Rintaliivit

tetriska

Moi
Mulla on kai (toivottavasti) perinteinen ongelma kun oon tällänen 11v. tyttö ja parin kuukauden päästä 12v. mut sillä on nyt tuskin väliä eli siis äiti on joo puhunu mulle aikas selvään murrosiän muutokset ja koulu tarkastuksetki on mukavasti menny jo ja seppällässä myydään useimmiten "parhait" liivejä mut olin paripäivää sit yksin kaupungilka ja kiertelin mut sit eksyin seppälään joka odotetusti tarjoo aika monipuolisesti tavaraa hätään ku hätään nii eksyin
rintaliivi puolelle ja kuinkas ihmeessä näinki 65AA kokoset liivit ja tarkastuksessa
kun mä olin unohtanut laittaa ne liivit päälle nii tää hoitaja kiinnitti heti huomion siihen ja sano vähän siittä.
Se sano aika pikasen arvion et mun tulis käyttää 60-65AA rintaliivei niin pöllähdys.
Ne seppälän liivit oli viä alennukses! Äiti on ostanu mulle lasten liivei mut jotenki mä uskoisin enemmän tähän terveyden hoitajaan.

mut mä en oikee uskalla kertoo äitille tätä tarvetta eli jänistän ja en kyllä uskaltais kertoo esim menkoista mut joo...
Mitä tekis ku oon näyttäny epätoivosesti virossa kauopoilla nähtyä liivit 60AA koossa ja sillon äiti sano et parin vuoden päästä mut jotenki ei vaa uskalla.
apu on tarpeen

1

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hle

      Sano vaan äitilles suoraan, et tahdot oikeat rintaliivit, että lasten liivit ei enää käy. Äitiskin on ollut samassa tilanteessa joskus. Monesti se vaan menee niin, et ite se täytyy sanoa, kun toinen ei välttämättä huomaa. Sanot vaikka, että haluat kokeilla vertailun vuoksi, ja että haluat varmasti laadukkaat liivit. Kyl se siitä, tsemppiä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe