan turhauttaa...


    • Herätyys

      Kyllä se apostolisen alkuseurakunnan aikainen Kristillisyys oli ihan julkista, kaikkeen maailmaan, kaikille luoduille kuultavaksi, ja tiettäväsi, siitä kaikille hyväksi Jumlalan valtakunta yhteyden / yhtenäsisyyden jokaista jäsentään myöden Raamatun UT mukaisuudessa / Hänessä, Kristuksessa Jeesuksessa tarkoitettu, Hänessa YHDEKSI apostoliseksi jäsenistö verkostoksi paikkakunnittain ja alueittain, ihan kansakuntien laajuisesti YHTÄ oleviksi ja kaikessa YHTÄ pitävästi, "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" riitttävällä tavalla eläviksi ja toimiviksi, keskinäiseen Rakkauteen ja huolenpito yhteyteen / saumattomaan yhteistyöhön yhdistymisen / järjestäytymisen, Joka vasta mahdollistaa Raamatun UT opetusten ja ohjeiden mukaisen, Krist. Raakaus, joka ei ole kenellekään pahaksi, = ihan Lain / Laillisyyden täyttynyksen mukaisen Krist. yhteis ja kaikkiin muihinkin nähden Oikeuden mukaisen, Totuudessa YKSI mielisen rinnakkaiselo vaihtoehdon mahdollistavaa.

      Että apostoliset seurakuntien kuuluu yhdistyä / järjestäytyä ihan kansakuntien laajuisesti, paikkakunnittain ja alueittain yhdeksi, Krist. vaihtoehto verkosto jäsenistöksi. Ne Raamatun UT mukaisen Kritillisyyden tunnusmerkit ilmentäväksi ja täyttäväksi, ne käytännön arkielämässä osoittavaksi / Totistavaksi. Josa kaikki voi tunnistaa Kristuksen Jeesuksen seuraajiksi, Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi apostolisia seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentaviksi.

      Jossa vasta tulee mahollisuus päästä kasvamaan siihen lopulliseen pelastukseen ja ylös ottoon kelvollisuuteen tahrattomuuteen ja rypyttömyyteen. Joka ei ole millään muulla tavalla mahdollista. Vain ja ainostaan tälla vasta Oikeasti Raamatun UT mukaisella. käskynsä kaikilta osin pitävällä ja täyttävällä tavalla elämään ja toimimaan alkamalla / yhtymällä.

      Jeesuksen nimessä... edelleenkin tästä, kaikille hyväksi Raamatun UT mukaisesta, kaikille tarjolla olevasta Kristillisyydestä / Krist. vaihtoehto mahdollisuudesta muistuttaen ja valistaen.

      • S---A

        Vastasin sinulle jotain tuossa aiemmin (ylempänä) eilen, aamupäivällä...


      • S---A

        Ja en halua laittaa nettiin kyseisen yhteyden ”XYZ” nimeä. Siihen on kaksi syytä:

        1. Tärkein syy: Jos laittaisin yhteisön XYZ nimen, voisit oman järkesi perusteella alkaa arvostella Jumalan työtä ja Jumalan palvelijoita. Riski tähän on liian suuri; en halua johdattaa sinua tekemään syntiä. Mutta edelleen totean: Tämä yhteisö XYZ on Suomessa varmasti satoja kertoja näkyvämpi kuin esimerkiksi sinun nettikirjoittelusi.

        2. Toinen syy, jota en osaa pukea sanoiksi yhtä hyvin, mutta menee jotenkin näin: Ihmisillä on niin paljon ajatuksia ja näkemyksiä siitä, miten asiat pitäisi hoitaa. Seurakunnissa on joskus liikaakin mielipiteitä ja ideoita.*** Mieluummin suojelen yhteisöjä ja johtajia liioilta mielipiteiltä. Vaikka se on kyllä tästä yhteisöstä XYZ todettava, että kyllä siellä ihmisten mielipiteet ja näkemykset tulevat ravistelluiksi! Joskus tähän yhteyteen esimerkiksi tuli henkien vaikutuksen alla oleva ”uskova”, joka aiheutti hämmennystä. Hänet käsiteltiin sillä tavalla, että hän vapautui, ja tällä hetkellä hän loistaa Jumalan valoa enemmän kuin moni muu!

