Uskotteko rakkauteen

Munaotus

Ja että löydätte jonkun kumppanin joka rakastaa teitä?

45

461

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rfgth

En, mutta uskon ahneuteen ja omien etujen tavoitteluun.

• Vanhapiika

En usko. Mutta se ei ole enää ongelma, kun sen on oppinut hyväksymään.
      On turhaa tuhlata aikaansa ja energiaansa jonkun "oikean" etsintään, kun senkin ajan voi käyttää hyödyllisemmin.
      On turha ruikuttaa sinkkuutta, kun se ei hyödytä ketään.

• kilttiatm

Uskon että muuta löytää kumppanin ja minä olen aina yksin.

• frvralone

Sama. En jaksa enää uskoa vaikka pienen pieni toivonkipinä elää silti. En edes tiedä miksi?

• subsubsub

Ainoa asia, mikä tekee elämäsistä elämisen arvoista on rakkaus. Kyyniset ihmiset ovat usein vihamielisiä ja ilkeitä.

• 1naaras

En usko ainakaan omalle kohdalleni, se juna meni jo niin sanotusti. Silti lähipiirissäni on pariskuntia jotka oleet yhdessä pitkään :) He ovat puolisonsa "valinneet" viisaasti riippumatta nykyajan vaatimuksista ulkonäön ja varallisuuden suhteen aidosta rakkausesta ja olen puhtaasti onnellinen heidän puolestaan. Sitä saa mitä tilaa ja tyhjän saa pyytämättäkin. En ole katkera. Elämä on valintoja ja niitten seurauksia, jotka on hyväksyttävä. Ja elämä opettaa ja kun yksi ovi sulkeutuu niin suljen itse toisen. Pakenen täydelliseen askeesiin.

• nainen38_

Itse kas osin samaa mieltä. Lähipiirissäni myöskin onnellisia pareja. Mutta koskaan ei pidä sanoa ei koskaan, joten kyllä uskon, enkä ole muuttunut kyyniseksi.

• 1naaras

Kyllä se meidän ikäisiltä on mennyt se juna jo, jos nimimerkkisi on ikäsi. Valitettavasti. Lueppa näitä palstan kurppajuttuja.. Eikä siihen edes kyynisyyttä tarvita.

• 1naaras kirjoitti:

Kyllä se meidän ikäisiltä on mennyt se juna jo, jos nimimerkkisi on ikäsi. Valitettavasti. Lueppa näitä palstan kurppajuttuja.. Eikä siihen edes kyynisyyttä tarvita.

Kyllähän täällä kurpittelua saa lukea aika lailla, mutta ei se jotenkin minulla mene sillä lailla ihon alle että vaikuttaisi ajatuksiini.

Eli jostain kumman syystä jaksan vielä ainakin jollain tasolla uskoa että se oikea voisi löytyä, enkä ole vielä heittänyt hanskoja tiskiin asian suhteen.

• nainen38_
        1naaras kirjoitti:

No, onhan se tietenkin melko hankalaa enään tässä iässä rakkautta löytää, mutta tiedän eläkeikäisiäkin pareja, jotka ovat toisensa löytäneet ja ovat niin rakastuneita, että!
        Nää kurpittelija miehet jätän täysin omaan arvoonsa, sillä kielenkäytöllä tuskin ketään löytävätkään.
        En kai nyt vielä tässä iässä,-- sinut itsensä ja seksuaalisuutensa kanssa oleva nainen-, heitä kirvestä kaivoon. No way!

• piipaaaas

Vähän ko kysyis että uskotko joulupukkiin?

• runoilijaK

:) joo toi oli hyvin sanattu. Mä tosin haluaisin uskoa rakkauteen. Mut nää mun viimeisin 12 kk:n kokemukset estää sen aika tehokkaasti... täytynee siis vain tyytyä katsomaan elokuvia ja kirjottaa runoja aiheesta.

• ellizi

Yhdessä suhteessa mua petettiin, toisessa haukuttiin ja uhkailtiin. Silti uskon rakkauteen ja toivon että joku tulisi mua rakastamaan. Rakastaisi mua ja mä sitä. Molemmat kunnioitettaisiin toisiamme ja oltaisiin lopun ikää yhdessä. Rakkaus on ainoa millä on väliä elämässä. Rakkaus on tärkein.

• uskotämänytkerrasta

Oletko alle 25 ja kaunis? Jollet, niin älä usko. Rakkaus on kauniille ja nuorille.

• subsubsub
        uskotämänytkerrasta kirjoitti:

Oletko alle 25 ja kaunis? Jollet, niin älä usko. Rakkaus on kauniille ja nuorille.

Höpö höpö. Miksi haluat toista lannistaa höpöpuheillasi?