        *** Kun Jumala kutsui minut siihen yhteyteen ABC, jossa olen pääasiallisesti toiminut muutaman vuoden ajan (puhun nyt siis eri yhteydestä kuin mistä tuossa yllä kirjoitan), en puhunut asiasta kovinkaan monelle kaverilleni. En halunnut mukaan ihmisiä, jotka tulisivat sinne, koska siellä on mukana kavereita. Halusin, että yhteyteen ABC tulevat olisivat selvästi Jumalan kutsumia, kuten itsekin olen saanut siihen yhteyteen Jumalan kutsun.


      • Herätyys
        S---A kirjoitti:

        Ja en halua laittaa nettiin kyseisen yhteyden ”XYZ” nimeä. Siihen on kaksi syytä:

        1. Tärkein syy: Jos laittaisin yhteisön XYZ nimen, voisit oman järkesi perusteella alkaa arvostella Jumalan työtä ja Jumalan palvelijoita. Riski tähän on liian suuri; en halua johdattaa sinua tekemään syntiä. Mutta edelleen totean: Tämä yhteisö XYZ on Suomessa varmasti satoja kertoja näkyvämpi kuin esimerkiksi sinun nettikirjoittelusi.

        2. Toinen syy, jota en osaa pukea sanoiksi yhtä hyvin, mutta menee jotenkin näin: Ihmisillä on niin paljon ajatuksia ja näkemyksiä siitä, miten asiat pitäisi hoitaa. Seurakunnissa on joskus liikaakin mielipiteitä ja ideoita.*** Mieluummin suojelen yhteisöjä ja johtajia liioilta mielipiteiltä. Vaikka se on kyllä tästä yhteisöstä XYZ todettava, että kyllä siellä ihmisten mielipiteet ja näkemykset tulevat ravistelluiksi! Joskus tähän yhteyteen esimerkiksi tuli henkien vaikutuksen alla oleva ”uskova”, joka aiheutti hämmennystä. Hänet käsiteltiin sillä tavalla, että hän vapautui, ja tällä hetkellä hän loistaa Jumalan valoa enemmän kuin moni muu!

        *** Kun Jumala kutsui minut siihen yhteyteen ABC, jossa olen pääasiallisesti toiminut muutaman vuoden ajan (puhun nyt siis eri yhteydestä kuin mistä tuossa yllä kirjoitan), en puhunut asiasta kovinkaan monelle kaverilleni. En halunnut mukaan ihmisiä, jotka tulisivat sinne, koska siellä on mukana kavereita. Halusin, että yhteyteen ABC tulevat olisivat selvästi Jumalan kutsumia, kuten itsekin olen saanut siihen yhteyteen Jumalan kutsun.

        No minä ainakin aion jatkaa niiden, Kristuksen Jeesuksen apostolisia seurakuntia rakentaviin virkoihin ja eri, Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi, tehtäviin sekä avustajiksi kutsuttujen / armoitettujen perään kuuluttelua / etsimistä. Että jos alkaa löytymään niitä Kristuksen Jeesuksen seuraajiksi, Hänen seurakuntiaan rakentaviin kutsuttuja, niin voitaisiin alkaa pikuhiljaa näistä kaikille hyväksi puolen asioista ja kysmyksistä asiallisesti / rakentavasti avoimen, käytännön toiminepiteisiin, YHDEKSI yhdistymiseen, kaikessa YHTÄ olevaan ja YHTÄ pitävään yhteyteen, paikkakunnittain ja alueittain, kansakuntien laajuisesti yhdeksi jäsenistökseen / samattomaan Raamatun UT mukaiseen ja perustuvaan yhteistyöhön järjestäytymiseen tähtäävän / johtavan, vasta Oikeasti Kristuksen Jeesuksen apostolisia seurakuntiaan / Sitä Jumalan valtakunta yhteyden / yhtenäisyyden jokaista jäsentää myöden Raamatun UT mukaisudessa / Hänessä mahdollistavan, pelastukseksi Krist. vaihtoehdon, ns. "Nooan arkin" (vertaus) keskinäisessä rakkaudessa ja huolenpito yhteydessä elävästi ja toimivasti / vaikuttavasti, tästä pahan vallassa olevasta, saata naa tuomiokseen palvelevan maailman orjuudesta, touhuista ja politiikasta ihmisiä Kristukselle voittavan vaihtoehdon rakentamisen. Johon Kristukseen Jeesukseen uskovat ovat, näistä tämän, saata naa tuomiokseen palvelevan maailman / ihmiskunnan, Jumlan Sanan vastaisesti touhuista ja politiikasta ULOS kutsuttuja.

        Ei saa jäädä minkäänlaista osllisuuttakaan niihin epäoikeuden mukaisiin laittomiin, = Jumalan Sanan (Raamatun UT) opetusten ja ohjeiden vastaisiin pimeyden puolesta touhuihin. Jota niihin vain hiljaa välinpitämättöminä mukautuminenkin on. Jopa sitä kavalinta ja pahinta mahdollista laatua. Aheuttaa eniten ja suurimpia SYYSTÄ pahaksi / kärsimyksiksi ja valtaviksi turhiksi menetyksiksi ja sodiksi seuraamuksia.

        Jeessuksen nimessä muituttaen ja valistaen. vähäinen, Totuudessa / valkeudessa pysyvä, Herätykseksi Totuutta julkituova, palvelijansa ja seuraajansa. Niitä muita, tähän, vasta Oikeasti Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttuja / armoitettuja etsivä ja perään kuulutteleva.


      • S---A
        Herätyys kirjoitti:

        No minä ainakin aion jatkaa niiden, Kristuksen Jeesuksen apostolisia seurakuntia rakentaviin virkoihin ja eri, Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi, tehtäviin sekä avustajiksi kutsuttujen / armoitettujen perään kuuluttelua / etsimistä. Että jos alkaa löytymään niitä Kristuksen Jeesuksen seuraajiksi, Hänen seurakuntiaan rakentaviin kutsuttuja, niin voitaisiin alkaa pikuhiljaa näistä kaikille hyväksi puolen asioista ja kysmyksistä asiallisesti / rakentavasti avoimen, käytännön toiminepiteisiin, YHDEKSI yhdistymiseen, kaikessa YHTÄ olevaan ja YHTÄ pitävään yhteyteen, paikkakunnittain ja alueittain, kansakuntien laajuisesti yhdeksi jäsenistökseen / samattomaan Raamatun UT mukaiseen ja perustuvaan yhteistyöhön järjestäytymiseen tähtäävän / johtavan, vasta Oikeasti Kristuksen Jeesuksen apostolisia seurakuntiaan / Sitä Jumalan valtakunta yhteyden / yhtenäisyyden jokaista jäsentää myöden Raamatun UT mukaisudessa / Hänessä mahdollistavan, pelastukseksi Krist. vaihtoehdon, ns. "Nooan arkin" (vertaus) keskinäisessä rakkaudessa ja huolenpito yhteydessä elävästi ja toimivasti / vaikuttavasti, tästä pahan vallassa olevasta, saata naa tuomiokseen palvelevan maailman orjuudesta, touhuista ja politiikasta ihmisiä Kristukselle voittavan vaihtoehdon rakentamisen. Johon Kristukseen Jeesukseen uskovat ovat, näistä tämän, saata naa tuomiokseen palvelevan maailman / ihmiskunnan, Jumlan Sanan vastaisesti touhuista ja politiikasta ULOS kutsuttuja.