• uskotämänytkerrasta

Säästyypähän pettymyksiltä. Kyllä pillu miehille kelpaa mutta sitä ei saa sekoittaa rakkauteen ;) Mutta mitäpä se mulle kuuluu, jos nussituttaa itteensä luullen olevansa kovasti haluttu ja rakastettu.

• nainen38_

Jos voisin olla tällä kokemuksella ja iän tuomalla viisaudella taas 25v. nuori ja notkee, niin miksei.
        Mutta, muuten siinä iässä on vielä aikas naiivi ja virheitä tulee tehtyä helposti, en kyllä niitä vikatikkejä haluaisi enään toistaa. Mieluummin olen vähän vanhempi ja kankeempi.

• Ellizi

Ei ulkonäköön voi rakastua :) Toivon puheistasi huolimatta sinullekin joskus rakkautta osaksesi. Sisimmässäsi mädän alla sykkii kuitenkin sydän joka pystyy rakastamaan.

• ätmi-sinkku

En todellakaan usko. Muut saa rakkautta mutta minä en. Lähipiirissä kaikki seurustelee paitsi minä. Miksi naiset ovat niin julmia etteivät halua tutustua minuun.

• Ädäminpoika

Sä et ole jännämies etkä rikas. Naisen "rakkaus" kohdistuu vain edellä mainittuihin..

• uskoorakkauteen

Vai oliskohan niin, että olet julma itseäsi kohtaan ja ryvet itsesäälissä....

• ätmi--

noin sanoo vain ihminen joka ei tiedä mitä on olla hylkiö:(

• kilttiatm

Rakkauden saaminen riippuu pitkälti ulkonäöstä. Jos on kaunis ja komea niin rakkautta löytyy heti. Jos olet ruma ätmi niin ei ole mitään mahdollisuuksia seurustella.

• PätkäATM

En, koska olen alle 180.

• jd7flr9

hommaa korkkarit, niin Cruisekin tekee.. ja onhan sillä aina joku tytskä ollu

• Uskon vahvasti :)

• Uskon, että joku voi rakastua minuun.
      Ja ehkä se riittääkin.

• nainen38_

Tarkoitat varmaankin, että rakastuisitte toisiinne. Vai riittäisikö se, että vain toinen on rakastunut?

• Tosirakkaus on sen verran harvinaista, ettei se todennäköisesti kohdalle osu. :) Sillä pääsee aika pitkälle, että toinen on oikeasti rakastunut.

• nainen38_

Ni, no jos edes toinen on rakastunut, niin onhan siitä edes hyvä aloittaa ja kukin tavallaan..

• uskonvahvasti

Kyllä uskon. Rakastua voi vääriinkin ihmisiin. Sitähän nämä perheväkivaltajututkin on. Rakastetaan toista sokeasti, vaikka voidaan pahoin. Kyllä järki voittaa loppupeleissä.

• Mark001
    • ForrestGump

Kuka rakastaisi köyhää ja rumaa ätmiä?

• KannattaaLuovuttaa

Ei kukaan!!!!

• nostan

• äölkjgfrdes

miksi

• Esbo

Uskon tottakai.

• 3oifoerfhiuegehw

Ei kannata. Uskotko myös joulupukkiin?

• Dr.TrueLove

Varmaan sellaisen kumppanin ja rakkauden löytää jossa molemmat haluaa ja luulee rakastavansa. Uskotellaan itselleen rakastavansa koska se on kivaa ja sellainen pitää kokea. 99 % rakkaudesta ja suhteista on tätä. Tämä selittää nykyajan eroamistilastotkin. Kun ei enää jaksa tai ole kiinnostunut niin siitä suhteesta on helppo lähteä vaikka se olisi kestänyt vuosia. Erilleen kasvaminen on vaan termi sille että aikansa kutakin.

Mutta tosi rakkautta, sielujen kumppanuutta on tosi harvassa ja onnellisia ne jotka sellaisen löytää.

• öitä-kaikille-ätmilöille

Kauniisti kirjoitettu. Nyt hyvä lopettaa tähän ja lähtee nukkuu ;)

• Rakkaus on tunne. Miksi en uskoisi siihen? Harvoin tulee kyselyitä, että uskotko kateuteen tai syyllisyyteen.

• nnn33

Uskon, koska en usko minun olevan ainoa lajiaan. Uskon kohtaavani vielä sen minulle parhaan ihmisen. Paras ymmärtää rakkauden samalla tavalla.

• moih

.....

• paskattt

ei sellast ookkaa ku nuaril ja kauneil.. ja naisille

• Kukaaneitieärä

Mitä se "rakkaus" on? Jotain syömistä kenties?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      59
      3295
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2931
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2769
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1847
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1101
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1030
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      859
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      850
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      103
      845
    Aihe