        Ei saa jäädä minkäänlaista osllisuuttakaan niihin epäoikeuden mukaisiin laittomiin, = Jumalan Sanan (Raamatun UT) opetusten ja ohjeiden vastaisiin pimeyden puolesta touhuihin. Jota niihin vain hiljaa välinpitämättöminä mukautuminenkin on. Jopa sitä kavalinta ja pahinta mahdollista laatua. Aheuttaa eniten ja suurimpia SYYSTÄ pahaksi / kärsimyksiksi ja valtaviksi turhiksi menetyksiksi ja sodiksi seuraamuksia.

        Jeessuksen nimessä muituttaen ja valistaen. vähäinen, Totuudessa / valkeudessa pysyvä, Herätykseksi Totuutta julkituova, palvelijansa ja seuraajansa. Niitä muita, tähän, vasta Oikeasti Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttuja / armoitettuja etsivä ja perään kuulutteleva.

        No, valinta on sinun. Pohja-ajatushan sinulla on aivan hyvä!

        Ei tarvita kuitenkaan mitään erityistä profeetan lahjaa, että voi ennustaa sinun kymmenenkin vuoden päästäkin kirjoittavan samanlaisia kirjoituksia ilman, että olisit etsinyt löytämääsi. Koska:

        1. Jos haluaa samanlaisia tuloksia, mitä on saanut viimeisen kymmenen vuoden aikana, niin kannattaa käyttää samoja menetelmiä, joita on käyttänyt viimeisen kymmenen vuoden aikana.

        2. Jos haluaa, että oma ja muidenkin tulevaisuus on erilainen kuin nyt, kannattaa muuttaa toimintatapojaan.


      • Herätyys
        S---A kirjoitti:

        No, valinta on sinun. Pohja-ajatushan sinulla on aivan hyvä!

        Ei tarvita kuitenkaan mitään erityistä profeetan lahjaa, että voi ennustaa sinun kymmenenkin vuoden päästäkin kirjoittavan samanlaisia kirjoituksia ilman, että olisit etsinyt löytämääsi. Koska:

        1. Jos haluaa samanlaisia tuloksia, mitä on saanut viimeisen kymmenen vuoden aikana, niin kannattaa käyttää samoja menetelmiä, joita on käyttänyt viimeisen kymmenen vuoden aikana.

        2. Jos haluaa, että oma ja muidenkin tulevaisuus on erilainen kuin nyt, kannattaa muuttaa toimintatapojaan.

        No odottellaan vielä. Paineet tähän Raamatun UT mukaiseen, kaikille hyväksi kristillisyyden suuntaan kasvaa todella suurella vauhdilla.

        Että eiköhän niitä alka kohta ilmenemään jotka kaipaavat tätä Oikeasti Raamatun UT mukaista Kristillisyyttä, josta VALTAVASTA vaihtoehto mahdollisuudesta, kullekin tälle tielle lähtevälle turvallisen ja turvatun, kaikinpuolisen hyvinvointi elämän ja tulevaisuuden mahdollistavalle ja takaavalle, josta olen muistutellut ja valistanut päivittäin vuosikausien ajan.

        Mutta kovin sikeässä unessa nukkuvia on nämä eri nimisiin eri ns. "krist". kuntiin ym. uskonnollisiin "krist." yhdityksiin lukeutuvat. Jotka ei enää, tai vielä / tiedä eikä ymmärrä, mikä vasta on Raamatun UT opetsuten ja ohjeidem mukaista ja perustuvaa, "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" riittävää, Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi Kristillisyyttä. Ne oikean Kristillisyyden tunnusmerkit ilmentävää ja täyttävää, ne käytännön arkielämässä elämällä osoittavaa / todistavaa.

        Jeesuksen nimessä... heille herätykseksi muistuttaen ja valistaen, vähäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti elävä ja toimiva, Hänen apostolisia seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentavaan, Hänen apostoliseen seurakunta yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttu / armoitettu palvelijansa ja seuraajansa.


    • Näkökulmaa1

      Seurakunta tarkoittaa kaikkia Jeesuksen Kristuksen lapsia.
      Se ei tarkoita jotakin maallista rakennusta,joten lopeta jo hyvä mies etsimästä niistä Jeesuksen seuraajia.
      He ovat jo aikoja sitten lähteneet niistä ulos.

      • Herätyys

        Mihin ovat lähteneeet ja mihin piiloutuneet, kun ei näy eikä kuulu?! Vaikka Raamatun UT mukaan kuuluisi näkyä, ja kuulua ihan kaikeen maailmaan asti, kaikille luoduille.

        Jeesuksen nimessä... Hänen apostolissta ja apostolisia seurakuntiaan / sitä Jumalan valtakunta yhteyden / yhtenäisyyden jookaista jäsentään myöden Raamatun UT mukaisuudessa / Hänessä mahdollistavavaa pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentavaan yhteyteen / yhteistyöhön kutusttu / armoitettu palvelijansa.

        Niitä muita, kaikille hyväksi Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi riittävällä tavalla elävästi ja toimivasti / vaikuttavasti, niihin apostolisiin seurakunta virkoihin ja muihin palvelusten tahtäviinsekä avustajiksi kutsuttuja / armoitettuja etsivä.

        "Löytäneekö uskoa", Raamatun UT mukaista ja mukaiseen, Jeesuksen nimessä etsivä? vähäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti elävä ja toimiva, kutsuttu / armoitettu palveijansa ja seuraajansa.


      • Läskimaha
        Herätyys kirjoitti:

        Mihin ovat lähteneeet ja mihin piiloutuneet, kun ei näy eikä kuulu?! Vaikka Raamatun UT mukaan kuuluisi näkyä, ja kuulua ihan kaikeen maailmaan asti, kaikille luoduille.

        Jeesuksen nimessä... Hänen apostolissta ja apostolisia seurakuntiaan / sitä Jumalan valtakunta yhteyden / yhtenäisyyden jookaista jäsentään myöden Raamatun UT mukaisuudessa / Hänessä mahdollistavavaa pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentavaan yhteyteen / yhteistyöhön kutusttu / armoitettu palvelijansa.

        Niitä muita, kaikille hyväksi Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi riittävällä tavalla elävästi ja toimivasti / vaikuttavasti, niihin apostolisiin seurakunta virkoihin ja muihin palvelusten tahtäviinsekä avustajiksi kutsuttuja / armoitettuja etsivä.

        "Löytäneekö uskoa", Raamatun UT mukaista ja mukaiseen, Jeesuksen nimessä etsivä? vähäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti elävä ja toimiva, kutsuttu / armoitettu palveijansa ja seuraajansa.

        Nyt kaikki leikkimään läskimahan kanssa kuurupiiloa.
        Elma etsii ja Toivo ja minä menemme piiloon.
        Sitten voimme mennä nukkumaan ja sen jälkeen syömme Elman leipomaa herkullista tiikerikakkua.


    • KysymysTähän

      Esko hyvä, mistä olet saanut ajatuksen että täällä netin palstoilla pitää tätä samaa kysymystä kysyä vuodesta toiseen?

      • Herätyys

        Raamatun UT opetuksissa ja ohjeissa kehoitetaan muituttamaan joka päivä Kristuksen Jeesuksen ja / apostolisensa opetusten ja ohjeiden mukaisuudesta.

        Olen tälllä etsimässä niitä muita Raamatun UT, Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi Hänen apostolisia seurakuntiaan rakentaviin virkoihin ja eri palvelusten tehtäviin sekä avustajiksi kustuttuja / armoitetuja, että pääsisi asiallisesti ja rakentavasti kesksutelemaan niistä, Hänen kaikille hyväksi apostolisia seurakuntiaan / sitä Jumalan valtakunta yhteyden / yhtenäisyden jokaista jäsentään myöden Raamatun UT mukaisuudessa / Hänessä mahdollistavaa, Krist. vaihtoehtoa rakentavista asioista ja kysymyksistä.

        Jeesuksen nimessä... muituttaen ja valistaen. vähäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti elävä ja toimiva, kutsuttu / armoitettu palvelijansa ja seuraajansa.


    • Näkökulmaa1

      Jospa joskus löytäisit etsimäsi,toivon niin.:)

      • Herätyys

        Joko sinä olet löytänyt Raamatun UT opetusten ja ohjeiden mukaisesti ja perustalta toimivan Kristuksen Jeeusksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, maailmalle välkeudeksi ja maalle suolaksi riittävän Hänen apostolisia seurakuntiaan / sitä Jumalan valtakunta yhteyden / yhtenäsisyyden jokaista jäsentään myöden Raamatun UT mukaisuudessa / Hänessä mahdollistavan, pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa, tälle pahan vallassa olevalle, saata naa tuomiokseen palvelevan, Jumalan Sanan vastaisesti elävän, toimivan ja vaikuttavan, maailman / ihmiskunnan touhuille ja politiikalle vaihtoehtoa rakentavan, Oikeasti Krist. = vasta Raamatun UT mukaisen ja perustuvan seurakunta yhteyden?

        Jos, niin mistä ja miten?

        Jeesuksen nimessä... tiedustellen. vähäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti elävä ja toimiva, tähän em. mukaiseen yhteyteen / yhteistyöhön kutsuttu / armoitettu palvelijansa ja seuraajansa.


    • Näkökulmaa1

      Jeesuksen Kristuksen kyllä,ja seurakuntayhteys on maailman kaikki pyhityselämässä olevat kristityt.
      Sinäkö et ole löytänyt.?
      Etsivä löytää,ja kolkuttavalle avataan.

      • Herätyys

        Niin, ja siksi jatkankin niiden muiden Kristuksen Jeesuksen apostolisia seurakuntiaan rakentaviin virkoihin ja eri palvelusten tehtäviin valittuja, kutsuttuja / armoitettuja, sekä myös niiden avustajiksi kutsuttujen etsimistä. Kun ei heitä näy eikä kuulu, vaikka Raamatun UT mukaan kuuluisi näkyä, ja kuulua ihan kaikeen maailmaan asti, kaikille luoduille tiedoksi siitä kaikille, ja kaikelle Luojan hyväksemme luomalle hyväksi, Jumalan valtakunta yhteyden / yhtenäisyyden Raamatun UT mukaisuudessa / Hänessä mahdollistavasta pelastukseksi Krist. vaihtoehto mahdollisuudesta.

        Siitä; jota Herra Jeesus kehoitti uskoviaan ihan ensin etsimäänkin, jonka ohassa sitten (vasta) se KAIKKI muukin, mitä turvallisessa ja turvatussa, kaikinpuolisessa hyvinvointi elämässä ja tulevaisuudessa tarvitaan, pääsisi / alkaisi, kullekin tälle tielle niillä Hänen ( Raamatun UT mukaisuus) ehdoilla lähtevälle / yhtyvälle tulemaan.

        Jeesuksen nimessä... muistuttaen ja valistaen. vähäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti elävä ja toimiva, tähän em. mukaiseen yhteyteen ja yhteistyöhön kutsutu / armoitettu palvelijansa.


    • ttkkl

      Kirkot, joila on käytössä apostolinen uskontunustus, ovat oikeaoppisia ja selaisista voi löytää Evankeliumin ei Jeesuksen julistaman pelastuksen! "Kirkossa on pelastus!" Augustinus.
      Kirkosta voi löytää pyhien yuhteisön, jotka noudattavat tarkasti Jeesuksen opetuksia!

      • ttkkl

        Kirkot, joilla on käytössä apostolinen uskontunustus, ovat oikeaoppisia ja sellaisista voi löytää Evankeliumin eli Jeesuksen julistaman pelastuksen! "Kirkossa on pelastus!" Augustinus.

        Kirkosta voi löytää pyhien yuhteisön, jotka noudattavat tarkasti Jeesuksen opetuksia!
        Anteeksi viat, on jäykät näppäimet.


      • Näkökulmaa1

        Voihan sellainen yhteisö ollakin jossakin päin maailmaa,muttei ole kohdalleni osunut.
        Ei sillä,että kukaan voisi täydellinen olla,mutta monet perinnäissäännöt niissä yhteisöissä jotka ovat maallistuneet,saavat kristuksen pyhät pakenemaan kirkoista.

        Mikä kumman hinku on joillakin seurakunnan jääsenillä tavoitella valtaa,?
        Kun käyt muutaman kerran näissä kirkoissa,jo tulee kohta joku räkänokka,uskonelämässään nuori opettamaan alkeisoppeja,sekin voi ärsyttää monet ulos,ja tuskimpa tulee toiste sanan opetusta kuulemaan,vaikka olisi miten raamatullista.

        Älkää kiusatko ja häiritkö kokoukseen tulijoita itsenne pätemishaluilla,kyllä ne monet on saanut siitä jo korviaan myöten kylläkseen,ja KATSELKAA ETEENNE,älkää kytätkö muita.

        Siunaamisesta vielä,että ainakaan minä en ole halukas tuntemattoman ihmisen siunattavaksi,siinä voi saada pahan hengen sisäänsä,jos siunaaja on vaikka noita,tai menestysteologi.

        Opettakoon pastorit sanaa,jos se kerran on heidän tehtävänsä.!
        Etsikää mieluummin kristusta,ja onhan teillä raamattu,lukekaa sitä,ja tutkikaa,jottette joudu eksytetyksi,sillä on monenmoista opetusta kirkoissa,eikä useammat niistä opetuksista ole muuta kuin eksytystä.!


      • Herätyys

        Ei se pelkkä uskontunnustus mitään Kristuksen Jeesuksen kirrkaudeksi ja kunniaksi, maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi riitävällä tavalla elävää ja toimivaa / vaikuttavaa Hänen apostolisa seurakuntiaan rakennna. Sehän on vain sitä vähän jotenkin pettävästi / eksyttävästi vain nimeksi. Krist. uskonnollisuutta.

        Sitä Raamatun UT, Krist. opin vastaisuutta. Sitä tämän pahan vallassa olevan, saata naa tuomiokseen palvelevan maailman / ihmiskunnan, Jumalan Sanan vastaisesti touhujen ja politiikan mukaisuutta.

        Sitä antikristillisyyden hengessä ja puolesta elämistä, toimimista ja vaikuttamista. Siihen hirmuiseksi maailman LOPUKSI, lopullisen tuomion täyttymyksen kohtalon suuntaan viemistä ja vetämistä.

        Jeesuksen nimessä... HERÄTYKSEKSI muistuttaen ja valistaen. vähäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti elävä ja toimiva. Kristuksen Jeesuksen apostolisia seurakuntiaan rakentavaan Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttu / armoitettu palvelijansa ja seuraajansa. Niitä muita tähän em. mukaiseen yhteyteen ja yhteisyöhön kutsuttuja / armoitettuja etsivä ja perään kuulutteleva.


    • Te tekopyhät! Oikein Jesaja teistä ennusti, kun hän sanoi: Näin kirjoitaan sanassa nimi kristityistä. Matt.15:7

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4709
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1031
    Aihe